Dat was toen hier in het topic van, als je Peridot mooi vindt, kijk deze dan! En toen hebben hier meerdere mensen hem gekocht volgens mijquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In de flesjes zijn duochromes ook vaak mooier dan op de nagel
zelfde als coca cola - pepsi discussie.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het blijft toch interessant hoe marketing ed werkt.
Want Chanel is dus niet uniek (op een paar uitzonderingen na), dekt niet bijzonder goed, is niet van bijzondere kwaliteit. Maar omdat ze high-end zijn komen ze weg met gigantische prijzen en zijn er nog mensen die het kopen ook.
Iemand nog leuke artikeltjes over hoe dit werkt in het menselijke brein?
Dat is sowieso leuk, iets bij de Chanel counter halenquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:08 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind het flesje zo mooi en het doosje en het logo en als je het bij de Chanel counter haalt het tasje. Luxe gevoel
.
Is ook met bier, en als je dat zegt zouden die mensen geen echte "bierkenners" zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen kunnen coca cola en pepsi niet onderscheiden als ze het blind moeten testen, maar als ze het met het merk testen geven ze wel een voorkeur.
hooo, daar heb ik nog een weddenschap over lopen met B.... eens een fles pepsi halen binnenkortquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen kunnen coca cola en pepsi niet onderscheiden als ze het blind moeten testen, maar als ze het met het merk testen geven ze wel een voorkeur.
Moet ik je er een artikel over doormailen? Ik heb het moeten lezenquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:10 schreef Loqi het volgende:
[..]
hooo, daar heb ik nog een weddenschap over lopen met B.... eens een fles pepsi halen binnenkort
Hoezo? Die kosten hetzelfde en de smaak is anders.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
zelfde als coca cola - pepsi discussie.
Pepsi Max kan ik dan wel weer onderscheidenquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee heeft blijkbaar niks met smaak te maken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoezo? Die kosten hetzelfde en de smaak is anders.
Kwestie van smaak dus.
Maar je hebt nagellak A en nagellak B. Helemaal identiek, behalve de verpakking. A kost 2,50, B kost 20 euro.
Waarom kopen mensen dan B?
Er zijn zoveel mensen die dat doen dat het een menselijk gegeven zou moeten zijn. Ben benieuwd hoe het werkt
Sommige pils zit dus echt wel verschil tussen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is ook met bier, en als je dat zegt zouden die mensen geen echte "bierkenners" zijn.
Maar niemand zegt dat Chanel beter is dan Catricequote:Op donderdag 17 januari 2013 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
ja doe eensquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ik je er een artikel over doormailen? Ik heb het moeten lezen
Omdat je bij een high end merk niet alleen de lak koopt, maar het hele "gevoel".quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoezo? Die kosten hetzelfde en de smaak is anders.
Kwestie van smaak dus.
Maar je hebt nagellak A en nagellak B. Helemaal identiek, behalve de verpakking. A kost 2,50, B kost 20 euro.
Waarom kopen mensen dan B?
Er zijn zoveel mensen die dat doen dat het een menselijk gegeven zou moeten zijn. Ben benieuwd hoe het werkt
Het voelt luxer, einz.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar niemand zegt dat Chanel beter is dan Catrice.
Maar mensen zijn wel bereid om Chanel te kopen, ondanks het prijsverschil
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar niemand zegt dat Chanel beter is dan Catrice.
Maar mensen zijn wel bereid om Chanel te kopen, ondanks het prijsverschil
Dit, denk ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:08 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind het flesje zo mooi en het doosje en het logo en als je het bij de Chanel counter haalt het tasje. Luxe gevoel
.
Zal best, want verschillende recepten enzo. Zelf geen idee natuurlijk omdat ik geen bier lust mhehe.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sommige pils zit dus echt wel verschil tussen.
Even zoeken kan m zo snel niet vindenquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja doe eens![]()
ik lust zelf overigens überhaupt geen cola
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |