Dus ze vraagt aan de mol, hou je van mijn gemene streek?quote:1) Bedrieglijk 2) Gemene streek (barg.) 3) Vals (barg.)
Is geen theorie lijkt me, de Mol deed maar wat als er vragen fout waren beantwoord.quote:Vraag 1: Ben je een man? Mol gaf als antwoord: NEE. In theorie is dit dus JA.
Vraag 2: Ben je in het bezit van jokers geweest? Mol gaf als antwoord NEE. In theorie is dit dus JA.
Vraag 3: Sliep je gisternacht op een kamer met Carolien? Mol gaf als antwoord JA. In theorie is dit dus NEE.
Zie een stukje daaronderquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is geen theorie lijkt me, de Mol deed maar wat als er vragen fout waren beantwoord.
quote:(...) Maar goed, we schieten er alsnog niets mee op. Als een antwoord fout is mag de Mol 'met eigen inzicht' een antwoord geven op de vragen. Toch is het interessant om over na te denken.
Lees het net, ik was te snelquote:
Jullie gaan wel erg ver in die theorie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:00 schreef MrManiak het volgende:
De spelfoutentheorie is overigens veel groter dan ik dacht. Iedere aflevering is nu iets gevonden, ik wacht nog even af op aflevering 6.
quote:Mocht de Mol de antwoorde hebben omgedraaid (dus NEE = JA), dan zou alles naar Kees wijzen. Maar goed, we schieten er alsnog niets mee op. Als een antwoord fout is mag de Mol 'met eigen inzicht' een antwoord geven op de vragen. Toch is het interessant om over na te denken.
quote:Daniël vond de envelop samen met Kees. Toch heeft Kees eerdr iets uit een broekzak van een medekandidaat gejat, het zou dus zomaar kunnen dat er niet alleen geld verloren is gegaan maar dat Kees op deze manier de pot naar zichzelf toe kan trekken als penningmeester zijnde.
Snelheidquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jullie gaan wel erg ver in die theorie.
[..]
[..]
Misschien alsnog een hint? Ik hoor het nml wel duidelijk en dat terwijl ik echt geen hints zie als noob-mollen-zoeker (ook eerste jaar dat ik het volg) maar ik heb dit zovaak nagehoord en telkens hoor ik het weerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:36 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
[..]
Je hoort iets dat gewoon in het nummer zit ...
http://grooveshark.com/#!(...)ward%20Geddes/Weaver
Wat houd dat in?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:57 schreef DaMart het volgende:
Nieuwe muzikale aanwijzing: Alicia Keys - Fallin'.
Hint naar Zarayda als afvaller wellicht?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:57 schreef DaMart het volgende:
Nieuwe muzikale aanwijzing: Alicia Keys - Fallin'.
Je wilt Zarayda er wel heel graag uit hebben, of niet?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hint naar Zarayda als afvaller wellicht?
Voor het maken van de sleutel liet ze immers een goudklompje vallen.
Ja, want naast Paulien is zij nog de enige die ik half verdenk als molquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je wilt Zarayda er wel heel graag uit hebben, of niet?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet wie er dan uitgaat.
HelaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is deze hint uiteindelijk aan Tania te koppelen, iemand een idee?
De zangeres die het liedje schreef, leed aan chronischevermoeidheidssyndroom, en dat had Tania geroepen tijdens de opdracht met de woorden en de touwbrugquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Helaas
Hoe is deze hint uiteindelijk aan Tania te koppelen, iemand een idee?
Jemig, hoezo vergezochtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
De zangeres die het liedje schreef, leed aan chronischevermoeidheidssyndroom, en dat had Tania geroepen tijdens de opdracht met de woorden en de touwbrug.
En de zin die ze lieten horen was 'What you had and what you lost' en Tania raakte de pot kwijt.
Die hint kon je dus geen fuck mee voordat je de aflevering gezien had. En toen wist je ook al wie er uit gingquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
De zangeres die het liedje schreef, leed aan chronischevermoeidheidssyndroom, en dat had Tania geroepen tijdens de opdracht met de woorden en de touwbrug.
En de zin die ze lieten horen was 'What you had and what you lost' en Tania raakte de pot kwijt.
Hoe had je dan kunnen weten dat Tania eruit ging? Voor mij kwam dat vrij onverwachts hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die hint kon je dus geen fuck mee voordat je de aflevering gezien had. En toen wist je ook al wie er uit ging
Geef dan geen hint
Dat bedoel ik eigenlijk. Voordat je de hint snapt heb je de hele aflevering al gezien en heb je de hint niet meer nodig. Zoietsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe had je dan kunnen weten dat Tania eruit ging? Voor mij kwam dat vrij onverwachts hoor.
O wacht, dan las ik je bericht verkeerdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat bedoel ik eigenlijk. Voordat je de hint snapt heb je de hele aflevering al gezien en heb je de hint niet meer nodig. Zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |