Ja ik kan eens een lijst maken, hoewel ik ook echt veel moet uitzoeken en kritisch bekijken.quote:
Ja dat is ook in het ruiltopic lastigquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja ik kan eens een lijst maken, hoewel ik ook echt veel moet uitzoeken en kritisch bekijken.
Maar ik vraag me af of ik het kwijtraak als ik pakketpost als voorwaarde stel
Het is een waarheid wie een koe toch?quote:
Ik weet niet hoe goed je tegen onthoofde katten kan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is een waarheid wie een koe toch?
Ik begin nieuwsgierig te worden naar die foto![]()
Maar ik wil het echt niet zien geloof ik?
Ja precies. En gekut met brievenbuspost heb ik eigenlijk niet zo'n trek inquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat is ook in het ruiltopic lastig
Nee die wil je niet zienquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is een waarheid wie een koe toch?
Ik begin nieuwsgierig te worden naar die foto![]()
Maar ik wil het echt niet zien geloof ik?
Als je snel bent kunnen veel mensen nog op meet krijgenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja ik kan eens een lijst maken, hoewel ik ook echt veel moet uitzoeken en kritisch bekijken.
Maar ik vraag me af of ik het kwijtraak als ik pakketpost als voorwaarde stel
Wat is precies het gekut met brievenbuspost waar je tegenop ziet?quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja precies. En gekut met brievenbuspost heb ik eigenlijk niet zo'n trek in. Nou ja, misschien toch gewoon doen..
Wat past wel, wat niet. Shit die kwijtraaktquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat is precies het gekut met brievenbuspost waar je tegenop ziet?
Ik ook niet, geen ervaring meequote:Op donderdag 17 januari 2013 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed je tegen onthoofde katten kan.
Zeer goeien idee !quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je snel bent kunnen veel mensen nog op meet krijgen
Slim!quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is wel een goedenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Derrie?quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is wel een goeden.
Ga later eens kijken of ik een lijst kan maken.
Ga straks eerst m'n derrie inleveren bij het ziekenhuis en daarna komt de grootste uitdaging van de dag. M'n faal-schoenen inleveren bij de Schoenenreus en GEEN nieuwe schoenen kopen![]()
![]()
Ik heb toen dat filmpje gezien die man die werd onthoofdquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ook niet, geen ervaring mee
Ik had laatst wel 1 of ander naar filmpje met de naarste auto-ongelukken van 2012. Daar zaten echt nare bij en was niet bepaald leuk om te kijken.. Maar er zat 1 fragment in waarin een gigantisch pickup over een zooi koeien heen rijdt. En toen zat ik helemaal ZOMG DIE ARME KOEIEN![]()
![]()
![]()
Heb gisteren derrie uit m'n muts laten halen om soa-test te laten doen, omdat m'n huisarts dat wilde uitsluiten (de kans is echt 0,001 procent, maar beter het zekere voor het onzekere nemen). Ik heb m'n nieuwe spiraal dus nog nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Derrie?
Hoe voel je je nu trouwens?
Ohquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb gisteren derrie uit m'n muts laten halen om soa-test te laten doen, omdat m'n huisarts dat wilde uitsluiten (de kans is echt 0,001 procent, maar beter het zekere voor het onzekere nemen). Ik heb m'n nieuwe spiraal dus nog niet. Kwam bij dat de draadjes van m'n spiraal te diep zitten en m'n huisarts ze dus niet te pakken krijgt. Dus moet woensdag bij de gynaecoloog zijn
Ik ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb toen dat filmpje gezien die man die werd onthoofd
quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:28 schreef Miezziej het volgende:
"Velen twijfelen echter aan de authenticiteit van de bewuste foto. Zo zou deze niet in Nederland zijn genomen en al enkele maanden op internet circuleren. Er blijkt helaas een complete fotorapportage te zijn gemaakt rond de kat, die via Google eenvoudig is te vinden en op een Arabisch forum gepost. Op deze foto's wordt het katje niet alleen onthoofd, maar ook gevild."
Ik durfde trouwens niet op de foto link te klikken
De grote vraag blijft een beetje waaromquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:28 schreef Miezziej het volgende:
"Velen twijfelen echter aan de authenticiteit van de bewuste foto. Zo zou deze niet in Nederland zijn genomen en al enkele maanden op internet circuleren. Er blijkt helaas een complete fotorapportage te zijn gemaakt rond de kat, die via Google eenvoudig is te vinden en op een Arabisch forum gepost. Op deze foto's wordt het katje niet alleen onthoofd, maar ook gevild."
Ik durfde trouwens niet op de foto link te klikken
Mah, ik was alleen gistermiddag een uurtje van te voren heel nerveus.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lekker je weer een week extra zorgen maken over dat poepspiraal
ik hoef ze niet, ik heb dat allemaal alquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.thepolishaholi(...)8The+PolishAholic%29
roze en paars![]()
![]()
Ik hoef ze niet, ik draag dat nooitquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hoef ze niet, ik heb dat allemaal al
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een keer een filmpje gezien van soldaten uit Noorwegen die honden afschoten voor de lol in Bosnië, daar ben ik best lang misselijk van geweest
What did she doquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:34 schreef Sharana_LV het volgende:
milo krijgt nog steeds een hartaanval als hij de naam spees hoort
quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:34 schreef Sharana_LV het volgende:
milo krijgt nog steeds een hartaanval als hij de naam spees hoort
nou, dat het vastgelegd wordt snap ik wel. "Wir haben es nicht gewusst" anyone?quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
Sowieso WAAROM doen mensen die dingen en WAAROM moet dat dan ook nog vastgelegd worden
Inddquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, dat het vastgelegd wordt snap ik wel. "Wir haben es nicht gewusst" anyone?
Maar puur het feit dat mensen dit doen
omnom lekker boterhamquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Indd
En je hebt altijd wel mensen met een kronkel in hun kop die het leuk vinden om mensen of dieren te mishandelen en pijn te doen, maar dan ook echt met een hele groep
Van dat filmpje waarbij iemand zn kop eraf gesneden wordt was ik ook wel van de wapvooral dat ze zo moeten hakken en butcheren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |