Idd. Die 6 zijn een stuk meer geworden.quote:
Ik heb van die nietglij-ijzers voor onder mn schoenenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:13 schreef lynda het volgende:
hier kan ik het ook prima hebben![]()
moet de hele week niet verder dan de supermarkt en school en vriend werkt op vijf minuten loopafstand.. kom maar op haha.
Vanmiddag hebben ze hier achter bij ons sneeuw van het ijs gehaald.. perfecte timing
Vast niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:38 schreef Ener-G het volgende:
Ben benieuwd of er morgen treinen rijden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conclusie: Boos.
en dit dieptepunt is nu definitief failliet.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, joey's is wel het absolutie dieptepunt van de uitgaangsgelegenheden in Alkmaar, nu extase er niet meer is
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:43 schreef lynda het volgende:
[..]
en dit dieptepunt is nu definitief failliet.
12.000 huur per maand.. de tering
Naja, of niet. Immers, waar moeten de klootzakjes nu heen.quote:
Amstelhoek of berriesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, of niet. Immers, waar moeten de klootzakjes nu heen.
Feestje in de Joey'squote:
Ik hoef het volk van de joeys niet in de amstelhoek te hebben hoorquote:
Ja idem. Leuk vrijwilligerswerk in heiloo, pfff.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet eerst naar Daalmeer, daarna centrum en vanavond Overdie. Ik haat glibberen op de fiets.
Blech.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja idem. Leuk vrijwilligerswerk in heiloo, pfff.
Ik hoop dat het warm water gaat regenen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:05 schreef ErwinDikkie het volgende:
Ik hoop dat de troep meevalt als het begint te dooien
Zoiets heet een douchequote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het warm water gaat regenen.
Daar heb ik buiten toch niks aan.quote:
Dan moet je naar een tropisch land, daar regent wel warm waterquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb ik buiten toch niks aan.
Daarom ga ik vanavond lopen. Ik weet niet hoe erg het wordt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Naja, koud vind ik niet zo'n punt, maar dat geglibber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |