SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes en orgie meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er mag op 1 laptop gefokt worden, de rest blijft UIT. HEB JE ME GEHOORD?
VOOR ELKE FOK POST AT JE EEN GLAS SANGRIA!!!!SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Huppelmuts op 17-01-2013 00:07:13 ]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Vind je het gek met die foto's in KPDquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
TGND is nogal gewild geloof ik
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Stt je lekt, dat mag nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:40 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Vind je het gek met die foto's in KPD.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Kun je Belgie zien vanuit je raam?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind limburgers leuk klinken, net als belgen
. Maar dat zal wel komen omdat ik op de grens woon
.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag me ook zonder woorden masseren.
Die kiest voor de vrouwenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
TGND is nogal gewild geloof ik![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen idee waar ik terecht kom
[b]AirwiN schreef [/b]
Op het balkon las ik daarstraks.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen idee waar ik terecht kom![]()
Dat was voor die anti-ajax post he!quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op het balkon las ik daarstraks.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik moet het van de verhalen hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:40 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Vind je het gek met die foto's in KPDKPD heb ik niet.
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Zo goed alsquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kun je Belgie zien vanuit je raam?, nog geen 10 km hiervandaan iig
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Volgens mij heb ik in dit topic een beetje verkeerd beeld van mezelf gecreeerd. Inmiddels sta ik bekend als (mislukte) uber-hosselaar, die de meet aangrijpt om boe's (niet boo, muts!) lijstje aan te vullen
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Ze is me maar al te dankbaar dat ik een krat HJ voor d'r ga halen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op het balkon las ik daarstraks.![]()
Ik heb grote tettenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kun je Belgie zien vanuit je raam?
[..]
[..]
Die kiest voor de vrouwen
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:41 schreef Blind_Guardian het volgende:
Volgens mij heb ik in dit topic een beetje verkeerd beeld van mezelf gecreeerd. Inmiddels sta ik bekend als (mislukte) uber-hosselaar, die de meet aangrijpt om boe's (niet boo, muts!) lijstje aan te vullenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh faal. Het is Boe![]()
ONZ / boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 25If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik sta al bekend als FOK!-slet 2013.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:41 schreef Blind_Guardian het volgende:
Volgens mij heb ik in dit topic een beetje verkeerd beeld van mezelf gecreeerd. Inmiddels sta ik bekend als (mislukte) uber-hosselaar, die de meet aangrijpt om boe's (niet boo, muts!) lijstje aan te vullen![]()
Pff das niks. Ik kan Duitsland zien als ik uit het raam kijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zo goed als, nog geen 10 km hiervandaan iig
.
![]()
![]()
Ik lek niks. Mensen die toegang hebben kunnen daar sowieso bij, en mensen die dat niet hebben boeit het ws. ook geen fuckquote:Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Dan doe ik het raam wel even open, zuig ik je door het open raam en laat je verder op het balkon slapenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze is me maar al te dankbaar dat ik een krat HJ voor d'r ga halen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Vind je het gek?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik sta al bekend als FOK!-slet 2013.![]()
Het enige verhaal wat tot dusver naar waarheid is verteld is dat ik goed kan masseren. De rest is of gierend aangedikt, of ronduit bullshitquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:41 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik moet het van de verhalen hebbenKPD heb ik niet.
Professioneel beffer niet te vergeten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:41 schreef Blind_Guardian het volgende:
Volgens mij heb ik in dit topic een beetje verkeerd beeld van mezelf gecreeerd. Inmiddels sta ik bekend als (mislukte) uber-hosselaar, die de meet aangrijpt om boe's (niet boo, muts!) lijstje aan te vullen![]()
En limburgquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Pff das niks. Ik kan Duitsland zien als ik uit het raam kijk.
Met deze kou kan je z'n slurfje straks niet eens meer vindenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan doe ik het raam wel even open, zuig ik je door het open raam en laat je verder op het balkon slapen
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:43 schreef muhahaha het volgende:
Ik sta niet op die lijst.
Gaat zo blijven.
![]()
![]()
Uhm nee.... maar ik kan vast nog wel een rare combo makenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Engel, heb je ook hapjes met augurken?Ik heb geen idee hoe druk het is rondom utrecht rond die tijd ....quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe de neuk rij jij als je er 2,5 tot 3 uur over gaat doen?
maar ik moet nog omkleden and stuff als ik vanuit mijn werk komff een vluggertjequote:Op woensdag 16 januari 2013 23:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Langs mij, een wippie en dan door?![]()
![]()
Ik kan de Rooms-Katholieke begraafplaats zien als ik uit het raam kijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Pff das niks. Ik kan Duitsland zien als ik uit het raam kijk
[b]AirwiN schreef [/b]
En pijpen dat je kan, zeg hé.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Het enige verhaal wat tot dusver naar waarheid is verteld is dat ik goed kan masseren. De rest is of gierend aangedikt, of ronduit bullshit![]()
![]()
Dan nog kan je het in anderhalf uur doen hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm nee.... maar ik kan vast nog wel een rare combo maken
[..]
Ik heb geen idee hoe druk het is rondom utrecht rond die tijd ....
maar ik moet nog omkleden and stuff als ik vanuit mijn werk kom
[..]
ff een vluggertje
[b]AirwiN schreef [/b]
Gezelligquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan de Rooms-Katholieke begraafplaats zien als ik uit het raam kijk![]()
![]()
Ik ben te low profile om erop te staanquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:43 schreef muhahaha het volgende:
Gaat zo blijven.
, wil ik ook zo houden
.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan doe ik het raam wel even open, zuig ik je door het open raam en laat je verder op het balkon slapen
Eigenlijk wel ja.quote:![]()
Ow ja. Die was ik vergeten. Niet dat daar morgen om wordt gevraagd durf ik te wedden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Professioneel beffer niet te vergeten.
Sterker nog: ik zet er een kratje bier op in dat ik morgen niet met m'n harses tussen een paar benen beland
Ik had het over gnd.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Het enige verhaal wat tot dusver naar waarheid is verteld is dat ik goed kan masseren. De rest is of gierend aangedikt, of ronduit bullshitI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Geen idee of ik erop staquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:43 schreef muhahaha het volgende:
Gaat zo blijven.
[b]AirwiN schreef [/b]
Say whutquote:
True.... ik was redelijk snel in Gorinchem met O/N .... maar toen reed ik een stukje a1 en toen a 27quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog kan je het in anderhalf uur doen hoor![]()
Da's geen probleem hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Met deze kou kan je z'n slurfje straks niet eens meer vinden![]()
Dat is makkelijk verdienen voor de vrouwen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:46 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ow ja. Die was ik vergeten. Niet dat daar morgen om wordt gevraagd durf ik te wedden.
Sterker nog: ik zet er een kratje bier op in dat ik morgen niet met m'n harses tussen een paar benen beland![]()
![]()
Als je naar Den Bosch komt kunnen we een triootje doenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mocht ik komen zou ik eventueel wel met de grote auto kunnen gaan ja.
![]()
Mijn slaapkamer is net zo koud als buiten en daar kan ik hem ook vinden dusquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Met deze kou kan je z'n slurfje straks niet eens meer vinden
[b]AirwiN schreef [/b]
En het was middenin de nacht, voor zover ik begreepquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
True.... ik was redelijk snel in Gorinchem met O/N .... maar toen reed ik een stukje a1 en toen a 27![]()
![]()
Jij komt ook of toch niet ?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:47 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dat is makkelijk verdienen voor de vrouwen.The only easy day, was yesterday. (USMC)
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer is net zo koud als buiten en daar kan ik hem ook vinden dus![]()
![]()
![]()
Vandaar dat ie de dekens jatquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer is net zo koud als buiten en daar kan ik hem ook vinden dus.
Geen caps-posts?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:48 schreef Topiek het volgende:
[..]Ja ik verveel me. Dan krijg je zulke posts.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zou dan wel over Den Bosch moeten rijden jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je naar Den Bosch komt kunnen we een triootje doen.
![]()
![]()
Hij had gewoon 2!!!!! dekens gejat hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
In wat voor een vrieskist slaap jij danquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer is net zo koud als buiten en daar kan ik hem ook vinden dus![]()
![]()
Zet je auto gewoon hier neer, gaan we samen verderquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zou dan wel over Den Bosch moeten rijden ja.
![]()
true... daarom denk ik dat ik er nu langer over doe ... iig wel in de spitsquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En het was middenin de nacht, voor zover ik begreep![]()
Ik heb het raam maar dicht gedaan met deze temperaturen. Kachel staat uit.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
In wat voor een vrieskist slaap jij danIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik lag er eerst ALLEEN met mijn voeten onderquote:Toen ging ik sliep heb ik blijkbaar het deken gejat
![]()
![]()
Groot gelijk als het op je kamer net zo koud is als buitenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij had gewoon 2!!!!! dekens gejat he, vooral met de temperaturen de komende dagen
.
Yeaaaaaaaaaah right, Gelukkig geloof je jezelf ook nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:47 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dat is makkelijk verdienen voor de vrouwen.
Ja, langer dan toen sowiesoquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
true... daarom denk ik dat ik er nu langer over doe ... iig wel in de spits.
![]()
Trustequote:![]()
.
Het vroor toen ook al 4 graden of zo.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Groot gelijk als het op je kamer net zo koud is als buiten, vooral met de temperaturen de komende dagen
.
![]()
Goed Nederlands schatquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik lag er eerst ALLEEN met mijn voeten onderToen ging ik sliep heb ik blijkbaar het deken gejat
Yes pleasequote:Op woensdag 16 januari 2013 23:50 schreef Topiek het volgende:
[..]
Die soms ook. Wil je er weer een dan?
Hij kon ook tegen mij aan kruipen ipv elke keer een cm of 5 van mij wegschuiven MET dekenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Groot gelijk als het op je kamer net zo koud is als buiten, vooral met de temperaturen de komende dagen
.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zet je auto gewoon hier neer, gaan we samen verder.
Maar ik verwacht eigenlijk dat ik mijn tijd morgen ook zo wel om krijg![]()
![]()
Trustenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat? Huppel krijgt je echt wel zo ver hoor. Dan krijgt ze en een orgasme en bier...?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:50 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Yeaaaaaaaaaah right, Gelukkig geloof je jezelf ook niet![]()
Idem. Moet er morgenochtend vroeg uit, heb nl. maar tot 11 uur om een hoop papierwerk te regelen
Oh, te weinig gedeletequote:Op woensdag 16 januari 2013 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed Nederlands schat
[..]
Yes please
[..]
Hij kon ook tegen mij aan kruipen ipv elke keer een cm of 5 van mij wegschuiven MET deken.
Ik draaide heel veel want ik had last van m'n heup![]()
![]()
Ik ga speciaal sangria makenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar ik verwacht eigenlijk dat ik mijn tijd morgen ook zo wel om krijg.
Je hoeft trouwens alleen je slaapzak mee te sjouwen, mag je bij me op het luchtbed.
![]()
Je bent blijkbaar niet zo warmquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed Nederlands schat
[..]
Yes please
[..]
Hij kon ook tegen mij aan kruipen ipv elke keer een cm of 5 van mij wegschuiven MET deken.
Bierquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:51 schreef Topiek het volgende:
[..]
Wat? Huppel krijgt je echt wel zo ver hoor. Dan krijgt ze en een orgasme en bier...?![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Brr.. maar moet ook niet te warm zijn. Goede reden om tegen elkaar aan te kruipenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het raam maar dicht gedaan met deze temperaturen. Kachel staat uit.![]()
![]()
Of je naait er gewoon eerder tussenuitquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Normaal gesproken rij ik dan ook pas na 18:30 weg.... heeft meer zin meestal ....
Problem officer?![]()
Begrijpelijk welquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Normaal gesproken rij ik dan ook pas na 18:30 weg.... heeft meer zin meestal ...![]()
![]()
Jij weetquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Brr.. maar moet ook niet te warm zijn. Goede reden om tegen elkaar aan te kruipen![]()
.
![]()
Dacht dat ze genoeg had aan vinnie. Maar misschien moest ik toch mijn uitspraak heroverwegenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:51 schreef Topiek het volgende:
[..]
Wat? Huppel krijgt je echt wel zo ver hoor. Dan krijgt ze en een orgasme en bier...?
Je lag de hele nacht met je rug naar mijquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, te weinig gedelete.
Ik draaide heel veel want ik had last van m'n heup
Hij zei van welquote:
Mission failedquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Brr.. maar moet ook niet te warm zijn. Goede reden om tegen elkaar aan te kruipen
[b]AirwiN schreef [/b]
Voorbinddildouitnodiging niet zienquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Je lag de hele nacht met je rug naar mij.
![]()
Ik snap serieus niet wat diequote:daar doet
[b]AirwiN schreef [/b]
Sorryquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je lag de hele nacht met je rug naar mij
[..]
Hij zei van wel
[..]
Mission failed![]()
Ik weet dat ik veel heb zitten draaien (vooral 's ochtends geloof ik), kreeg telkens last van m'n heup waar ik op lag
![]()
![]()
Die heb ik nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voorbinddildouitnodiging niet zien.
[b]AirwiN schreef [/b]
's ochtends wel jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik weet dat ik veel heb zitten draaien (vooral 's ochtends geloof ik), kreeg telkens last van m'n heup waar ik op lag
[b]AirwiN schreef [/b]
Daardoor snapte ik je post niet echtquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet wat diedaar doet
![]()
![]()
Alcoholvrij. Volledig he!quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga speciaal sangria maken.
Je hoeft trouwens alleen je slaapzak mee te sjouwen, mag je bij me op het luchtbed.
Nu maak je het natuurlijk wel erg aantrekkelijk he. Samen op het luchtbed.![]()
![]()
Logischquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:54 schreef Topiek het volgende:
[..]
Daardoor snapte ik je post niet echt![]()
Mijn excuses
[b]AirwiN schreef [/b]
Om broodjes en thee voor mij te maken?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik dat weer doe, schop me er aub uit
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat herken ik, dat is gewoon de fijnste manier van liggen zoekenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je lag de hele nacht met je rug naar mij. Andersom is trouwens ook lekker, tegen de vrouw dr rug, lepeltje lepeltje genaamd
.
Dan had ie daar wat mee moeten doen ipv dekens stelenquote:[..]
Hij zei van wel.
Je hoeft niet mee te zuipen he, dat is vrijwillig. Neem dan wel wat fris mee voor jezelfquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Alcoholvrij. Volledig he!
Nu maak je het natuurlijk wel erg aantrekkelijk he. Samen op het luchtbed..
![]()
Zo romantisch als een steen!quote:
Oh wacht...
[b]AirwiN schreef [/b]
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om broodjes en thee voor mij te maken?![]()
![]()
Mja of nee... ik zie welquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of je naait er gewoon eerder tussenuit.
Problem officer?![]()
![]()
http://images.google.com/(...)pic+boobs&gs_l=img.3...1521.3203.0.3552.10.7.0.3.0.0.81.419.7.7.0...0.0...1ac.1.ZWreKCans2Qquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:56 schreef Topiek het volgende:
[..]
Excuses aanvaard mits je je ui update met meer foto's?
Zoek mijn UI bij elkaar
[b]AirwiN schreef [/b]
Gaat vanzelf hè, als je slaaptquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat herken ik, dat is gewoon de fijnste manier van liggen zoeken. Andersom is trouwens ook lekker, tegen de vrouw dr rug, lepeltje lepeltje genaamd
.
[..]
Dan had ie daar wat mee moeten doen ipv dekens stelen.
.
![]()
Dekens afpakken, niet tegen elkaar aankruipen in bed bij kou. I rest my case.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Houd je smoelGeen recht voor oordelen jij
![]()
Doen wij niet hequote:Op woensdag 16 januari 2013 23:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dekens afpakken, niet tegen elkaar aankruipen in bed bij kou. I rest my case..
Lekker tegen elkaar aankruipen.
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dekens afpakken, niet tegen elkaar aankruipen in bed bij kou. I rest my case.Voordat we in slaap vielen lag ik wel tegen haar aanquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat vanzelf hè, als je slaapt.
.
![]()
Stel dat de link werktequote:Op woensdag 16 januari 2013 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://images.google.com/(...)pic+boobs&gs_l=img.3...1521.3203.0.3552.10.7.0.3.0.0.81.419.7.7.0...0.0...1ac.1.ZWreKCans2Q
Zoek mijn UI bij elkaar![]()
![]()
Maar zoals gezegd, tel er maar niet op. Mocht ik het toch in m'n kop krijgen, hoe laat ben jij er dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hoeft niet mee te zuipen he, dat is vrijwillig. Neem dan wel wat fris mee voor jezelf.
![]()
![]()
Eerste keer dacht ik dat het een typfout was, maar het is 'let er maar niet op'.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar zoals gezegd, tel er maar niet op. Mocht ik het toch in m'n kop krijgen, hoe laat ben jij er dan?![]()
Eigenlijk vergeet ik stiekem mijn slaapzakquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doen wij niet he.
Lekker tegen elkaar aankruipen.
![]()
Ik ben om 6 uur klaar met werken, dan rij ik direct door naar huppelquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar zoals gezegd, tel er maar niet op. Mocht ik het toch in m'n kop krijgen, hoe laat ben jij er dan?.
![]()
Gaan we met zijn tweetjes in mijn slaapzak ja?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Eigenlijk vergeet ik stiekem mijn slaapzak![]()
![]()
![]()
Ja ben al bezigquote:![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Heh?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eerste keer dacht ik dat het een typfout was, maar het is 'let er maar niet op'.![]()
![]()
Wel warmerquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaan we met zijn tweetjes in mijn slaapzak ja?![]()
![]()
![]()
Die 2e en 3e herkende ik gewoonquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ben al bezig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]quote:quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar zoals gezegd, tel er maar niet op. Mocht ik het toch in m'n kop krijgen, hoe laat ben jij er dan?![]()
De rest staat ook in mn UI hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die 2e en 3e herkende ik gewoon
[..]
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
Joh. Maar die 2e en 3e kende ik al.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De rest staat ook in mn UI hoor![]()
HOAX!quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Joh. Maar die 2e en 3e kende ik al.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En gezelliger. Hoe kun je dit nog weigeren
.
![]()
Wel handjes uit de slaapzak houden he![]()
![]()
Ik ga slapen!!
Er is hier een bom ontploft en die moet ik morgen wel opgeruimd hebben![]()
Ik geloof dat ik een stel FOK!kers over de vloer krijg
[b]AirwiN schreef [/b]
Die tieten hoeven niet zo groot van mij.
Beetje te jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:02 schreef DaMook het volgende:
![]()
![]()
Hahaquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga slapen!!
Je weet dat ik best had willen helpen, maar dat gaat niet
Slaap lekker![]()
![]()
Daar ging mn kans bij Mookjequote:Op donderdag 17 januari 2013 00:02 schreef DaMook het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
Slaap lekkerquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga slapen!!
Ik geloof dat ik een stel FOK!kers over de vloer krijg![]()
. Je hoort nog wel of ik kom of niet
.
Uhuquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Wel handjes uit de slaapzak houden he.
![]()
Slaap lekker en heeeeeeeeeeeeeeeeel misschien dan tot morgenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga slapen!!
Ik geloof dat ik een stel FOK!kers over de vloer krijg![]()
![]()
Ik ben slapen. Muts, vinnie en wie er nog meer meeleest maar ik vergeet: tot morgen. De rest, tot later
Grote B of kleine tot middelmatige C is meeeer dan genoegquote:, handvol he
.
Mn nummer staat op mn FB mocht ik op FOK! niet reagerenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
. Je hoort nog wel of ik kom of niet
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh dat heb ik al jaren niet meerquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Grote B of kleine tot middelmatige C is meeeer dan genoeg, handvol he
.
Hope soquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Slaap lekker en heeeeeeeeeeeeeeeeel misschien dan tot morgen
[b]AirwiN schreef [/b]
Mag wel, als de rest in verhouding isquote:.
Tot morgen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:03 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik ben slapen. Muts, vinnie en wie er nog meer meeleest maar ik vergeet: tot morgen. De rest, tot later![]()
Jij niet op fokquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn nummer staat op mn FB mocht ik op FOK! niet reageren![]()
![]()
80 Cquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Grote B of kleine tot middelmatige C is meeeer dan genoeg, handvol he
.
![]()
![]()
![]()
Dat zei ik niet!!quote:
Ik zei op FOK! niet reageren! Ik moet echt nog teveel doen morgen
[b]AirwiN schreef [/b]
Trustenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga slapen!!
Bis Morgen![]()
![]()
Ik mocht je toch alquote:.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit wordt GEEN, ik herhaal, GEEN JNG-meet![]()
![]()
Ik wilde net naar JNG SC gaan en CC uitnodigen
[b]AirwiN schreef [/b]
En toch heb je fok de hele tijd erop staanquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zei ik niet!!
Ik zei op FOK! niet reageren! Ik moet echt nog teveel doen morgen![]()
![]()
Die komt toch nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wilde net naar JNG SC gaan en CC uitnodigen![]()
![]()
Er mag op 1 laptop gefokt worden, de rest blijft UIT. HEB JE ME GEHOORD?quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit wordt GEEN, ik herhaal, GEEN JNG-meet
VOOR ELKE FOK POST AT JE EEN GLAS SANGRIA!!!!![]()
Ik neem geen laptop mee, dus mijn laptop zal het niet wordenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
Gelukkigquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit wordt GEEN, ik herhaal, GEEN JNG-meet.
Tijdelijk OP-waardig!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
VOOR ELKE FOK POST AT JE EEN GLAS SANGRIA!!!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan trek ik me stiekem terug in een hoekje met de mobielquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
Mobieltjes tel ik mee hequote:Op donderdag 17 januari 2013 00:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik neem geen laptop mee, dus mijn laptop zal het niet worden.
![]()
Ik neem hem wel mee hoor als ik komquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik neem geen laptop mee, dus mijn laptop zal het niet worden, moet wel kunnen fokken
.
Doable....quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:07 schreef Vinniiee het volgende:
Eigenlijk moeten we morgen gewoon even in de JNG-SC posten![]()
Jawohlquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:06 schreef -Engel- het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is de bank vrij??????
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar.. als jij komt. Hoe laat dan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik neem hem wel mee hoor als ik kom, moet wel kunnen fokken
.
![]()
![]()
Kom je niet aan de andere kant van me liggenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:06 schreef -Engel- het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is de bank vrij??????.
![]()
Die had ik al denk ik, maar vloer vind ik ook goedquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:06 schreef -Engel- het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is de bank vrij??????.
Vroeg waarschijnlijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar.. als jij komt. Hoe laat dan?.
Jij naast Faxie, dat was iig duidelijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:08 schreef Vinniiee het volgende:
Gaat nog leuk worden met wie waar gaat slapen![]()
Lekker warm en knusquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom je niet aan de andere kant van me liggen.
![]()
![]()
Ik heb nog een matras en een dun matrasje ook hequote:Op donderdag 17 januari 2013 00:08 schreef Vinniiee het volgende:
Gaat nog leuk worden met wie waar gaat slapen
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, dat heb ik al meerdere malen afgewezen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij naast Faxie, dat was iig duidelijk![]()
Nahquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:07 schreef Vinniiee het volgende:
Eigenlijk moeten we morgen gewoon even in de JNG-SC posten.
Dus je komt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat is vroeg. Ik heb toch altijd vrij.. want student![]()
![]()
Dat matras wist ik, die dunne nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog een matras en een dun matrasje ook he![]()
![]()
Heb jij die geweldige JNG meet niet meegekregen?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Met een fake adres en dan hard lachenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:07 schreef Vinniiee het volgende:
Eigenlijk moeten we morgen gewoon even in de JNG-SC posten.
![]()
Huppel bepaaltquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik al meerdere malen afgewezen.![]()
![]()
Rond een uur of 6 denk ik.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat is vroeg. Ik heb toch altijd vrij.. want studentThe only easy day, was yesterday. (USMC)
Dat klinkt wel heeeel gezelligquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Met z'n drieën bij muhahaha in de slaapzak.
![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met een fake adres en dan hard lachen.
Dat komt wel goed dan.quote:![]()
[quote]Op donderdag 17 januari 2013 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij die geweldige JNG meet niet meegekregen?
NeeThe only easy day, was yesterday. (USMC)
Als je er bent....quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die had ik al denk ik, maar vloer vind ik ook goed.
en andersvan mij en jij dan op de vloer
![]()
![]()
Ik mis iets denk ik jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij snapt de gein er niet van.
.
Hm misschien moet je me dan even appen morgen, dan kunnen we ergens afsprekenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kom alleen als ik me de tering verveel
En ja, dat komt nogal eens voor.
![]()
Oh ik dacht 1 uur ofzoquote:
Maar mocht ik gaan, zou ik eventueel wel langs kunnen komen. Moet toch via Eindhoven dan...![]()
Die meet zou van vrijdagavond tot zondagmiddag duren. Ik heb de hele avond zitten FOK!ken, uit verveling. Ze gingen op TCquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:10 schreef DaMook het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 17 januari 2013 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij die geweldige JNG meet niet meegekregen?
Nee_! Zaterdagmiddag zat ik bij Huppel voor een spontane meet met muhahaha, WT en C_A
![]()
![]()
Je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik al meerdere malen afgewezen.![]()
![]()
En heetquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heeeel gezellig.
![]()
![]()
Vin ging naar een JNG meet, je weet wel daar waar alle jongeren zitten. Jongeren schijnen te kunnen feesten!!quote:
Enfin om 1 uur wilden er al mensen gaan slapen, de hele avond zaten ze op fok en Tinychat en vin zat om 2 uur al af te tellen tot de eerste trein
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat doe je nu?quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh ik dacht 1 uur ofzo
Maar mocht ik gaan, zou ik eventueel wel langs kunnen komen. Moet toch via Eindhoven dan...![]()
![]()
Ik ging toch naar bed?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ook nog een optiequote:Op donderdag 17 januari 2013 00:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Adres van de patatboer geven en vanuit het raam joelen.
![]()
![]()
Ja, het is koud in mijn bed. En dat is seksloos gebied nuquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik weet niet of ik dan nog wel naar die meet wil hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh ik dacht 1 uur ofzo
Maar mocht ik gaan, zou ik eventueel wel langs kunnen komen. Moet toch via Eindhoven dan....
Maar 1uur is vroeg, rond die tijd hoop ik te weten of ik kan.
Ja, ga je nu ineens een vreemde kerel meenemen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Venlo > Eindhoven > Den BoschHerkenbaarquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, het is koud in mijn bed. En dat is seksloos gebied nu.
![]()
Jij bent een bekende natuurlijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ga je nu ineens een vreemde kerel meenemen?![]()
![]()
Huh? Je was dus wel op die meet ? Of de meet was er gewoon niet ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die meet zou van vrijdagavond tot zondagmiddag duren. Ik heb de hele avond zitten FOK!ken, uit verveling. Ze gingen op TC_! Zaterdagmiddag zat ik bij Huppel voor een spontane meet met muhahaha, WT en C_A
Erg is dat hequote:Op donderdag 17 januari 2013 00:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ga je nu ineens een vreemde kerel meenemen?
[..]
Herkenbaar.
[b]AirwiN schreef [/b]
Je weet wat ik bedoelquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij bent een bekende natuurlijk.
![]()
Hij was er wel maar eerder weggegaanquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Huh? Je was dus wel op die meet ? Of de meet was er gewoon niet ?![]()
Net als de rest
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zat op die JNG-meet me te vervelen, ging zaterdag naar "huis", en halverwege naar Huppelquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Huh? Je was dus wel op die meet ? Of de meet was er gewoon niet ?.
![]()
oe....quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Met z'n drieën bij muhahaha in de slaapzak![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dan nog wel naar die meet wil hoor.
Maar 1uur is vroeg, rond die tijd hoop ik te weten of ik kan.
Ik zal het rond een uur of drie wel weten.. dan weet ik namelijk wat ik 's avonds van plan ben (of juist niet)
![]()
Trein ? Dan kun je vanaf eindhoven wel met mij meerijden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Venlo > Eindhoven > Den BoschThe only easy day, was yesterday. (USMC)
Waarom zijn mn gequote posts niet meer gekleurd
[b]AirwiN schreef [/b]
F5.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom zijn mn gequote posts niet meer gekleurd![]()
Haha, jij kwam binnen en ik wilde je een hand geven en toen herkende ik je pasquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zat op die JNG-meet me te vervelen, ging zaterdag naar "huis", en halverwege naar Huppel.
. Ga weg man jou ken ik al zei ik
.
![]()
Gezelligquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was er wel maar eerder weggegaan![]()
Net als de rest.
Ff nummers uitwisselen dan? Ik fok niet overdagquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zal het rond een uur of drie wel weten.. dan weet ik namelijk wat ik 's avonds van plan ben (of juist niet)
.
![]()
Hahaha ja, prachtigquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, jij kwam binnen en ik wilde je een hand geven en toen herkende ik je pas. Ga weg man jou ken ik al zei ik
.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens een keer DP![]()
.
![]()
Niks trein, scheuren met de Corsaquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Trein ? Dan kun je vanaf eindhoven wel met mij meerijden.![]()
![]()
Dat was mooi jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, jij kwam binnen en ik wilde je een hand geven en toen herkende ik je pas. Ga weg man jou ken ik al zei ik
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Nu ga ik echt!
Op bed tv kijken en beetje appen enz
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik rij toch echt zelfquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niks trein, scheuren met de Corsa. Kan ik gaan als het saai blijkt te zijn
.
Tot zo hequote:Op donderdag 17 januari 2013 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu ga ik echt!
Op bed tv kijken en beetje appen enz.
![]()
Jaja, het zalquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu ga ik echt!
Op bed tv kijken en beetje appen enz
Truste![]()
![]()
Sopse en slaap lekkerquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu ga ik echt!
Op bed tv kijken en beetje appen enz![]()
![]()
![]()
Maken we het toch minder saaiquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik rij toch echt zelf. Kan ik gaan als het saai blijkt te zijn
.
![]()
![]()
![]()
Dealquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maken we het toch minder saai![]()
.
Zeg, wat doe je nou!quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maken we het toch minder saai![]()
![]()
![]()
Het enige juistequote:, afspreken dat de meet niet saai wordt
.
Jaja en tegen hem zeg je dat over mijquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik maak hem lekker zodat ie nog even blijft en ondertussen gaan wij er stiekem tussenuit.
Beetje 2 kerels aan het lijntje houden.
![]()
Dat gebeurt sowieso niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het enige juiste, afspreken dat de meet niet saai wordt
.
![]()
En uiteindelijk DPquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaja en tegen hem zeg je dat over mij.
![]()
![]()
Dat word ie sowieso nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het enige juiste, afspreken dat de meet niet saai wordt
.
.
![]()
Je hebt wel gekeken want ik ben al een paar dagen niet bij je geweestquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zonder te kijken weet ik zeker dat jij op mijn fotoboek bent geweest net een keer.
Wel in jehihi in mijn dromen.
![]()
Jou had ik uitgenodigd bij me thuisquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je weet best wat ik bedoel
[..]
Geen idee
Kom je ook nooit achter![]()
![]()
Niet gekeken, ik verwacht het alleen van jou.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt wel gekeken want ik ben al een paar dagen niet bij je geweest.
Wel in jehihi in mijn dromen.
![]()
![]()
Ojaquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jou had ik uitgenodigd bij me thuis
Kom je ook nooit achter
Niet met jou in ieder geval![]()
![]()
En dan nog een vriend hebben ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaja en tegen hem zeg je dat over mij.
, we zijn gewoon beide genaaid
.
Beter genaaid door mij dan door elkaar toch.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dan nog een vriend hebben ook, we zijn gewoon beide genaaid
.
![]()
Ik voldoe aan je verwachtingenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet gekeken, ik verwacht het alleen van jou.. Heb je er nog meer?
![]()
![]()
Dat lijkt me welquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Beter genaaid door mij dan door elkaar toch..
Ik laat me graag door foto naaienquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dan nog een vriend hebben ook, we zijn gewoon beide genaaid
.
.
![]()
Royquote:.
Je bent zo volmaaktquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik voldoe aan je verwachtingen. Heb je er nog meer?
Ach, mocht ik komen, dan kunnen we het vast goed met elkaar vinden![]()
![]()
Ja, eindelijk heb ik het voor elkaar om mezelf van m'n game los te maken
Ik ben inmiddels wel al zo'n 36 uur op, als het niet meer is
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Je komt meerdere kerenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je bent zo volmaakt
Ach, mocht ik komen, dan kunnen we het vast goed met elkaar vinden.
![]()
Goedenachtquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben inmiddels wel al zo'n 36 uur op, als het niet meer is![]()
![]()
![]()
welke game?quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Flikker op manquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
![]()
Dat is het zeker waardquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar het blijven wel 140 km.
![]()
Jij blijft me verbazen hoe jij zelf zelf elke keer weet te overtreffen qua je zelf kanslozer te laten over komenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben inmiddels wel al zo'n 36 uur op, als het niet meer is
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
de mmo?quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Star Wars: The Old Republic..
[..]
Nee, serieus![]()
Vast wel, maar autorijden vind ik zo ongelofelijk saai, duur en kut. Ik ga later ook echt naast m'n werkgever wonen..quote:![]()
Ik vind het wel leuk, muziekje erbijquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vast wel, maar autorijden vind ik zo ongelofelijk saai. Ik ga later ook echt naast m'n werkgever wonen...
![]()
Ik rijd geen auto, maar het lijkt me awesomequote:Op donderdag 17 januari 2013 00:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, muziekje erbij.
![]()
![]()
Ik ga maar eens slapen denk ik.
Kun je nagaan hoe kut ik het vind om naar Berlijn te rijdenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, muziekje erbij.
Maar niet rijden is nog veel erger![]()
![]()
Auto's zijn voor grote mensenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik rijd geen auto, maar het lijkt me awesome![]()
![]()
Blahblahblah.. Ik heb ook eens 3 dagen vrijquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij blijft me verbazen hoe jij zelf zelf elke keer weet te overtreffen qua je zelf kanslozer te laten over komen
Eigenlijk niet neequote:![]()
Yupquote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
TRUSTEN !!!!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu ga ik echt!
Op bed tv kijken en beetje appen enz![]()
Ik ben groter dan jijquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Auto's zijn voor grote mensen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: