Waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:20 schreef mpgooglecahe het volgende:
lol gelukt. Ik heb via google een verwijderde advertentie terug gevonden via google cache.
Nu is mijn volgende vraag. Hoe kan ik willekeurige advertenties op marktplaats die net is verwijderd , terug vinden op google cache.
Op artikel nummer zoeken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:43 schreef mpgooglecahe het volgende:
hoe kan ik bijv op marktplaats een advertentie vinden die al is verlopen of verwijderd zonder dat ik daar een link van heb? iemand die ik ken kan via google cache verwijderde advertenties vinden door een aantal trefwoorden in te vullen op google cache.
Kan iemand mij hier uitleg over geven?
nee ik bedoel van de advertentie advertentie nummer bedoel ik sorry mijn fout.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:01 schreef mpgooglecahe het volgende:
[..]
Hoe bedoel je op artikel zoeken? Stel je hebt die artikel nummer niet? Of heb je voor elke type (auto?) bijv een bepaalde artikel nr waar alleen maar 1 type merk op komt?
inurl:marktplaats.nl/a/ "De door u gezochte advertentie is helaas niet meer beschikbaar." -"sofa shop wolvega"quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:17 schreef mpgooglecahe het volgende:
Marktplaats BMW 330d ''advertentie is helaas niet meer beschikbaar.''
inurl:marktplaats.nl/a/auto-s/ "De door u gezochte advertentie is helaas niet meer beschikbaar." -"sofa shop wolvega"quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:42 schreef mpgooglecahe het volgende:
[..]
Nu ben ik echt super dichtbij. Hoe kan ik nu bijvoorbeeld , een specifieke afdeling van marktplaats als doelwit kiezen.
Bijvoorbeeld afdeling auto's.
Want nu doorzoekt die geheel marktplaats waardoor je resultaten ziet van Banken en Stoelen en van alles en nog wat.
Hoe zoek ik 1 specifieke afdeling van marktplaats. Bijvoorbeeld dus van auto's ?
Omdat die shop onder elke advertentie de melding zet van: Staat er de volgende foutmelding? blabla niet meer beschikbaar, dan is de advertentie al verwijderdquote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:44 schreef mpgooglecahe het volgende:
en nog 1 vraagje , waarom staat er:
''"sofa shop wolvega"'' erbij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |