PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Terechtquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Lang verhaal kort gemaakt ...
Ik stond dus in de hoek (plaatselijke vette keet hier, Thorben kent het wel) een broodje döner kebab te bestellen om half 4 snachts. Het was laat, er waren een paar pintjes doorheen gegaan. En zodoende ging het over stiften. Ik kreeg de vraag of ik er extra knoflooksaus bij wou, en ik zei uiteraard wil ik dat! Ik had gelukkig nog niet betaald, want toen gebeurde het.
Ik dacht even grappig te zijn en stiften kei hard op de glazen toonbank, dit vonden de turken niet zo leuk. Dus ik deed het vanzelfsprekend nog een keer en werd eruit gegooidMijn broodje heb ik naar kunnen fluiten helaas, wat een kut service
Neem dan ook eens een normale tweezits.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:38 schreef over_hedge het volgende:
Weer iemand die 500K wilt kopen maar het op het laatste moment toch niet wilt omdat we niet de zelfde bank hebben.
Welke bank had die? ING? stuur maar door naar mijquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:38 schreef over_hedge het volgende:
Weer iemand die 500K wilt kopen maar het op het laatste moment toch niet wilt omdat we niet de zelfde bank hebben.
Hoekbankenquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Neem dan ook eens een normale tweezits.
Juist geen ing helaasquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:39 schreef leoon. het volgende:
[..]
Welke bank had die? ING? stuur maar door naar mij
quote:
Baasquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Zo noemden wij een kerel op school altijd omdat hij er precies op leek
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Eindelijk iemand die het kent.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
keken we op de basisschool altijd naar op vrijdagochtend.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het kent.
Ik mik moreland ofzo toch?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sowieso, Moffel en Piertjequote:Op donderdag 17 januari 2013 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:
Ik mik Loreland, maar dat heeft niets met Moffel en Pjèr te maken.quote:
Same herequote:Op donderdag 17 januari 2013 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
keken we op de basisschool altijd naar op vrijdagochtend.
die had je ook nog, en Huisje Boompje, Beestjequote:
Karbonkelquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik mik Loreland, maar dat heeft niets met Moffel en Pjèr te maken.
Jeugdsentiment dit dat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lijkt allemaal op elkaar, is al zo lang geledenquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik mik Loreland, maar dat heeft niets met Moffel en Pjèr te maken.
hij is ook gewoon fucked upquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jeugdsentiment dit dat.
Wij keken ook wel eens karbonkel of zo, iedereen vond hem altijd fucking eng![]()
[ afbeelding ]
Wij keken het altijd in de aula, want alleen daar stond een tvquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:43 schreef ThadCastle het volgende:
Ik weet nog wel dat zo'n jongen altijd achter de gordijnen ging staanElke keer weer haha
Heb je gelijk inquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Sowieso bij de hoek eten als je een durum oid gaat halen![]()
Die bij de pathe is beter.
Was je bij de hoek? Ik dacht bij dat tentje ernaastquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je gelijk inMaar om half 4 snachts is dat te ver weg.
Ja welke debiel zal dat eigenlijk bedacht hebben.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij is ook gewoon fucked updat laat je toch niet aan kinderen van 6 zien
Een die dollartekens zag in kindertherapie denk ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja welke debiel zal dat eigenlijk bedacht hebben.
De amon? Vind ik ook niet echt top hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was je bij de hoek? Ik dacht bij dat tentje ernaastDie heeft best goeie shit
Geen idee hoe het heetquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De amon? Vind ik ook niet echt top hoor
Ik had iemand die had ING...quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:39 schreef leoon. het volgende:
[..]
Welke bank had die? ING? stuur maar door naar mij
Wat was zijn naam?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:49 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik had iemand die had ING...
Die stuurde dat hij geld al had over gemaakt....
Of ik even speler wilde kopen....
Zag er erg echt uit... Maar ik wacht mooi tot geld erop staat....
2 dagen later staat het er nog niet op....
Meneertje maar even een mailtje gestuurd met de vraag hoe hij zo mooi die scam maakt.... EN of daar veel coins mee te verdienen viel...
Geen reactie meer
ING naar ING moet het er direct op staan, als hij zegt dat hij het overgemaakt heeft moet je het direct kunnen zien, is dat niet het geval is het een SCAM. maaaaaaar, kon hij zo goed photoshoppen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:49 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik had iemand die had ING...
Die stuurde dat hij geld al had over gemaakt....
Of ik even speler wilde kopen....
Zag er erg echt uit... Maar ik wacht mooi tot geld erop staat....
2 dagen later staat het er nog niet op....
Meneertje maar even een mailtje gestuurd met de vraag hoe hij zo mooi die scam maakt.... EN of daar veel coins mee te verdienen viel...
Geen reactie meer
fixed.quote:
Daar hoef je echt niet goed voor te zijn..quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:52 schreef leoon. het volgende:
[..]
ING naar ING moet het er direct op staan, als hij zegt dat hij het overgemaakt heeft moet je het direct kunnen zien, is dat niet het geval is het een SCAM. maaaaaaar, kon hij zo goed photoshoppen?
Jaa maar ja, heb 1 internetkabel, had in mijn pauze ps3 aan kunnen zetten. Mja kon ik nu niet internetten.. Dus gekozen om hem niet aan te zetten en ben half 6 vrij van werk dus dan sowieso te laat.. Shit happensquote:
Ach ja, ben daar ook niet in thuis. Wacht gewoon altijd tot het er bij mij op staat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar hoef je echt niet goed voor te zijn..
Bij mij nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:53 schreef Fuszy het volgende:
Vaak staat het van andere banken het er een paar uur later ook op. Wel als reservering, maar je ziet het al wel.
Ik koop nooit coins ofzo, maar heb wel wat verkocht. Ik zag het vaak al wel te staan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:54 schreef leoon. het volgende:
[..]
Bij mij nietZelfs niet als reservering, dat zien die lui die overstorten alleen. Maar ja i don't believe that zenne!
met een xbox was je dit niet overkomenquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:53 schreef leoon. het volgende:
[..]
Jaa maar ja, heb 1 internetkabel, had in mijn pauze ps3 aan kunnen zetten. Mja kon ik nu niet internetten.. Dus gekozen om hem niet aan te zetten en ben half 6 vrij van werk dus dan sowieso te laat.. Shit happens
Ja ik koop ook nooit, zelfs moet zelf zijn. Maarja tis al laat hè..quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik koop nooit coins ofzo, maar heb wel wat verkocht. Ik zag het vaak al wel te staan.
Ik ben dan ook wel speciaal
Klopt als een bus, moest ik wel geld dokken om online te gaan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
met een xbox was je dit niet overkomen
ps3 is down?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:56 schreef leoon. het volgende:
[..]
Klopt als een bus, moest ik wel geld dokken om online te gaan.Deze downtime komt me goed uit. Moet namelijk wat documenten opzoeken waar ik geld voor krijg, anders had ik dat laten liggen
en ik heb huiswerk, anders zou ik nu gamenquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:56 schreef leoon. het volgende:
[..]
Klopt als een bus, moest ik wel geld dokken om online te gaan.Deze downtime komt me goed uit. Moet namelijk wat documenten opzoeken waar ik geld voor krijg, anders had ik dat laten liggen
3 euro per maandquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:56 schreef leoon. het volgende:
[..]
veeeeeeeels te veelquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:55 schreef SyntaxxError het volgende:
[ afbeelding ]
Good guy Karbonkel moet toch haast wel gemodelleerd zijn naar Willibrord Frequin.
Of Strootman.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:55 schreef SyntaxxError het volgende:
[ afbeelding ]
Good guy Karbonkel moet toch haast wel gemodelleerd zijn naar Willibrord Frequin.
ik moet even kijken of de PS3 boven of beneden staat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:58 schreef Reemi het volgende:
Niemand een potje?Ik kan gewoon inloggen.
Nee gepland onderhoud, voor 5 uur inloggen is gewoon hele avond gamen. Maar ik werk tot half 6 en had het er ook niet echt voor over. Kan wel avondje zonder!quote:
Ps3 is dus niet van jou? Want echt niemand ik herhaal niemand mag aan mij ps3 zitten.. Niemand..quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik moet even kijken of de PS3 boven of beneden staat.
ik laat het je zo weten.
gaat meer om de TV, mijn ouders willen kijken, nu staat ie beneden, dus dan kan ik niet, want dan moet ik hem helemaal tillen...quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:00 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ps3 is dus niet van jou? Want echt niemand ik herhaal niemand mag aan mij ps3 zitten.. Niemand..
Hahahha manquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:55 schreef SyntaxxError het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
chiellini**, omdat hij laatste tijd goed speelt maar geen herkenning krijgt van EA. Alhoewel ik barzagli in het echt beter vind spelen..quote:
waarom laat je hem niet gewoon boven staan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gaat meer om de TV, mijn ouders willen kijken, nu staat ie beneden, dus dan kan ik niet, want dan moet ik hem helemaal tillen...
quote:
Daarom dus Barzagli heeft echt een veel beter 2012 vind ik en anders beter Hummels of die Pool van dortmundquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:04 schreef quer het volgende:
[..]
chiellini**, omdat hij laatste tijd goed speelt maar geen herkenning krijgt van EA. Alhoewel ik barzagli in het echt beter vind spelen..
Gabbyquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:05 schreef Lindgren. het volgende:
La Whore 1 potje in laten vallen in mijn budgetteam tegen een BPL squad met allemaal dure jongens.
4-3 gewonnen.
[ afbeelding ]
Nee Barzagli vind ik persoonlijk beter het afgelopen jaar kijk denk zo ongeveer de helft van de wedstrijden van juve.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:06 schreef ThadCastle het volgende:
Ik denk dat Chiellini toch wel de belangrijkste man in de verdedging van Juve was of niet? Ik kijk niet veel Serie A, evt Barzagli of Bonucci anders? Iig zij hebben met Italie goed gespeeld en met Juve ook gepresteerd vandaar
barzagli,vidal,marchisio,pirlo van juventus en assomoahquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:06 schreef ThadCastle het volgende:
Ik denk dat Chiellini toch wel de belangrijkste man in de verdedging van Juve was of niet? Ik kijk niet veel Serie A, evt Barzagli of Bonucci anders? Iig zij hebben met Italie goed gespeeld en met Juve ook gepresteerd vandaar
Dat je het kijkt zegt niet dat we jou mening serieus hoeven te nemen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:07 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Nee Barzagli vind ik persoonlijk beter het afgelopen jaar kijk denk zo ongeveer de helft van de wedstrijden van juve.
Nee dat hoeft ook niet alleen denk dat ik meer weet van Juventus dan dat jij dat weet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat je het kijkt zegt niet dat we jou mening serieus hoeven te nemen.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou sowieso niet serieus neem met al die vragen die je altijd stelt..quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:09 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Nee dat hoeft ook niet alleen denk dat ik meer weet van Juventus dan dat jij dat weet.
zijn naam zegt wel iets serieus over zijn postgedragquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:10 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou sowieso niet serieus neem met al die vragen die je altijd stelt..
Nee je hoeft mij ook niet serieus te nemen, maar dat doe ik jullie ook niet altijd. Want ik vraag me van sommige af bij jullie of ze buiten internet en playstation nog een mooi leven hebben.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:10 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou sowieso niet serieus neem met al die vragen die je altijd stelt..
Hahahaha dat wou ik al niet postten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:12 schreef Thorb het volgende:
Als ik iemand niet serieus neem op voetbal gebied is het meneer KAMIKAZIE wel
Ja alleen ben je opzich wel laat met deze melding is pas 10x gezegd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zijn naam zegt wel iets serieus over zijn postgedrag
of 100xquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:13 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Ja alleen ben je opzich wel laat met deze melding is pas 10x gezegd.
Ben je in Nederland geboren?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:13 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Ja alleen ben je opzich wel laat met deze melding is pas 10x gezegd.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:12 schreef Thorb het volgende:
Als ik iemand niet serieus neem op voetbal gebied is het meneer KAMIKAZIE wel
Huur een hotelkamer om in elkaars kontje te kruipen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hahahaha dat wou ik al niet postten.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
HEE WAT LOPEN JULLIE HEM TE DISSEN? DAT HIJ NOU GEEN TIJD HEEFT OM ALLES VAN FUT UIT ZIJN HOOFD TE LEREN EN JULLIE KANSLOZE NERDS WEL JONGE HEEFT HIJ NIETS MEE TE MAKEN, HIJ KOMT DAT HIER GEWOON VRAGEN SCHIJT JA!
gr gr
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:12 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Nee je hoeft mij ook niet serieus te nemen, maar dat doe ik jullie ook niet altijd. Want ik vraag me van sommige af bij jullie of ze buiten internet en playstation nog een mooi leven hebben.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
HEE WAT LOPEN JULLIE HEM TE DISSEN? DAT HIJ NOU GEEN TIJD HEEFT OM ALLES VAN FUT UIT ZIJN HOOFD TE LEREN EN JULLIE KANSLOZE NERDS WEL JONGE HEEFT HIJ NIETS MEE TE MAKEN, HIJ KOMT DAT HIER GEWOON VRAGEN SCHIJT JA!
gr gr
echt continu ongesteld jijquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
gr gr
Bespeur ik hier jaloezie?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Huur een hotelkamer om in elkaars kontje te kruipen.
Ik vond het niet grappig en toch moest ik lachenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
gr gr
If you got it, flaunt it. *money.gif*quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:14 schreef Jongentje. het volgende:
Heb momenteel Mayuka in de spits in BPL team, maar zit eraan te denken om hem te verkopen en Agbonlahor te halen. Doen of niet?
quote:
Je begrijpt dat hij je belachelijk maakt hèquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vond het niet grappig en toch moest ik lachen![]()
Vervelend is dat![]()
neequote:Op donderdag 17 januari 2013 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat hij je belachelijk maakt hè
Yes sirquote:
Volgens mij ben jij sowieso de enige die dat begrijptquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat hij je belachelijk maakt hè
Ik had altijd nachtmerries van die pop. Welke gruwelijke psychopaat heeft dat ding gemaakt?!quote:
wat was je vraag? overheen gelezen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:17 schreef Thorb het volgende:
HE KUT VRAAGJE 100 IK BEANTWOORD DE GOD GANZE DAG JOUW VRAAGJES EN IK STEL 1 VRAAG EN JE ANTWOORD NIET
DJEETJEquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:17 schreef Thorb het volgende:
HE KUT VRAAGJE 100 IK BEANTWOORD DE GOD GANZE DAG JOUW VRAAGJES EN IK STEL 1 VRAAG EN JE ANTWOORD NIET
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een bob van den brand voor je grap!
de mensen op de sociale werkplaatsquote:
Chemquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:17 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn team voor het toernooi.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Fofana = Mvuemba
Hier had ik ook last vanquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hedde veel geleerd? Ik hoop dat quick ratio current ratio en turnover ratios genoeg zijn, al die solvability ratios ga ik niet uit mijn hoofd leren
Journaliseren nog een keer doornemen straks met alles erop en eraan, en dan moet het wel goed komen zou je zeggenZo'n goed punt voor de Midterm haalt wel alle motivatie voor het leren weg
Of je in Nederland geboren bent?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:17 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
wat was je vraag? overheen gelezen.
Alleen die linksback. Liever hem dan een linksback die wél linkt met 60 pace.quote:
Ook alle journaalposten?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hier had ik ook last van
Maar ik denk dat ik het wel aardig ken, tentamen 2012 gemaakt paar kleine foutjes (5 in totaal ofzo) dus komt goed
Naja, Mayuka heeft een fraude schot en dat hij tweebenig is, is ontzettend handig.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
If you got it, flaunt it. *money.gif*
maar ja, ik vond Agbonlahor achterlijk goed, MAyuka niet gehad.
Maar het staat zo lelijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alleen die linksback. Liever hem dan een linksback die wél linkt met 60 pace.
Het hoeft niet hoor. Kijk maar:quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar het staat zo lelijkMaar een triple link goud-brons is sowieso erg moeilijk
Agbonlahor heeft ook een ziek schot, ziek snel, ziek sterk etc etc Ik heb hem nooit betrapt op het niet maken van loopactiesquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:21 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Naja, Mayuka heeft een fraude schot en dat hij tweebenig is, is ontzettend handig.
Nadeel aan hem vind ik alleen dat hij op de een of andere manier niet vaak diep loopt en daardoor z'n snelheid niet helemaal benut. Is dat bij Agbonlahor wel het geval?
geen 4 leagues...quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het hoeft niet hoor. Kijk maar:
[ afbeelding ]
Wat een team.![]()
snap ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Daarom zet ik die andere LB erin.
Dan zal het één en het ander wel met elkaar te maken hebben zennequote:Op donderdag 17 januari 2013 22:24 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Jij vindt wel veel van dat soort berichten niet
Kloptquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:25 schreef leoon. het volgende:
[..]
Dan zal het één en het ander wel met elkaar te maken hebben zenne
printscreen > photoshop > foto van je beeld > foto naar PC > uploaden > sturen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:24 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zag de foto eruit.......
Sommige mensen letten echt niet op.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:25 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Klopt
Sommige mensen zijn echt dom......
Bijnaquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Sommige mensen letten echt niet op.
Maar die van Losser heeft met dat gedoe in Meppel te maken. Waar ik oorspronkelijk vandaan kom, woon nu in Antwerpenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:25 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Klopt
Sommige mensen zijn echt dom......
Daarom wacht ik totdat het er op staatquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
printscreen > photoshop > foto van je beeld > foto naar PC > uploaden > sturen.
is best makkelijk.
Op zo'n fiets!quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:27 schreef leoon. het volgende:
[..]
Maar die van Losser heeft met dat gedoe in Meppel te maken. Waar ik oorspronkelijk vandaan kom, woon nu in Antwerpen
KUTBAELG!quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:27 schreef leoon. het volgende:
[..]
Maar die van Losser heeft met dat gedoe in Meppel te maken. Waar ik oorspronkelijk vandaan kom, woon nu in Antwerpen
Hilversum - almere is niet zo ver. heb er in alle 2 een ex wonenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:27 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Daarom wacht ik totdat het er op staat![]()
Ik zit zelfs nu te wachten op iemand die uit zijn werk...hierheen komt van Almere naar H'sum... voor 500K
Dat is zo....quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hilversum - almere is niet zo ver
Stom klein 15 jarig kut kindquote:
zou ik ook niet doen neequote:Op donderdag 17 januari 2013 22:31 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Dat is zo....
Maar voor coins ga ik niet in de trein stappen om 21.50uur en daarna ook nog eens en bus. En dan ook nog straks terug.... (bus rijden maar 1x half uur)
ja, maar je woont in dat land naar het Zuiden, wat tevens van Nederland was!quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:31 schreef leoon. het volgende:
[..]
Stom klein 15 jarig kut kindJe hebt in groep 3 leren lezen en schrijven toch? Ik kom uit Nederland..
Had deze man enkele dagen geleden nog gewonnen voor 5k..quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
10k gestegen in 5 dagen
Chiellini speelde echt geen geweldig seizoen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:35 schreef leoon. het volgende:
Iemand die wel echt in bezit is van filmpje uit Losser?
Hoe gaat dat? In bezit zijn van een filmpje? Kijk je dat filmpje dan 24/7?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:35 schreef leoon. het volgende:
Iemand die wel echt in bezit is van filmpje uit Losser?
Ja absoluut, ook omdat er geen porno op het internet staat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe gaat dat? In bezit zijn van een filmpje? Kijk je dat filmpje dan 24/7?
ja, echt fantastisch, goed schot, goede pass, goede p's etc. allesquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:39 schreef GekkeZuiden het volgende:
Iemand al eens met SIF Inler gespeeld?
Zoja, hoe speelde die bij jullie?
De IF was iig verschrikkelijk slechtquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:39 schreef GekkeZuiden het volgende:
Iemand al eens met SIF Inler gespeeld?
Zoja, hoe speelde die bij jullie?
??????????quote:
Ik heb het over de gister in packs gekomen Inler.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, echt fantastisch, goed schot, goede pass, goede p's etc. alles
jajaja, weet ik toch, dat is echt mijn Swiss homie, echt zieke baas, scoorde wel 3 goals in 10 wedstrijdenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:41 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik heb het over de gister in packs gekomen Inler.
NOOB! Jammer ging net zo lekker, maar wat loopt Hart nou allemaal te kutten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:40 schreef Reemi het volgende:
Wat een pot ozzyJammer, ik ben van de server gekickt.
Pics.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jajaja, weet ik toch, dat is echt mijn Swiss homie, echt zieke baas, scoorde wel 3 goals in 10 wedstrijden
kan even niet zo snel vinden, je krijgt zo picquote:
Jou neem ik altijd serieus, zolang jij serieus genomen wilt worden dan wel he.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:35 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Chiellini speelde echt geen geweldig seizoen.
Neem je mijn mening wel serieus?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:50 schreef Philos het volgende:
[ afbeelding ]
En toen ging ik even door mijn knieën..
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:50 schreef Philos het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom draag je dan ook je opa's oude broek?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:50 schreef Philos het volgende:
[ afbeelding ]
Lig je vast goed klaar voor je vriendjequote:Op donderdag 17 januari 2013 22:50 schreef Philos het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, wil jij ook tegen mij.quote:
Ik heb geen opa meer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom draag je dan ook je opa's oude broek?
Ik vind dat jij vaak homo gerelateerde posts maakt Thorb.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lig je vast goed klaar voor je vriendje
Kun je nagaan hoe oud die broek wasquote:
Invite maarquote:
Nee, ziek.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind dat jij vaak homo gerelateerde posts maakt Thorb.
Ben je misschien een beetje in de war?
Hee hee, als je jongens leuker vindt dan meisjes ben je niet meteen ziek hoor Thorbiequote:
Nog voor jij begon te rukken. Heel oud dusquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe oud die broek was
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:57 schreef Philos het volgende:
[..]
Nog voor jij begon te rukken. Heel oud dus
Is je opa 3 minuten geleden overleden? Gecondoleerdquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:57 schreef Philos het volgende:
[..]
Nog voor jij begon te rukken. Heel oud dus
kan dus ook verder daarvoor zijnquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is je opa 3 minuten geleden overleden? Gecondoleerd
Wat een nutteloze post danquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kan dus ook verder daarvoor zijn
jij bent wel manne slimquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kan dus ook verder daarvoor zijn
nee, gelukkig nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij bent wel manne slim
familie van de definitie van een baas?
Gadverdamme dit is geen dating site.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:00 schreef Philos het volgende:
[..]
Ik begin je best leuk te vinden. xx
Ruk jij op het fok-forum? Nu heb ik toch wel alles gezien.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is je opa 3 minuten geleden overleden? Gecondoleerd
Stop dan ook met die erotische dm's.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Gadverdamme dit is geen dating site.
Sorry man.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Stop dan ook met die erotische dm's.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Sorry man.
Wil je ze wel verwijderen? Dadelijk leest je moeder ze.
Ja lekker fokken snapt je/ grgrquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:01 schreef Philos het volgende:
[..]
Ruk jij op het fok-forum? Nu heb ik toch wel alles gezien.
Mag die niet weten dat je gay bent?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Sorry man.
Wil je ze wel verwijderen? Dadelijk leest je moeder ze.
Nee dan mag thorb misschien niet meer op internet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:02 schreef leoon. het volgende:
[..]
Mag die niet weten dat je gay bent?
Oeiquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nee dan mag thorb misschien niet meer op internet.
fixed.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het niveau hier
* Timmy_Turner bekent medeschuldig daaraan te zijn
quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja lekker fokken snapt je/ grgr
Kon je geen grotere vinden?quote:
nee, mijn lul paste nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was van het weekend al?quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:10 schreef pascal08 het volgende:
Hé, misschien handig voor jullie toernooitje. Een lijstje met bronze spelers met meer dan 70 pace die minstens 1 triple link hebben met een gouden speler.eisfeld zit er niet in tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr
quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:10 schreef pascal08 het volgende:
Hé, misschien handig voor jullie toernooitje. Een lijstje met (alle?) bronze spelers met meer dan 70 pace die minstens 1 triple link hebben met een gouden speler.Hornschuh had ik ook al gedacht om met Leitner en Reus erin te zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Mama Siemen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:11 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wilde ik alleen even delen. Groetjes!
Wel elke dag schone onderbroek aan gedaan?quote:
ben jij dat? xxquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:11 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
al een tijdje terug, maar okeequote:Op donderdag 17 januari 2013 23:09 schreef GekkeZuiden het volgende:
Tbakkert heeft zijn eerste alcoholistische drankje op
Ga eens weg?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel elke dag schone onderbroek aan gedaan?
Hé een Odobenus rosmarus.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:11 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit weer in FUT na een restart van de PS3, maar spelen morgen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:12 schreef Lindgren. het volgende:
Lukt niet, ozzmans? Anders begin ik een potje goudkup.
Waarom?quote:
Slapen is voor paupers.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:17 schreef Fuszy het volgende:
Morgen zal ik meer informatie sturen over het toernooi. Wat je kunt verwachten: deadline inschrijving en teams, hoe te betalen en tot wanneer, verdeling prijzengeld en de toernooiopzet.
Maar eerst slapen
quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan ben ik maar een pauper.
trusten
Ik kijk altijd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:17 schreef Lindgren. het volgende:
Gaat er vannacht nog iemand naar Oprah Wilfriet kijken?
Ja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
zeker weer een kutteam of niet?
IF Moutinhoquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Patricio en Moutinho zijn kut.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Moutinho is écht slecht.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Koevermansquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
wat dan? Wil wel een team met IF Labyratje
Matic, duh..quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
wat dan? Wil wel een team met IF Labyratje
Ik vond hem aanvallend, in de passing en verdedigend heel zwak, deed niets goedquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:35 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vond Moutinho wel meevallen. Helemaal niet zo slecht als de meeste hier doen voorkomen. Hij is geen pure CDM, als je hem niet het zware dekwerk (hihi) laat doen, is hij hartstikke goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |