SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blust branden.
in je pik, heeft het beste effectquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:38 schreef Jahr00n het volgende:
ik ga tren kuurttje zette wie hefet ervaring wil ook insulin bij plaatsen
gewoon de campingpomp in je reet duwen en dan pompen, das de ultimate bodypumpquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:54 schreef JanKort het volgende:
Is er hier iemand die verstand heeft van Bodypump?
Wl btje tonen voor Lente, jwt. Niet per se meteen breed.
Hoop alleen niet dat die stokken van metaal zij , hoorde mn ma over plastic maar haar ouwe buuf zegt dat t meer kunstof is van polymeren?..?.? Komp me broer aan lzegtie van carbon. Ik zeg ja, je hengel flikker.
En btw, als iemand gay is, maakt mij niet uit, ik squa toch niet.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:54 schreef JanKort het volgende:
Hoop alleen niet dat die stokken van metaal zij , hoorde mn ma over plastic maar haar ouwe buuf zegt dat t meer kunstof is van polymeren?..?.? Komp me broer aan lzegtie van carbon. Ik zeg ja, je hengel flikker.
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:22 schreef Bendoe het volgende:
UR 1 CHEEKY KUNT M8 I SWEAR I'M GONNA WRECK U I SWEAR ON MY MOM'S LIFE
ram shotje pep erin en tog ong ff beuken in de gymquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:21 schreef Pastapipos het volgende:
0 energie vandaag. Nu maar even hapje eten en dan maar naar bed. Max kwark beuken
LSD voor het trainenquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ram shotje pep erin en tog ong ff beuken in de gym
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:54 schreef JanKort het volgende:
Haha wat een aap. Dan rol je hem toch van je af. Sowieso mensen die dat niet kunnen drukkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:28 schreef IrCute het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ef/hee_dumpert_.html
Fijn ja, zulk gewicht over je lichaam rollenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:44 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha wat een aap. Dan rol je hem toch van je af. Sowieso mensen die dat niet kunnen drukken
Ja same, ga sowieso niet maxen als ik alleen ben. En met een groot gewicht werkt dat idd niet je hebt gelijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Fijn ja, zulk gewicht over je lichaam rollenJe moet gewoon de stang aan 1 kant opdrukken zodat de andere kant op de grond komt.
Ik heb trouwens nog nooit in mijn eentje een BP fail gehad. Misschien ook wel omdat ik er alles aan doe om dat te voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |