SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes en orgie meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er mag op 1 laptop gefokt worden, de rest blijft UIT. HEB JE ME GEHOORD?
VOOR ELKE FOK POST AT JE EEN GLAS SANGRIA!!!!SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
![]()
.
Mijn zusje ligt in bad en is hard Justin Bieber liedjes aan het zingen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mooie kleur ook!quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:10 schreef Myraela het volgende:
Wij hebben deze bank gekocht.
[ afbeelding ]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Mooie bank, Myra. Lekker zitten/liggen/hangen.
Sowieso hoekbanken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Leren bankenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:24 schreef Samzz het volgende:
Sowieso hoekbanken.
. Stoffen zachte banken
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Wat is er mis met leer?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
Leren banken. Stoffen zachte banken
Lekker lui zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:24 schreef Samzz het volgende:
Sowieso hoekbanken.
Hij is ook groot genoeg om met z'n 2tjes lekker ruim te zitten. Met 3 kan je er normaal op zitten en met 4 kan je er krap op zitten. We hebben wel nog een oplossing nodig voor als er visite is, maar zelf lekker kunnen leven is belangrijker. Schuiven wel een eettafel stoel erbij.
![]()
Ik. Ik ben een ouwe kerel aan het tekenen tot m'n serie binnen is (ja, je leest het goed, ik download een seriequote:).
Hoe snelle downloadsnelheid?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik. Ik ben een ouwe kerel aan het tekenen tot m'n serie binnen is (ja, je leest het goed, ik download een serie).
![]()
![]()
Ik ga gezellig op schoot bij twiquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker lui zijn.Hij is ook groot genoeg om met z'n 2tjes lekker ruim te zitten. Met 3 kan je er normaal op zitten en met 4 kan je er krap op zitten. We hebben wel nog een oplossing nodig voor als er visite is, maar zelf lekker kunnen leven is belangrijker. Schuiven wel een eettafel stoel erbij.
#TeamMiley![]()
Daarom. Je zal er zelf het meeste gebruik van maken, dus kopen wat je lekker vindt, een eettafelstoel is zo bijgeschoven, inderdaad.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker lui zijn.Hij is ook groot genoeg om met z'n 2tjes lekker ruim te zitten. Met 3 kan je er normaal op zitten en met 4 kan je er krap op zitten. We hebben wel nog een oplossing nodig voor als er visite is, maar zelf lekker kunnen leven is belangrijker. Schuiven wel een eettafel stoel erbij.
Je hebt natuurlijk ook niet zo heel veel ruimte omdat je ook rekening moet houden met het luik in de woonkamer, toch? Is er ruimte om nog een stoel erbij te zetten of zo?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Weet niet, computer staat beneden. Ik moet alleen even uitvissen hoe ik de serie van de computer naar de tv krijgquote:.
Luik in de woonkamer? Voor als de duitsers komen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Je zal er zelf het meeste gebruik van maken, dus kopen wat je lekker vindt, een eettafelstoel is zo bijgeschoven, inderdaad.
Je hebt natuurlijk ook niet zo heel veel ruimte omdat je ook rekening moet houden met het luik in de woonkamer, toch? Is er ruimte om nog een stoel erbij te zetten of zo?![]()
![]()
Streamen geen optie? USB geen optie? Op DVD branden geen optie?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet niet, computer staat beneden. Ik moet alleen even uitvissen hoe ik de serie van de computer naar de tv krijg.
![]()
Leer is kouder en harder, maar zelf vind ik het ook niet vervelend eigenlijk. Vond stof nu vooral mooier omdat we het geld niet hebben voor goed leer, en dat goedkopere spul gaat erg snel kapot.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
Leren banken. Stoffen zachte banken
Mijn moeder heeft 2 van de chesterfield banken, vind ik toch ook wel erg mooi.
Maar het zit/hangt toch wel minder lekker. En je moet er wel echt je huis op inrichten, anders ziet het er al snel erg raar uit.![]()
We hebben het wel over Rotterdam, hequote:Op donderdag 17 januari 2013 19:29 schreef Topiek het volgende:
[..]
Luik in de woonkamer? Voor als de duitsers komen?.
Nee, nee, ja. En er kan ook een HDMI kabel in, maar die heb ik geloof ik nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:30 schreef Topiek het volgende:
[..]
Streamen geen optie? USB geen optie? Op DVD branden geen optie?. Ik heb eigenlijk geen zin om dvd's te gaan branden.
Chesterfield isquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leer is kouder en harder, maar zelf vind ik het ook niet vervelend eigenlijk. Vond stof nu vooral mooier omdat we het geld niet hebben voor goed leer, en dat goedkopere spul gaat erg snel kapot.
Mijn moeder heeft 2 van de chesterfield banken, vind ik toch ook wel erg mooi.
[ afbeelding ]
Maar het zit/hangt toch wel minder lekker. En je moet er wel echt je huis op inrichten, anders ziet het er al snel erg raar uit..
Wij hebben thuis ook een grote leren hangbank, die is echt heerlijk. En het mooie van leer is dat het heel snel warm wordt en je lichaamstemperatuur opneemt en vormt naar je lichaam. Heerlijk.
En het is makkelijk schoon te houden.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Beschadigd sneller, is kouddd, zit niet 'zacht' want je kan er niet zo helemaal inzitten zeg maar.quote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Myra, sinds wanneer woon je eigenlijk samen en hoe lang daarvoor hadden jullie al plannen?#TeamMiley![]()
Hmm, heb je geen smart tv die kan verbinden met je computer?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
We hebben het wel over Rotterdam, he.
[..]
Nee, nee, ja. En er kan ook een HDMI kabel in, maar die heb ik geloof ik niet. Ik heb eigenlijk geen zin om dvd's te gaan branden.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: