Ja begint bij de 8, anders hangt iedereen zich zelf op.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:43 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ik snap de rating van 1-10 ook wel, maar zijn er mensen die daadwerkelijk een 4 staan of begint die telling pas bij een 8?
Dus de rating is eigenlijk 8-10?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja begint bij de 8, anders hangt iedereen zich zelf op.
"Online daten is toch niets voor mij, nee ik stop echt hoor! Echt waar!"quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:08 schreef ook_gek het volgende:
Zo en on-topic!!!
Ik gaat volgende maand betalen en rond snuffelen op RP! Eens zien of er wat te daten valt! Zo ja, komen daar leuke verhalen uit!
Ja na 3 weken zak je en laat paiq het over aan de natuurlijke sellectie. Want dan komen de labiele mensen naar voren en verhangen ze zich! En zo zorgt de natuur zelf dat er geen over populatie is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus de rating is eigenlijk 8-10?of kan je daarna zakken van 8 naar 4 ofzo?
Hoe zie je dan dat iemand niet dol gelukkig is met iemand? Dat ze misschien niet de leukste en lekkerste is, maar wel degene die het beste bij hem paste?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:01 schreef Silenus het volgende:
Overigens zie ik zoveel relaties waarvan ik me niet kan voorstellen dat het daar NIET om een 'genoegen nemen met minder'tje' gaat. Het draait in ieder geval niet om 'de ander is de leukste, liefste en lekkerste ooit!' maar eerder om 'nou ik heb tenminste iemand om elke avond tegenaan te hangen op de bank'.
Ik denk ook niet dat het wat voor mij is. Maar die date is mij goed bevallen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:56 schreef -Splash- het volgende:
[..]
"Online daten is toch niets voor mij, nee ik stop echt hoor! Echt waar!"
Ik ga binnenkort speeddaten in Luden in Den Haagquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het wat voor mij is. Maar die date is mij goed bevallen.
Is toch mooi? Wachten in een kroeg op iemand die je bijna niet kent. En je hebt totaal geen idee wat je kan verwachten!
Het maakt het allemaal lekker spannend en onberekenbaar.
Dus wat dat betreft is het zeker wel iets voor mij
Maar of ik mijn droomvrouw ga vinden daar? Nee dat denk ik niet, wat dat betreft is het niks voor mij. Paiq ging mij te langzaam, dus ben benieuwd naar RP
Kunnen we later nooit zeggen dat ik het niet geprobeerd heb
Zelfs slechte dates vind ik toch altijd weer een toffe belevenis.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is toch mooi? Wachten in een kroeg op iemand die je bijna niet kent. En je hebt totaal geen idee wat je kan verwachten!
Maar of ik mijn droomvrouw ga vinden daar? Nee dat denk ik niet, wat dat betreft is het niks voor mij. Paiq ging mij te langzaam, dus ben benieuwd naar RP
Het is ook leuk!quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Op het gegeven dat jij de partner niet leuk, lief en lekker vindt? Beetje kort door de bocht hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:01 schreef Silenus het volgende:
Overigens zie ik zoveel relaties waarvan ik me niet kan voorstellen dat het daar NIET om een 'genoegen nemen met minder'tje' gaat. Het draait in ieder geval niet om 'de ander is de leukste, liefste en lekkerste ooit!' maar eerder om 'nou ik heb tenminste iemand om elke avond tegenaan te hangen op de bank'.
Nee, want dat vind ik bijna altijd...dus dat zou niet eerlijk zijn. En ik spreek het ook niet uit tegen hen, ik noem ze ook geen zeekoe of wat dan ook...quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Op het gegeven dat jij de partner niet leuk, lief en lekker vindt? Beetje kort door de bocht hoor. Je moet altijd oppassen met het doen van zulke uitspraken over relaties van anderen.
Ja, ik snap je wel, geloof ik. Ik verdenk mijn zus er ook vanquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, want dat vind ik bijna altijd...dus dat zou niet eerlijk zijn. En ik spreek het ook niet uit tegen hen, ik noem ze ook geen zeekoe of wat dan ook...
Je snapt toch wel over wat voor soort stelletjes ik het heb? Sommigen hebben elkaar al vanaf date 4 niks meer te melden, maarja...ze kunnen gewoon niet zo makkelijk alleen zijn.
Ik niet, maar lijkt me geweldigquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
Iemand hier wel eens aan speeddaten gedaan?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik niet, maar lijkt me geweldig
Bij de eerste leuke vrouw meteen zeggen, dit paar min die we hebben schiet niet op, kom we gaan hier naast een drankje doenkijken wat er gebeurd
30 euro wtfquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:56 schreef Silenus het volgende:
[..]Als je 30 euro hebt betaald wil je natuurlijk nog wel wat andere kerels spreken
quote:
quote:Wat krijg ik wel en niet voor de entreeprijs?
Voor de entreeprijs van ¤ 31,- (Eindhoven, Den Bosch, Breda, Maastricht, Arnhem en Nijmegen: ¤ 29,-) krijg je een volledig avondje uit: je krijgt 20 à 30 mensen te spreken, een welkomstdrankje en diverse hapjes. Niet inbegrepen in de prijs zijn de overige drankjes.
quote:De speeddate in Amsterdam is bij onze top locatie Hotel Arena.
De reservering à ¤ 36,- is incl. een welkomstdrankje en een hapje, ongeveer 20 dates, begeleiding door de leuke hosts van Speeddaten.nl en natuurlijk de matchmail!
Vind ik erg mee vallen. 30 euro voor een drankje en wat mensen spreken. Ik vind dat echt duur maar goedquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:37 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Thee drinken in de kroeg ook. Het blijft water met een smaakje.
De single heeft veel geld (tenminste dat is het idee), dus kan met het vragen.quote:
Lekker ideequote:Op donderdag 17 januari 2013 18:11 schreef tcr het volgende:
[..]
De single heeft veel geld (tenminste dat is het idee), dus kan met het vragen.
Volgens mij hebben er wel ervaringen van speed-dates in deze topic gestaan, die waren volgens mij niet heel positief. Wel eens nagedacht om te doen, maar zit in de verkeerde leeftijdscategorie, mijn speeddates zouden voor 80% boven mijn 'doelgroep' komen, sinds het meestal is verdeeld in 25-35 en dan 35+. Zou het liever 'dichterbij elkaar' zien.
Ach wat zeur ik, volgende week een date met een Paiq match...
Geval van prioriteiten, ik heb het er ook niet voor over hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lekker ideeIk heb echt geen 25 euro per maand over (als in, klaar liggen) voor een datingsite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |