Ja ik kan eens een lijst maken, hoewel ik ook echt veel moet uitzoeken en kritisch bekijken.quote:
Ja dat is ook in het ruiltopic lastigquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja ik kan eens een lijst maken, hoewel ik ook echt veel moet uitzoeken en kritisch bekijken.
Maar ik vraag me af of ik het kwijtraak als ik pakketpost als voorwaarde stel
Het is een waarheid wie een koe toch?quote:
Ik weet niet hoe goed je tegen onthoofde katten kan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is een waarheid wie een koe toch?
Ik begin nieuwsgierig te worden naar die foto![]()
Maar ik wil het echt niet zien geloof ik?
Ja precies. En gekut met brievenbuspost heb ik eigenlijk niet zo'n trek inquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat is ook in het ruiltopic lastig
Nee die wil je niet zienquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is een waarheid wie een koe toch?
Ik begin nieuwsgierig te worden naar die foto![]()
Maar ik wil het echt niet zien geloof ik?
Als je snel bent kunnen veel mensen nog op meet krijgenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja ik kan eens een lijst maken, hoewel ik ook echt veel moet uitzoeken en kritisch bekijken.
Maar ik vraag me af of ik het kwijtraak als ik pakketpost als voorwaarde stel
Wat is precies het gekut met brievenbuspost waar je tegenop ziet?quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja precies. En gekut met brievenbuspost heb ik eigenlijk niet zo'n trek in. Nou ja, misschien toch gewoon doen..
Wat past wel, wat niet. Shit die kwijtraaktquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat is precies het gekut met brievenbuspost waar je tegenop ziet?
Ik ook niet, geen ervaring meequote:Op donderdag 17 januari 2013 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed je tegen onthoofde katten kan.
Zeer goeien idee !quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je snel bent kunnen veel mensen nog op meet krijgen
Slim!quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is wel een goedenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Derrie?quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is wel een goeden.
Ga later eens kijken of ik een lijst kan maken.
Ga straks eerst m'n derrie inleveren bij het ziekenhuis en daarna komt de grootste uitdaging van de dag. M'n faal-schoenen inleveren bij de Schoenenreus en GEEN nieuwe schoenen kopen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |