Dat ligt meer aan Isabel. Houdt ze haar temp goed vast en hoe is de temp.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:31 schreef becky27 het volgende:
Even vraagje, hoe warm moet het op de kamer zijn waar Isabel ligt te tukken (onze slaapkamer dus). Is nu 18 graden maar ik denk dat het wel kouder gaat worden. Mutsje op dan??
Mag hier wel hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:03 schreef Estrys het volgende:
Zeggen dat alles super goed gaat en dat jouw baby al weeeeeken doorslaapt ja. Trap er niet in mensen![]()
Zo had ik een aanvaring met iemand vorige week. Die vroeg 'hoe gaat het? ' Dus ik zeg dat ik moe ben. En dat de nachten niet meevallen. Nou zitten zij in een IVF traject. Blijkbaar mag je dan niet zeggen dat het niet meevalt want dan krijg je de opmerking: 'jij hebt tenminste kinderen.' En 'ik zou ervoor tekenen'
Ja maar we zijn heel blij en gelukkig en we doen het met liefde hoor die nachten maar dat wil nog niet zeggen dat het makkelijk is. Zo lastig dat soort opmerkingen.
Hier ook. Ik geloof alleen niet dat het krampjes waren. Ze is steeds zo misselijk na de voeding lijkt het. En daar dus erg onrustig van. Maar net als Isabel spuugt ze nauwelijks. Ik vind het lastig beoordelen waar het aan ligt. Ze slaapt alleen bij haar papa op de arm lijkt het. Gisteren overdag heeft ze ook nauwelijks geslapen tot papa thuis kwam.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:28 schreef Ticootje het volgende:
Bram heeft ook vannacht 2 uur gehuild door krampjes en of hoesten. Zo zielig. Er was 1 houding waar hij rustig werd, dus ik heb bijzonder weinig geslapen.
Ai, dat hebben we hier gemerkt ! Meisje had bij mn moeder wortel gekregen, gisteren zo'n last van.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:20 schreef Tinuviel het volgende:
Even snel en dan de rest bijlezen.
Paradijsvogelte, wortel verstopt juist heb ik gehoord. Zou dan liever peer geven of iets van groente, die niet zo verstopt.
Sterkte Se, Marjo met jullie zieke kindjes, hopelijk is het snel over.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:25 schreef Xanteh het volgende:
Mmm lekker hoor PE, begint ze al te miauwen?
Nee maar ze kan wel krabben, telt dat ook ?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:25 schreef Xanteh het volgende:
Mmm lekker hoor PE, begint ze al te miauwen?
Blijkbaar...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:35 schreef Twinkle20 het volgende:
Wahhaa PE, komt jouw kind iets te kort ofzo![]()
Haha gaat lekker!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:49 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Nee maar ze kan wel krabben, telt dat ook ?
[..]
Blijkbaar...Ze greep daarna nog een keer in de bak met kattebrokken....en ze heeft het waterbakje ondersteboven gegooit, alles nat natuurlijk
Ja hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:49 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Nee maar ze kan wel krabben, telt dat ook ?
[..]
Blijkbaar...Ze greep daarna nog een keer in de bak met kattebrokken....en ze heeft het waterbakje ondersteboven gegooit, alles nat natuurlijk
It's Scaryquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:55 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Ja hooren ook nog het bakje over de kop, wat een pret
Hier heeft C net twee uur geslapen. Zo even een uurtje wandelen.
Goh Zoë, jullie ook al een bijkeuken met wasmachine en waar de beestjes slapen
No offence, maar maak je je soms niet een beetje té veel zorgen om van alles? Natuurlijk wil je het liefst dat je kind nooit iets overkomt, maar dat is niet realistisch. Je kan haar (helaas) niet overal voor beschermen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:11 schreef Twinkle20 het volgende:
O soesa wat fijn!
Ik durf nu niet met mini naar buiten omdat ik bang ben dadelijk ook met een oorontsteking bij mini te zitten. Als ik jullie verhalen daarover hoor .. thanks but no thanks. Ook met douchewater in haar oortje kijk ik uit.
Heb zrlf regelmatig oorontsteking dus weet hoe verrekte vermoeiend en pijnlijk zoiets kan zijn. Dus dat wil ik D even besparen als het kan.
Wat eet je vanavond?quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
No offence, maar maak je je soms niet een beetje té veel zorgen om van alles? Natuurlijk wil je het liefst dat je kind nooit iets overkomt, maar dat is niet realistisch. Je kan haar (helaas) niet overal voor beschermen.
En juist de vrieskou is heel goed voor je! Weinig bacterieën, want die gedijen niet zo lekker met deze kou.
Haha, oh jee ga ik dat ook nog krijgen haha.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:22 schreef Kersjes het volgende:
Zo is het Clubsoda![]()
En je groeit er in mee. In het begin vind je elk krasje nog dramaaaatisch, tegenwoordig ben ik er aan gewend dat de jongens (in de zomer) blauwe plekken en schaafwonden gaan vergelijken nadat ze expres!! slidings maken op het schoolplein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Ah, wat fijn dat het ook zo snel helpt bij jullie mini!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
De antibiotica slaat idd snel aan Coco! Ze heeft vannacht prima geslapen, en wij dus ook. Ze is een stuk beter te pas en de koorts is weg! Wel is ze af en toe nog wat humeurig en wil ze nog niet graag plat liggen dus haar oortje zal nog wel pijn doen. Maar, ze kan weer voorzichtig lachen
Ja, dan wordt ze hyper. Maar ook zonder vindt ze hem ontzettend interessant en vanochtend ging ik er met dr voor staan (want het spiegelt ook zo leukquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:18 schreef Kersjes het volgende:
Magnetron Clauwhee?
Als je d'r eten aan het opwarmen bent zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werd het hem niet? We hebben je toch niet teveel ontmoedigd?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:47 schreef becky27 het volgende:
Oh doe jij Jolie al in de bondolino? Ik dacht dat dat nog niet mocht.
Wij zijn over op de Zantac voor eventuele verborgen reflux. Gehannes met jbp werd hem niet.
Nee hoor, ik heb vandaag nu (incl de nacht) 9 voedingen gegeven waarvan 7 aangekloot met kolven (zere tepels), aandikken en met een lepel geven. Ik heb de huisarts gebeld (ook dank zij advies van Mignonne) om te overleggen. Ik ben geen kolfheld en zag het al helemaal niet zitten om alle voedingen te kolven en dan te mengen dus ik heb gezegd dat ik een andere oplossing wilde. Dat werd dus zantac. Ik hoop met heel mijn hart dat dit is wat er voor zorgt dat mijn meisje ook een blije baby wordt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:13 schreef Estrys het volgende:
[..]
Werd het hem niet? We hebben je toch niet teveel ontmoedigd?
Volgens babybij en de handleiding kan het wel. 'Vanaf de eerste dag' staat er. Ik vind hem echt heel erg fijn. Ik ben niet zo goed met grote lappen stof
Tegen de tijd dat jouw derde die past is hij M alláng te kleinquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:46 schreef Fee-nix het volgende:
Clubsoda, dat mutsje van M. Ik. Ook. Hebben.
Sneeuw = bah. Ik hou er echt helemaal niet van. Gelukkig heb ik nu van die 'sneeuwkettingen' (weet niet hoe die dingen in t echt heten) voor onder m'n schoenen. Dat scheelt enorm. (M'n zusjes noemen me altijd 'Yetta', van de Nanny weet je wel, als ik over opgevroren sneeuw moet lopen
)
Je was bezig met je keukenkastjes??Je bent net bevallen mens.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:34 schreef Ticootje het volgende:
Hier heeft Bram ook al in de doek gezeten, ik was bezig met m'n keukenkastjes en hij wilde bij mij zijn. 1 en 1 is 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder nog steeds een heel ziek vogeltje hier, zelfs met pijnstilling nog steeds 40+ graden koorts![]()
Beterschap voor alle zieke mini's!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
Jaaaaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jouw derde die past is hij M alláng te klein
Eens. Ik stem tegen.quote:
Ja samen met m'n kraamhulp. We hadden niets te doen. Dus ze had de koelkast al gesopt en we hebben samen de keukenkastjes gedaanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:48 schreef Estrys het volgende:
[..]
Je was bezig met je keukenkastjes??Je bent net bevallen mens.
Ze heeft het behoorlijk te pakken hè? Arm meiskequote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:40 schreef Zoë23 het volgende:
voor kraampjes en zieke kindjes
S heeft om 6u weer overgegeven en toen is mijn vriend er uit gegaan met haar zodat ik kon slapen (tot 10) ik ben erg duizelig dus kreeg ontbijt op bed enz. Zo fijn dat hij weer thuis is
Phaidra wat fijn!
We gebruiken hier nu een probiotica en dat werkt echt goed..quote:
Cliché's zijn vaak waar he.. ik merk het nu ook! Maar je merkt het des te meer bij je eigen kind vind ik. Natuurlijk zien anderen het helemaal omdat ze dr niet dagelijks zien, maar zelf denk ik ook; whut?!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:41 schreef kleinzusje het volgende:
Gaat echt te snel Enf !!!![]()
Het is een clichemaar helaas waar.
Ja, dat zijn echt van die dingen bij het rollen, kruipen, zitten en staan. Gefrustreerd als het niet wil en als ze op dat moment moe of niet fit is.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:01 schreef Enfermera het volgende:
Nou heecht geweldig is dat.
He bah.. naar is dat hezeker als ze zichzelf af en toe ook zo in de weg zit..
Ja precies.. Achgossie.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:05 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ja, dat zijn echt van die dingen bij het rollen, kruipen, zitten en staan. Gefrustreerd als het niet wil en als ze op dat moment moe of niet fit is.
Als ze fit of uitgerust is, is er niets aan de hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:48 schreef Zoë23 het volgende:
moment!
Ze stapt van de salontafel naar de bank!
Wauw Zoëquote:Op zondag 20 januari 2013 11:48 schreef Zoë23 het volgende:
moment!
Ik vind mijn werk ook super leuk!quote:Op zondag 20 januari 2013 10:14 schreef Skoap het volgende:
Tinuviel en Kwisted ook al zo druk! Werken bevalt me gelukkig wel goed. Ik heb een functie waarbij ik ook niet minder kan/mag werken, als ik dat wil moet ik een stap terug doen.. Dus toen ik zwanger was ook lang over nagedacht of ik nou wel of niet minder ging werken. Maar mijn werk maakt mij ook gelukkig en van een stap terug doen zou ik zwaar ongelukkig worden.
Echt? Ik vind mijn werk veel leuker dan mijn kind. Daarom doe ik ook geen stap terug.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ook ik ben blij met 'maar' 24 uur werken. Ik vind m'n werk super leuk maar mijn kind leuker
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:50 schreef Kwisted het volgende:
Hier was het 18.30u naar bed- 22.30u wakker gemaakt voor voeding- 3.00u de nachtvoedingen zijn weer terug- 7.00u wakker - in bed gespeeld/geslapen tot 9.30u. En dat uitslapen hadden
en ik echt nodig! We hebben gebroken nachten gehad de laatste 5 nachten. En dat breekt op in combinatie met werken!
Fijn dat jullie het zo goed geregeld hebben met oppas en werk enz!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb weer veel respect voor de dames die werken! Erg pittig lijkt me
Hier geen sneeuw (gelukkig)
Zou je niet gewoon even afwachten en je lichaam de tijd geven om aan het medicijn te 'wennen'? Je kunt toch moeilijk verwachten dat het meteen je slaapprobleem oplost.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:24 schreef Sam1993 het volgende:
Al die zieke kindjeshier ook 2 inmiddels.. gezichtjes staan voor vlekken en Amber is ook verkouden...
Zoë wat een lieve verrassing voor je vriend en toch ook fijn dat hij liever thuis is bij jou
Tinu ik las nog dat je kleintje uit bed was gevallen hoe is het nu inmiddels met hem ?
kz 6 maanden
Hier gaat het redelijk.. Medicijnen toch opgehoogd na 4,5 maar niet het idee dat het wat extra's doet misschien toch maandag weer terug naar de huisarts en toch haar aanbod voor AD bespreken. Slapen doe ik super maar het inslapen is een probleem en als ik tussendoor wakker word ook ... Maar de dromen zijn gelukkig afgezakt
Met Lisa gaat het verder vrij goed en ontwikkeld zich
Als ik een interessante baan zou krijgen zou ik ook geen probleem hebben met 4x9, voorlopig heb ik nog steeds de (op zich best leuke) baan die ik tijdens mijn afstuderen had.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Echt? Ik vind mijn werk veel leuker dan mijn kind. Daarom doe ik ook geen stap terug.
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zou je niet gewoon even afwachten en je lichaam de tijd geven om aan het medicijn te 'wennen'? Je kunt toch moeilijk verwachten dat het meteen je slaapprobleem oplost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Wow wat goed!!quote:Op zondag 20 januari 2013 11:48 schreef Zoë23 het volgende:
moment!
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:50 schreef Kwisted het volgende:
Tinu, zware nacht gehad zie ik. Pff merk jij dan ook dat je overdag minder draagkracht hebt? Ik heb meteen een korter lontje als ik moe ben![]()
Ja ik ben nu van 36uur naar 32uur gegaan. Ik werk in de zorg, dus vroege en late diensten (ook nachtdiensten als ik geen borstvoeding meer geef). De ene week werk ik woe-don-vrij en de week erop woe-don-vrij-zat-zon. De week met 5 dagen is inderdaad wel zwaar. Maar ik vraag en ruil om veel late diensten. Dan zie ik Fleur sochtends en vroeg middag, dan is ze op haar bestDan gaat ze smiddags om 13.00u naar het kdv of naar oma. En dan haalt
ze om 16.30u alweer op. Dus F hoeft helemaal niet vaak naar opvang. En savonds ligt ze om half 7 in bed. En dan kom ik om 22.30u thuis en dan kan ik mooi de droomvoeding doen om 23.0u. Goed geregeld al zeg ik het zelf.
Plus we worden rijk
![]()
Sneeuwt het bij jullie ook al zo hard? Hier is het echt een sneeuwstorm!
Hier was het 18.30u naar bed- 22.30u wakker gemaakt voor voeding- 3.00u de nachtvoedingen zijn weer terug- 7.00u wakker - in bed gespeeld/geslapen tot 9.30u. En dat uitslapen hadden
en ik echt nodig! We hebben gebroken nachten gehad de laatste 5 nachten. En dat breekt op in combinatie met werken!
Eerlijk: ik kan sommige dagen idd minder hebben, en mijn lief ook. Dus ook wat vaker ruzie. Maar ik wéét dat het door vermoeidheid komt en dat scheelt. Dan houd ik me meer in. De laatste weken gaat het een stuk beter, het lijkt ook wel alsof het slaapgebrek tot op zekere hoogte went. Ik ben niet zo vaak meer echt brak (vandaag toevallig wel, ik denk door de goede nacht gisterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.).
Maar over poepluiers hebben we nooit ruzie eigenlijk, maar we hebben er beiden geen hekel aan.Venus in pocketformaat
© loveli
Maar was jouw jochie daarvoor wel een goede slaper? Mijne sliep tot deze week zo 2-3 uur achtereen, vaak zowel 's ochtends als 's middags.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:12 schreef Phaidra het volgende:
Mineola, hier ging het slapen rond drie maanden ook opeens slechter. Het gaat wel weer beter, maar de slaapjes blijven overdag vrij kort, variërend van 30 min tot 1,5 uur.
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:58 schreef Twinkle20 het volgende:
Hier echt een lading sneeuw waar je bang van wordt. en het blijft maar doorgaan. Als D de slaap uit heeft gaan we naar verjaardag schoonzus.
Meestal sliep hij wel langer dan een uur, en ik kon hem makkelijk in bed leggen (zowel wakker als slapend). En 's nachts sliep hij van 19 uur tot een uur of 5/6.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:26 schreef Mineola het volgende:
[..]
Maar was jouw jochie daarvoor wel een goede slaper? Mijne sliep tot deze week zo 2-3 uur achtereen, vaak zowel 's ochtends als 's middags.
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:48 schreef Zoë23 het volgende:
moment!
Hoezo??quote:Op zondag 20 januari 2013 13:12 schreef Phaidra het volgende:
Enf, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Kan je de goede vibes mijn kant op sturen? Ik moet plotseling binnenkort ook op zoek naar iets anders..
Thx! Ja ik dacht ik kan t allicht proberen.. Nee heb je, ja kun je krijgen!quote:Op zondag 20 januari 2013 14:11 schreef Tinuviel het volgende:
Zoe, sorry helemaal overheen gelezen. Wat gaaf jouw meisje stapt. Als dat het slechte slapen niet verklaart weet ik het ook niet. Grappig ik zie hier het buurjongetje van 1,5 maand ouder stappen, maar zie mijn baby dat nog niet doen.
Gefeliciteerd Enf. met je nieuwe baan. Goed onderhandeld zeg!
Minneola, ja er komen wel weer betere (slaap) tijden, maar wanneer geen idee? Volgens mij waren de nachten hier daarna wel 2-3 maanden lang minder. Maar misschien niet alleen door sprongetje.
Het sneeuwt weer. Wij wilden gaan schaatsen als het ijs dik genoeg is maar misschien kunnen we beter gaan sleeen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enf, nee niet in de zorg. Dat zal een flinke omscholing betekenen.
Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]Gelukkig geen directe zorgen maar het zuigt wel! ik hoop dat snel wat anders kan vinden!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enf, nee niet in de zorg. Dat zal een flinke omscholing betekenen.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:58 schreef Twinkle20 het volgende:
PhaidraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even verder lezen lekker heel de cohtend met baby en peuter gesleet op de berg in de geusseld
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
haha ja!quote:Op zondag 20 januari 2013 14:11 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
![]()
Die nachtvoedingen zijn echt wel goed voor de breinontwikkeling dus![]()
vervelend van de krentenbaard, heeft ze ook antibiotica gehad?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:33 schreef Sam1993 het volgende:
Hier lekker heel de ochtend buiten geweest Amber is 1 keer goed onderuit gegaan op de berg met dr slee maar dat bleek haar niks te doen... Lisa heeft lekkerl iggen slapen in de wagen maar ze lijken beide krentenbaard te hebben.. Ik snap alleen niet waarom Amber daar zoveel last van heeft... 1.5 maand geleden ook al
nee dat is idd niet fijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:20 schreef Sam1993 het volgende:
De huisarts bij haar moeder blijft fucidin voorschrijven dus dat smeren we er dan ook maar op maar als het zo doorgaat nemen we dr ook eens mee naar onze eigen dokter want is niet fijn zo gemideld iedere mand wel s onder de vlekke staan
Kraamvrouwenkoorts is dacht ik de reden dat ze je temp goed in de gaten houden na de bevallingquote:Op maandag 21 januari 2013 13:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dracu, wat fijn dat je weer naar huis magIk wist trouwens helemaal niet van het bestaan van kraamvrouwenkoorts, tot ik het las in jouw post
Beterschap voor alle zieke baby's, moeders & vaders
Leuk om te lezen wat iedereen voor werk doetIk ben zelf hbo docent.
Oh! Ik dacht dat dat was omdat ik een keizersnede had gehadquote:Op maandag 21 januari 2013 13:13 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Kraamvrouwenkoorts is dacht ik de reden dat ze je temp goed in de gaten houden na de bevalling
Nou bij mij niet.....Zal wel iets 'duits' zijn ofzo....(niet dat ik t erg vond dat die temperatuur niet gemeten werd:P) Maargoed, wij waren ook de volgende dag alweer thuis ('t schijnt hier in dld normaal te zijn dat je een aantal dagen in het zh blijft als je bent bevallen)quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 10:52 schreef draculettetje het volgende:
Even tussendoor: ik mag naar huis! (met goede instructies natuurlijk )
Ah dat is wel heel zieligquote:Op maandag 21 januari 2013 14:01 schreef Kuukske het volgende:
Billie doet even vier tanden in een week tijd. Man man.. echt keisneu.
Lekker Sonnetje! Ik zeg niks vanwege Fokwet, maarquote:Op maandag 21 januari 2013 15:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mijn dame is vandaag lief voor mamaZe ligt al de halve dag te slapen
Fijn Dracu, lekker thuis uitrusten en genieten.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:52 schreef draculettetje het volgende:
Even tussendoor: ik mag naar huis! (met goede instructies natuurlijk )
Huh wtf? heeft ie al 4 tanden erbij, wow Billie is snel! Cristel heeft nog steeds maar 2 tandjes (sinds 1 januariquote:Op maandag 21 januari 2013 14:01 schreef Kuukske het volgende:
Billie doet even vier tanden in een week tijd. Man man.. echt keisneu.
Hij lag te slapen boven, en cristel begon te janken ( had niet de hele fles leeggedronken..) dus ik ben ondertussen een fles aan het maken, staat ie boven te stampen en te vloeken tegen mij...quote:
Bagger lijkt me een understatement... Wat sneu voor zo'n kleintje. Beterschap voor hem en sterkte voor jullie. Hopelijk is hij er snel weer bovenop!quote:Op maandag 21 januari 2013 21:25 schreef Ticootje het volgende:
Ze denken rs virus. Hij heeft nu extra zuurstof en elke 3 uur vernevelen. En paracetamol tegen de koorts.
Ik vind het bagger.
hopelijk mag je thuis vernevelen ..quote:Op maandag 21 januari 2013 22:10 schreef Marjolijntje het volgende:
Sterkte met Bram Tico en Joene! RS virus sucks, Faye heeft het waarschijnlijk ook te pakken
Klotezooiquote:Op maandag 21 januari 2013 21:17 schreef Ticootje het volgende:
Bram is ziek, opgenomen nu ter observatie.
Wilde hier een heel stuk neer zetten over de situatie van vanmiddag maar is ook niet echt van meerwaarde voor jullie denk ik.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:20 schreef Tinuviel het volgende:
Twinkle gewoon onbeschoft zeg! Heb je diegene wel je mening gezegd?
Ja opzich wel goed. Bram heeft koorts en elke 3 uur vernevelen lijkt echt nodig, aan het eind van die 3 uur laat hij steeds de monitor af gaan met z'n ademen.quote:
Pff zo sneuquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja opzich wel goed. Bram heeft koorts en elke 3 uur vernevelen lijkt echt nodig, aan het eind van die 3 uur laat hij steeds de monitor af gaan met z'n ademen.
Maar hij doet het nog.
Nou he! Ach ja we gaan het zien, ze bepaalt het allemaal zelfquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Enf hopen dat sat zo doorzet dan .. wat fijn!
Ik was het al weer totaal vergeten maar dat is toen bij Oscar ook gedaan idd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:56 schreef nytar het volgende:
@incantrix, het kan zijn dat er dan nog wat wild vlees in het naveltje zit. Bij het cb kunnen ze dat aanstippen en dan stopt dat 'lekken' ook.
Wat een zorgenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja opzich wel goed. Bram heeft koorts en elke 3 uur vernevelen lijkt echt nodig, aan het eind van die 3 uur laat hij steeds de monitor af gaan met z'n ademen.
Maar hij doet het nog.
Wegen voor en na: 10 gr verschil. Maar daarna spugen en knikkert er toch mooi meer uit dan 10cc.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:22 schreef mrien het volgende:
Fijn dat hij gewoon bij jou slaapt tico, en een gewoon bed is wel zo fijn dan inderdaad, scheelt waarschijnlijk dat je nog kraamvrouw bent
Dat wegen, inderdaad niet zo betrouwbaar..hopelijk kijken ze naar het hele plaatje
En soms is vaker aanstippen nodig. Hier lijkt het na vier keer eindelijk dicht.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:56 schreef nytar het volgende:
@incantrix, het kan zijn dat er dan nog wat wild vlees in het naveltje zit. Bij het cb kunnen ze dat aanstippen en dan stopt dat 'lekken' ook.
Alles boven de 38 bellen werd mij verteld.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:22 schreef Solagratia het volgende:
Even een noob vraagje. Viktor is 7 weken en had net een temp van 38.1. Hij is verkouden al sinds zijn geboorte ongeveer. Wanneer moet je de ha bellen? Ik vind 38.1 niet hoog, maar weet niet hoe het zit bij kleine baby's. Hij drinkt en plast goed. Hoe zie je of hij het benauwd heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |