Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
Er mag op 1 laptop gefokt worden, de rest blijft UIT. HEB JE ME GEHOORD?
VOOR ELKE FOK POST AT JE EEN GLAS SANGRIA!!!!
SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - Utrecht
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Kart meet 16 Februari - Huizen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Huppelmuts op 17-01-2013 00:07:13 ]
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat? [b]AirwiN schreef [/b] De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
The only easy day, was yesterday. (USMC) Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat? [b]AirwiN schreef [/b] De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
The only easy day, was yesterday. (USMC) Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Volgens mij heb ik in dit topic een beetje verkeerd beeld van mezelf gecreeerd. Inmiddels sta ik bekend als (mislukte) uber-hosselaar, die de meet aangrijpt om boe's (niet boo, muts!) lijstje aan te vullen
Whistler: I want peace on earth and good will toward man. Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
Op woensdag 16 januari 2013 23:41 schreef Blind_Guardian het volgende: Volgens mij heb ik in dit topic een beetje verkeerd beeld van mezelf gecreeerd. Inmiddels sta ik bekend als (mislukte) uber-hosselaar, die de meet aangrijpt om boe's (niet boo, muts!) lijstje aan te vullen
Op woensdag 16 januari 2013 23:41 schreef Blind_Guardian het volgende: Volgens mij heb ik in dit topic een beetje verkeerd beeld van mezelf gecreeerd. Inmiddels sta ik bekend als (mislukte) uber-hosselaar, die de meet aangrijpt om boe's (niet boo, muts!) lijstje aan te vullen
Ze is me maar al te dankbaar dat ik een krat HJ voor d'r ga halen.
Dan doe ik het raam wel even open, zuig ik je door het open raam en laat je verder op het balkon slapen