PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
4,5e link van de 5.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet het.
Maar hoezo heeft Pogba 7?
Krijgt 4,5 link en heeft er 5 nodig.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet het.
Maar hoezo heeft Pogba 7?
arghquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En nu nog een nationaliteit erbij.
Jammer van de chemquote:
Gsprurning op goal... Of telt die keeper daarin niet mee?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En nu nog een nationaliteit erbij.
Ik weet niet hoe ik het ga betalenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jammer van de chem
Maar je gebruikt gewoon de toernooi coins om een team te maken en als je uitgeschakeld bent verkoop je dat team weer?
Ik hoorde dat Toefjes available is...quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het ga betalen. Misschien trouw ik wel met een rijke FUT'er. Dan regel ik de scheiding net voor het toernooi zodat ik coins heb
Heb hem net af, maar kan niet op console omdat vrouwlief Boulevard wil kijkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:02 schreef Reemi het volgende:
Wie een potje oefenen tegen mijn toernooi team?
Gewoon een TV in de schuur zetten, heeft m'n vader ook gedaan. Zelf natuurlijk gewoon in de huiskamer gaan zitten hè.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb hem net af, maar kan niet op console omdat vrouwlief Boulevard wil kijken
Welkom in de rest van je huwelijk. Boulevard en GTSTquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon een TV in de schuur zetten, heeft m'n vader ook gedaan. Zelf natuurlijk gewoon in de huiskamer gaan zitten hè.
Als het daarbij blijft...quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welkom in de rest van je huwelijk. Boulevard en GTST
Dat vond ik zo karig. Soap en die flauwekul is al 1,5 uur van de avond. Nee, verder zeg ik niksquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als het daarbij blijft...
Jij hebt deze TV toch? Samsung UE46ES5500quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welkom in de rest van je huwelijk. Boulevard en GTST
Bizar dat mensen dat er voor willen betalen..vorig jaar met die IF/UP glitch kon ik het nog enigszins begrijpen, maar nuquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:03 schreef pascal08 het volgende:
Hilarisch. Gekocht voor 150c, gaan gewoon voor 1400c nu.
[ afbeelding ]
Ik heb de 40 inch. Hij is super!quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij hebt deze TV toch? Samsung UE46ES5500
Hoe bevalt 'ie en hoeveel heb jij er toen voor betaald?
Ik had ze eigenlijk voor mezelf gekocht voor als ik echt punten nodig had, maar voor 1200c pure winst verkoop ik ze natuurlijk liever.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bizar dat mensen dat er voor willen betalen..vorig jaar met die IF/UP glitch kon ik het nog enigszins begrijpen, maar nu
Jij doet net of ik er dagelijks aan moet geloven! Zij is al 2 avonden in de week weg, ik zelf ook (waarvan 1 avond overlap)...netto is het te overzienquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat vond ik zo karig. Soap en die flauwekul is al 1,5 uur van de avond. Nee, verder zeg ik niks
Kom maar op!quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:09 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga deze toch maar maken denk ik. Had er graag nog een 5* skiller in gewild, maar dat gaat wel ten koste van de kwaliteit en/of chemistry. Dan maar zo.
[ afbeelding ]
Alleen dan Agüero voor Balotelli denk ik.
Die prijzen dalen als een baksteen momenteel. Ik zit nu nog met een van de oudste Samsung LCD TV's, een 32 inch. Ik zit niet zo heel ver van het scherm, maar voor deze prijs is vernieuwen natuurlijk geen moeilijke beslissing.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb de 40 inch. Hij is super!
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kom maar op!
[ afbeelding ]
En zaterdag en zondag is er geen GTST en Boulevard zeg ik als trouwe kijker. Of zijn dat juist de avonden!?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij doet net of ik er dagelijks aan moet geloven! Zij is al 2 avonden in de week weg, ik zelf ook (waarvan 1 avond overlap)...netto is het te overzien
Vaughnquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:09 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga deze toch maar maken denk ik. Had er graag nog een 5* skiller in gewild, maar dat gaat wel ten koste van de kwaliteit en/of chemistry. Dan maar zo.
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 17 januari 2013 19:09 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Scherp Thorbiequote:Op donderdag 17 januari 2013 19:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
En zaterdag en zondag is er geen GTST en Boulevard zeg ik als trouwe kijker. Of zijn dat juist de avonden!?
Hij kostte trouwens 649 euro , weet niet wat ze nu doen, maar het zal wel een stuk goedkoper zijn alweerquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die prijzen dalen als een baksteen momenteel. Ik zit nu nog met een van de oudste Samsung LCD TV's, een 32 inch. Ik zit niet zo heel ver van het scherm, maar voor deze prijs is vernieuwen natuurlijk geen moeilijke beslissing.
Misschien vanavond laat, en anders morgen maar eens uitproberen. Ben erg benieuwd hoe dat gaat spelen met die bronzen tussen m'n goldsquote:
Denk je niet dat je CDM's te kut zullen spelen samen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:09 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Die slaat hij over bij de opbouwquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Denk je niet dat je CDM's te kut zullen spelen samen?
Wil je 'n potje?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:13 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik heb twee wedstrijden in de Cup gespeeld met mijn FOK Cup-team.![]()
14 goals in 2 wedstrijden.Verdediging staat als een huis, en voorin maak ik het af met snelle dribbelaars die ook nog eens van een afstand kunnen uithalen.
Dan heb jij een mooi team om morgen even tegen te benchmarkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:13 schreef Ozz-03 het volgende:
14 goals in 2 wedstrijden.Verdediging staat als een huis, en voorin maak ik het af met snelle dribbelaars die ook nog eens van een afstand kunnen uithalen.
Nou, daar ga ik.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:13 schreef Ozz-03 het volgende:
Niet wanhopen knul. Eerst zien, dan geloven. En jij bent een meester in psychologische oorlogsvoering en het ontregelen van goed draaiende teams...toch?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nou, daar ga ik.Ben er klaar voor.
Wie?quote:
Hoezo? Denk je dat ze te traag zijn?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Denk je niet dat je CDM's te kut zullen spelen samen?
Allebei onder de 60 lijkt me wel lastig ja. Weinig aansluiting, of laat terugquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Hoezo? Denk je dat ze te traag zijn?
Ik wil de linkerkant wel anders, maar weet niet hoe.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Allebei onder de 60 lijkt me wel lastig ja. Weinig aansluiting, of laat terug
Hoeveel geld heb je? Ik weet wel wat maar gaat wel wat kosten denk ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil de linkerkant wel anders, maar weet niet hoe.
Kutlul.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Hoezo? Denk je dat ze te traag zijn?
Een miljoen totaalquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb je? Ik weet wel wat maar gaat wel wat kosten denk ik
Ik ga hem even maken, brbquote:
Hint: ik mis nog een bronzequote:Op donderdag 17 januari 2013 19:19 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Ben nog wel een beetje aan het puzzelen
Ik mis nog heel veel chemistry.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hint: ik mis nog een bronze
Owwwww.... shitquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hint: ik mis nog een bronze
Beter wachten met die onthulling tot hij eindelijk een bronze heeft ingepastquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik mis nog heel veel chemistry.
Hahaha... ssssssst... Wordt gek van het gepuzzelquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beter wachten met die onthulling tot hij eindelijk een bronze heeft ingepast
Ik sprong vanochtend een gat in de lucht toen ik 'm rond had!quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:21 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Hahaha... ssssssst... Wordt gek van het gepuzzel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik sprong vanochtend een gat in de lucht toen ik 'm rond had!HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas te druk op dit momet op me werk om dat te doen XD
6 gouden, bronze te weinigquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Rond de 1 miljoen
5 goldsquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Rond de 1 miljoen
Die zwarte zijn toch ook goud?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Rond de 1 miljoen
Omfg, ja ik moet even een spaansebronze cdm bedenken, ik dacht al dat ik iets vergeten wasquote:
Leite alleen al is 550kquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:29 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam tot dit. Jammer dat er geen bronze braziliaanse cb in de liga BBVA loopt.
Edit: nvm, Ramires chemistry.
Do tell...quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Daar hadden we het gisteren nog over tijdens clubsen.
Ik weet niet wat PS3 prijzen, zijn, xbox zal 1 miljoen zijn ongeveerquote:
Dan kan je Arteta CDM zetten, en is elke spaanse bronze RM goedquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet slecht, alleen zijn je CDM's nu nog minder dan net.
Ja, dat kan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan kan je Arteta CDM zetten, en is elke spaanse bronze RM goed
Haha ja, ik wist niet dat Mata zo duur wasquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat kan.Ik heb 'm zelf omgedraaid en zoek nu nog een goud/silver/bronze driehoekje uit de BPL. Kan in ieder geval wat inspiratie uit die van jou opdoen. Hij is wel nice. Wel echt absurd duur.
Lekkere pot Reemi, ging lekker gelijk op. Eerste helft was je heer en meester, tweede helft begon ik steeds beter te spelen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:38 schreef Reemi het volgende:
Wtf is deze. Laten we het maar een gelijkspel noemen. Mis gewoon al mijn pingels.
GG
Na 10 uur kan ik pas weer, ik ga even een serie kijkenquote:
Only on PS3.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ff 12 uur eruit, Yolo
Hoe laat is dat precies?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ff 12 uur eruit, Yolo
PS3quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ff 12 uur eruit, Yolo
PS3quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ff 12 uur eruit, Yolo
Nu al, dus zal online games wel niet in de weg zittenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe laat is dat precies?
Ik zit er gewoon nog in inderdaad.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nu al, dus zal online games wel niet in de weg zitten
Tot 5 uur morgenvroeg?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nu al, dus zal online games wel niet in de weg zitten
Ja, zou wat zijn he als Playstation maintenance ook voor Xbox zou gelden...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meestal is het goed zo lang je er in zit, alleen je kunt niet meer connecten als je eruit ligt/wilt beginnen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zit er gewoon nog in inderdaad.
Fellaini en EL Ghanasyquote:
Die link met de spanjaarden heb je niet nodig?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omdat hij mooi linkt met Spanjaarden en een koning is.
Nee klopt, maar ik denk dat hij de beste CAM is uit de BPL.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die link met de spanjaarden heb je niet nodig?
http://puush.me/quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:00 schreef SyntaxxError het volgende:
Hoe posten jullie die teams van Futhead direct?
Als je wilt skillen denk ik dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik denk dat hij de beste CAM is uit de BPL.
Oow. Dan maar gewoon zo: http://www.futhead.com/fifa/squads/4048792/#quote:
Die is vetquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:04 schreef SyntaxxError het volgende:
[..]
Oow. Dan maar gewoon zo: http://www.futhead.com/fifa/squads/4048792/#
Het resultaat van lang puzzelen om een team te maken met Quincy.
nvmquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je wilt skillen denk ik dat je gelijk hebt.
inb4 BDIL die Dani Pacheco beter vindtquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik denk dat hij de beste CAM is uit de BPL.
Hahaquote:
Top! Die ga ik maken, thanks.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:04 schreef SyntaxxError het volgende:
[..]
Nice, die heeft gewoon geen zwakke schakel eigenlijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:04 schreef SyntaxxError het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:04 schreef SyntaxxError het volgende:
[..]
Hij heeft maar 2 links nodig en krijgt er 2,5?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe kan Kandji 9 chem hebben?
U serious?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe kan Kandji 9 chem hebben?
Solly, zie het nu ook. Ik ben alleen niet zo'n fan van Pato. Heb hem een tijdje gehad, maar vind 'm geen echte uitblinker. En ben bang dat hij als enige spits het alleen maar lastiger krijgt.quote:
Ja, dit is de clubnaam:quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:08 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand hier nog een ongebruikte FUT account of een account met heel weinig coins? Ik heb een evil plannetje.![]()
Dat heb ik.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:08 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand hier nog een ongebruikte FUT account of een account met heel weinig coins? Ik heb een evil plannetje.![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:08 schreef pascal08 het volgende:
tamperdata 2.0?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:08 schreef pascal08 het volgende:
AF!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat hier al gesuggereerd wordt.
nou wat is je plan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, ik zie het meer als gerechtigheid. Jullie ook, wedden?
Nu word ik wel erg benieuwdquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, ik zie het meer als gerechtigheid. Jullie ook, wedden?
haha oke ik wacht het af maar er valt mischien coins te verdienen dusquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga het eerst testen met 2 PS3 accounts. Niet te enthousiast worden graag.
Wat heb ik gemist?quote:
Nou ben benieuwdquote:
Ik denk dat het iets met trade offeren te maken heeft.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:14 schreef pascal08 het volgende:
Het mogen gewoon 2 hagelnieuwe accountjes zijn, zonder coins met tenminste 1 speler. Oh, en ze moeten bevriend zijn met elkaar.
Jenas ftwquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:15 schreef Lindgren. het volgende:
Livermore of Jenas als CDM? Ik heb een manier om Vaughan () eruit te gooien.
Jup.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets met trade offeren te maken heeft.
Goed idee om vanaf nu in spoilers het hierover te hebben?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:14 schreef pascal08 het volgende:
Het mogen gewoon 2 hagelnieuwe accountjes zijn, zonder coins met tenminste 1 speler. Oh, en ze moeten bevriend zijn met elkaar.
Livermorequote:Op donderdag 17 januari 2013 20:15 schreef Lindgren. het volgende:
Livermore of Jenas als CDM? Ik heb een manier om Vaughan () eruit te gooien.
Nou ik ga het sowieso niet doen voordat weer allemaal accounts gebanned worden + die van vrienden die niks gedaan hebben zoals bij temperen gebeurd isquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jup.Heb het al eens eerder met succes getest, maar dat was met FUT12. Veel lekken zijn gepatched na dat tamper-incident, dus ik wil eerst kijken of het nog werkt voor ik de boel gek ga maken.
Ach, het maakt niet uit. Ik ga het toch niet vertellen en als mensen de spoilers willen lezen, maken ze net zo makkelijk een accountje aan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goed idee om vanaf nu in spoilers het hierover te hebben?
De kans op een ban is zeer groot. daarom heb ik ook 2 accounts nodig die niet gelinkt zijn aan accounts die gebruikt worden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou ik ga het sowieso niet doen voordat weer allemaal accounts gebanned worden + die van vrienden die niks gedaan hebben zoals bij temperen gebeurd is
Met tamperen was echt naaiend. Ik deed het. En een vriend van mij werd ook gebanned. Puur alleen omdat zijn account ook op mijn ps3 staat. Maar hij had er niks mee te maken. Ook geen spelers of coins gekregen van mij of zo. Zo domquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De kans op een ban is zeer groot. daarom heb ik ook 2 accounts nodig die niet gelinkt zijn aan accounts die gebruikt worden.
Onderste want bovenste heeft maar 3 landen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:19 schreef Lindgren. het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
Balotelli = Aguero
of
Deze
[ afbeelding ]
Klopt! Thanks.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Onderste want bovenste heeft maar 3 landen?
Uh nee?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Onderste want bovenste heeft maar 3 landen?
Dan was 'ie gelinkt via hetzelfde profiel op EA. Accounts die totaal niet gelinkt zijn, dus ook niet onder hetzelfde emailadres, worden niet gebanned.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Met tamperen was echt naaiend. Ik deed het. En een vriend van mij werd ook gebanned. Puur alleen omdat zijn account ook op mijn ps3 staat. Maar hij had er niks mee te maken. Ook geen spelers of coins gekregen van mij of zo. Zo dom
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Uh nee?je vergeet bale denk ik
Nee was hij niet. Het enige wat er was is dat hij op mijn ps3 best vaak ingelogd geweest is en op dit ip gespeeld heeft. En zijn account gewoon in mijn ps3 stond.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan was 'ie gelinkt via hetzelfde profiel op EA. Accounts die totaal niet gelinkt zijn, dus ook niet onder hetzelfde emailadres, worden niet gebanned.
Die eerstequote:Op donderdag 17 januari 2013 20:19 schreef Lindgren. het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
Balotelli = Aguero
of
Deze
[ afbeelding ]
Ik oordeel gewoon afgaande op de plaatjes?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Uh nee?je vergeet bale denk ik
Ik zou het wel weten. Bale is koning, die is LWB, LM en LW tegelijk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
Dus ik kan kiezen uit een pauper CB met de beste 3-5-2 LM in het spel of de beste bronzen CB met een LM die alleen kan aanvallen.
Ja, dat zijn toch 4 landen? spanje, england, Argentinië en die van balequote:Op donderdag 17 januari 2013 20:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik oordeel gewoon afgaande op de plaatjes?
Je kan ook Torres in de spits zetten en zo wat meer keuzen op het middenveld kunnen makenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
Dus ik kan kiezen uit een pauper CB met de beste 3-5-2 LM in het spel of de beste bronzen CB met een LM die alleen kan aanvallen.
Er zijn ook accounts ten onrechte gebanned, dus dat kan het ook nog zijn. Accounts zijn niet op basis van IP gebanned, dat kan ik je met zekerheid zeggen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee was hij niet. Het enige wat er was is dat hij op mijn ps3 best vaak ingelogd geweest is en op dit ip gespeeld heeft. En zijn account gewoon in mijn ps3 stond.
Ik heb La Whore en Aguero al gekocht.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je kan ook Torres in de spits zetten en zo wat meer keuzen op het middenveld kunnen maken
Ach naja geen idee hoezo ze hem gebannend hebben maar hebben ze wel gedaan dusquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er zijn ook accounts ten onrechte gebanned, dus dat kan het ook nog zijn. Accounts zijn niet op basis van IP gebanned, dat kan ik je met zekerheid zeggen.
Scherp. Even nog wat aan knutselenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Succes met het vinden van een Rekik.
Ja. En god, wat wil ik nu graag tegen je spelen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:28 schreef sesamstraat4 het volgende:
[ afbeelding ] Nogmaals zo mag die toch?
Nee vijf nationaliteitenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:28 schreef sesamstraat4 het volgende:
[ afbeelding ] Nogmaals zo mag die toch?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]WAT HEB JIJ EEN GLAZEN BOL OFZO WUT WUT WUTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]Ben ik weer. Mijn pauperzusje wil tv kijken en begint te peeuwen op het moment dat ik beneden kom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zuster/broederliefde. Ik kijk het wel terug.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Jep. Ik zie ook dat Van Persie alsnog een TOTY krijgt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
WAT HEB JIJ EEN GLAZEN BOL OFZO WUT WUT WUT
Ja, kwam 't net tegen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:32 schreef Vijf_voor het volgende:
volgens mij kun je widm ook live kijken
Pics?!quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ben ik weer. Mijn pauperzusje wil tv kijken en begint te peeuwen op het moment dat ik beneden kom.Zuster/broederliefde. Ik kijk het wel terug.
En een Ameobi.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Succes met het vinden van een Rekik.
Osborne is altijd goed ondanks zijn workratesquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:26 schreef Lindgren. het volgende:
Of gewoon Osbourne op 7 chem yolo. Dan is hij waarschijnlijk nog beter dan de pauper die er nu staat.
En die is saai johquote:
Lekkere Chem welquote:
EPL + 1 lower league?quote:
Ja dacht er net aan. Godverdomme man, maak er nog wat regels bij.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ziek team.Maar niet genoeg leagues.
En dan ook nog maar 2 competities iddquote:
Alsof dit moeilijk was zonder die league restrictiequote:Op donderdag 17 januari 2013 20:43 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ja dacht er net aan. Godverdomme man, maak er nog wat regels bij.
VOOR MIJ WEL JAquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alsof dit moeilijk was zonder die league restrictie!!!!!!1
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:45 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Ben nog bezig aan me rechterzijde
Owww...F*ck 4 league's en 4 nation's ook nog![]()
![]()
![]()
![]()
Het is een voetbaloernooi. Geen ter land, ter zee en in de luchtquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:47 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren ook al gepost, maar volgens mij geen reactie op gekregen..Is het niet leuk om een deel van jullie pot op te offeren aan een extra prijs: Leukste team van het toernooi?
Teringlijers bij EA?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:49 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Hele toernooi alles gewonnen, kom ik in de laatste ronde tegen een 352 team met allemaal pacehoeren, notabene Armero op LM, en Pirlo op CAM () verlies ik de finale, wat een teringlijers bij EA..
Voetbaltournooi?????quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is een voetbaloernooi. Geen ter land, ter zee en in de lucht
Boem verbrijzeld.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:53 schreef Lindgren. het volgende:
Janine gaat springen.Daar komt 'ie.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:51 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Voetbaltournooi?????
Lijkt GVD%#$@%@ wel een Puzzelkampioenschap
Zonde dat jij nog wel op internet kanquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:54 schreef ThadCastle het volgende:
Stroom uitgevallen overal. Allemaal huizen donker, straten donker.. Aliens? Redelijk apart :p.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:51 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Voetbaltournooi?????
Lijkt GVD%#$@%@ wel een Puzzelkampioenschap
Ja op dn iphone. Wel kut verwarming uit en vriezer etc. Telefoon nog maar 28%quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zonde dat jij nog wel op internet kan
Oke mooiquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:57 schreef Fuszy het volgende:
minimaal 4 leagues en 4 nations. Dus als je er meer hebt dan is het ook prima
Aii, anders ff potje fifa doen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja op dn iphone. Wel kut verwarming uit en vriezer etc. Telefoon nog maar 28%
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Aii, anders ff potje fifa doen?
Hahahaha jij hebt geen fifa op iphone dis stil! Ga maar studeren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Aii, anders ff potje fifa doen?
Ga lekker in een huis zonder stroom wonenquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hahahaha jij hebt geen fifa op iphone dis stil! Ga maar studeren.
Wat een bazenbrid. Misschien maak ik deze wel. Als het mag.quote:
Deel die shit dan eens.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:11 schreef pascal08 het volgende:
Met WeFut is het een eitje.
[ afbeelding ]
Oke nu vraag je erom. Als je een probleem hebt en je wil er wat aan doen. Kom op dan (als ik weer stroom heb fifa) k@nker jong, vuile vieze k@nker lijer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga lekker in een huis zonder stroom wonen
Pauper.
3 nationaliteiten..eitjequote:Op donderdag 17 januari 2013 21:11 schreef pascal08 het volgende:
Met WeFut is het een eitje.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
Het zou geniaal zijn als je in WeFut gewoon deze eisen in kan vullen en dat dat ding een hybrid voor je bouwt.
wanneer is de release van wefut?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
Het zou geniaal zijn als je in WeFut gewoon deze eisen in kan vullen en dat dat ding een hybrid voor je bouwt.
"WeFut coming spring 2014."quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:12 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
wanneer is de release van wefut?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke nu vraag je erom. Als je een probleem hebt en je wil er wat aan doen. Kom op dan (als ik weer stroom heb fifa) k@nker jong, vuile vieze k@nker lijer.
Hihi
quote:
Daar stond net nog Sirigu op doelquote:
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te langquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]Hoeveel uur ben je al aan het zwoegen?
Gelukkig zijn jullie niet goed in tellen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Daar stond net nog Sirigu op doel
Zie de post in mijn quote. Ik begon wel weer te twijfelen aan mezelf na het gefaal van gisteren
Ben ik wel over aan het nadenken, maar dat wordt in vrij ingewikkeld systeem. Ik weet hoe je het op een wiskundige manier kan oplossen, maar in programmeertaal omzetten is nog niet helemaal mijn ding.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:22 schreef Fuszy het volgende:
Jullie wilden een mooi thema.dit is dan een prima uitdaging
In buurt van Oss. Jij dan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:22 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
waar woon jij bij mij in de buur hadden mensen net ook allemaal stroomuitval.
Je hebt zeker nog nooit eerder Widm gekeken?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:29 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
klopt haha dacht ik ook zeker te weten.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:29 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
klopt haha dacht ik ook zeker te weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Mag het Pasquale? Dit gaat 'm worden denk ik.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een bazenbrid. Misschien maak ik deze wel. Als het mag.
uhm wel ieder jaar eigenlijk, en ja de mol gedraagt zich vaak niet zo opvallendquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je hebt zeker nog nooit eerder Widm gekeken?
die is gewoon dom. de eckte mol doet het wel wat onopvallenderquote:
Zij is zeker niet dom, en ze is ongeveer de enige die nog geen geld heeft verdiendquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die is gewoon dom. de eckte mol doet het wel wat onopvallender
Pauilien ook weinig, ze zal wel een geniale mol zijn trouwens.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zij is zeker niet dom, en ze is ongeveer de enige die nog geen geld heeft verdiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |