Waar iedereen zo fel op gereageerd? Alsjeblieft, quote het even. In de tijd dat ik aan de telefoon zat, was er alleen een discussie of ik wel of geen troll was!quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
De uitspraken waar iedereen zo fel op reageert. Maar misschien is 't ook zo met 'borderliners' dat ze alleen lezen (zien) wat ze willen lezen (zien). Ik heb geen idee joh. Snap alleen niet wat je nou precies met dit topic wil aangezien je toch doet wat je zelf wil en helemaal niet veranderd qua opvattingen.
Ik ga even eten...quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:29 schreef formerjellybean het volgende:
Maar je kan ons niet alleen laten![]()
![]()
Ik ben paniek , ik wil weten hoe dit verder gaat .. ik zeg verlaat ons niet
Hou me vast schat, het wordt me even te veel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:30 schreef formerjellybean het volgende:
nee , dat kan niet .... je moet hier blijven anders raken wij in paniek
Ja , jij laat me tenminste niet in de steek . Je weet hoe verschrikkelijk het is om alleen gelaten te wordenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hou me vast schat, het wordt me even te veel.
Samen huilen? We kunnen niet alleen zijn
Ze dacht dat haar vriend haar niet begreep en ziet iedergeval in dat het toch aan haar gedrag ligt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
De uitspraken waar iedereen zo fel op reageert. Maar misschien is 't ook zo met 'borderliners' dat ze alleen lezen (zien) wat ze willen lezen (zien). Ik heb geen idee joh. Snap alleen niet wat je nou precies met dit topic wil aangezien je toch doet wat je zelf wil en helemaal niet veranderd qua opvattingen.
Dan hebben we straks twee topicreeksen...quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:33 schreef arachide. het volgende:
Oh my, het gaat maar doooooor.
Weten we waar TS woont, dan kan een van ons het smerige werk doen? Kunnen we die vriend dit topic niet mailen? Lijkt me fun.
Wat moet ik zonder een relatie, verdommequote:Op donderdag 17 januari 2013 18:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja , jij laat me tenminste niet in de steek . Je weet hoe verschrikkelijk het is om alleen gelaten te worden
Ik mag toch hopen van niet. Al ben ik wel benieuwd hoe dit afloopt, maar het zal vast voordeliger uitpakken voor haar dan voor haar vriend.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:34 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dan hebben we straks twee topicreeksen...
Sorry maar ik ben te verdrietig en dus heel traag met reageren . Ik kan het allemaal niet aanquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat moet ik zonder een relatie, verdomme
En waarom reageer je zo langzaam? Haat je me? Ben je boos? Waarom doe je mij dit aan
Als je zo doorgaat, maak ik het uit hoor...quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Sorry maar ik ben te verdrietig en dus heel traag met reageren . Ik kan het allemaal niet aan
Doe je toch nieet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:36 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat, maak ik het uit hoor...
Nee , doe dat niet , ik kan niet alleen zijnquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:36 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:33 schreef arachide. het volgende:
Oh my, het gaat maar doooooor.
Weten we waar TS woont, dan kan een van ons het smerige werk doen? Kunnen we die vriend dit topic niet mailen? Lijkt me fun.
Dat kan NIET, want we kunnen allemaal niet leven zonder een relatiequote:Op donderdag 17 januari 2013 18:36 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ik gun die vriend gewoon beter.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn.
Wat weten we?
Financieel lastig, vriendin 3 km verderop, een baan waar hij naar klanten toe moet reizen, 22 jaar oud (dacht ik?)
Fok! detectives, zet hem op..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |