Maar in de eerste aflevering had ze nog hoogtevrees en ging ze niet bungeejumpen. Als mol had ze dus heel makkelijk net als Zarayda en Tania gewoon de sprong niet hoeven maken en dan was er ook geen geld verdiendquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:38 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Dat zij nu geld verdiend, hoeft niks te zeggen. Kan in de loop vd afleveringen weer gigantisch veel geld vanaf gaan door een opdracht..
Haha niks is wat het lijktquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar in de eerste aflevering had ze nog hoogtevrees en ging ze niet bungeejumpen. Als mol had ze dus heel makkelijk net als Zarayda en Tania gewoon de sprong niet hoeven maken en dan was er ook geen geld verdiend.
Tim is erg verdacht gemaakt door de montage. Maar die laatste foto was van hem. Hij stond al die tijd aan het roer. Bovendien wilde Tania met uren werken en niet met links en rechts omdat ze geblindoekt waren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hoorde wel duidelijk de klik van de camera een keer voordat de anderen zeiden dat hij een foto kon maken.
Haha tuurlijk Domieniepienie.twitter:Domien twitterde op donderdag 17-01-2013 om 21:35:48@iktweetzelf @JWRoodbeen Nee, hoor. Ik vond het alleen een waardeloze link die ik legde. :-) reageer retweet
fucking with the minddd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Volgens de site is Tim wel afgevallen.
Niets is wat het lijkt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Volgens de site is Tim wel afgevallen.
Uiteraard kan dat ook.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:38 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
[..]
Of misschien deed Tania dat wel.
Zarayda zat ook op Tim (hoofdverdachte). Paulien Tania en Tim.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Tania was trouwens toch niet de enige die de test op Tim had ingevuld?
Al maakt het niet uit wat ze invult, want ze is toch de mol.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:40 schreef blup het volgende:
[..]
Tim is erg verdacht gemaakt door de montage. Maar die laatste foto was van hem. Hij stond al die tijd aan het roer. Bovendien wilde Tania met uren werken en niet met links en rechts omdat ze geblindoekt waren.
Maar WTF, werken uren dan soms wel?
Links en rechts leken mij ook veel makkelijker inderdaadquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:40 schreef blup het volgende:
[..]
Tim is erg verdacht gemaakt door de montage. Maar die laatste foto was van hem. Hij stond al die tijd aan het roer. Bovendien wilde Tania met uren werken en niet met links en rechts omdat ze geblindoekt waren.
Maar WTF, werken uren dan soms wel?
Kim Pieters molde in de eerste aflevering al overduidelijk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Denk niet dat Tania of Tim de mol is, want de echte mol gaat heus niet in aflevering drie zich al zo enorm in de schijnwerpers zetten. Die probeert op de achtergrond te opereren.
Zarayda zit ook op Tim.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Tania was trouwens toch niet de enige die de test op Tim had ingevuld?
Al maakt het niet uit wat ze invult, want ze is toch de mol.
Wow, echt een totaal nieuw inzicht ditquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:44 schreef IPA het volgende:
Zou Tim wel echt exit zijn? We hebben namelijk geen rood scherm gezien.
Ik denk dat Tim gaat presenteren en Art naar huis is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:44 schreef IPA het volgende:
Zou Tim wel echt exit zijn? We hebben namelijk geen rood scherm gezien.
In de eerste aflevering is zo'n mol enorm opgefokt, die doet dan wel wat. Aflevering drie niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Kim Pieters molde in de eerste aflevering al overduidelijk.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik denk dat Tim gaat presenteren en Art naar huis is.
Jah ik kon om half 9 niet kijken dus ik liep wat achter en heb niet meteen het hele topic doorgenomen. Alvast sorry voor het ongemak.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wow, echt een totaal nieuw inzicht dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |