abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 januari 2013 @ 13:43:21 #1
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121677627

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieklik
Relatieplanet
Singlesplace
Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nieuw jaar, nieuwe kansen! Er gaat een kookmeet komen, dat is zeker! Aanmelden voor de FBgroep kan nog altijd via Perzephone of Eefje. Daar worden de pannen voor de meet gesmeed ;)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

De Daters

rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpgfok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpgfok_kers.jpgfok_usericon1.gif

Poll: Wat vind jij de beste/leukste datingsite
FOK! (FoBo)
Paiq
Relatieplanet
Alternatief daten
Badoo
E-matching
Lexa
Pepper
OKcupid
Parship
Yellowdate
Alternatief daten
Next lover
Friendscout24
Overige
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
we dan
pi_121677650
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Opstapje toch? Of is het beter denk je om iets achterna te gaan (als je nog nooit een partner hebt gehad) waardoor je misschien nooit ervaring krijgt en alleen oud wordt? Het is niet ongewoon dat mensen ook eerst maar zoenen met een minder knappe meid dronken in de disco ofzo... begrijp je reactie niet zo.
Een vrouw als opstapje zien, dat diggen de dames wel ja. _O-
pi_121677684
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

Tsssk, ik had net zo'n leuke TT met opstaprelaties en hosselbazen ;(
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  donderdag 17 januari 2013 @ 13:45:09 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121677694
quote:

Je moet dat natuurlijk niet vertellen he }:|
  donderdag 17 januari 2013 @ 13:45:20 #5
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121677697
quote:

[..]

Dus jullie zijn allemaal begonnen (of willen beginnen) met een meid die je echt erg leuk vindt? Ik begrijp dat mensen het willen hoor. Maar voor een eerste keer is het toch niet altijd super? Begrijp niet de weerstand hiervan. Soms moeten mensen genoegen nemen met minder om iets te bereiken later.. maar goed ik zal wel de enige zijn zo te horen aan de laatste reacties :D
we dan
  donderdag 17 januari 2013 @ 13:45:34 #6
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121677708
quote:
12s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je moet dat natuurlijk niet vertellen he }:|
Dit dus.
we dan
pi_121677783
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:44 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Tsssk, ik had net zo'n leuke TT met opstaprelaties en hosselbazen ;(
En dan ga je je verdriet maar op mij afreageren? :o
pi_121677804
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Dus jullie zijn allemaal begonnen (of willen beginnen) met een meid die je echt erg leuk vindt? Ik begrijp dat mensen het willen hoor. Maar voor een eerste keer is het toch niet altijd super? Begrijp niet de weerstand hiervan. Soms moeten mensen genoegen nemen met minder om iets te bereiken later.. maar goed ik zal wel de enige zijn zo te horen aan de laatste reacties :D
Tjah, om te neuken ofzo niet, maar een relatie oefenen vind ik een beetje raar.
  donderdag 17 januari 2013 @ 13:49:02 #9
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_121677818
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Met een relatie wel ja. Vind ik toch een heel ander iets dan zoenen/neuken en alles wat daar tussen valt. Een relatie ga je aan omdat je iemand helemaal leuk vindt, niet omdat je "een relatie wil".
Zoenen, neuken, whatever, tuurlijk doe je dat met 'minder leuke' mensen. Waarom? Omdat je iets voor elkaar wil krijgen, namelijk de handeling. Niet omdat je "met het allerleukste meisje" wil zoenen. Relatie is juist om te krijgen met de allerleukste. Daar moet je je drempel nooit voor verlagen
WFPB!
pi_121677828
Wat een onzin. Iemand oprecht leuk vinden en er verliefd op zijn is echt wel een vereiste hoor. Hoe wanhopig/oud/hopeloos iemand ook is. Met dit soort teksten bevestig je alleen maar de illusie dat je alleen maar wat voorstelt als je maar een relatie kan krijgen. Dan blijf je maar alleen.
Hope is the first step on the road to dissapointment
  donderdag 17 januari 2013 @ 13:49:49 #11
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121677842
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:48 schreef Murdera het volgende:

[..]

Tjah, om te neuken ofzo niet, maar een relatie oefenen vind ik een beetje raar.
Ja oke. Relatie oefenen heb ik het ook niet zozeer over eigenlijk. Maar bedoel als je jong bent en de eerste keer sex enzo.. dan rolt dat er toch wat uit. En dat duurt vaak ook niet lang dat het standhoudt.
we dan
pi_121677873
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:49 schreef Bittere_Bal het volgende:
Iemand oprecht leuk vinden is echt wel een vereiste hoor.
  donderdag 17 januari 2013 @ 13:52:00 #13
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121677920
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja oke. Relatie oefenen heb ik het ook niet zozeer over eigenlijk. Maar bedoel als je jong bent en de eerste keer sex enzo.. dan rolt dat er toch wat uit. En dat duurt vaak ook niet lang dat het standhoudt.
Dan heb je het hoogstens over 14/15/16 jarige guppies. Die zitten hier niet echt.
  donderdag 17 januari 2013 @ 13:52:23 #14
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121677931
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:49 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Met een relatie wel ja. Vind ik toch een heel ander iets dan zoenen/neuken en alles wat daar tussen valt. Een relatie ga je aan omdat je iemand helemaal leuk vindt, niet omdat je "een relatie wil".
Zoenen, neuken, whatever, tuurlijk doe je dat met 'minder leuke' mensen. Waarom? Omdat je iets voor elkaar wil krijgen, namelijk de handeling. Niet omdat je "met het allerleukste meisje" wil zoenen. Relatie is juist om te krijgen met de allerleukste. Daar moet je je drempel nooit voor verlagen
Oke heb je wel een punt net als Murdera. Maar als ik naar mezelf keek rolde een relatie er een beetje als logisch uit, ook omdat ik het gewoon wel wou proberen. Maar vond mijn eerste nou niet bepaald geweldig ofzo. Voelde ook niet als een drempel verlagen, meer als een nieuwe ervaring en vooruitgang gewoon toen.
we dan
  donderdag 17 januari 2013 @ 13:54:44 #15
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121678015
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan heb je het hoogstens over 14/15/16 jarige guppies. Die zitten hier niet echt.
Ik zie niet zo in waarom iemand op latere leeftijd die nog geen sex heeft gehad en dan wel sex krijgt en kans op een relatie (en al een tijd een vriendin wil) niet genoegen zal nemen met een meid/man die ze minder knap vinden bijvoorbeeld. Zullen ook wel genoeg tussenzitten die dat niet doen hoor. Maar weet niet of leeftijd nou zoveel betrekking heeft op het genoegen nemen met wat minder (voor tijdelijk) bij een relatie. Wat jullie zeggen kan ik me wel in vinden trouwens. Maar het is niet helemaal het idee dat ik heb erover.
we dan
  donderdag 17 januari 2013 @ 13:56:02 #16
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121678064
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik zie niet zo in waarom iemand op latere leeftijd die nog geen sex heeft gehad en dan wel sex krijgt en kans op een relatie (en al een tijd een vriendin wil) niet genoegen zal nemen met een meid/man die ze minder knap vinden bijvoorbeeld. Zullen ook wel genoeg tussenzitten die dat niet doen hoor. Maar weet niet of leeftijd nou zoveel betrekking heeft op het genoegen nemen met wat minder (voor tijdelijk) bij een relatie. Wat jullie zeggen kan ik me wel in vinden trouwens. Maar het is niet helemaal het idee dat ik heb erover.
Doelde vooral dat na aanleiding van seks daar een relatie uit rolt.
Op latere leeftijd is dat gewoon een seksbuddy of fwb of hoe je het wil noemen. Maar zeker geen relatie.
En is het wel een relatie dan stelt ie niets voor en dan kan/mag je het eigenlijk ook geen relatie noemen :+
  donderdag 17 januari 2013 @ 13:58:06 #17
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121678122
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Doelde vooral dat na aanleiding van seks daar een relatie uit rolt.
Op latere leeftijd is dat gewoon een seksbuddy of fwb of hoe je het wil noemen. Maar zeker geen relatie.
En is het wel een relatie dan stelt ie niets voor en dan kan/mag je het eigenlijk ook geen relatie noemen :+
Ja oke. Misschien is dat wel zo ja, kan best zo zijn. Maar van mezelf kan ik wel voorstellen dat als ik nu nog geen relatie zou hebben gehad ik wel genoegen met 'minder' zou nemen, tijdelijk in ieder geval. En denk vast nog wel een paar mensen. Ook al geloof ik wel, ook gezien de reacties, dat de meerderheid dat dus blijkbaar niet zou doen. De scheiding tussen zoenen/sex en het nemen van een relatie lijkt wel vrij strikt te zijn wat betreft wanneer je het doet en wanneer niet zoals ik het lees
we dan
  donderdag 17 januari 2013 @ 13:58:14 #18
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121678127
Ik snap hiergaanwedan wel hoor. Je mag ook na je 16e best een beetje rondsletten of daten zonder dat je dat doet met Miss Universe.

Uiteindelijk verkrijg je zo wel het Fingerspitzengefuhl wat je vergemakkelijkt in het hosselen van ECHT heel leuke vrouwen later.

Een stapje terug, om er later twee vooruit te doen. :+
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 17 januari 2013 @ 13:59:38 #19
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121678174
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:58 schreef Silenus het volgende:
Ik snap hiergaanwedan wel hoor. Je mag ook na je 16e best een beetje rondsletten of daten zonder dat je dat doet met Miss Universe.

Uiteindelijk verkrijg je zo wel het Fingerspitzengefuhl wat je vergemakkelijkt in het hosselen van ECHT heel leuke vrouwen later.

Een stapje terug, om er later twee vooruit te doen. :+
Dat is het idee ja. Alleen ik betrok het (misschien wat onterecht) ook op het nemen van een relatie. Dacht dat het niet alleen voor zoenen/sex hoefde te gelden (genoegen nemen met minder) maar ook best voor een relatie (ervaring op doen voor latere relaties en daarom genoegen nemen met minder). Wel leuk onderwerp hehe :P
we dan
  donderdag 17 januari 2013 @ 14:01:05 #20
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121678230
Tis maar net wat je verstaat onder 'genoegen nemen met minder' ...
  donderdag 17 januari 2013 @ 14:01:15 #21
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121678234
Overigens zie ik zoveel relaties waarvan ik me niet kan voorstellen dat het daar NIET om een 'genoegen nemen met minder'tje' gaat. Het draait in ieder geval niet om 'de ander is de leukste, liefste en lekkerste ooit!' maar eerder om 'nou ik heb tenminste iemand om elke avond tegenaan te hangen op de bank'.
Gourmetten of steengrillen?
pi_121678264
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:01 schreef Cue_ het volgende:
pi_121678303
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:01 schreef Silenus het volgende:
'de ander is de leukste, liefste en lekkerste ooit!'
Dat soort ideeën heb ik sinds mijn 12e al niet meer eigenlijk. Nu zoek ik gewoon dat wat mij gelukkig maakt in alle opzichten die ik nodig acht voor een goede relatie.
  donderdag 17 januari 2013 @ 14:04:34 #24
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121678342
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:02 schreef Murdera het volgende:

Je bent de laatste dagen weer eng aan het doen meneer. :(
Beetje mijn vragen/teksten overnemen en het eens zijn met me :o
  donderdag 17 januari 2013 @ 14:04:40 #25
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121678346
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:01 schreef Cue_ het volgende:
Nou in grotere of mindere mate genoegen nemen met minder dan wat je zelf zou willen. En ja beetje vage term maar bedoel als je iemand nog net niet lelijk genoeg vindt en haar karakter ook niet geweldig is maar ze wel gewillig is en een relatie wil en je accepteert het aanbod bijvoorbeeld. Beetje wat je eigenlijk niet zou willen maar wel doet om niet alleen te zijn (een relatie te hebben)
we dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')