yepquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:28 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oh haha, is dat belgisch of zo?
`was vroeger 15 00 uur vanaf 1985 werd dit half drie en woensdag een halve dag tot 12 00 uurquote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:48 schreef _Arual_ het volgende:
31 hier. Maar scchool uit om half 3? Ik dacht dat dat iets nieuwerwets en verdoemds was!
Ik zou toch zweren dat wij altijd pas om 15:30 uit waren? En woensdag inderdaad om 12.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:40 schreef hunkpunker19 het volgende:
[..]
`was vroeger 15 00 uur vanaf 1985 werd dit half drie en woensdag een halve dag tot 12 00 uur
Die heb ik ook gehadquote:Op maandag 18 februari 2013 17:20 schreef New_Pope het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat te denken van de Puma Disc? Wat een faal was dat. En concurrent Adidas had een schoen met een soort torsiebar.
Zitten best lekkere wijven bij.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:50 schreef Iwanius het volgende:
Zeg 30+
Een vraag van de generaties voor jullie:
Hoe voelen jullie je nu ten opzichte van bijvoorbeeld de Facebook generatie,je weet wel dat grut dat je elke dag in de rij bij de koffieshop of Albert Heijn ziet staan al of niet driftig kijkend met oordopjes in naar hun mobiel.
Meerderjarig, wellicht.quote:
Ik ben eigelijk blij dat ik dat allemaal niet mee heb gemaakt en dat ik nog op heb kunnen groeien in een tijd dat je gewoon lekker kwijt kon zijn als je buiten aan het spelen was.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:50 schreef Iwanius het volgende:
Zeg 30+
Hoe voelen jullie je nu ten opzichte van bijvoorbeeld de Facebook generatie,je weet wel dat grut dat je elke dag in de rij bij de koffieshop of Albert Heijn ziet staan al of niet driftig kijkend met oordopjes in naar hun mobiel.
Nee ik was echt al volwassen, niet net met de hakken over de sloot.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:25 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Meerderjarig, wellicht.
Ik ben *iets* ouder dan in de OP wordt gesuggereerd, maar ik herken het wel.
Ik vind er op de een of andere manier geestelijke armoe vanaf stralen, van dat constant met je mobiel bezig zijn, en je amper bewust zijn van wat er om je heen gebeurt (nog erger: wanneer je dat tijdens een avondje uit doet).quote:Op maandag 4 maart 2013 13:50 schreef Iwanius het volgende:
Zeg 30+
volgens mij een paar keer geprobeerd. Een vriendin van me (destijds) had zo'n ding. Maar ik kon er niks van geloof ik. Zelf nooit zoiets gehad. Fiets wel es met losse handjes op mn eigen tweewielerquote:Op maandag 4 maart 2013 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad
Gelukkig niet deze kleurenvariant. Maar ze zullen ook ongelooflijk lelijk zijn geweest.
Is de Skatebike nog langsgekomen?
[ afbeelding ]
ik ging ook altijd op mijn bek als ik op die dingen probeerde te rijden.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:59 schreef Apotheose het volgende:
[..]
volgens mij een paar keer geprobeerd. Een vriendin van me (destijds) had zo'n ding. Maar ik kon er niks van geloof ik. Zelf nooit zoiets gehad. Fiets wel es met losse handjes op mn eigen tweewieler
Bij ons tot 15.30 uur en woensdag een halve dag, maar dan toch zeker tot 12.15 uur. Kan ook 12.30 uur zijn geweest. Ik ben van '81. Maar goed, ik zat ook op een school waar geen snoep/chips getrakteerd mocht worden...quote:Op zondag 3 maart 2013 23:40 schreef hunkpunker19 het volgende:
[..]
`was vroeger 15 00 uur vanaf 1985 werd dit half drie en woensdag een halve dag tot 12 00 uur
Ik doe daar gewoon aan mee!quote:Op maandag 4 maart 2013 13:50 schreef Iwanius het volgende:
Zeg 30+
me tooquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:07 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ik doe daar gewoon aan mee!
Beetje met je tijd meegaan!
Een beats vind ik ook niks. Met dat rare rode touwtje! Waardeloos.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
me tooMaar meer in de trein ofzo. Puur uit verveling. Als ik met een vriendin de stad in ben of we zitten op het terras oid.. dan zitten we alleen niet beide in de telefoon te turen. Ow en ik heb geen Beats koptelefoon. Sowieso vind ik het beetje debiel staan om met een grote koptelefoon op straat te lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |