abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129322423
Want Miles Davis, John Coltrane of Charles Mingus komen volgens jaar? :?
pi_129322490
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 10:43 schreef Godtje het volgende:
Want Miles Davis, John Coltrane of Charles Mingus komen volgens jaar? :?
Yep. Er worden elk jaar door verschillende artiesten nummers van hun gespeeld :Y
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_129327296
Trouwens.... het meest bekende jazz festival van de wereld maakt het nog bonter met hoe breed ze programmeren met dit jaar o.a.

ZZ Top, Greenday en Editors

Dit gaat uiteraard over Montreux.
pi_129327614
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:16 schreef Godtje het volgende:
Trouwens.... het meest bekende jazz festival van de wereld maakt het nog bonter met hoe breed ze programmeren met dit jaar o.a.

ZZ Top, Greenday en Editors

Dit gaat uiteraard over Montreux.
wtf? :o
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_129328457
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:25 schreef Norrage het volgende:

[..]

wtf? :o
Zijn Sting en Van Morrison echt heel anders? Net als op NSJ zie je genoeg jazz.
pi_129329145
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:46 schreef GeorgKacher het volgende:

[..]

Zijn Sting en Van Morrison echt heel anders? Net als op NSJ zie je genoeg jazz.
Sting en Van hebben wel echt wel 1 been in de jazz staan hoor (Van heeft zelfs albums op Blue Note). Editors, Green Day echt totaal niet en ZZ Top nauwelijks...Natuurlijk staat er ook veel jazz, ik ben de laatste die gaat zeuren om dit soort headliners (zie rest van mijn posts dit topic) maar er is ook een grens wat betreft dit soort artiesten neerzetten hoor...Straks zetten ze nog een heavy metal band neer ofzo :/
pi_129331173
Sting, Van, Editors, Green day, het is allemaal popmuziek. Niets mis met dergelijke grote namen want hierdoor kun je de kleinere zaaltjes 'financieren'. De massa is de kassa.
pi_129331264
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:57 schreef GeorgKacher het volgende:
Sting, Van, Editors, Green day, het is allemaal popmuziek. Niets mis met dergelijke grote namen want hierdoor kun je de kleinere zaaltjes 'financieren'. De massa is de kassa.
Ik vind er niks mis mee maar meestal zie je een hoop commentaar door de jazz puristen op NSJ omdat ze breed programmeren. Daar is NSJ dus verre van uniek in en als je het mij vraagt gaat Montreux nog wel wat verder met green Day en editors
pi_129331411
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 14:57 schreef GeorgKacher het volgende:
Sting en Van mag je echt niet over dezelfde kam scheren als Editor en Green Day, écht niet. Mij hoor je verder dus echt niet klagen over de programmering, want de artiesten op NSJ kan ik nog best begrijpen. Die van Montreux dan totaal niet, dat gaat een brug te ver. Maar zoals gezegd vind ik het prima dat ze hiermee gewoon het geld binnenslepen, en daardoor het festival in stand kunnen houden en lekkere de kleinere podia met jazz kunnen vullen :)
  donderdag 25 juli 2013 @ 22:57:18 #210
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_129349292
Sting is boss! _O_ Zo schrijnend dat ik hem heb gemist op NSJ!
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  maandag 29 juli 2013 @ 00:46:46 #211
15449 Philosocles
blogito ergo sum
pi_129455718
Als ik het goed heb is op Radio 6 nu Michiel Borstlaps NSJ-optreden te horen, met z'n trio (piano dus, plus basitaar & drums). Heeft nu wat gas teruggenomen maar dat nummer van zojuist was echt megavet. En wat een uitstekende ritmesectie heeft die gast.
iedereen is uniek behalve ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')