quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:03 schreef Twinky het volgende:
Komt ie.
Kijk naar Paulien vanaf 52.14: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1322809
mm met haar lippen, 'o' als reactie en haar hand voor haar mond met duim naar buiten: L.
twitter:MolNieuws twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 16:44:12De volgende muzikale aanwijzing naar de volgende afvaller is 'dreams' van fleetwood mac #widm reageer retweet
Kudo's als dat uiteindelijk klopt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:03 schreef Twinky het volgende:
Komt ie.
Kijk naar Paulien vanaf 52.14: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1322809
mm met haar lippen, 'o' als reactie en haar hand voor haar mond met duim naar buiten: L.
Ik denk dat ik wel weet wie er dan uitgaatquote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:48 schreef Pino112 het volgende:
twitter:MolNieuws twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 16:44:12De volgende muzikale aanwijzing naar de volgende afvaller is 'dreams' van fleetwood mac #widm reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet wie er dan uitgaat.
Baas als dat doorgaat danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Goed bedacht, zal mij benieuwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij wist dat hij het zelf niet was, dat is voor de mol voldoende om te mollen bij dat spel. Dan zorg je dat je zelf wordt weggestemd en dan kunnen de kandidaten is wie is de weerwolf? niet meer winnen en komt er geen geld in de pot. Dus al had hij die voorkennis, dan had hij die in deze situatie niet nodig.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:42 schreef passle het volgende:
Ik las overigens op wieisdemol.com, dat als Kees de mol is, hij waarschijnlijk al wist wie de mol/wolf was, en daarom verdedigde hij zichzelf amper toen hij verdacht werd de laatste ronde, en deed hij weinig moeite om zarayda verdacht te maken tegenover paulien.
Dit gebeurt elk jaarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:59 schreef El.Wulfo het volgende:
Er zijn echt geen 2 mollen. Dan is het een compleet ander spel, dat kan niet. En de mol gaat nooit naar huis, dus dan zouden er 2 mollen in de finale zitten, kan ook niet. Als iedereen er nou mee ophoudt om die theorie te roepen, dankjewel.
Misschien was Janine de mol eerst. Na haar ongeluk hebben ze de reservemol ingeschakeld. Vandaar 2 mollen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:59 schreef El.Wulfo het volgende:
Er zijn echt geen 2 mollen. Dan is het een compleet ander spel, dat kan niet. En de mol gaat nooit naar huis, dus dan zouden er 2 mollen in de finale zitten, kan ook niet. Als iedereen er nou mee ophoudt om die theorie te roepen, dankjewel.
eehm tja, dit zou een stomme fout zijn als het zo is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat denken we hiervan??? Kees of Paulien de Mol?
[ afbeelding ]
Neehee, dat zou niet eerlijk zijn tegenover Joep en Ewout namelijk. Want die zijn al afgevallen op 'een mol'. Stel dat zij hadden ingevuld op de nieuwe mol?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:52 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Misschien was Janine de mol eerst. Na haar ongeluk hebben ze de reservemol ingeschakeld. Vandaar 2 mollen.
Waar is dat uitgezonden waar Arjen, Ewout ,Janine, Paulien en Kees erop staan op de foto.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zot echt vreselijk iets te missen. Waar heb je dit plaatje vandaan?
De Gouden Televizierring ? Kan je niet meer terugkijken bij uitzending gemist.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waar is dat uitgezonden waar Arjen, Ewout ,Janine, Paulien en Kees erop staan op de foto.
Heb ik niet gezien.
Dankje wel! Heb het destijds wel gekeken naar De Gouden Televizierring . Maar was vergeten dat WIDM ook genomineerd waren.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:47 schreef jcdragon het volgende:
De Gouden Televizierring ? Kan je niet meer terugkijken bij uitzending gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |