Ooh, maar daar doelde ik niet op in m'n eerdere post hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, zo'n man die toch een leuk koppie en enigszins goed lichaam voor zich moet hebben
Blowen had genialer geweestquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:08 schreef Silenus het volgende:
Zaterdag als eerste date bowlen. Dat kan niet anders dan geniaal worden!
Hoe ver in het voren regel jij je dates? Lijkt een stabiele stroom te zijn elke weekquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:08 schreef Silenus het volgende:
Idd, jij date veelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:08 schreef Silenus het volgende:
'Hoe ver in het voren'? Deze heb ik eergisteren vastgelegd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hoe ver in het voren regel jij je dates? Lijkt een stabiele stroom te zijn elke week
Via Paiq ook?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
'Hoe ver in het voren'? Deze heb ik eergisteren vastgelegd.
Is ook wel leuk toch, beetje schoppen soms?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:10 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben heel erg van het nuanceren
Ik zeg dingen altijd heel zwart-wit, want lekker makkelijk... daarna kom ik er op terug als mensen denken dat ik echt zo'n zwart-wit denker ben... want dat ben ik eigenlijk niet, maar ja, snap dat ik soms dat beeld kan geven
Hoezo is het dan een baas?quote:
Dat baas kan je natuurlijk ook in een heel andere context plaatsen he!quote:
Ik zeg altijd maar zo; beter een bostrol dan een bergtrol.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo is het dan een baas?
Misschien date ie wel elke keer een bostrol uit medelijden...
Daarbij, als hij steeds een ander date blijkt dat zijn dates niet erg succesvol zijn... Haha
Ti's maar hoe je er naar kijkt. Neemt niet weg dat ik ook wel wat meer dates zou willen hebben.
Jij hebt ervaring met beide?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo; beter een bostrol dan een bergtrol.
quote:
We hebben het toch niet over dikkere vrouwen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het trouwens wel storend om de term 'bostrol' steeds langs te zien komen. Imho niet respectvoller dan 'zeekoe' ofzo. Stel dat een dikkere vrouw hier meeleest, dan heeft ze meteen geen zelfvertrouwen meer over.
Mja is maar net wat iemand onder bostrol verstaat.... Een anorexia chick valt daar bij mij bijvoorbeeld ook onderquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het trouwens wel storend om de term 'bostrol' steeds langs te zien komen. Imho niet respectvoller dan 'zeekoe' ofzo. Stel dat een dikkere vrouw hier meeleest, dan heeft ze meteen geen zelfvertrouwen meer over.
Wat bedoel je er dan mee?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
We hebben het toch niet over dikkere vrouwen?
Stel je voor dat je bostrol bent en meeleest, dan is het helemaal kwetsend om geassocieerd te worden met een lelijk iemand.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:16 schreef Viking84 het volgende:
Over het algemeen zwakzinnige vrouwen met een kop als een kokosnoot, een mondgeur waar je de verschalkte herten van 4 weken terug nog in kan ruiken, en een huid die vereelt is tot een soort bast.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |