Uiteraard heeft TS allang zijn eerste keer achter de rug, maar het lijkt me leuk om te doen alsof dat niet zo is. En dan ben ik vooral benieuwd naar de reacties van degene waarmee mijn eerste keer was, ik kan niet wachtenquote:Wacht je voor de “eerste keer” bewust op die ene ware? Heb je al een leuke partner gevonden, maar is ‘het’ er nog niet van gekomen? Of ben jij eindeloos aan het daten, maar komt het nooit tot aan de slaapkamer? Dan zijn we op zoek naar jou.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:50 schreef Weka het volgende:
Ja, ben ook heel benieuwd hoe je vader reageert.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:50 schreef Weka het volgende:
Ja, ben ook heel benieuwd hoe je vader reageert.
dat lijkt toch godverdomme nergens opquote:
dat maakt het toch godverdomme ook hilarischquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:54 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
dat lijkt toch godverdomme nergens op
ja ik moest zeker lachen jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
dat maakt het toch godverdomme ook hilarisch
screenshot or this threat is worthlessquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:56 schreef Studeur het volgende:
Heb het net gedaan. Gek genoeg vroegen ze alleen naam, geboortedatum en telnr. Ik kan dus een belletje verwachten, ben benieuwd.
Deze man.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:56 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
screenshot or this threat is worthless
Omg je kruipt echt in hun huid echt slimquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:57 schreef Studeur het volgende:
Ik zal jullie op de hoogte houden.
Ben inmiddels al aan het bedenken wat ik kan zeggen, zodat zij denken: "dit is goede televisie"
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:56 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
screenshot or this threat is worthless
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |