abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122250366
@ Xenzo, ik denk ,en weet niet hoe het bij de vrouwen zit met hun operatie, dat prof Monstrey en het UZ team meer kennis heeft.Er komen nochtans vele buitenlanders naar hun team.Dat zegt alles.Ik ken geen enkele buitenlander die naar het VU gaat voor de penis recontructie
Toen ik in het UZ lag was er een Franse Ftm, er lag een cisman met penis kanker die vanuit Luxemburg naar Belgie kwam om een phalloplastie te krijgen.
Ik ken een italiaan, Amerikanen ,Denen die allemaal naar Belgie gaan voor de phallo.Ook ken ik eigenlijk allemaal Nederlanders die naar Belgie gaan.Dus ja het resultaat is beter
Het VU doet ook phalloplastieken maar ze hebben nog niet genoeg kennis.
Het UZ heeft een hele grote team (heelkunde plus Urologie) die een jarenlange expertise heeft opgebouwd en prof Monstrey is bekend over de hele wereld

Denk dat phallo patienten uit het VU ook tevrden zijn met hun penis.Maar er is wel verschil ja
pi_122251097
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:14 schreef Skillsy het volgende:
@ Xenzo, ik denk ,en weet niet hoe het bij de vrouwen zit met hun operatie, dat prof Monstrey en het UZ team meer kennis heeft.Er komen nochtans vele buitenlanders naar hun team.Dat zegt alles.Ik ken geen enkele buitenlander die naar het VU gaat voor de penis recontructie
Toen ik in het UZ lag was er een Franse Ftm, er lag een cisman met penis kanker die vanuit Luxemburg naar Belgie kwam om een phalloplastie te krijgen.
Ik ken een italiaan, Amerikanen ,Denen die allemaal naar Belgie gaan voor de phallo.Ook ken ik eigenlijk allemaal Nederlanders die naar Belgie gaan.Dus ja het resultaat is beter
Het VU doet ook phalloplastieken maar ze hebben nog niet genoeg kennis.
Het UZ heeft een hele grote team (heelkunde plus Urologie) die een jarenlange expertise heeft opgebouwd en prof Monstrey is bekend over de hele wereld

Denk dat phallo patienten uit het VU ook tevrden zijn met hun penis.Maar er is wel verschil ja
Het VU voert volgens mij ook geen gender-gerelateerde operaties uit op mensen die niet bij het VU bezig zijn met het proces.
pi_122252592
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:41 schreef Nezhi het volgende:

[..]

Het VU voert volgens mij ook geen gender-gerelateerde operaties uit op mensen die niet bij het VU bezig zijn met het proces.
Inderdaad. Je moet de hele procedure bij het VU doorlopen en om dat te kunnen doen, moet je een NL zorgverzekering hebben. De enige uitzondering die ik ken, is die voor asielzoekers, die wel/ook in het VU geholpen worden.
pi_122257437
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:41 schreef Nezhi het volgende:

[..]

Denk dat ze daar het geld, personeel en het techniek niet eens voor hebben.Het lukt amper bij hun eigen patienten
Dus tja niet gek dat veel Nederlanders Belgie kiezen voor het phalloplastiek
Xenzo vroeg of er verschil zat tussen het VU en UZ, qua phalloplastie JA
VU kan niet tippen aan de kwaliteiten van het UZ.Het VU kan nog steeds heel moeilijk een phalloplastie uitvoeren.Ik weet dat ze veel 'meekijken' bij het UZ en paar jaar geleden was er in het VU een Belgische plastische chirurg die het VU mee hielp maar denk niet dat het er ooit nog van komt helaas.
pi_122257692
Ik denk dat ik voor een meta ga.
Zijn er trouwens wel resultaten bekend of ergens te bekijken van de chirurgen van het VU?
pi_122258428
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:57 schreef Nezhi het volgende:
Zijn er trouwens wel resultaten bekend of ergens te bekijken van de chirurgen van het VU?
Meta's worden veel in het Vu gedaan , veel meer dan in het UZ.
Denk dat ze daar goed in zijn.
Maar je moet er zelf ook tevreden mee zijn.Want bij meta gaat het wel om techniek maar het uiteindelijke resultaat is echt afhankelijk van je eigen geslachtsdeel (de groei heb ik het dan over)
Ze kunnen niet van iets kleins mega groot maken helaas

Hoe ver ben je Nezhi in het proces? :)
pi_122258595
Voor resultaten kun je kijken op de Yahoo forums.

VM-NL : VM-NL - Groups - Yahoo, heeft veel meta's van metá's
En de Internationale Meta Group ook :
http://groups.yahoo.com/group/FTMmetoidioplasty/
  woensdag 30 januari 2013 @ 16:29:01 #108
330860 J.Gibbs
graag verwijderen
pi_122258965
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:57 schreef Nezhi het volgende:
Meta? Is dat niet de Rotterdamse uitspraak van meter?

Dus eigenlijk wil jij een piemel van een meter :o .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 30 januari 2013 @ 16:33:01 #109
296917 Abby79
Being myself!
pi_122259117
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:29 schreef J.Gibbs het volgende:
:o Nee dank je! :P Oh, wacht, Nezhi had je het tegen. Maar die komt niet uit Rotterdam, dus hij zal vast niet dat bedoelen ;).
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  woensdag 30 januari 2013 @ 16:50:38 #110
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_122259774
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:29 schreef J.Gibbs het volgende:

[..]

Meta? Is dat niet de Rotterdamse uitspraak van meter?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Piemels zijn een serieuze zaak :Y

Hoewel ze ook errug grappig kunnen zijn :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_122263954
pi_122264704
In Duitsland zit ook een bekende chirurg voor phallo's, ik weet zijn naam zo niet maar de kliniek heet Klinik Sanssouci. Balian Buschbaum is daar geweest en hij is er erg blij mee.

Ik zou ook het liefst een meta willen maar ja, zoals Skillsy zegt, je weet van tevoren niet of dat mogelijk is.
  woensdag 30 januari 2013 @ 19:14:42 #113
71919 wonderer
pi_122266467
quote:
12s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:13 schreef Fixers het volgende:
[ afbeelding ]
dat deed mijn ex ook wel es :D
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_122271787
ik voel me vaak meer een jongen dan een meisje. maar durf het niemand te vertellen :-(
pi_122274891
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 20:53 schreef Fokjee het volgende:
ik voel me vaak meer een jongen dan een meisje. maar durf het niemand te vertellen :-(
Ikzelf heb geen ervaring als het om dit soort dingen gaat omdat ik niet in het verkeerde lichaam geboren ben, maar ik kan me voorstellen dat het voor u een hel is en dat u bang bent om uit de kast te komen. Mijn advies die ik u kan geven is om iemand, bijvoorbeeld uw huisarts of iemand uit uw directe omgeving die u vertrouwd, te vertellen hoe u zich voelt. Heel goed dat u hier uw eerste stap gezet hebt, de transgenders en transseksuelen in dit topic-reeks kunnen u helpen met het beantwoorden van uw vragen. Ook kunt u bij Transvisie Zorg terecht, zij zijn een landelijke organisatie die psychologische en psychosociale hulpverlening biedt aan mensen met genderidentiteitsvragen en hun omgeving.
pi_122276841
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 20:53 schreef Fokjee het volgende:
Nou je bent natuurlijk welkom om er met ons over te praten! Wij zitten in hetzelfde schuitje enzo.
Waarom durf je het niemand te vertellen? Ook niet aan je ouders of een goede vriend/vriendin?
pi_122277709
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 22:14 schreef robinpunt het volgende:

[..]

Nou je bent natuurlijk welkom om er met ons over te praten! Wij zitten in hetzelfde schuitje enzo.
Waarom durf je het niemand te vertellen? Ook niet aan je ouders of een goede vriend/vriendin?
pi_122278153
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:32 schreef robinpunt het volgende:
In Duitsland zit ook een bekende chirurg voor phallo's, ik weet zijn naam zo niet maar de kliniek heet Klinik Sanssouci. Balian Buschbaum is daar geweest en hij is er erg blij mee.

Ik zou ook het liefst een meta willen maar ja, zoals Skillsy zegt, je weet van tevoren niet of dat mogelijk is.
Bedoel jij Shaff?Of dokter Shaff?Je hebt ook Daviro dacht ik.
Dacht dat dokter Shaff ook Meta's doet
Dokter Davario doet naar mijn idee geen phallo's meer.En het is maar de vraag of ze ook de urethra verlengen want veel artsen beginnen daar niet aan

Ja de meta kan zwaar tegenvallen.Prof Hoebeke zei tegen mij dat de meeste niet kunnen staandplassen
Die yahoo forum waar je dus foto's ziet van verschillende meta's door verschillende artsen vind ik eigenlijk vaak nog gewoon een clitoris vinden met wat grote schaamlippen
Er zijn maar 1 of 2 wat redelijk is maar dan nog.Tuurlijk er zijn mannen met een mircro penis maar een micro penis is wel dikker dan een meta ;)
Overigens heb je met een meta (net)zoveel kans op urologische complicaties als met de phallo
Ik ken iemand die ook 4 plasgaatjes heeft en ook ziekenhuis in en uit moet
Dus..
pi_122278517
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:14 schreef wonderer het volgende:

[..]

dat deed mijn ex ook wel es :D
Zomaar een vraag, kan een stijve ook zo wappen?
pi_122281046
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:18 schreef Skillsy het volgende:
Voor resultaten kun je kijken op de Yahoo forums.

VM-NL : VM-NL - Groups - Yahoo, heeft veel meta's van metá's
En de Internationale Meta Group ook :
http://groups.yahoo.com/group/FTMmetoidioplasty/
Heb al wat resultaten gezien maar zoek specifiek van het VU. Heb me aangemeld bij VM-NL, eens even kijken :)
  woensdag 30 januari 2013 @ 23:46:27 #121
71919 wonderer
pi_122281925
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 22:40 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Zomaar een vraag, kan een stijve ook zo wappen?
Yup.
pi_122287119
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 22:34 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Bedoel jij Shaff?Of dokter Shaff?Je hebt ook Daviro dacht ik.
Dacht dat dokter Shaff ook Meta's doet
Dokter Davario doet naar mijn idee geen phallo's meer.En het is maar de vraag of ze ook de urethra verlengen want veel artsen beginnen daar niet aan

Ja de meta kan zwaar tegenvallen.Prof Hoebeke zei tegen mij dat de meeste niet kunnen staandplassen
Die yahoo forum waar je dus foto's ziet van verschillende meta's door verschillende artsen vind ik eigenlijk vaak nog gewoon een clitoris vinden met wat grote schaamlippen
Er zijn maar 1 of 2 wat redelijk is maar dan nog.Tuurlijk er zijn mannen met een mircro penis maar een micro penis is wel dikker dan een meta ;)
Overigens heb je met een meta (net)zoveel kans op urologische complicaties als met de phallo
Ik ken iemand die ook 4 plasgaatjes heeft en ook ziekenhuis in en uit moet
Dus..
Ik bedoelde Paul Daverio.
Ik vind de meta's door de chirurg van de VU nogal lastig te beoordelen, sommige jongens hebben er enorm veel problemen mee en het lijkt nergens op en bij anderen is het resultaat echt geweldig.
Sommige meta's lijken gewoon op een penis van een bioman en wordt op een natuurlijke manier stijf e.d. Dat wil iedereen toch het liefst lijkt mij. Maar ja, het resultaat is dus nogal afhankelijk van wat je al hebt.
pi_122287844
De meeste foto's van meta's zijn genomen in erectie toestand en van dichtbij
Het lijkt wel op een micro penis maar ik zei je al een micro penis is dikker, een meta is niet zo dik
Je kan dan wel een erectie krijgen op eeen natuurlijke manier maar je kan er mee niet penetreren daar is het veel te klein voor.
  donderdag 31 januari 2013 @ 10:25:07 #124
395362 ijzerenkruis
IJzeren Kruis Ie klasse
pi_122289411
Hoi,

Wat ik mij altijd afvraag over mensen die transgender zijn; hoe reageren vrienden, (school/jeugd) ouders, opa's, oma's/de rest van de familie op het feit dat jullie van uiterlijk nu zijn hoe jullie je voelen?

Kan me voorstellen dat het wel eens voorkomt dat een jeugdvriend er achter komt, en dat t best awkward is :P
pi_122291444
quote:
5s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:25 schreef ijzerenkruis het volgende:
Hoi,

Wat ik mij altijd afvraag over mensen die transgender zijn; hoe reageren vrienden, (school/jeugd) ouders, opa's, oma's/de rest van de familie op het feit dat jullie van uiterlijk nu zijn hoe jullie je voelen?

Kan me voorstellen dat het wel eens voorkomt dat een jeugdvriend er achter komt, en dat t best awkward is :P
Dat iets awkward is, gaat er wel af. De eerste keren, maar naar mate je het meer mensen vertelt, wordt het 'gewoner'. Nu is het gewoon een mededeling geworden.

familie (broer,zus): reageerden goed, gaven hun steun eraan. knap is dat ze vanaf dag 1 mijn nieuwe naam gebruikt hebben en zich nog nooit vergist hebben :) . Zus leeft in een mannenwereld met schoonfamilie en eigen gezin en is blij iets vrouwelijks erbij te hebben.

ex-gezin: afwijzend, zoiets als het 'not in my backyard-syndroom'. Begripvol zolang ze er maar niet meer geconfronteerd worden. Per saldo dus niet geaccepteerd.

Meestal is het zo dat hoe minder persoonlijk je bij de mensen betrokken bent, des te minder heftig de reactie is (lijkt mij ook logisch). Ex-vriendin reageerde positief maar had ik al een tijd niet meer gezien. Hetzelfde geldt voor vrienden uit mijn jeugd en andere mensen die ik een tijdje niet gezien heb.

Eigenlijk waren de enige negatieve reacties van de mensen waar ik mee in huis woonde :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')