quote:
Nee.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:42 schreef Weka het volgende:
Het zijn allemaal dingen die je hoogstpersoonlijk hebt ingepland, domme zeug.
Daar ben ik mee bezig.quote:
dat een roadtrip noemenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daar ben ik mee bezig.
Misschien kan ik die roadtrip verplaatsen. Dat zou al prettiger zijn (Ook die is voor banddoeleinden..)
Ja, natuurlijk, want jij weet niet wat voor muziek ik maakquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je zou er natuurlijk ook voor kunnen kiezen om te stoppen met het maken van teringherrie muziek. Zou iedereen beter af zijn.
Word nog bepaald, dat hoor ik morgenmiddag.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:45 schreef Id_do_her het volgende:
Waar kan ik die workshop bijwonen?
Geduld blijkt wederom een schone zaak.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Word nog bepaald, dat hoor ik morgenmiddag.
ik vind 400+ km heen/terug + in wat muziekzaken shoppen voor wat gitaarspul (Waaronder een Korg A3) een *Roadtrip*quote:
Dat zijn toch gewoon een paar funk-likjes, je hoeft toch geen hele gealtereerde jazzsolo uit te gaan lopen pielen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:41 schreef Braddie het volgende:
Deze week studeren op Gimme The Night van George Benson.
Met een vriend van me naar Hengelo heen en terug + in amsterdam relaxen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat 'ie met de Ka van z'n moeder naar de stad om nieuwe snaren te kopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |