Aangezien jij het dus niet snaptquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom zou ik te jong zijn, de hele f*cking klas kijkt het. Zelfs kinderen van 8 kijken er met volle spanning naar.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:34 schreef Chocoprince het volgende:
Ze vroegen mij eerst voor die Jillz reclame, maar ik vind dat spul niet te beffen dus deed ik het niet.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
Zelden zoveel waarheden gehoord.
pics van jezelfquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:34 schreef Chocoprince het volgende:
Ze vroegen mij eerst voor die Jillz reclame, maar ik vind dat spul niet te beffen dus deed ik het niet.
daar heb ik nog een hele fles van, mijn dropshot is bijna opquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Smirnoff ice, wie wilt een slokje van mij?
First world problem.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar heb ik nog een hele fles van, mijn dropshot is bijna op
inderdaad, moet morgen toch naar de winkels om make up te kopen dus neem wel meteen weer dropshot meequote:
Wat voor make up?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, moet morgen toch naar de winkels om make up te kopen dus neem wel meteen weer dropshot mee
Hè bah.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
m'n riem zit net iets te strak, raar gevoel als je loopt
Doe hem dan losserquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
m'n riem zit net iets te strak, raar gevoel als je loopt
moet nieuwe eyeliner halen en misschien nog een lipgloss ofzo.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat voor make up?
Neem je ook wat voor mij mee?
zestien.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Aangezien jij het dus niet snaptWeet niet hoe oud je bent..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |