Ja, op dit tijdstip geef ik je groot gelijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moest op dhaag HS maar ik ga via rdam, had ik een fijner gevoel bij. Drukker en licht enzo
ik vind het nieuwe Rotterdam Centraal trouwens mooi worden, ookal ben ik absoluut geen fan van moderne architectuur, maar ik vind het mooiquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja rdam kom ik vaker dan den haag, en het was dichterbij eindbestemming dus ik zag alleen voordelen
komt door het weerquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nooit zo last van dat ik me kut voel alleen savonds maar vanavond opeens welWEIRD
ik heb morgen een buitentraining gepland staan en mijn collega wilde die gewoon door laten gaanquote:
daarom ben je ook een goeien matigen FOK-kerquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik voel me zo'n verrekte autist met die treinen
te koud?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat nu werkt
moebius infinity scraf ofzo, op de ravelrysquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga straks meteen een patroon zoeken voor infinity scarf en als ik genoeg garen heb morgen beginnen
NU DOEN DANquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog steeds mijn kwasten niet gewassen.
Welke?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb voorlopig geen honger! Bazenpizza
Serieus lekkerste ooit
Klinkt goedquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mozzarella met bolognesesaus. Simpel maar echtgoeden pizzazaak bij sjaan
Ik ook niet, maar deze was echt baas. Supermarkt pizza's vind ik sowieso mehquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:55 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ik eet eigenlijk nooit (meer) pizza.
Ik vond vroegâh die dr. oetker met die dikke korst lekker.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar deze was echt baas. Supermarkt pizza's vind ik sowieso meh
Ik vond vroegah voordat ik fatsoenlijk eten at al het kant en klare lekker maar nu echt supermehquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik vond vroegâh die dr. oetker met die dikke korst lekker.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vond vroegah voordat ik fatsoenlijk eten at al het kant en klare lekker maar nu echt supermeh
Ja serieus hoor, nu ik 'goede' dingen en verse dingen eet n zelf maak wil ik die zooi echt niet in mijn lichaamquote:
erm nerm nerm pizzaquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb voorlopig geen honger! Bazenpizza
Serieus lekkerste ooit
quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
noh eerst maar eens in bed gaan liggewn
quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Slaapjestijd! Trusten allemaal
Samequote:Op donderdag 17 januari 2013 10:32 schreef Miezziej het volgende:
Het is zo druk hier dat ik maar ben gaan werken![]()
op jouw traject is de dienstregeling ongewijzigd?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mogguh!
Ennn weer een dag thuis
En als de voorspelling zo door gaan, morgen weer
Hoezo? Ov rijdt toch gewoon?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mogguh!
Ennn weer een dag thuis
Ik had vandaag helemaal geen last met de trein vanuit Tilburg! Alleen in den bosch 5 min vertraging, maar dat bleek uit eindelijk ook mee te vallenquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mogguh!
Ennn weer een dag thuis
Gister was het een grote ellende met wisselstoringen en kapotte bovenleiding dus ben uit voorzorg niet gegaan vandaag. Als het vandaag ok is, wil ik het morgen wel proberen. Maar dan wil ik wel eerst zien dat het vandaag goed gaatquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op jouw traject is de dienstregeling ongewijzigd?
Ja okay sorry maar ik vind dit allemaal wat aanstellerijquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gister was het een grote ellende met wisselstoringen en kapotte bovenleiding dus ben uit voorzorg niet gegaan vandaag. Als het vandaag ok is, wil ik het morgen wel proberen. Maar dan wil ik wel eerst zien dat het vandaag goed gaat
Ik merk dat bij jullie het thuiswerken nog niet geaccepteerd is?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja okay sorry maar ik vind dit allemaal wat aanstellerijIk heb het idee dat iedereen maar elk excuus aanpakt om niet naar het werk te hoeven en lekker thuis te werken.
Niet persee op jou gericht hoor, ik merk gewoon dat ik het hier irritant vind dat veel mensen wel de moeite doen om naar het werk te komen en de andere helft gewoon maar lekker thuis blijft omdat het ov misschien wel lastig doet terwijl er niets aan de hand is
Ik vond het meer dan kut om dinsdagochtend 2 uur onderweg te zijn en dinsdagavond 3 uur om uberhaupt op werk en weer thuis te komen. Als ik gister had geprobeerd te reizen, had ik ook sowieso meer dan 2 uur vertraging gehad. Das dus bijna een werkdag aan reistijd in 2 dagen. Dat vind ik gewoon echt zonde van mijn tijd, om die deels in de kou op een station door te moeten brengen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja okay sorry maar ik vind dit allemaal wat aanstellerijIk heb het idee dat iedereen maar elk excuus aanpakt om niet naar het werk te hoeven en lekker thuis te werken.
Niet persee op jou gericht hoor, ik merk gewoon dat ik het hier irritant vind dat veel mensen wel de moeite doen om naar het werk te komen en de andere helft gewoon maar lekker thuis blijft omdat het ov misschien wel lastig doet terwijl er niets aan de hand is
Jawel, maar niet als excuusquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik merk dat bij jullie het thuiswerken nog niet geaccepteerd is?
Ik snap wel dat als er veel gedoe op het ov is dat je thuis blijft, zonde van je tijd anders. Maar er was vanochtend toch al bekend dat alles gewoon rijdt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vond het meer dan kut om dinsdagochtend 2 uur onderweg te zijn en dinsdagavond 3 uur om uberhaupt op werk en weer thuis te komen. Als ik gister had geprobeerd te reizen, had ik ook sowieso meer dan 2 uur vertraging gehad. Das dus bijna een werkdag aan reistijd in 2 dagen. Dat vind ik gewoon echt zonde van mijn tijd, om die deels in de kou op een station door te moeten brengen.
Dan blijf ik inderdaad liever thuis waar het warm is en ik ook mijn computerwerk kan doen ja.
Ja nou dat dus.. En dinsdagavond was ook zo kut. Dus ik wou het risico vandaag niet lopenquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sowieso heeft er lang niks tussen Breda-Tilburg gereden. En toen Tilburg-Boxtel!!
Ik kon vanochtend ook in de bus zitten, dat was wel fijnquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:04 schreef PriemGirl het volgende:
Oh ik vind het alleen maar handig dat er velen thuis gaan werken met dit weer. Kan ik tenminste doorrijden
Nee weet ik welquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel, maar niet als excuus
[..]
Ik snap wel dat als er veel gedoe op het ov is dat je thuis blijft, zonde van je tijd anders. Maar er was vanochtend toch al bekend dat alles gewoon rijdt?
Zoals k al zeg, t is niet persee voor jou bedoeld hoor
Ja das wel weer een voordeel inderdaadquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:04 schreef PriemGirl het volgende:
Oh ik vind het alleen maar handig dat er velen thuis gaan werken met dit weer. Kan ik tenminste doorrijden
Toen kon ik idd gewoon doorrijden. Dinsdag echter 4 uur i.p.v. 1 uur reistijd gehad.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja das wel weer een voordeel inderdaad
Dat was toch ook met die sneeuwbui eind vorig jaar, dat ze allemaal rampen voorspelden op de weg en toen bleek er haast niks aan de hand te zijn want iedereen was thuis aan het werken
Hoe bedoel je als excuus?quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel, maar niet als excuus
[..]
Ik snap wel dat als er veel gedoe op het ov is dat je thuis blijft, zonde van je tijd anders. Maar er was vanochtend toch al bekend dat alles gewoon rijdt?
Zoals k al zeg, t is niet persee voor jou bedoeld hoor
Zondag kan ik nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:03 schreef PriemGirl het volgende:
Skjoe; zondag is weer derby wedstrijd in Valkenswaard. Begint om 15u. Zin om mee te gaan? (Als mijn schoonzus niet bevallen is; that is)
Morgeuh
Dat sommige mensen er misbruik van maken. Dat het geen probleem is om naar het werk te komen maar "gister was er gedoe dus vandaag blijven wij ook maar thuis"quote:
Dat laatste is bij ons niet van toepassing.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat sommige mensen er misbruik van maken. Dat het geen probleem is om naar het werk te komen maar "gister was er gedoe dus vandaag blijven wij ook maar thuis"
maar ondertussen wel even bellen "wil je dit en dat even op het werk doen want ik zit thuis en ik kan het vanaf hier niet"
Hier ook 2,5u ipv 45min in totaalquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Toen kon ik idd gewoon doorrijden. Dinsdag echter 4 uur i.p.v. 1 uur reistijd gehad.
Ok andere keer danquote:
Thuiswerken is prima, maar als "mooi makkelijk excuus" en de rest van je collega's wel moeite laten doen om naar het werk te komen vind ik nergens op slaan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat laatste is bij ons niet van toepassing.
Maar goed, bij ons is het denk ik verder ingeburgerd dan bij de meeste organisaties.
Dat is echt aidsquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Thuiswerken is prima, maar als "mooi makkelijk excuus" en de rest van je collega's wel moeite laten doen om naar het werk te komen vind ik nergens op slaan.
Zodra het begint te sneeuwen kan ik bij ons in het bedrijf al precies aanwijzen wie niet aanwezig gaan zijn, en het liefst het sneeuw excuus tot de zomer volhouden om maar niet te hoeven reizen
Dat komt misschien omdat L. ons nooit uitnodigde tot een week geledenquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hier ook 2,5u ipv 45min in totaal
[..]
Ok andere keer danL. zei dat jullie überhaupt nog niet waren komen kijken naar haar
Toch eens verandering in brengen
En bb meenemen om z'n zus te supporteren verdorie !
Als die collega's thuis ook kunnen doen wat ze op het werk ook zouden doen, lijkt het mij niet zo'n probleem als ze er om wat voor reden dan ook een keer niet zijn als het kloteweer is of zo? Op de TU zie je ook dat degenen die niet in Eindhoven wonen eerder thuis zullen werken, dan degenen die er met 10 min fietsen kunnen zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Thuiswerken is prima, maar als "mooi makkelijk excuus" en de rest van je collega's wel moeite laten doen om naar het werk te komen vind ik nergens op slaan.
Zodra het begint te sneeuwen kan ik bij ons in het bedrijf al precies aanwijzen wie niet aanwezig gaan zijn, en het liefst het sneeuw excuus tot de zomer volhouden om maar niet te hoeven reizen
Haha ja dat dacht ik eik welquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat komt misschien omdat L. ons nooit uitnodigde tot een week geledenen dan zeggen van ja, je kunt dat zien op de website.
Maar we komen zeker een keer kijken, misschien stuur ik bb wel, maar ik moet naar de nieuwjaarsborrel
Ja inderdaadquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij is het dit keer in Brabant een grotere chaos dan in de randstad, ipv andersom
Dat idee heb ik ook ja, op Utrecht liep het meestal nog wel redelijk door. Alleen richting Gouda/Rotterdam 1 dag niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij is het dit keer in Brabant een grotere chaos dan in de randstad, ipv andersom
Mehquote:
Dinsdagochtend lag het ook aan de bus dat ik zoveel te laat was. De trein had maar iets van 3 min vertraging, maar die bus reed zo verrekte langzaam dat ik hem alsnog gemist heb. Daarna begon het feest van wisselstoringen pasquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn treinen hebben allemaal feilloos gereden, alleen die bussen...
Ik was dinsdag anderhalf uur eerder op het werk dan iemand uit Amsterdam en ik kwam uit Tilburgquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is echt aids
Op brum zn stage kwam iemand niet uit roosendaal terwijl vanaf roosendaal wel alles reed, brum deed er 1.5u langer over maar die was er wel![]()
Ja, ik had dus ook de trein (die netjes op tijd reed) gemist omdat de bus meer dan 10 minuten vertraging had.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Meh
[..]
Dinsdagochtend lag het ook aan de bus dat ik zoveel te laat was. De trein had maar iets van 3 min vertraging, maar die bus reed zo verrekte langzaam dat ik hem alsnog gemist heb. Daarna begon het feest van wisselstoringen pas
Dat ziet er al beter uit dan op het plaatje, maar ik kan het niet echt supergoed zien.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:32 schreef Dwyn het volgende:
Mijn ring is trouwens ook binnen
[ afbeelding ]
o hai, openbaar toegankelijke pdf?quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
Space wil je het boekje Haken met Zpagetti hebben?
Ik kwam hem net tegen als pdf.
Ja als je hem door wil mailen! Volgens mij heb ik die nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
Space wil je het boekje Haken met Zpagetti hebben?
Ik kwam hem net tegen als pdf.
Nee maar wil hem wel mailen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
o hai, openbaar toegankelijke pdf?![]()
als ze dan nog aan het baren is kan het primaquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:30 schreef PriemGirl het volgende:
Maar goed; misschien kan ik straks heul niet omdat schoonzus aan het baren isDie is 19de eik uitgerekend...
Deze ring is niet zo fotogeniek.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat ziet er al beter uit dan op het plaatje, maar ik kan het niet echt supergoed zien.
yes pleasequote:Op donderdag 17 januari 2013 11:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee maar wil hem wel mailen?
Space ik kijk even of ik je mail adres nog heb
Thanks!quote:
Heb je nog een close up pic?quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:32 schreef Dwyn het volgende:
Mijn ring is trouwens ook binnen
[ afbeelding ]
Nee dat niet. Maar als ze deze week bevalt; dan gaan we zaterdag naar Bels en rijden we zondag pas terugquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ze dan nog aan het baren is kan het prima
Of ben je bij de bevalling?
Het doet de kleuren niet echt goed, maar zo is het ontwerp.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb je nog een close up pic?
Hij is binnen, dank je welquote:
Ja maar dan kies je ook wel iemand uit om mee te vergelijken hequote:Op donderdag 17 januari 2013 11:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sjaan met dr bazennagels, als ik nu naar mn zielige nagels kijk die vet ongelijk zijn door dit kutweer heb ik zoiets van, MEH
IN HET ECHT ZIJN ZE NET ZO MOOI OF NOG MOOIER DUS DAAR KRIJG JE TOCH EEN COMPLEX VANquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar dan kies je ook wel iemand uit om mee te vergelijken he
Sjaans nagels
Het is toch niet helemaal mijn smaak, sorryquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Het doet de kleuren niet echt goed, maar zo is het ontwerp.![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IN HET ECHT ZIJN ZE NET ZO MOOI OF NOG MOOIER DUS DAAR KRIJG JE TOCH EEN COMPLEX VAN
HET IS REAL LIFE PHOTOSHOP, ZEKER WETEN!quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IN HET ECHT ZIJN ZE NET ZO MOOI OF NOG MOOIER DUS DAAR KRIJG JE TOCH EEN COMPLEX VAN
Datquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:55 schreef Dwyn het volgende:
Tja, ik heb maar geaccepteerd dat er af en toe wat af breekt.
Nederlandse zeker? Dat is altijd poepquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
Argh boeken aan het binnenhalen voor de vakantie en niks is compleet
Ja, hij is ontzettend wit en sparkly in het echt maar zodra ik inzoom wordt het grijs.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het is toch niet helemaal mijn smaak, sorry
Maar qua kleuren klopt hij beter bij jouw eerste foto bij het raam? Want dat ziet er op zich wel leuk uit
Je bereid ons vast voor dat er een grote kans is dat je vanavond weer 100 miljoen klaag-posts gaat plaatsen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd vanavond naar de rabobank. Als daarna iets fout gaat dan ga ik roepen HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANK!!! EINZ
Ik hou ze altijd zo lang mogelijk gelakt inderdaad, maar als ik aan het werk ben, haal ik het er vrijwel altijd vanaf vooral ook omdat ik het idee heb dat het sneller/erger afbreekt met nagellak erop het werk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat
En ik hou ze momenteel wat korter (vind ik eigenlijk ook wel mooier bij mezelf), en altijd gelakt en dat scheelt ook wel, dan breken ze niet zo snel. Maar dat laatste werkt bij jou natuurlijk niet echt
Dat is ook ongeveer mijn lengte inderdaad. Als het langer wordt, breekt het bij mij ook extremer af.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb best lange nagels gehad toen ik net stopte met bijten, maar tegenwoordig splijten ze als een dolle. Ik heb hele slappe dunne nagels ook. Dus nu zijn ze gewoon zo, langer lukt me niet meer
[ afbeelding ]
(ja, ik moet naar de kapper, mijn haar kan alweer op een staartje maar ik heb pas 1 februari weer geld)
Wat zie je er schattig en onschuldig uit op die fotoquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb best lange nagels gehad toen ik net stopte met bijten, maar tegenwoordig splijten ze als een dolle. Ik heb hele slappe dunne nagels ook. Dus nu zijn ze gewoon zo, langer lukt me niet meer
[ afbeelding ]
(ja, ik moet naar de kapper, mijn haar kan alweer op een staartje maar ik heb pas 1 februari weer geld)
Bij mij was het toen nog niet geïncasseerd van de rekening dus het hief elkaar mooi op.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
KUT paypal
Bijschrijving op creditcard Voltooid
DAT WIL IK HELEMAAL NIET
Yep had er eerder geen last van, maar dat is alweer wat maanden geledenquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nederlandse zeker? Dat is altijd poep
Vraag het aan je bank?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
ok nu heb ik dus gewoon een hoger limiet op mijn cc, gaat dat aan het einde van de maand weg? IK WIL GEWOON MIJN GELD
Ja ik ga vanavond naar de rabobank, maar mijn rekening staat bij een andere vestiging dus ze kunnen vast niets doenquote:
Ze kunnen vast wel vragen beantwoorden over je CC, maar iets doen kunnen ze waarschijnlijk sowieso niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik ga vanavond naar de rabobank, maar mijn rekening staat bij een andere vestiging dus ze kunnen vast niets doen![]()
![]()
![]()
Kut rabobank
Is dat nou roze?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
INGquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik ga vanavond naar de rabobank, maar mijn rekening staat bij een andere vestiging dus ze kunnen vast niets doen![]()
![]()
![]()
Kut rabobank
Ik ben niet boeiend genoeg voor fraudequote:Op donderdag 17 januari 2013 12:13 schreef Dwyn het volgende:
ING heeft mij al twee keer beschermd tegen creditcardfraude
Een keer 500 euroquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben niet boeiend genoeg voor fraude
Ja en ze sturen van die lieve brieven dat je pc geïnfecteerd is met virussen waardoor je pa ineens de pan uit flipt en niet meer weet wat ie moet doenquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:13 schreef Dwyn het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja en ze sturen van die lieve brieven dat je pc geïnfecteerd is met virussen waardoor je pa ineens de pan uit flipt en niet meer weet wat ie moet doen
De Rabobank al 3 of 4 keer hierquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:13 schreef Dwyn het volgende:
Ik snap niet dat die mensen dat dan zelf mooi vinden eigenlijk, als het allemaal zo scheef is. Waarom dan niet gewoon wat korter en wel netjesquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:20 schreef Dwyn het volgende:
Ik volg ook zo'n blog waar een meisje ook zulke nagels heeft en dat loopt ook helemaal schuin
Precies.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die mensen dat dan zelf mooi vinden eigenlijk, als het allemaal zo scheef is. Waarom dan niet gewoon wat korter en wel netjes
Omdat OMG KIJK HOE LANG M'N NAGELS ZIJN!quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die mensen dat dan zelf mooi vinden eigenlijk, als het allemaal zo scheef is. Waarom dan niet gewoon wat korter en wel netjes
Chill, dat wordt gewoon teruggestort eind deze maand.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
ok nu heb ik dus gewoon een hoger limiet op mijn cc, gaat dat aan het einde van de maand weg? IK WIL GEWOON MIJN GELD
Lief! Ter eren van wat?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:24 schreef Dwyn het volgende:
Awh 100 euro van mijn oma op de rekening gestort gekregen
Oke, scorequote:Op donderdag 17 januari 2013 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Chill, dat wordt gewoon teruggestort eind deze maand.
Ja dat moet dan haast welquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat OMG KIJK HOE LANG M'N NAGELS ZIJN!
Zomaarquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Lief! Ter eren van wat?
Dus stort je de rest terug naar de bank?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:26 schreef Dwyn het volgende:
Oh ik heb ook rente gekregen op mijn spaarrekening en ik ben dan wel weer zo'n autist dat ik er dan weer een rond bedrag van moet maken.
zonder overnachting in Newcastle zelf?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:26 schreef Dwyn het volgende:
Maar komt goed uit, want over drie weken minicruise naar Newcastle
Knalbarbierozequote:Op donderdag 17 januari 2013 12:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is dat nou roze?
Maar is goeie lengte toch? En netjes verzorgd en gelakt
In ieder geval die 12,91 die het zo'n vaag bedrag maken. Of ik ga meer bijstortenquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dus stort je de rest terug naar de bank?
Ermahgerd herkenbaarquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:26 schreef Dwyn het volgende:
Oh ik heb ook rente gekregen op mijn spaarrekening en ik ben dan wel weer zo'n autist dat ik er dan weer een rond bedrag van moet maken.
Alleen twee overnachtingen op de boot inderdaad.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
zonder overnachting in Newcastle zelf?
Dat doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:26 schreef Dwyn het volgende:
Hihiquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Knalbarbieroze
Ik lak tegenwoordig alles.
Dan heb je echt weinig tijd helaas, en die boot is DUUR.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Alleen twee overnachtingen op de boot inderdaad.
50 euro per persoon en we gaan vreten meenemen. We willen eigenlijk ook alleen naar de Primark daar en gezelligheid onderwegquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan heb je echt weinig tijd helaas, en die boot is DUUR.
Drinken is ook duurquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:29 schreef Dwyn het volgende:
[..]
50 euro per persoon en we gaan vreten meenemen. We willen eigenlijk ook alleen naar de Primark daar en gezelligheid onderweg
Dat duurt ook wel heel veel langer dan 5 minuten jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn nagels doen stom trouwens. De hoeken van mijn duimnagels breken steeds af, en nou ging mijn wijsvingernagel ook nog een stukje afbreken. Terwijl ik helemaal geen tijd heb om ze weer netjes te vijlen!
Vijl dan alleen ff dat hoekje bij en vijl ze vanavond ff gelijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn nagels doen stom trouwens. De hoeken van mijn duimnagels breken steeds af, en nou ging mijn wijsvingernagel ook nog een stukje afbreken. Terwijl ik helemaal geen tijd heb om ze weer netjes te vijlen!
Ik zuip toch alleen maar water. En vliegen durf ik toch nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Drinken is ook duurMaar als je pech hebt controleren ze je bagage en mag je alle alcohol wat je bij je hebt inleveren
![]()
Ik ben 3x met die boot geweest waarvan 2x met extra overnachtingen maar ik vind die boot nu wel tijdverspilling. Vliegen
Oh dat wist ik niet, dan is het wel slim om met die boot te gaan jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik zuip toch alleen maar water. En vliegen durf ik toch niet
Maar goed, het wordt in ieder geval gezelligquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, dan is het wel slim om met die boot te gaan ja
Oh dat heb ik ook wel gedaan hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vijl dan alleen ff dat hoekje bij en vijl ze vanavond ff gelijk
Ik bedoel alles netjes vijlen, zodat het weer gelijk en kort is enzo.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat duurt ook wel heel veel langer dan 5 minuten ja
Dat duurt vijf minuten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel gedaan hoor.
[..]
Ik bedoel alles netjes vijlen, zodat het weer gelijk en kort is enzo.
1 nagel die faalt, dan alles eraf scheurenquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel gedaan hoor.
[..]
Ik bedoel alles netjes vijlen, zodat het weer gelijk en kort is enzo.
Bij mij duurt dat echt LANG, als ik alle 10 vijl en netjews even lang in ongeveer dezelfde vorm wil krijgen. Maar ik faal met wel meer dingen.quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
1 nagel die faalt, dan alles eraf scheuren![]()
![]()
Zelden zulke nette gelijke nagels dan als ik ze eraf scheur. Wel stompjes, maar toch
Ik ben daar altijd wel wat langer mee bezig dan 5 min... Maar ik ben een perfectionist die dan nog tig keer ff kijkt of het wel perfect recht is, en dan nog ff een extra beetje hier eraf, en nog een beetje daar....quote:
Ik ga daar geen uren in steken, een dag later zijn ze toch al niet meer perfectquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben daar altijd wel wat langer mee bezig dan 5 min... Maar ik ben een perfectionist die dan nog tig keer ff kijkt of het wel perfect recht is, en dan nog ff een extra beetje hier eraf, en nog een beetje daar....
Als ze allemaal dezelfde lengte hebben en ik wil er gewoon een beetje af, dan ben ik wel met 5 min klaar ja
Heb wel gemerkt dat vijlen makkelijker en sneller gaat terwijl de lak er nog op zit, want dan zie ik sneller of het de juiste vorm is (en dan word ik niet afgeleid door de witte randjes die niet overal gelijk zijn en zo).quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bij mij duurt dat echt LANG, als ik alle 10 vijl en netjews even lang in ongeveer dezelfde vorm wil krijgen. Maar ik faal met wel meer dingen.
Heb ik een keer geprobeerd, voor mij werkte dat toen niet zo fijn. Doordat ik mijn witte randjes niet had maakte ik ze te kort. Maargoed, nagels lakken heb ik ook al even niet de tijd voor genomen, dus op dit moment is het sowieso geen optie.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb wel gemerkt dat vijlen makkelijker en sneller gaat terwijl de lak er nog op zit, want dan zie ik sneller of het de juiste vorm is (en dan word ik niet afgeleid door de witte randjes die niet overal gelijk zijn en zo).
Heb me wel eens laten vertellen dat nagels van mensen die nagels bijten juist heel sterk zijn, omdat ze elke keer worden afgeknaagd. Wanneer ze die dan ineens laten groeien, kunnen ze heel lang worden zonder breken. En dan naar verloop van tijd, als ze niet meer worden afgebeten, verliezen ze die extra sterkte en worden ze slapper en scheuren ze sneller.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
Dit had ik dus het eerste jaar (minus net gescheurde pinknagel)
[ afbeelding ]
Dat lukt me nou echt niet meer
quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb me wel eens laten vertellen dat nagels van mensen die nagels bijten juist heel sterk zijn, omdat ze elke keer worden afgeknaagd. Wanneer ze die dan ineens laten groeien, kunnen ze heel lang worden zonder breken. En dan naar verloop van tijd, als ze niet meer worden afgebeten, verliezen ze die extra sterkte en worden ze slapper en scheuren ze sneller.
Oeh mooi, welke?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zit zelfs de eelt nog op m'n vingers omdat m'n nagels best lang waren.
En omdat m'n nagels nu kort en kansloos zijn, blijft de nagellak langer zitten. Mij bevalt het wel
O en ik kwijl zo hard van deze nagellak![]()
Duurt ook geen uren hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga daar geen uren in steken, een dag later zijn ze toch al niet meer perfect
Color club Port-folioquote:
Zo kort kunnen ze bij mij alleen worden als ze allemaal flink ingescheurd zijn. Mijn nagelbed loopt helemaal door tot einde vingertop, dus effectief steekt er altijd wel een randje boven uit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zit zelfs de eelt nog op m'n vingers omdat m'n nagels best lang waren.
En omdat m'n nagels nu kort en kansloos zijn, blijft de nagellak langer zitten. Mij bevalt het wel
O en ik kwijl zo hard van deze nagellak![]()
oh die stond al op mijn wishlistquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Color club Port-folio
It's so pretty![]()
Zie, mijn verhaal kloptquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
Toen ik net stopte met nagelbijten ging het ook erg hard met mijn nagelsEn retesterk waren ze.. Maar dat haal ik nu ook niet meer. Alhoewel ik nu best blij ben met de lengte... nu alleen nog een beetje de vorm goed krijgen
Maar goed; ik had dan ook geen gelnagels meer moeten zetten
Eigen schuld etc etc etc...
Ik heb hem tegelijk besteld met de color club holo's, deze was 3 dollarquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh die stond al op mijn wishlist
Sperma op je nagelsquote:
quote:
Ik vind hem niet zoquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Color club Port-folio
It's so pretty![]()
Dan heb je geen smaakquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo
/vloeken in de kerk en zo
Ik heb normaal weinig met roze nagellak maar ik vind deze wel leuk eigenlijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
ikke China Glaze Dance Baby
[ afbeelding ]
Ik heb altijd ietsquote:
Ik dacht ERMAGERD NEEDZquote:
Geen idee, niet echt shimmer als die van schaar maar duochromequote:Op donderdag 17 januari 2013 12:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is die nie ongeveer hetzelfde als die van Schaar?
Vind deze ook nie zo
Huh? Die van schaar is duochromer dan dezequote:Op donderdag 17 januari 2013 12:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen idee, niet echt shimmer als die van schaar maar duochrome
Op de foto lijkt ie wel babyroze te zijnquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee het is echt barbieroze to the max
quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik dacht ERMAGERD NEEDZ
En toen o wait... I haz
Oh, ik heb wel vaker niks op. Dat ik alleen tijd heb om het er snel even af te halen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb altijd iets
Enige uitzondering is als ik vrijdagavond een manicure heb gedaan en lak eraf en alles in de olie en dan zaterdagavond weer lakken voordat ik ergens heen moet. Anders zit er echt al-tijd lak op mijn nagels
Ik plan altijd van tevoren mijn lakdagen van de komende week inquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel vaker niks op. Dat ik alleen tijd heb om het er snel even af te halen.
Ze zijn allebei duochrome, maar met hele andere kleurenquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Huh? Die van schaar is duochromer dan deze
ERMAHGERD BARBIEROZEquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee het is echt barbieroze to the max
Ik vond die shimmer van schaar duidelijker, op die foto die niet van haar was.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Huh? Die van schaar is duochromer dan deze
quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik plan altijd van tevoren mijn lakdagen van de komende week in
SQ DRAAGT ROZEquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Owjah das mijn broek roze barbie achtig iddquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
Dat komt omdat VV altijd flitst.
Hier:
[ afbeelding ]
En ze heeft een staartjequote:
Da's inderdaad heul Barbie girl zo jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
Dat komt omdat VV altijd flitst.
Hier:
[ afbeelding ]
neuh gewoon graaien doe ik tegenwoordigquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERMAHGERD BARBIEROZE![]()
![]()
Komt omdat je half je stash hebt lopen opruimen he; vorige keer... nie?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En ze heeft een staartje
SQ IS EEN MEISJE!![]()
Ik lak nu gemiddeld 2-3x in de week. Als ik iets heb waarvoor ik ze specifiek gelakt wil hebben, dan pas ik de rest van de dagen daarop aan, dat ik een ander lakje alsnog 2 dagen draag. En dan kies ik vaak een lakje waarvan ik weet dat ie maar 2 dagen mooi zit of zo, dan is het ook niet zo 'erg' om het er alweer af te halenquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Dat doe ik alleen als ik echt een verjaardag ofzo heb waarbij ik ze gewoon gelakt wil hebben. Maar soms betekent dat dan juist dat ik een of twee dagen zonder lak loop, omdat ik het anders zonde vind als het er zo snel weer af moet voor iets anders.
Ik krijg mijn Zoya's zelfs dubbelquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
en ik krijg niet heul nog 3 zoya's en 2 a englands en een zooi van een andere swap WAT LANG DUURT
Ik heb geen maximum aantal lakken eigenlijk. Koop gewoon wat ik leuk vind. En ik verkoop eigenlijk nooit wat. Dus dat aantal zal alleen maar stijgen denk ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:06 schreef PriemGirl het volgende:
Ik tel mijn untrieds ook al lang niet meerWel zit ik aan 250 lakken die ik eik bij max. 200 wou houden hmmm
Ja, ik begon ook ooit met een max van 100quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:06 schreef PriemGirl het volgende:
Ik tel mijn untrieds ook al lang niet meerWel zit ik aan 250 lakken die ik eik bij max. 200 wou houden hmmm
Ja, als je alles als pakket moet versturen, schiet het toch niet op om 1 of 2 Catricejes te moeten verkopenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb ook geen zin meer om dingen te verkopen, elke keer een paar euro en zeikende mensen en shit die kwijtraakt of niet door de brievenbus past, echt meh
Plus als je een hele zooi in 1x wil verkopen gaan mensen op marktplaats zeiken dat ze er maar 1 willen en vervolgens verkoop je dat hele pakket nooitquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, als je alles als pakket moet versturen, schiet het toch niet op om 1 of 2 Catricejes te moeten verkopen
Gaat niet zo goed met al die gratiesch lakjesquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:09 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zit nu met een max van 400 waar ik wel weer naar terug wil eigenlijk!
Dat was 1x, verder krijg ik niet zoveel hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gaat niet zo goed met al die gratiesch lakjes
Nee maar dat zijn er meteen mongolenveel, dus dan zit je er al weer snel overheenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat was 1x, verder krijg ik niet zoveel hoor
ik ook nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee maar dat zijn er meteen mongolenveel, dus dan zit je er al weer snel overheen![]()
Ik bedoelde het niet stom
Zo voelde het wel jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
Ik blijf het een epic actie vinden sjaan![]()
"Ohai hier heb je even HONDERDMILJOENMILJARD (ok iets minder) lakjes"
WELKE DATUM OOK AL WEERquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ook niet
ja toen ging het wel hard ja! Maar als contract over is geef ik er ook veel van weg hoor, zitten genoeg kleuren tussen die mij helemaal nix doen! Dus dat ruimt wel weer op
Ja ik vanochtend idd ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
Godver, ik zag de onthoofde kat op facebook
ja fijn hequote:Op donderdag 17 januari 2013 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
Lukt wel, maar dan moet je prijs extreem laag zittenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Plus als je een hele zooi in 1x wil verkopen gaan mensen op marktplaats zeiken dat ze er maar 1 willen en vervolgens verkoop je dat hele pakket nooit
Hoeveel had je er toegestuurd gekregen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zo voelde het wel jaen er komt nog een pakket aan dus ben benieuwd
Ik okoquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
RUILTOPICquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lukt wel, maar dan moet je prijs extreem laag zitten![]()
Ik heb er nog iets van 100 die de verkoop in mogen en als het samenwonen doorgaat wil ik nog veel meer inkrimpen. Maar ik zie ook een beetje op tegen alles verkopen, want ik ben niet handig met brievenbuspost enzulks.
Ja dan hou ik ze liever zelf of geef ik wat ik echt niet meer wil weg. Nu was mn zus/vriendin van broertje van brum en buurmeisje er blij mee. Ook goed tochquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lukt wel, maar dan moet je prijs extreem laag zitten![]()
Ik heb er nog iets van 100 die de verkoop in mogen en als het samenwonen doorgaat wil ik nog veel meer inkrimpen. Maar ik zie ook een beetje op tegen alles verkopen, want ik ben niet handig met brievenbuspost enzulks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |