Dat was toen hier in het topic van, als je Peridot mooi vindt, kijk deze dan! En toen hebben hier meerdere mensen hem gekocht volgens mijquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In de flesjes zijn duochromes ook vaak mooier dan op de nagel
zelfde als coca cola - pepsi discussie.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het blijft toch interessant hoe marketing ed werkt.
Want Chanel is dus niet uniek (op een paar uitzonderingen na), dekt niet bijzonder goed, is niet van bijzondere kwaliteit. Maar omdat ze high-end zijn komen ze weg met gigantische prijzen en zijn er nog mensen die het kopen ook.
Iemand nog leuke artikeltjes over hoe dit werkt in het menselijke brein?
Dat is sowieso leuk, iets bij de Chanel counter halenquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:08 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind het flesje zo mooi en het doosje en het logo en als je het bij de Chanel counter haalt het tasje. Luxe gevoel
.
Is ook met bier, en als je dat zegt zouden die mensen geen echte "bierkenners" zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen kunnen coca cola en pepsi niet onderscheiden als ze het blind moeten testen, maar als ze het met het merk testen geven ze wel een voorkeur.
hooo, daar heb ik nog een weddenschap over lopen met B.... eens een fles pepsi halen binnenkortquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen kunnen coca cola en pepsi niet onderscheiden als ze het blind moeten testen, maar als ze het met het merk testen geven ze wel een voorkeur.
Moet ik je er een artikel over doormailen? Ik heb het moeten lezenquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:10 schreef Loqi het volgende:
[..]
hooo, daar heb ik nog een weddenschap over lopen met B.... eens een fles pepsi halen binnenkort
Hoezo? Die kosten hetzelfde en de smaak is anders.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
zelfde als coca cola - pepsi discussie.
Pepsi Max kan ik dan wel weer onderscheidenquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee heeft blijkbaar niks met smaak te maken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoezo? Die kosten hetzelfde en de smaak is anders.
Kwestie van smaak dus.
Maar je hebt nagellak A en nagellak B. Helemaal identiek, behalve de verpakking. A kost 2,50, B kost 20 euro.
Waarom kopen mensen dan B?
Er zijn zoveel mensen die dat doen dat het een menselijk gegeven zou moeten zijn. Ben benieuwd hoe het werkt
Sommige pils zit dus echt wel verschil tussen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is ook met bier, en als je dat zegt zouden die mensen geen echte "bierkenners" zijn.
Maar niemand zegt dat Chanel beter is dan Catricequote:Op donderdag 17 januari 2013 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
ja doe eensquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ik je er een artikel over doormailen? Ik heb het moeten lezen
Omdat je bij een high end merk niet alleen de lak koopt, maar het hele "gevoel".quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoezo? Die kosten hetzelfde en de smaak is anders.
Kwestie van smaak dus.
Maar je hebt nagellak A en nagellak B. Helemaal identiek, behalve de verpakking. A kost 2,50, B kost 20 euro.
Waarom kopen mensen dan B?
Er zijn zoveel mensen die dat doen dat het een menselijk gegeven zou moeten zijn. Ben benieuwd hoe het werkt
Het voelt luxer, einz.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar niemand zegt dat Chanel beter is dan Catrice.
Maar mensen zijn wel bereid om Chanel te kopen, ondanks het prijsverschil
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar niemand zegt dat Chanel beter is dan Catrice.
Maar mensen zijn wel bereid om Chanel te kopen, ondanks het prijsverschil
Dit, denk ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:08 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind het flesje zo mooi en het doosje en het logo en als je het bij de Chanel counter haalt het tasje. Luxe gevoel
.
Zal best, want verschillende recepten enzo. Zelf geen idee natuurlijk omdat ik geen bier lust mhehe.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sommige pils zit dus echt wel verschil tussen.
Even zoeken kan m zo snel niet vindenquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja doe eens![]()
ik lust zelf overigens überhaupt geen cola
In de studenten borrelruimte bij ons hebben ze eens per semester een bier-proef-avond, krijg je 5 speciaalbier en moet je ook raden welke het is. Lukt nooit iemand om ze alle vijf te raden en degenen die er wel meerdere goed hebben, hebben meestal gegoktquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zal best, want verschillende recepten enzo. Zelf geen idee natuurlijk omdat ik geen bier lust mhehe.
Maar ze hadden dat hier toen in de krant getest met mensen die bier testen voor hun werk/hobby. Blind proeven en dan proberen het merk erbij te zetten. Waren maar een paar gelukt
Precies, de meeste dingen waren toen ook gokkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In de studenten borrelruimte bij ons hebben ze eens per semester een bier-proef-avond, krijg je 5 speciaalbier en moet je ook raden welke het is. Lukt nooit iemand om ze alle vijf te raden en degenen die er wel meerdere goed hebben, hebben meestal gegokt
Oh, benoemen gaat me niet lukken, maar wel dat iets niet is wat ik normaal drink bijvoorbeeld. Tenzij het te koud staat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zal best, want verschillende recepten enzo. Zelf geen idee natuurlijk omdat ik geen bier lust mhehe.
Maar ze hadden dat hier toen in de krant getest met mensen die bier testen voor hun werk/hobby. Blind proeven en dan proberen het merk erbij te zetten. Waren maar een paar gelukt
Kan je met speciaalbier ook wel heel veel kanten op.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In de studenten borrelruimte bij ons hebben ze eens per semester een bier-proef-avond, krijg je 5 speciaalbier en moet je ook raden welke het is. Lukt nooit iemand om ze alle vijf te raden en degenen die er wel meerdere goed hebben, hebben meestal gegokt
oh wat sneuquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:18 schreef Diconnected het volgende:
Dafuq, krijg net berichtje van oud klasgenoot dat dus van een andere oud klasgenoot van ons der moeder is overleden, en die woont dus bij ons in de flat, maar ze schijnt al tijdje dood te zijn aangezien nu pas de bedankjes in de krant staan.. En die meid heeft 3 jaar geleden der vader verloren, en ze heeft nog een jonger broertje van inmiddels 12 ofzo. Bizar dit.
Jeetjequote:Op donderdag 17 januari 2013 17:18 schreef Diconnected het volgende:
Dafuq, krijg net berichtje van oud klasgenoot dat dus van een andere oud klasgenoot van ons der moeder is overleden, en die woont dus bij ons in de flat, maar ze schijnt al tijdje dood te zijn aangezien nu pas de bedankjes in de krant staan.. En die meid heeft 3 jaar geleden der vader verloren, en ze heeft nog een jonger broertje van inmiddels 12 ofzo. Bizar dit.
kerstavond ook echtquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:31 schreef Diconnected het volgende:
Ze blijkt al kerstavond te zijn gestorven aan kankerbizar.
Ja idd. Bahquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kerstavond ook echt
kerst zal nooit meer hetzelfde zijn dan
Dat is sowieso al niet als je een van je ouders kwijt bentquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kerstavond ook echt
kerst zal nooit meer hetzelfde zijn dan
Waar is die neppe quote voor?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:31 schreef RenRen- het volgende:
INCA![]()
KAAARTJE![]()
HIJ IS MOOI GEWORDEN
[..]
Zou deze neppe quote werken?
Aandacht trekken?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waar is die neppe quote voor?
Zodat ze ziet dat ik naar haar geschreeuwd hebquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waar is die neppe quote voor?
Ohquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zodat ze ziet dat ik naar haar geschreeuwd hebEven haar FB proberen
dat had ik binnen 30 seconden uitgeschakeldquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zodat ze ziet dat ik naar haar geschreeuwd hebEven haar FB proberen
Ik vind het wel handig eigenlijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat had ik binnen 30 seconden uitgeschakeld
Ik vind het juist handigquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat had ik binnen 30 seconden uitgeschakeld
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig eigenlijk
Dit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind het juist handigzeker voor in andere topics
Velen matigen meldingen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik word 50 keer per dag gequote. Thanks, but no thanks
Zolang je de SC open hebt staan en je wordt gequote, dan geeft ie geen melding, dus het is niet dat je met een avondje SC'en meteen bedolven wordt onder de meldingenquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik word 50 keer per dag gequote. Thanks, but no thanks
och. Ik vind het nog steeds kut.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zolang je de SC open hebt staan en je wordt gequote, dan geeft ie geen melding, dus het is niet dat je met een avondje SC'en meteen bedolven wordt onder de meldingen
Ik zit niet altijd hier.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zolang je de SC open hebt staan en je wordt gequote, dan geeft ie geen melding, dus het is niet dat je met een avondje SC'en meteen bedolven wordt onder de meldingen
Dan ist handig dat je zelf kan kiezen of je het aanzet of nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och. Ik vind het nog steeds kut.
Haha, als dat niet zou zijn zou ik het ook heel snel zat zijn ja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
So true. Ga je op je laptop, heb je 35 meldingen van berichten die je allemaal allang hebt gelezen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:57 schreef megamandy het volgende:
Enige minpunt is dat het niet synchroon loopt met je mobiele activiteiten
Ja, dat je 's avonds op je iPhone nog wat meechat en de volgende dag op je pc ineens een waslijst aan quotemeldingen hebtquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:57 schreef megamandy het volgende:
Enige minpunt is dat het niet synchroon loopt met je mobiele activiteiten
Wat doen ze?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Telfort!!
* SpaceInvaders gaat zoeken naar ander goedkoop alles in 1, wat een faalbedrijf
quote:800,- hypotheek (wat helemaal niet veel is)
120,- zorgverzekering
140,- energie
220,- verzekeringen
100,- auto en benzine
50,- kleren
150,- eten
25,- internet
15,- mobiele telefoon
20,- televisie
Link?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iemand in WGR die zegt dat je van minimuminkomen niet kan rondkomen. Dit is zijn vastgestelde gemiddelde kostenplaatje voor een Nederlander:
[..]![]()
![]()
En als iemand dan zegt dat dat niet heul realistisch is, zeker niet voor iemand met minimuminkomen, het heel links dat iemand zonder auto zou kunnen.
En omdat hij dit soort bedragen uitgeeft, is het minimimloon veel te laag
![]()
![]()
En die mensen hebben ook geen zorgtoeslag natuurlijk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Iemand in WGR die zegt dat je van minimuminkomen niet kan rondkomen. Dit is zijn vastgestelde gemiddelde kostenplaatje voor een Nederlander:
[..]![]()
![]()
En als iemand dan zegt dat dat niet heul realistisch is, zeker niet voor iemand met minimuminkomen, het heel links dat iemand zonder auto zou kunnen.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Naiiis, trein staat 5 min voor Tilburg stil omdat ze vermoeden dat ze IETS aangereden hebben
Topic van je vriendquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Link?
800 euro is toch best veel voor een hypotheek?Zeker voor een éénpersoonshuishouden?
een hypotheek en een minimuminkomenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Bij mij hebben ze een keer een wild zwijn aangereden. Toch mooi anderhalf uur voor stil gestaan.
Allang, contract werd niet verlengd want stel je voor dat je iemand die weg wilt uit Drenthe een vast contract geeft. En in Rotterdam is er ook geen baan te vindenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Topic van je vriend
Die over ontslagen worden.
(fiets is dus z'n baan kwijt?)
nee, voor een hypotheek is het niet veel, maar die krijg je niet met minimumloonquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Link?
800 euro is toch best veel voor een hypotheek?Zeker voor een éénpersoonshuishouden?
Ja datquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een hypotheek en een minimuminkomen
Ohquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, voor een hypotheek is het niet veel, maar die krijg je niet met minimumloon
Ik zag dat hij met 3 maanden terug mag komen. Dat is een tactiek die heel veel bedrijven nu gebruiken, dat is echt niets persoonlijks. Wel kut thoughquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Allang, contract werd niet verlengd want stel je voor dat je iemand die weg wilt uit Drenthe een vast contract geeft. En in Rotterdam is er ook geen baan te vinden
Sorry.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]hier word ik niet echt vrolijker van
Ja, maar dat wil hij liever niet omdat hij niet weer fulltime in Assen wil wonen. Wat ik snapquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zag dat hij met 3 maanden terug mag komen. Dat is een tactiek die heel veel bedrijven nu gebruiken, dat is echt niets persoonlijks. Wel kut though![]()
Is hij daar nu dus al weg?
fokkers en realiteitszinquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat.
En een verzekering van 220 euro per maand
Hypotheek weet ik ook niet. Voor een flat in de randstad betaal je zo'n 500 euro pm denk ik (woningbouw). Vrije sector = minimaal 700.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OhIk snap niets van hypotheken en huur en wat normaal is.
ik wilde extra dingen afsluiten, ging fout. Nou ok kan gebeuren. paar x gebeld 'ja wij kunnen ook niets doen'. Eindelijk iemand aan de telefoon die wel iets kan, gaan ze dingen beloven die ze niet waar kunnen maken en moeten nog minstens een maand wachten, dacht het niet hequote:
En toch altijd volledig overtuigd van hun gelijkquote:
Trein is propvol, ik staquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Sorry.
Ik heb wel prima vermaakt eigenlijk. Had m'n oplader bij me dus ben in de eerste klas gaan zitten (want stopcontacten) en heb iedereen hier op de hoogte gehouden.
Maaaar, het valt vast mee, is niks, over 5 minuten rijd je weer.
Dat klinkt niet als megaduur voor een woning, er zijn studenten die voor 16 m2 300 euro betalen geloof ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hypotheek weet ik ook niet. Voor een flat in de randstad betaal je zo'n 500 euro pm denk ik (woningbouw). Vrije sector = minimaal 700.
Maar als je minimuminkomen hebt en zo'n flat van 500 euro, krijg je huursubsidie.
Ter illustratie: Mijn huis kost me 450 euro per maand (70m2 met tuin, woon hier nu 5 jaar). Tot twee jaar terug kreeg ik 150 euro huurtoeslag in de maand.
Hij is aan het solliciteren en is nu bezig zijn WW aan te vragen (Dat is zo laat omdat hij misschien een baan kon krijgen per 1 januari, maar dat is dus niet doorgegaan), en dan gaat hij maar solliciteren. Dus eigenlijk wat hij nu ook doet maar dan mét geldquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar wat is nou z'n concrete plan dan Ren?
Want hij is dus al twee maanden niks aan het doen?
gelijk peta bellen voor zo'n opmerking!quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh het was een beest en gelukkig geen mens wordt er omgeroepen.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Trein is propvol, ik staword er net omgeroepen dat ze nog niks kunnen vinden maar ze zoeken nog even door
_
Oooh, als je moet staan is het wel heel rot ja! Mijn trein was heel rustig, dat scheelde.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh het was een beest en gelukkig geen mens wordt er omgeroepen.
Kutsituatiequote:Op donderdag 17 januari 2013 18:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij is aan het solliciteren en is nu bezig zijn WW aan te vragen (Dat is zo laat omdat hij misschien een baan kon krijgen per 1 januari, maar dat is dus niet doorgegaan), en dan gaat hij maar solliciteren. Dus eigenlijk wat hij nu ook doet maar dan mét geld
Ook wel meer geld voor minder m2 hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als megaduur voor een woning, er zijn studenten die voor 16 m2 300 euro betalen geloof ik
Is het ookquote:
Woningbouw werkt met subsidies he, daarom is het goedkoper dan particulierquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als megaduur voor een woning, er zijn studenten die voor 16 m2 300 euro betalen geloof ik
Ook niet lang meerquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Woningbouw werkt met subsidies he, daarom is het goedkoper dan particulier
Waarom niet? Geld is geld en dan is hij tenminste de deur uitquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is het ookHij denkt erover eventueel naar de berenboot te gaan en gaan afwassen. Maar dat zien we tzt wel
Het is al veeel duurder geworden. Maar van de mensen die er al zitten kunnen ze natuurlijk niet zomaar de huren gigantisch omhoog gooien.quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gelijk peta bellen voor zo'n opmerking!
Ohja, I don't care, als het hem leuk lijktquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom niet? Geld is geld en dan is hij tenminste de deur uit
Maar ze gaan het geloof ik wel doen, ze krijgen miljoenen minder subsidie en moeten dat geld zelf maar ergens vandaan halen... Daarom gaan alle banen op de schop bij coorporatiesquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is al veeel duurder geworden. Maar van de mensen die er al zitten kunnen ze natuurlijk niet zomaar de huren gigantisch omhoog gooien.
Mijn huis, waar ik nu dus 450 betaal, kost een nieuwe huurder minimaal 550.
Eensch.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben voor hogere huren en inkomensafhankelijke huursubsidie. Zoveel mensen die met een riant salaris nog in een huurkiet voor een appel en een ei zitten
Ze zijn toch al bezig met scheefwonen? Boetes voor mensen die in een te goedkoop huis zitten?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben voor hogere huren en inkomensafhankelijke huursubsidie. Zoveel mensen die met een riant salaris nog in een huurkiet voor een appel en een ei zitten
Ook eens. Huursubsidie is al inkomensafhankelijk trouwens. Maar mensen die meer dan modaal verdienen kunnen best wat bijbetalen aan de huur.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind dit soort dingen kut:quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
Of ze gooien ze in de verkoop voor een lekker prijsje. Hiernaast staat een woning voor een ton te koop van woonstad. En dat is zo'n 60-70 vierkante meter op enkele 100 meter vanhet station weg. Een straat verderop zijn alle woningen 300-1000,000.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vestia komt er na die falende directeur echt niet mee weg om de huren drastisch te verhogen![]()
Maar de beweging die ik nu zie is dat ze veel meer huizen verhuren in de vrije sector-categorie. Vermoedelijk huizen die eerst woningbouw-prijzen zouden worden, maar waar ze nu weer voor vragen.
De woningbouw-markt ligt op bepaalde vlakken net zo hard op z'n gat als de huizenmarkt (want mensen die door willen stromen naar een koophuis kunnen dat niet). Dus er is veel vraag en dan is 700 euro voor een 3-kamerwoning niet zo gek (waar je die voorheen voor 500 kreeg).
En uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat ze niet meer investeren in hun woningen![]()
Die moeten in elkaars huis zitten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind dit soort dingen kut:
- Mensen die debiel veel verdienen en nog steeds in een woning van 300 euro zitten wat ze ooit als student hebben gekregen
- Mensen die exact dezelfde woning als mij hebben en te lui zijn om te gaan werken, en zij betalen 400 per maand en ik heb een dikke hypotheek en moet er hard voor werken
Ja, enorm afgeragd zeker?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Of ze gooien ze in de verkoop voor een lekker prijsje. Hiernaast staat een woning voor een ton te koop van woonstad. En dat is zo'n 60-70 vierkante meter op enkele 100 meter vanhet station weg. Een straat verderop zijn alle woningen 300-1000,000.Dus het iseen koopje.
zo'n uitgewoond kuthuis waar je nog 2 ton in moet investerenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Of ze gooien ze in de verkoop voor een lekker prijsje. Hiernaast staat een woning voor een ton te koop van woonstad. En dat is zo'n 60-70 vierkante meter op enkele 100 meter vanhet station weg. Een straat verderop zijn alle woningen 300-1000,000.Dus het iseen koopje.
Nee hoor, alleen niet helemaal opgelapt, dus de muren zijn nog knalgroen van de vorige bewoners en er zit een oerlelijke keuken in omdat dat turkchique is, maar best primaquote:
Nee echt nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo'n uitgewoond kuthuis waar je nog 2 ton in moet investeren
Ja ze gaan er best goedkoop uit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet stiekem dingen als groot onderhoud wat gepleegd moet worden?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen niet helemaal opgelapt, dus de muren zijn nog knalgroen van de vorige bewoners en er zit een oerlelijke keuken in omdat dat turkchique is, maar best prima
Tot een jaar of wat geleden ging het helemaal prima het de woningbouwen en toen hebben ze wel geīnvesteerd in dingen. Ik woon hier in een bijzonder triest huis, maar wel overal dubbelglas in kunststof-kozijnen. En als woningbouw ergens goed in is, is het natuurlijk spul met zo min mogelijk onderhoud plaatsenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet stiekem dingen als groot onderhoud wat gepleegd moet worden?
* IJsdraakje denkt aan dingen als eigen matige raam
Mja, andersom vind ik het wel rot dat ik er hier uit moet wanneer ik klaar ben met mijn opleiding. Terwijl er een hele redelijke kans is dat ik dan een tijd werkloos ben. Maar dan moet ik dus wel iets anders betaalbaars vinden en verhuizen enzo.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind dit soort dingen kut:
- Mensen die debiel veel verdienen en nog steeds in een woning van 300 euro zitten wat ze ooit als student hebben gekregen
Krijg je niet iets van een jaar na je opleiding?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, andersom vind ik het wel rot dat ik er hier uit moet wanneer ik klaar ben met mijn opleiding. Terwijl er een hele redelijke kans is dat ik dan een tijd werkloos ben. Maar dan moet ik dus wel iets anders betaalbaars vinden en verhuizen enzo.
Ik snap het, want kamertekort enzo. Maar leuk is anders.
Dat wel idd. In essentie is de regeling ook echt wel goed hoor, maar ik weet hoe lang ik erover gedaan heb deze kamer te vinden. Als dat straks net zo lang duurt en ik ben werkloos dan heb ik wel een probleempje denk ik.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Krijg je niet iets van een jaar na je opleiding?
Ik ken iemand die rond d'r 22st ofzo was afgestudeerd en op d'r 30ste nog steeds in d'r studentenkamer woonde, simpelweg omdat het haar niet boeide waar ze woonde en ze vond het wel lekker goedkoop
sta je al ingeschreven bij de woningbouw?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat wel idd. In essentie is de regeling ook echt wel goed hoor, maar ik weet hoe lang ik erover gedaan heb deze kamer te vinden. Als dat straks net zo lang duurt en ik ben werkloos dan heb ik wel een probleempje denk ik.
Ja, dat is precies waarom ik de regeling snap en waarom hij ook goed is. Want dat slaat natuurlijk ook nergens op, gun een student die kamer. Maarja.
In Amersfoort ja. Vanaf dat ik 18 ben.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sta je al ingeschreven bij de woningbouw?
Heb je je al ingeschreven bij de woningbouw?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat wel idd. In essentie is de regeling ook echt wel goed hoor, maar ik weet hoe lang ik erover gedaan heb deze kamer te vinden. Als dat straks net zo lang duurt en ik ben werkloos dan heb ik wel een probleempje denk ik.
Ja, dat is precies waarom ik de regeling snap en waarom hij ook goed is. Want dat slaat natuurlijk ook nergens op, gun een student die kamer. Maarja.
En hoe oud ben je als je afgestudeerd bent?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
In Amersfoort ja. Vanaf dat ik 18 ben.
Ben nu 21, moet nog anderhalf jaar, dus net 23 dan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En hoe oud ben je als je afgestudeerd bent?
5 jaar heb je wel een flatje mee hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ben nu 21, moet nog anderhalf jaar, dus net 23 dan.
Dat vind ik dus ook zo rot.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja kan me moeilijk in 10 steden inschrijven
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
Toen ik op kamers ging vervielen mijn jaren van inschrijving bij de woningbouw trouwens. Vanaf dat moment konden ze echt aids krijgen van me.
Ja maar Utrecht.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
5 jaar heb je wel een flatje mee hoor
mwah, it makes sense in a way.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Whut? Dat is echt belachelijk.
Vind het ook zoiets stoms dat Vestide gewoon onderdeel is van Woonbedrijf, maar die jaren mag je niet meenemen bij de inschrijvingstijdquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
Toen ik op kamers ging vervielen mijn jaren van inschrijving bij de woningbouw trouwens. Vanaf dat moment konden ze echt aids krijgen van me.
Het is in Utrecht niet zo iig, weet ik van mijn huisgenoten. Amersfoort zal ik eens bekijken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou dat ook even controleren als ik jou was
Want?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah, it makes sense in a way.
Ooh, Eindhoven is gratis. Maastricht volgens mij eenmalig 30 euro maar dat heb ik toen niet gedaanquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar Utrecht.Nee, komt vast ook wel goed hoor, heb daarin gelukkig braaf mijn mama's advies gevolgd.
Broer had dat ook gedaan, maar vergat toen te verlengen.Bij mij wordt dat gelukkig automatisch afgeschreven.
Mja, in mijn geval moet ik er hier uit natuurlijk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
anders blijf je jaren opbouwen. Dan worden de wachtlijsten helemaal extreem
Hier wordt je automatisch uitgeschreven als je een woning accepteertquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier is het trouwens zo dat je opnieuw begint met opbouwen als je een woning accepteert. Op zich best logisch.
Wat een kutnaam voor een bedrijfquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij betaal je bij kansrijk huren per reactie op een woning.
Ja, dat snap ik ook wel idd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier is het trouwens zo dat je opnieuw begint met opbouwen als je een woning accepteert. Op zich best logisch.
Ja, dat bedoelde ik met opnieuw beginnen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hier wordt je automatisch uitgeschreven als je een woning accepteert.
Ik had 5 jaar geleden nog de illusie dat de volgende stap na dit huis een koopwoning zou zijn, dus ik heb me niet meer ingeschreven
Hoe woon je nu dan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik geloof dat ik er qua punten van de meeste win nu. Alleen meh.
Bij mijn ouders nog. Geen vast inkomen enzulks.quote:
Dat is moeizaam op jezelf wonen jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij mijn ouders nog. Geen vast inkomen enzulks.
Daarom de meh.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is moeizaam op jezelf wonen ja
Broem!quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat heeft de tractor al gedaan.
Niet op mijn telefoonquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:31 schreef RenRen- het volgende:
INCA![]()
KAAARTJE![]()
HIJ IS MOOI GEWORDEN
[..]
Zou deze neppe quote werken?
Jaaaa zo'n lief kaartjequote:Op donderdag 17 januari 2013 19:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Niet op mijn telefoon
Maar thnx![]()
RenRen
![]()
Feestboekquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom weet iedereen hoe het kaartje er uit ziet en ik niet?waar staat ie?
Betalen?! Oh, toen wij reageerden was het gewoon gratiesch. En ik geloof dat we 3x ofzo gereageerd hebben, toen waren we nummer 1 uit 998 reactiesquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij betaal je bij kansrijk huren per reactie op een woning.
Thehehehe vaagheidquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:35 schreef Debsterr het volgende:
Priemke, heb jij bewust die bloglovin' balk uit als ik via bloglovin' je post ga lezen?
Oh nou staat er ineens wel.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
V&A / [TK] Harige meubels (paars)
Muppetmeubels![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
V&A / [TK] Harige meubels (paars)
Muppetmeubels![]()
![]()
Heb je lampolie? Werkt goed om lijmrestjes mee weg te halenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoerige hoerige heel mijn eyeliner plakt kut kruidvat en stickers
Nopequote:Op donderdag 17 januari 2013 20:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb je lampolie? Werkt goed om lijmrestjes mee weg te halen
volgende keer olijfolie o.i.d. dergelijks pakkenquote:
Hč had je BBC nog gebeld?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
volgende keer olijfolie o.i.d. dergelijks pakken
mail gestuurd via hun contactformulier, dinsdag gedaan, nog geen reactie....quote:
er heen gaan en eisen!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mail gestuurd via hun contactformulier, dinsdag gedaan, nog geen reactie....
vanavond had ik geen tijd, maar wil er morgen langs gaanquote:
Ja dat!quote:
Doet IEMAND hier dit serieus?quote:Vrouwen kijken vaak in telefoon partner
HOOFDDORP - Meer dan 40 procent van de vrouwen tussen de 20 en 28 jaar gluurt in de mobiele telefoon van haar partner, date of kinderen. Onder mannen doet 32 procent dat.
Foto: Thinkstock
Dat blijkt uit onderzoek onder 638 mannen en vrouwen tussen 20 en 28 jaar oud door een mobiele sim only- en prepaid-provider. Bij het gluren gaan de twintigers vooral op zoek naar de belgeschiedenis van hun geliefden.
Liegen over de relatiestatus op Facebook doen mannen en vrouwen beiden (respectievelijk 47 procent en 41 procent). Singles zijn eerlijker: alleenstaande vrouwen liegen in 26 procent van de gevallen. Van de single mannen doet 33 procent dat.
Pikante foto’s
Het gebruik van de mobiele telefoon kent bijna geen grenzen. Zo blijkt dat zelfs tijdens een vrijpartij de telefoon nog wordt opgenomen. Ook dient het mobieltje voor veel respondenten als bron voor erotisch getint materiaal.
Van de mannen heeft 30 procent pikante foto’s op zijn mobiel. Van de vrouwen heeft 18 procent dit soort afbeeldingen op haar telefoon. Bij vrouwen is dat in de meeste gevallen een foto van zichzelf. Mannen hebben vooral erotische afbeeldingen van hun partner en bekenden.
Moeder
Bij zowel de mannen als bij de vrouwen staat moeder nog steeds op nummer één. Zij is het die als eerste wordt gebeld bij groot nieuws. Ook bij het winnen van de loterij bellen zowel mannen als vrouwen als eerst hun moeder om het blijde nieuws te delen.
Er is één uitzondering: als de relatie stukloopt, worden de beste vrienden als eerste geīnformeerd. Bij beide groepen kunnen de moeders wel als tweede een telefoontje verwachten.
Verschillen
Op het toilet lijken mannen voorzichtiger te zijn met hun mobieltje dan vrouwen. Onder de vrouwen heeft 16 procent haar telefoon wel eens in het toilet laten vallen. De mobieltjes van 8 procent van de mannen moest ooit uit de wc worden gevist.
Mannen gebruiken meer mobiel internet dan vrouwen. Maandelijks gebruiken mannen bijna 140 MB en vrouwen nog geen 100 MB. Daar staat tegenover dat vrouwen wel meer bellen en sms’en dan mannen.
Door: NU.nl/Vrouwonline
nog tips in wat handig is om te zeggen?quote:
Op alles neenquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Doet IEMAND hier dit serieus?
Ik heb dat echt nog nooit gedaan
In telefoon kijken niet, ik mijn telefoon mag hij best kijken als hij serieus aids bats muil derpgesprekken wilt lezen, ik denk dat hij er dan nooit meer in kijktquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Duidelijk laten merken dat het onacceptabel en dat je uiterst ontevreden bent (wat verwoord ik dat correct he?)quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nog tips in wat handig is om te zeggen?
(mijn neiging is om chronologisch op te noemen wat er gebeurd is en dan te zeggen dat ik 'm NU wil hebben eigenlijk, maar weet niet of dat slim is)
Ik heb het topic nooit gelezen, maar kan me er iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het traktatietopic op oud![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al 4 pagina's spastische discussies over waar een traktatie allemaal aan moet voldoen
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dit wel. Maar dat komt ook omdat ik geen partner heb denk ik. Voor de rest niet. Liegen over m'n relatie ook echt niet.quote:Bij zowel de mannen als bij de vrouwen staat moeder nog steeds op nummer één. Zij is het die als eerste wordt gebeld bij groot nieuws.
Neinz.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat hier hetzelfde zo'n beetje.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
In telefoon kijken niet, ik mijn telefoon mag hij best kijken als hij serieus aids bats muil derpgesprekken wilt lezen, ik denk dat hij er dan nooit meer in kijktik heb ook geen naaktfotos op telefoon maar ik heb dan ook om de 3 maanden een nieuwe
liegen over relatie ook nooit btw
ja das op zich wel een goeie. Ik ben geen eiser of drammer, maar ik laat me altijd te makkelijk afschepen of ik vertrouw op mensen als ze iets toezeggenquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Duidelijk laten merken dat het onacceptabel en dat je uiterst ontevreden bent (wat verwoord ik dat correct he?)
Als je vraagt of je die adaptor NU krijgt zal het antwoord wel nee zijn omdat die ergens in het luchtledige tussen Bcc en fabrikant zweeft.
Ik zou het houden op dat je NU een oplossing wilt en voorstellen dat ze een adaptor uit een andere doos halen.
Ja, niet dat ik er trots op ben hoor, maar ik laat ze altijd vallen of ik laat ze bier drinken of bedenk maar een scenario ... ze overleven het vaak niet langer als 3 maanden, heb nu sinds 2 dagen weer een nieuwe want beeldscherm aan diggelenquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat hier hetzelfde zo'n beetje.
maaruh, om de 3 maanden een nieuwe? Nieuwe telefoon?![]()
En inderdaad, hij mag dat gederp best lezen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
In telefoon kijken niet, ik mijn telefoon mag hij best kijken als hij serieus aids bats muil derpgesprekken wilt lezen, ik denk dat hij er dan nooit meer in kijktik heb ook geen naaktfotos op telefoon maar ik heb dan ook om de 3 maanden een nieuwe
liegen over relatie ook nooit btw
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja, niet dat ik er trots op ben hoor, maar ik laat ze altijd vallen of ik laat ze bier drinken of bedenk maar een scenario ... ze overleven het vaak niet langer als 3 maanden, heb nu sinds 2 dagen weer een nieuwe want beeldscherm aan diggelenja mijn werk is heel blij met mij
Ik ben erg goed in politiek correct zijn in conflicten (zeker gezien mijn autistische neigingenquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja das op zich wel een goeie. Ik ben geen eiser of drammer, maar ik laat me altijd te makkelijk afschepen of ik vertrouw op mensen als ze iets toezeggen
En da's bij verkopers altijd zo kut, want die zijn niet altijd te vertrouwen
Mijn ex heeft ook wel eens in mijn mail gekeken, zoveel onzin stond erin, dat was ook een keer en nooit meerquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En inderdaad, hij mag dat gederp best lezen.
Al moet 'ie niet verwachten dat ik die aidsgarpers ga uitleggen.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja, niet dat ik er trots op ben hoor, maar ik laat ze altijd vallen of ik laat ze bier drinken of bedenk maar een scenario ... ze overleven het vaak niet langer als 3 maanden, heb nu sinds 2 dagen weer een nieuwe want beeldscherm aan diggelenja mijn werk is heel blij met mij
Ik heb geprobeerd de aids-garp aan Fred uit te leggen.. Onsuccesvolquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En inderdaad, hij mag dat gederp best lezen.
Al moet 'ie niet verwachten dat ik die aidsgarpers ga uitleggen.
Ja, maar ik kwam maandag al aan met "zeg die mobiele telefoons he" en er werd heel hard AH NEE NIET WEER HE geschreeuwdquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
En oh, het is nog je werktelefoon ook?
ga ik even in mijn geheugen stoppen en morgen aan denken als ik naar de winkel gaquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben erg goed in politiek correct zijn in conflicten (zeker gezien mijn autistische neigingen) en door op een vriendelijke manier je punt te maken kom je het verst is mijn ervaring. Dus vriendelijk, maar heel duidelijk. "We gaan het niet meer doen op jullie manier, hier is mijn voorstel om het op een manier te doen waar ik tevreden mee ben. Als dit niet kan, kom dan maar met een beter alternatief".
gestichts-chatsquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn ex heeft ook wel eens in mijn mail gekeken, zoveel onzin stond erin, dat was ook een keer en nooit meerik heb nu op telefoon ook een WA groep met de gamers, de aidschat, en als je die beide leest dan denk je dat wij in t gesticht horen
het is dat ik niet in de buurt woonde anders ging ik meequote:Op donderdag 17 januari 2013 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ga ik even in mijn geheugen stoppen en morgen aan denken als ik naar de winkel ga
Aidschat?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn ex heeft ook wel eens in mijn mail gekeken, zoveel onzin stond erin, dat was ook een keer en nooit meerik heb nu op telefoon ook een WA groep met de gamers, de aidschat, en als je die beide leest dan denk je dat wij in t gesticht horen
Ja goeie en aangezien de lader het maar 2 weken deed, aangeven dat ze een product hebben geleverd wat niet goed functioneert. Ik zou ook om vervanging eisen/vragen/huilen....quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Duidelijk laten merken dat het onacceptabel en dat je uiterst ontevreden bent (wat verwoord ik dat correct he?)
Als je vraagt of je die adaptor NU krijgt zal het antwoord wel nee zijn omdat die ergens in het luchtledige tussen Bcc en fabrikant zweeft.
Ik zou het houden op dat je NU een oplossing wilt en voorstellen dat ze een adaptor uit een andere doos halen.
Ik moest vanochtend verantwoorden waarom ik tabbladen wilde met 10 tabs i.p.v. 6....... want die zijn paar cent duurderquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja, maar ik kwam maandag al aan met "zeg die mobiele telefoons he" en er werd heel hard AH NEE NIET WEER HE geschreeuwd
telefoon hiervoor had ik in glas bier laten vallen maar daar stonden ze bij want iedereen aws dronken op personeelsfeest
ik betaal je treinretourtje R'dam welquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het is dat ik niet in de buurt woonde anders ging ik mee
VLAMMEN MAAR!
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja goeie en aangezien de lader het maar 2 weken deed, aangeven dat ze een product hebben geleverd wat niet goed functioneert. Ik zou ook om vervanging eisen/vragen/huilen....![]()
Ik was de boel aan het bijlezen na het stappen, vroeg 'ie wat er zo grappig was. Ja, uuuhhh....quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
moet morgn ook werkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik betaal je treinretourtje R'dam wel
hij had ook zo vaak van OMFG JULLIE ZIJN ZOOOOO RANZIGquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was de boel aan het bijlezen na het stappen, vroeg 'ie wat er zo grappig was. Ja, uuuhhh....
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij had ook zo vaak van OMFG JULLIE ZIJN ZOOOOO RANZIG
en ik maar lachen
ik had vorige week een patiënt (matige Antilliaan) die mij eventjes ging vertellen hoe vrouwen zoals ik in elkaar zitten en waar ze het over hebben. Dat ze zo lief zijn onderling en beschaafd enzo. Was vast goed bedoeld, maar ik zat alleen maar zo te kijkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb SF mee laten lezen hier in de chat toen we het over bevallen en poepen op je kind hadden, die heeft zo hard gelachen en nu vraagt hij nog wel eens "waren er nog leuke dingen in de shjn chat"maar hij vond ons wel gestoord
Ik heb maar meteen gezegd dat 'ie erbij had moeten wezen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
[..]
Ik heb geprobeerd de aids-garp aan Fred uit te leggen.. Onsuccesvol
ja ik ook, maar na werk natuurlijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
moet morgn ook werken
maar als t niet lukt bel je maar dan vlam ik wel via de telefoon
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn collega's zeggen nu ook dit dat alles en hallonballon
daarna sushi en daarna gameavondquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja ik ook, maar na werk natuurlijk
Die toko is tot 9 uur open
hahahaha, Koos hier vraagt het al niet eens meer als ik ineens zit te gnorkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij had ook zo vaak van OMFG JULLIE ZIJN ZOOOOO RANZIG
en ik maar lachen
Ja dat dusquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahahaha, Koos hier vraagt het al niet eens meer als ik ineens zit te gnorken
Hele soms zo van "fok?" uhm ja, PROEST!!!!
Dat zeg ik ook vaakquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb maar meteen gezegd dat 'ie erbij had moeten wezen.
totdat ik een collega had die blijkbaar ook op Fok zat en ik er een keer een typische Fok opmerking uit gooide op werkquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb Fred geprobeerd EINZ en Lijken wassen uit te leggen...
Zeer kansloze zaak
En laatst heb ik hem een een vriend van hetzelfde niveau qua noobheid de internetafkortingen uitgelegd. Dus OMG LMFAO, LOL, ROFLMAOBBQ, WTF, FTW..
Vooral de BBQ-toevoeging was leuk.
Overwoog nog even om ERMAGERD er ook bij te doen, maar ben er maar niet aan begonnen
nee ik moet zaterdag om 9 uur in Arnhem zijnquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
daarna sushi en daarna gameavond~~~~~~
Ja die ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:52 schreef PriemGirl het volgende:
M'n collega's hebben wel m'n "WAT IS DEZEN" over genomen
Wat een kutstreekquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
ik had laatst trouwens een vergadering waarbij iemand echt huilie aan het doen was dus ik stuurde via de WA naar mijn collega eerst deze:
[ afbeelding ]
en daarna ging een ander echt saaie shit vertellen dus toen deze
[ afbeelding ]
en bij die eerste zag ik hem al zoveel meoite doen om zijn lach in te houden maar bij die tweede was het echt klaar
Aidschat?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Goeden invloed ben jij.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:53 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn collegas zijn door mij ook 9gag verslaafd
Ik vroeg het ook al.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aidschat?Is dat van hier of wat
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
ik had laatst trouwens een vergadering waarbij iemand echt huilie aan het doen was dus ik stuurde via de WA naar mijn collega eerst deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en bij die eerste zag ik hem al zoveel meoite doen om zijn lach in te houden maar bij die tweede was het echt klaar
Nee joh hij piste bijna in zijn broekquote:
Kutwiefquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die doe ik regelmatig.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik betrapte mezelf laatst op een IRL DIT DAT ALLES.
Het was eruit voor ik er erg in had![]()
hahahaha, die is zo grappig, maar hoe leg je dat uit?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja die ooken ik ben 14 wat is deze
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee joh hij piste bijna in zijn broeken t was een vet serieuze vergadering dus hij moest wel normaal doen dus hij ging maar ff naar de gang
ik kreeg vanuit de gang heerlijke scheldberichten terug
ik zeg gewoon OH JONGE DAS VAN FOKquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahahaha, die is zo grappig, maar hoe leg je dat uit?
Ik denk er nu weleens aan in mijn hoofd en dan moet ik stiekem lachen dus niet handig op werk
Pehehehhehe m'n ene collega gooit er af en toe ook een ermahgerd uit... Maar dat kan ook komen doordat ik het wel erg vaak zegquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:53 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn collegas zijn door mij ook 9gag verslaafd
Ja precies, ik zie het voor mequote:Op donderdag 17 januari 2013 21:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee joh hij piste bijna in zijn broeken t was een vet serieuze vergadering dus hij moest wel normaal doen dus hij ging maar ff naar de gang
ik kreeg vanuit de gang heerlijke scheldberichten terug
ik gebruik alles van fok wel zo'n beetje overal irl en op werkquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehhehe m'n ene collega gooit er af en toe ook een ermahgerd uit... Maar dat kan ook komen doordat ik het wel erg vaak zeg![]()
Pahahahahahahaha briljantquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat gaat niet werken vrees ik.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zeg gewoon OH JONGE DAS VAN FOK
en dan is t goed
"ze" meldtquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"ze" meldt![]()
Is gewoon een chat voor A'dam Grieks vreten meet
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die groep hadden we toen ff gemaakt voor de vorige amsterdam meet, niets bijzonders verder
is heul niet leuk, weet je wat een takkehoer die Sjaan is manquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]Wat leuk!
Ik vond het zo stom dat ik daar niet heen kon. En nou mis ik de 2 februari meet ook nog.
Ga je weer van de ene naar de andere vakantie dit jaar?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Lisboa here I come
Vakantietje nummer 2 van dit jaar geboekt
JE VOND HET ANDERS LEKKER IN DIE BOSJES ZEI JEquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is heul niet leuk, weet je wat een takkehoer die Sjaan is man
Jonge die wil ook niet naar de schaarmeet komenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik wil ook op vakantiequote:Op donderdag 17 januari 2013 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Lisboa here I come
Vakantietje nummer 2 van dit jaar geboekt
Dacht al welke groep zou nog meer die aids snappenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die groep hadden we toen ff gemaakt voor de vorige amsterdam meet, niets bijzonders verder
als we gaan scharen wil ik er nog wel over nadenkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge die wil ook niet naar de schaarmeet komen![]()
Ik moet nog even kijken hoeveel centen ik heb.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge die wil ook niet naar de schaarmeet komen![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als we gaan scharen wil ik er nog wel over nadenken
nee zo idioot als vorig jaar wordt het helaas niet meerquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga je weer van de ene naar de andere vakantie dit jaar?
Ik heb een geweldig ding in Griekenland gevonden waar ik met een vriendin heen wil. Moet alleen akkoord van m'n werk nog afwachten![]()
ja maar dat was donker en ik dacht dat je een neger wasquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JE VOND HET ANDERS LEKKER IN DIE BOSJES ZEI JE
Genoeg jonge!quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken hoeveel centen ik heb.
Anders kan ik weer niet aan je tetten zitten -Oquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als we gaan scharen wil ik er nog wel over nadenken
Van binnen is Sjaan ook een negerquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja maar dat was donker en ik dacht dat je een neger was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |