abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121723986
quote:
De verdachte heeft tegen de politie gezegd dat hij stoer probeerde te doen.
De tyfus, wat een faalmongool zeg. Hopelijk wordt hij ook nog even publiek aan de schandpaal genageld, zodat iedereen kan zien hoe stoer deze badboy wel niet is.
pi_121752913
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 09:02 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

Ook gewoon zo veel zakken zout. en dan iemand die er niet zo slim uitziet, of in elk geval geen 18 is . Dit lijkt mij geen grap van volwassen mensen met een IQ hoger dan 75
een mens met een IQ van minder dan 75 is te dom dat zout ijs doet smelten.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_121753004
Ik kan het wel begrijpen. Al die blagen en fanaten komen dan de boel bezaaien met troep en een bak herrie. Waarschijnlijk een buurtbewoner die anoniem zijn slag heeft geslagen. En terecht. Ik ging er vroeger ook altijd met vriendjes op uit, grote stenen op het ijs gooien. Prachtig vonden we dat. Maakte ook altijd zo'n leuk geluid.
pi_121753029
En neem het allemaal niet zo serieus zeg, jezus. Hoe vaak heb je de kans om zo'n grap uit te halen? Juist. Dit is een ludieke actie.
pi_121754505
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 03:11 schreef HyperViper het volgende:
En neem het allemaal niet zo serieus zeg, jezus. Hoe vaak heb je de kans om zo'n grap uit te halen? Juist. Dit is een ludieke actie.
Ja is ook heel erg leuk, om mensen een jaar te laten wachten op een ijsbaan en dan die vol met zout gooien.
🐱
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')