daaaaaaaaaaaaquote:

Vreesch niet, eens tref je mij weerquote:

Joh hey ik moet over vijf uur gewoon weer uit bedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:04 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
oh dven, oh dven, oh dven!!! Niet gaaan!!!!!

ben ik het niet waard dan :pquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Joh hey ik moet over vijf uur gewoon weer uit bed

Hoe moet ik dat wetenquote:

waardeloos, dat je nog reageert ookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:06 schreef Jellereppe het volgende:
Geen foto's in dit topic. Waardeloos.

Dus je bent gierig en dom....sterkte.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
half nederlander half belg
ja wat ik daar nou mee moet

wat een stuk die worst !quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:09 schreef Jellereppe het volgende:
Pierre van Hooijdonk. Marokkaanse vader en Nederlandse moeder. Heeft zijn biologische vader verder nooit ontmoet.
[ afbeelding ]

Goed om te weten dat er toekomst isquote:

beetje raar hoofd jellequote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:12 schreef Jellereppe het volgende:
Kenza Zouiten. Zweedse moeder en Marokkaanse vader.
[ afbeelding ]

ze lijkt meer op een Transgenderquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:12 schreef Jellereppe het volgende:
Kenza Zouiten. Zweedse moeder en Marokkaanse vader.
[ afbeelding ]

Ik had er liever drie. Maar wanneer de jongen/meisje verhouding juist is dan mag vier ook welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:14 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
ik zeg het je alvorens, ik wil 4 kids

Ik plaats gewoon halfbloedjes. Verder houd ik mij afzijdig.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:14 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
ze lijkt meer op een Transgender

Je ziet dat het ook de penis tussen de dijen klemtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:14 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
ze lijkt meer op een Transgender

Ik word er niet warm of koud vanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:15 schreef VacaLoca het volgende:
Ken overigens een chick, waar ik geen foto's van kan posten, maar ze is zo mooi als het klinkt: half Zweeds, half Spaans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |