SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes en orgie meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er mag op 1 laptop gefokt worden, de rest blijft UIT. HEB JE ME GEHOORD?
VOOR ELKE FOK POST AT JE EEN GLAS SANGRIA!!!!SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dan speel je vals, dat mag niet, dus billenkoekquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik doe dan hakken van 15 cm aan
[..]
Truste![]()
![]()
Ik mag datquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan speel je vals, dat mag niet, dus billenkoek![]()
![]()
En een flinke veeg van muhahahaquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan speel je vals, dat mag niet, dus billenkoek.
![]()
Hou ik niet zo vanquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En een flinke veeg van muhahaha.
![]()
![]()
Truste liefjes![]()
![]()
![]()
![]()
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Te veel plateauquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Meer dan genoeg ja. 15 cm is het echt niet meer![]()
![]()
Dat kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Met vrouwen op zulke hakken voel ik me helemaal klein..![]()
![]()
Ja dat is hetzelfdequote:Op donderdag 17 januari 2013 00:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dom? Ik vind het gewoon lelijk.![]()
![]()
Jij houdt niet van een pets op je bips tijdens doggy?quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar je moet me niet slaan dan![]()
![]()
Dom/lelijk = ziet niet uit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat is echt totaal niet hetzelfde.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: