Als je geen cheesy eindes wil zien zit je bij Modern Family toch echt verkeerd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:42 schreef Jivis het volgende:
Ik heb niet één keer kunnen lachen. Zeker niet finalewaardig en dat einde met het vuurwerk was echt te cheesy voor woorden.
Nee hoor, want dat wordt meestal goedgemaakt door de humor. Dit keer niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als je geen cheesy eindes wil zien zit je bij Modern Family toch echt verkeerd.
Nou, Alex begint ook al aardig, eh, voluptueus te worden!quote:
als ze zo ook in real life is, hoe kan het dan overacting zijn...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:49 schreef znarch het volgende:
Ik vind mannie/manny het vervelendst trouwens. Voor mij het meest o geloofwaardige en minst realistische personage.
Oh. En Gloria's irritante accent en overacting natuurlijk. Maar zo is ze irl ook voor zover ik zie in interviews.
Laten we zeggen Gloria -10% dan. En gewoon. Omdat ze zich i het echt ook zo overdreven uitdrukt met een overdreven accent.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:49 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
als ze zo ook in real life is, hoe kan het dan overacting zijn...
Maar dat is toch ook juist de hele grap? Het is niet de bedoeling serieus of geloofwaardig te zijn, maar grappig. Wat dat betreft vind ik Manny een briljant personage, vooral als je het afzet tegen zijn ouders Jay (die niets van dat snobistische moet hebben en juist down to earth is) en Gloria (mist de intelligentie van haar zoon, maar heeft wel het uiterlijk dat haar zoon juist mist). Zo bezien is het toch een vrij briljant geschreven gezinnetje. En zo hebben alle drie de gezinnen dat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:49 schreef znarch het volgende:
Ik vind mannie/manny het vervelendst trouwens. Voor mij het meest o geloofwaardige en minst realistische personage.
Oh. En Gloria's irritante accent en overacting natuurlijk. Maar zo is ze irl ook voor zover ik zie in interviews.
Ik snap dat het de bedoeling is. Maar net zoals jij begin ik het vervelend te vinden. Maar zoals eerder gezegd: zo is ze ongeveer irl ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:07 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook juist de hele grap? Het is niet de bedoeling serieus of geloofwaardig te zijn, maar grappig. Wat dat betreft vind ik Manny een briljant personage, vooral als je het afzet tegen zijn ouders Jay (die niets van dat snobistische moet hebben en juist down to earth is) en Gloria (mist de intelligentie van haar zoon, maar heeft wel het uiterlijk dat haar zoon juist mist). Zo bezien is het toch een vrij briljant geschreven gezinnetje. En zo hebben alle drie de gezinnen dat.
Hoewel ik Gloria inderdaad ook af en toe net iets té over the top vind. In S01 en S02 was dat nog wel grappig, nu is dat een beetje uitgewerkt.
In de serie speelt ze natuurlijk ook wel heel erg een lelijk eendje. Zo ziet ze er "normaal" uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:44 schreef znarch het volgende:
[..]
In de serie speelt ze natuurlijk ook wel heel erg een lelijk eendje. Zo ziet ze er "normaal" uit.Op die tweede foto doet ze mij denken aan Michael Jackson.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou d'r al aan gesleuteld zijn?
Vind haar meer op Haley lijken.quote:
Ze is een paar maanden terug 15 geworden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:04 schreef Blistering het volgende:
Die is 15 of 16 toch? En dan al zulke tetten. Goh...
Jup, dubbele seizoensopener.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:55 schreef Angelof9 het volgende:
Een dubbele aflevering ook volgens mij
Zoals?quote:Op maandag 23 september 2013 12:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Alweer! Onterecht, want er is veel leukers op de Amerikaanse tv te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |