IDH en zijn vriendinnetjes?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat doe zo van: flop flop flop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:17 schreef Sinosappel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wish
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
Weersverwachtingen zien er goed uit voor volgende weekhele week snowboarden!
Wat?quote:
Ja, dat mag daarna wel weerquote:
Nee? laat eens zienquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet je hoe bleek ik ben voor een neger nuNiet grappig, need sun
ga je met my mee naar zonnebank =$quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet klagen mijn huid is camouflage in de sneeuw nu okquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar word jij veel donkerder dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja zie je toch niet op de fotoGewoon zo vaal bruin ofso
Als ik een paar weken zon boven de 20 graden heb ben ik wel pikzwart, maar in de lente als het ff 18 graden is en ik in de zon zit heb ik mn eigen tan al terugquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
maar word jij veel donkerder dan?
Ik heb ook weer een kleurtje nodig idd.. weer goudbruin
baasje
[ afbeelding ]
Zwart :Squote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik een paar weken zon boven de 20 graden heb ben ik wel pikzwart, maar in de lente als het ff 18 graden is en ik in de zon zit heb ik mn eigen tan al terugEgaal bruin jwz
en als het 19 graden is?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik een paar weken zon boven de 20 graden heb ben ik wel pikzwart, maar in de lente als het ff 18 graden is en ik in de zon zit heb ik mn eigen tan al terugEgaal bruin jwz
Wat?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja mooi hoor, word ik voor mocro aangezien
Nee toen ik in spanje was hequote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat?als je zo donker bent? vind je niet echt op lijken... meer op turk.
Hahaha srs zo erg?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee toen ik in spanje was heToen deed ik mn haar ook niet want elke dag zwemmen, dus met knot en krullen werd ik aangezien voor berber :s
Euh geen idee?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha srs zo erg?moet wel zeggen dat toen die paar jaar in spanje bij mij ik ook erg donker werd en ze mij aanzagen voor Indo.
Je krijgt in dat soort landen ook een andere kleur bruin lijkt het wel ofso... ben hier in NL meer geelbruinig en daar meer donkerbruin soms roodbruinig
herkenbaar?
Vroeg eigenlijk niet om een verklaring maar meer of jij ook verschil bij jezelf zagquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Euh geen idee?Misschien omdat daar de zon langer aan een stuk door schijnt en hier bijv 2 dagen zon en dan weer een week kutweer?
Neequote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vroeg eigenlijk niet om een verklaring maar meer of jij ook verschil bij jezelf zag
Ok.quote:
Dat ze op een geest lijken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
Als wit bij je past verder, en je bent mooi wit wat is het probleem dan?
Wat is dit nou weer danquote:
Omdat het ook té wit kan zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
Als wit bij je past verder, en je bent mooi wit wat is het probleem dan?
Ja, ok dat wel... ach zolang je er maar niet ziek wit uit ziet toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat het ook té wit kan zijnAls in, bleek worden. Nou ben ik gelukkig niet Pools ofzo (
) , die kunnen echt net een geest worden inderdaad.
En ik wordt sowieso niet vies bruin in de zomer, hoeveel ik ook zon. Maar wel gewoon een mooi, gezonde bruine tint.
Vlekkerig wit? Wat is dat danquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hihihi, maar ben je ook vlekkerig wit veer?
Spook danquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ok dat wel... ach zolang je er maar niet ziek wit uit ziet toch?
Vind zelf spook betere benaming btw
Ja dat bedoel ik, ik ben nu echt zo vlekkerig bruin, niet mooi egaal meer daarom heb ik zon nodigquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vlekkerig wit? Wat is dat danIk denk het niet
Maar ik zie er gewoon wat minder fit uit, vind ik zelf. Zal ook wel aan mijzelf liggen, omdat ik zo duidelijk verschil winter/zomer zie. Een ander zal het hoogstwaarschijnlijk niet opvallen.
HEY !quote:
Ehm nee dat heb ik nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, ik ben nu echt zo vlekkerig bruin, niet mooi egaal meer daarom heb ik zon nodig
Ik vind jou wel erg pretty hoor, ook witquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vlekkerig wit? Wat is dat danIk denk het niet
Maar ik zie er gewoon wat minder fit uit, vind ik zelf. Zal ook wel aan mijzelf liggen, omdat ik zo duidelijk verschil winter/zomer zie. Een ander zal het hoogstwaarschijnlijk niet opvallen.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind jou wel erg pretty hoor, ook wit
Oh, dat ken ik dan weer niet, op het voorhoofd. Heb jij dat?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:35 schreef Sinosappel het volgende:
Van die rozige adertjes op je wangen is altijd nog 100x minder erg dan op je voorhoofd![]()
Aders zijn blauw.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ehm nee dat heb ik niet![]()
Maar ik heb ook heeeeel lichtjes van die rozige adertjes op m'n wangen nu. Dat zie je niet als een adertje, maar je ziet wel een beetje zo'n rode gloed. Vind dat zoooooooo lelijk. Dus gebruik nu ook altijd een beetje foundation, terwijl ik dat spul echt haat. Zo gauw ik 2x in de zon heb gelegen en iets bij getint ben, is dat weg en gebruik ik de hele zomer die troep gelukkig niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |