abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121767534
quote:
Shit vergeten te luisteren.
Was het interessant? Wie was er nog meer te gast?
pi_121767811
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 17:14 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Is nu nog bezig.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 17:22:42 #253
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_121767812
Hier het hele stuk uit de NRC, leest lekker weg. Mooie quote ook van eindbaas Remmert _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_121767865
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 17:22 schreef Eppie_NL het volgende:

[..]

Is nu nog bezig.
Weet ik, maar voor dat kwartiertje ga ik niet meer inschakelen.
Ik luister eventueel wel via hun website terug.
pi_121768216
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Hier het hele stuk uit de NRC, leest lekker weg. Mooie quote ook van eindbaas Remmert _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan maar de vele renners beweren dat er weinig druk was,lol
pi_121768370
Thanks voor het posten!
Even a broken clock is right twice a day.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 17:50:19 #257
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_121768766
Van Heeswijk :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_121769046
De staf stond zo ver van de renners af – op het naïeve af. En al dat gedoe met die whereabouts: het was zeer inconsequent, ook van de UCI. De ene keer was drie strikes out, de andere keer was het bij vijf nog niet over en sluiten. Er was veel gedoe over de verblijfplaatsen van Thomas Dekker en Denis Mensjov – die laatste was op plaatsen waar een normaal mens niet kon komen, ergens ver weg in Rusland. Het systeem leek op willekeur. Breukink had kunnen of moeten weten waar Rasmussen uithing

De TVM schaatploeg heeft ook trainingkampen in Rusland }) >:)
pi_121769074
Dat artikel, grandioos genot. :D

Van Heeswijk. :')
Dekker. :')
Boogerd. :') :')
Quote van Reinbert. :D _O-

Riis die mailt dat iemand gevaarlijk is, dan moet het wel heel erg zijn! :D Chicken die volledig afgeladen met maximale hoeveelheid bloedzakken (elke 4 dagen, wtf?!) Contador nog amper weet te kloppen... _O- Ja, Contador is ook echt een sieraad voor de sport, met z'n steak... _O-

En dan whereabouts van Menchov dat hij vast in Chelyabinsk aan het trainen was of zo, wie geloofde dat?! Lekker kuurtjes halen bij Matschiner nadat je het nummer van Michael gekregen had, man man... _O-

@THEFXR: serieus, leg nou eens op de goede manier verbanden... :') Want hij was daar waarschijnlijk juist niet in Rusland, maar ergens anders aan het kuren... Precies hetzelfde als Rasmussen die deed alsof hij ergens afgelegen zit en vervolgens in Italie ging prepareren. Als TVM dus gewoon gaat schaatsen ergens waar het koud is en iedereen weet dat ze daar zijn, dan is dat dus compleet niet verdacht... Juist als Wust zegt dat ze in Erfurt zit en vervolgens op de Canarische Eilanden gesnapt wordt is het verdacht, niet op deze manier, man man... :')
Jack does it in real time...
  zaterdag 19 januari 2013 @ 18:02:20 #260
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_121769177
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 17:14 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

net afgelopen, Thijs Zonneveld verkondigde het standpunt wat Erik Dijkstra in DWDD ook al had. Bob Oosterhout (sportmarketeer) over de uitgekookte commerciele strategie van LA achter dit interview en Ton Boot als eindbaas
Feyenoord!!! * Barça
pi_121769579
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 17:59 schreef DeeBee het volgende:

@THEFXR: serieus, leg nou eens op de goede manier verbanden... :') Want hij was daar waarschijnlijk juist niet in Rusland, maar ergens anders aan het kuren... Precies hetzelfde als Rasmussen die deed alsof hij ergens afgelegen zit en vervolgens in Italie ging prepareren. Als TVM dus gewoon gaat schaatsen ergens waar het koud is en iedereen weet dat ze daar zijn, dan is dat dus compleet niet verdacht... Juist als Wust zegt dat ze in Erfurt zit en vervolgens op de Canarische Eilanden gesnapt wordt is het verdacht, niet op deze manier, man man... :')
je hebt wel een beetje gelijk ;) maar TVM wielerploeg=vuil en TVM schaatsploeg=schoon, gaat er bij mij niet in.
pi_121769826
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 18:14 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je hebt wel een beetje gelijk ;) maar TVM wielerploeg=vuil en TVM schaatsploeg=schoon, gaat er bij mij niet in.
Zijn er behalve de sponsor mensen uit de TVM-wielerploeg betrokken bij de TVN schaatsploeg? Dat is namelijk veel relevanter dan de sponsornaam.

Rabobank sponsort ook hockey b.v., denk je dat die ook gebruiken omdat de Rabobank sponsort?
  zaterdag 19 januari 2013 @ 18:21:50 #263
168304 Mani89
pi_121769850
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 18:14 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Huh? :')
pi_121770017
Ojee, rabobank sponsort ook het plaatselijke damclubje. Ik vond al dat ze raar uit de ogen keken.
In the coolest little capital of the world
pi_121770044
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 17:22 schreef Mani89 het volgende:

SPOILER
Bedankt voor het posten. ^O^

Wel een goed en interessant artikel naar mijn mening.

quote:
Icoon Eddy Merckx zei tegen de Belgische krant Le Soir ontgoocheld te zijn.
:')

quote:
Remmert Wielinga, van 2003 tot 2005 rijdend voor Rabobank, zegt: „Michael Boogerd is een gruwelijke klootzak – met z’n vervelende gezicht op tv. Het was walgelijk hoe hij communiceerde in de Tour van 2003. Andere jongens waren volgzame honden.”
:D

quote:
Volgens enkele andere ex-Rabo’s was Van Heeswijk geobsedeerd door doping en nam hij groeihormoon mee op trainingskamp, in een gekoeld busje scheerschuim. Van Heeswijk wil niet reageren op de beweringen. Hij sms’t dat hij het geloof in het wielrennen en de wielerjournalistiek is verloren: „Veel succes in deze verziekte wielrenwereld waar iedereen elkaar een mes in de rug steekt omdat het maar om één ding gaat: geld. Gr. Max.”
Max is toch ook niet helemaal 100% in z'n bolleke :') :')
  zaterdag 19 januari 2013 @ 18:28:27 #266
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_121770045
Walsh op Een Vandaag
pi_121770114
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 18:21 schreef Wombcat het volgende:

Rabobank sponsort ook hockey b.v., denk je dat die ook gebruiken omdat de Rabobank sponsort?
Fatima Moreira de Melo heeft toegegeven doping te hebben gebruikt, ze had een te hoog testo gehalte.
pi_121770159
Bedankt voor het posten, interessant stuk!

quote:
Een jonge renner die informeert wat mogelijk is, krijgt nul op het rekest.„Na de Rasmussen-Tour was er zero tolerance vanuit de ploeg. Achteraf was dat misschien mijn redding. Anders had ik misschien andere keuzes gemaakt.”
Wie zou dat zijn geweest?

quote:
Erik Dekker wil niet meer in sommige koersen rijden. Dekker: „Ik heb tegen ploegleider Theo de Rooij gezegd dat ik niet meer naar de Tirreno-Adriatico of de Ronde van Zwitserland wilde. Daar werd ik belachelijk gemaakt; het sloeg nergens op hoe hard ze daar reden. In kleinere wedstrijden als de Ronde van Luxemburg ging het nog wel, maar in de grote rondes en de klassiekers kwam ik er niet aan te pas. Ik ben in ’92 prof geworden, werd meteen tiende en elfde in wereldbekerwedstrijden. Daarna heeft het tot ’97 geduurd voordat ik in een kopgroep zat die de finish haalde. Dat zegt wel genoeg, denk ik.”
Toch wel opvallend dat hij dit zegt. In hoeverre zou hij meegewerkt hebben aan dit artikel? Zie ook:
quote:
Wéér een andere ex-renner, een van de kopmannen, zegt: „Er was geen structureel dopinggebruik bij Rabobank. Hooguit damage control. Leinders zorgde ervoor dat we niet ergens anders gingen shoppen en daarmee de hele ploeg onderuit konden halen.”
En degene die de informatie over de mail van Riis lekte, moet toch ook wel iemand zijn geweest die hoog in de hiërarchie zat. Overigens, wel hilarisch dat zelfs Riis voor Rasmussen waarschuwde _O-
pi_121770241
iemand die kan uitleggen, dat je de tour rijdt op 100.000 eenheden EPO, maar niet positief op getest wordt in 2007 :o
pi_121770264
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 18:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bedankt voor het posten, interessant stuk!

[..]

Wie zou dat zijn geweest?

[..]

Toch wel opvallend dat hij dit zegt. In hoeverre zou hij meegewerkt hebben aan dit artikel? Zie ook:

[..]

En degene die de informatie over de mail van Riis lekte, moet toch ook wel iemand zijn geweest die hoog in de hiërarchie zat. Overigens, wel hilarisch dat zelfs Riis voor Rasmussen waarschuwde _O-
Zijn dat geen uitspraken uit oudere interviews?

Dat van Riis kan toendertijd ook gezien zijn als persoonlijke rancune of zwart maken van Rasmussen.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 18:35:17 #271
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_121770272
Maar wel in zee gaan met Bertje
Riis :')
pi_121770282
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 18:30 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Fatima Moreira de Melo heeft toegegeven doping te hebben gebruikt, ze had een te hoog testo gehalte.
Bron?
  zaterdag 19 januari 2013 @ 18:35:57 #273
168304 Mani89
pi_121770291
quote:

[..]

Nee ze heeft alleen verteld dat ze een hoog testosteron gehalte heeft, kap nou eens met alles te verdraaien.
pi_121770307
quote:

[..]

Volgens mij verdraai je haar uitspraken. Ze heeft volgens mij gezegd dat ze een hoog testosteron gehalte had, niet dat doping gebruikt heeft.
pi_121770312
quote:
5s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 18:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Bron?
bureau sport intervieuw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')