abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121690786
Binnenkort proef van bekwaamheid over onderandere MMC. Dit programma heb ik een beetje doorgekeken en uitgeprobeerd, alleen sommige dingen kan ik echt niet vinden.
Bijvoorbeeld: via Admin, het configuratiescherm uitschakelen bij alle andere gebruikers in een keer. Ook weet ik niet hoe je het bureaubladachtergrond verandert via MMC, dan bedoel ik ook voor alle andere gebruikers tegelijk.

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen, of willen uitleggen hoe ik dit soort dingen snel kan vinden?

Alvast bedankt :)
het is maar net wat je van je leven wilt maken.
pi_121690948
Group policy's?
pi_121691951
Dacht idd daar ergens ja, alleen kan niks over bureaubladen of configuratieschermen etc. vinden :(
het is maar net wat je van je leven wilt maken.
  donderdag 17 januari 2013 @ 19:53:28 #4
76108 bluuf
Powershell fan
pi_121692132
Wat je omschrijft heeft weinig met de mmc te maken maar meet met policies (local machine en local user policies of group policies).

Mmc is simpelweg een console waarin je verschillende management snap in's laadt.
pi_121692325
Het is mogelijk om een custom view te bouwen in mmc. (via compmgmt.msc snapin) Meerdere computers toevoegen via Action -> connect to another computer.

Op die manier kan je de locale policy`s wijzigen. Alleen is dit een zeer omslachtige manier van werken, Group Policy`s kan je beter naar kijken.
pi_121692633
Je kunt in MMC group policy manager openen. Vervolgens een policy aanmaken en die aan je domein linken.

Dus ja, in principe begin je dan via MMC.Verder: http://www.grouppolicy.bi(...)allpaper-background/

Ik raad je aan gewoon te googlen naar de betreffende policies die je wil instellen.
Op dinsdag 29 januari 2013 17:07 schreef Gulmez het volgende:
ALS ZE MIJN ZUSJE ZOUDEN BEDREIGEN WAT ZOU JIJ DOEN IK GA ME ZUSJE NIET KAPOT LATEN ZIEN GAAN snap dat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')