Precies 60% is van oubaha beheer of hoe Khalid het ook genoemd mag hebbenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Allemaal van één baas, allemaal dezelfde troep!![]()
Ik helaas vandaag al....(dag goed voornemen) maar wel de lekkerste friet van Nijmegen...Friterie & zoquote:
Dat vind ik altijd zo'n smerige combinatie. Ja doe mij maar friet en een dode vis en wikkel het in de krant van gisteren, mate!quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n smerige combinatie. Ja doe mij maar friet en een dode vis en wikkel het in de krant van gisteren, mate!
Nee oké maar het vlaggetje, NEK supporters zijn vrij gematigd hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:22 schreef IrishBastard het volgende:
Was dat niet Opel ofzo :;')
Met alleen als 'Nijmegen' de NEC supportersDe rest van die reclame is echt geen Nijmegen
Wacht maar tot je hem uit de mond van een zekere heer vogels hoortquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:28 schreef BGTes het volgende:
[..]
Godverdomme ik raak al geïrriteerd als ik die zin lees
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hem uit de mond van een zekere heer vogels hoort
Weer trekken wij ten strijdequote:
Jan de Hooliganquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hem uit de mond van een zekere heer vogels hoort
Ja. En de Maya kalender klopte.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weer trekken wij ten strijde
voor ons rood, zwart en groen,
vechten te allen tijde
N.E.C. wordt kampioen!
Vechten te alle tijde
N.E.C. wordt kampioen!
Waarom die haat, bro?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja. En de Maya kalender klopte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |