Ik at alleen pap als ik ziek was, dus als ik nu pap proef voel ik me ziekquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
8:30-12:15 en 13:00-15:15 geloof ik...
Verder kan ik me niet herinneren dat ik ooit vriend(innet)jes aan de deur had NA het eten. En ik las echte boeken in bed, geen strips.
En pap is vies
Met lampjes in de hakquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:07 schreef dawg het volgende:
[..]
had mijn zus ook na lang lang zeuren.
[ afbeelding ]
Oh ja, die waren gaafquote:Op maandag 18 februari 2013 15:37 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Die propeller kwam er niet op vanaf het begin.
Daarna ging snel fout als je die "flaps" ging buigen.
Onzin.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die vlogen één keer en daarna was het waardeloos!
Een keer tegen de muur en een scheve neus. Dan vliegen ze niet meer zo recht.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:15 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Onzin.
Ik koop ze nog geregeld. Zogenaamd voor m'n kinderen
Je moest vooral geluk hebben met landen.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die vlogen één keer en daarna was het waardeloos!
Ik heb er een tijdje geleden nog eentje gekregen.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Je moest vooral geluk hebben met landen.
En dan kon je ze ook combineren met propellers op de vleugel. Totdat hij te zwaar werd en met een enorme klap neer kwam.
Maar ze verkopen deze dingen dus nog steeds?
Ik zou in staat zijn om er eentje te gaan halen om zo'n ding na twintig jaar weer eens een keer in het echt te zien!quote:Op maandag 18 februari 2013 16:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Ze verkopen ze hier gewoon bij de Blokker, maar geregeld kom ik ze in speelgoedzaken tegen.
en na de introductie van nike air kwam reebok met hun basketballpumps. en niet de pumps zoals we ze kennen:quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:58 schreef New_Pope het volgende:
[..]
Met lampjes in de hak.
Mijn ouders vonden me daar te jong voor. Een jaar (1991?) later had deze:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:34 schreef dawg het volgende:
[..]
en na de introductie van nike air kwam reebok met hun basketballpumps. en niet de pumps zoals we ze kennen:
[ afbeelding ]
oppompen door het pompje op de lip.
Die heb ik gehad!!!....want die LA gears paste dus niet vanwege mijn smalle voeten maar die reeboks paste zich aan aan je voeten. Als ik ze nu zie denk dubbelquote:Op maandag 18 februari 2013 16:34 schreef dawg het volgende:
[..]
en na de introductie van nike air kwam reebok met hun basketballpumps. en niet de pumps zoals we ze kennen:
[ afbeelding ]
Dit was echt geweldig. Zoveel van deze dingen gekocht. Zelfs een keertje een van een halve meter. Die werkte alleen niet echt super.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:37 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Die propeller kwam er niet op vanaf het begin.
Daarna ging snel fout als je die "flaps" ging buigen.
je hebt zeker geen piccie meer van destijds terwijl je die monsters schoenen droeg?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die heb ik gehad!!!....want die LA gears paste dus niet vanwege mijn smalle voeten maar die reeboks paste zich aan aan je voeten. Als ik ze nu zie denk dubbelmet
Overigens ben ik nu al jaren over op die andere pumps![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:45 schreef dawg het volgende:
[..]
je hebt zeker geen piccie meer van destijds terwijl je die monsters schoenen droeg?Die eerste zijn hopelijk niet meer te vinden en de tweede zouden eventueel wel te maken zijn....zal er eens over nadenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
ik heb mijn allereerste air max lang bewaard. omdat ze zo enorm duur waren en ik ze al zooolang wilde toen, vond ik het zonde om ze weg te gooien.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die eerste zijn hopelijk niet meer te vinden en de tweede zouden eventueel wel te maken zijn....zal er eens over nadenken
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:34 schreef dawg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Holy crap...ik ben blij dat deze geheel aan mij voorbij zijn gegaanquote:Op maandag 18 februari 2013 17:20 schreef New_Pope het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat te denken van de Puma Disc? Wat een faal was dat. En concurrent Adidas had een schoen met een soort torsiebar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |