Waar baseer je dat op? Op het gegeven dat jij de partner niet leuk, lief en lekker vindt? Beetje kort door de bocht hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:01 schreef Silenus het volgende:
Overigens zie ik zoveel relaties waarvan ik me niet kan voorstellen dat het daar NIET om een 'genoegen nemen met minder'tje' gaat. Het draait in ieder geval niet om 'de ander is de leukste, liefste en lekkerste ooit!' maar eerder om 'nou ik heb tenminste iemand om elke avond tegenaan te hangen op de bank'.
Nee, want dat vind ik bijna altijd...dus dat zou niet eerlijk zijn. En ik spreek het ook niet uit tegen hen, ik noem ze ook geen zeekoe of wat dan ook...quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Op het gegeven dat jij de partner niet leuk, lief en lekker vindt? Beetje kort door de bocht hoor. Je moet altijd oppassen met het doen van zulke uitspraken over relaties van anderen.
Ja, ik snap je wel, geloof ik. Ik verdenk mijn zus er ook vanquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, want dat vind ik bijna altijd...dus dat zou niet eerlijk zijn. En ik spreek het ook niet uit tegen hen, ik noem ze ook geen zeekoe of wat dan ook...
Je snapt toch wel over wat voor soort stelletjes ik het heb? Sommigen hebben elkaar al vanaf date 4 niks meer te melden, maarja...ze kunnen gewoon niet zo makkelijk alleen zijn.
Ik niet, maar lijkt me geweldigquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
Iemand hier wel eens aan speeddaten gedaan?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik niet, maar lijkt me geweldig
Bij de eerste leuke vrouw meteen zeggen, dit paar min die we hebben schiet niet op, kom we gaan hier naast een drankje doenkijken wat er gebeurd
30 euro wtfquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:56 schreef Silenus het volgende:
[..]Als je 30 euro hebt betaald wil je natuurlijk nog wel wat andere kerels spreken
quote:
quote:Wat krijg ik wel en niet voor de entreeprijs?
Voor de entreeprijs van ¤ 31,- (Eindhoven, Den Bosch, Breda, Maastricht, Arnhem en Nijmegen: ¤ 29,-) krijg je een volledig avondje uit: je krijgt 20 à 30 mensen te spreken, een welkomstdrankje en diverse hapjes. Niet inbegrepen in de prijs zijn de overige drankjes.
quote:De speeddate in Amsterdam is bij onze top locatie Hotel Arena.
De reservering à ¤ 36,- is incl. een welkomstdrankje en een hapje, ongeveer 20 dates, begeleiding door de leuke hosts van Speeddaten.nl en natuurlijk de matchmail!
Vind ik erg mee vallen. 30 euro voor een drankje en wat mensen spreken. Ik vind dat echt duur maar goedquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:37 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Thee drinken in de kroeg ook. Het blijft water met een smaakje.
De single heeft veel geld (tenminste dat is het idee), dus kan met het vragen.quote:
Lekker ideequote:Op donderdag 17 januari 2013 18:11 schreef tcr het volgende:
[..]
De single heeft veel geld (tenminste dat is het idee), dus kan met het vragen.
Volgens mij hebben er wel ervaringen van speed-dates in deze topic gestaan, die waren volgens mij niet heel positief. Wel eens nagedacht om te doen, maar zit in de verkeerde leeftijdscategorie, mijn speeddates zouden voor 80% boven mijn 'doelgroep' komen, sinds het meestal is verdeeld in 25-35 en dan 35+. Zou het liever 'dichterbij elkaar' zien.
Ach wat zeur ik, volgende week een date met een Paiq match...
Geval van prioriteiten, ik heb het er ook niet voor over hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lekker ideeIk heb echt geen 25 euro per maand over (als in, klaar liggen) voor een datingsite.
Tsja, je kan het scharen onder prioriteiten... Maar als ik kijk naar vaste lasten + levensonderhoud + kleding etc + reserves willen houden voor het geval dat, dan kan die 25 euro er niet of nauwelijks nog af hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:24 schreef tcr het volgende:
[..]
Geval van prioriteiten, ik heb het er ook niet voor over hoor.
Maar zelfde als met die Single Feesten in Hoofddorp, die kosten 20 euro entree en het bier is gewoon net zo duur als bij een avondje stappen (duurder zelfs door dat bonnensysteem). Als je weet dat er zeker 2000 man/vrouw op afkomt kun je wel uitrekenen dat het big-business is.
Rijke vent zoeken!quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja, je kan het scharen onder prioriteiten... Maar als ik kijk naar vaste lasten + levensonderhoud + kleding etc + reserves willen houden voor het geval dat, dan kan die 25 euro er niet of nauwelijks nog af hoor
Ik ben op een festival wezen speeddaten. Leeftijdsgroepen waren volgens mij 18-23 en 24-30 oid. Mooi dat ik met mijn 21 bijna alleen maar jongere jongens sprak.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:11 schreef tcr het volgende:
[..]
De single heeft veel geld (tenminste dat is het idee), dus kan met het vragen.
Volgens mij hebben er wel ervaringen van speed-dates in deze topic gestaan, die waren volgens mij niet heel positief. Wel eens nagedacht om te doen, maar zit in de verkeerde leeftijdscategorie, mijn speeddates zouden voor 80% boven mijn 'doelgroep' komen, sinds het meestal is verdeeld in 25-35 en dan 35+. Zou het liever 'dichterbij elkaar' zien.
Ach wat zeur ik, volgende week een date met een Paiq match...
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Rijke vent zoeken!
Maar ja dan hoef je ook niet meer te speeddaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Waarom zou je als vrouw überhaupt voor een datingsite betalen? Is het niet gewoon een kwestie van inschrijven en vervolgens een keuze maken uit alle honderden reacties die je krijgt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja, je kan het scharen onder prioriteiten... Maar als ik kijk naar vaste lasten + levensonderhoud + kleding etc + reserves willen houden voor het geval dat, dan kan die 25 euro er niet of nauwelijks nog af hoor
Nee hoor, het is echt niet zó makkelijk voor vrouwen op datingsitesquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:56 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Waarom zou je als vrouw überhaupt voor een datingsite betalen? Is het niet gewoon een kwestie van inschrijven en vervolgens een keuze maken uit alle honderden reacties die je krijgt?
is RP niets voor jou? Kun je als gratis lid gewoon reageren als mannen met een volledig lidmaatschap je een bericht sturen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee hoor, het is echt niet zó makkelijk voor vrouwen op datingsitesPaiq bevalt me niet echt meer, slechte matches
En er zijn best wat sites waar je moet betalen om er echt gebruik van te kunnen maken. Pepper bijvoorbeeld, spreekt me erg aan maar als gratis lid kan je niets.
Kan ik eens naar kijken jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
is RP niets voor jou? Kun je als gratis lid gewoon reageren als mannen met een volledig lidmaatschap je een bericht sturen.
Volgens mijn collega is het ook niet zo makkelijk want "alle mannen zijn hufters of latent homo".
E-matching. Veel dates mee gehad en niks betaald. Zolang mensen jou maar aanschrijven kan je gewoon reageren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee hoor, het is echt niet zó makkelijk voor vrouwen op datingsitesPaiq bevalt me niet echt meer, slechte matches
En er zijn best wat sites waar je moet betalen om er echt gebruik van te kunnen maken. Pepper bijvoorbeeld, spreekt me erg aan maar als gratis lid kan je niets.
E-matching is wat dat betreft best schappelijk, per maand 16,95 ofzo.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:15 schreef Silenus het volgende:
Ik niet, maar ik vind de bedragen wel veel te hoog. (Vanaf een tientje per maand eigenlijk is het wel te veel)
En dan kun je van die jaarabonnementen afsluiten, voor 150 euro ofzo. Nou, je zal maar in je eerste week meteen een leuk iemand tegenkomen...zit je mooi te kijken met je abo.
Jammer. Ik kan het je echter niet kwalijk nemen haha, wie weet waag ik binnenkort nog een pogingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |