Ja, op dit tijdstip geef ik je groot gelijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moest op dhaag HS maar ik ga via rdam, had ik een fijner gevoel bij. Drukker en licht enzo
ik vind het nieuwe Rotterdam Centraal trouwens mooi worden, ookal ben ik absoluut geen fan van moderne architectuur, maar ik vind het mooiquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja rdam kom ik vaker dan den haag, en het was dichterbij eindbestemming dus ik zag alleen voordelen
komt door het weerquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nooit zo last van dat ik me kut voel alleen savonds maar vanavond opeens welWEIRD
ik heb morgen een buitentraining gepland staan en mijn collega wilde die gewoon door laten gaanquote:
daarom ben je ook een goeien matigen FOK-kerquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik voel me zo'n verrekte autist met die treinen
te koud?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat nu werkt
moebius infinity scraf ofzo, op de ravelrysquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga straks meteen een patroon zoeken voor infinity scarf en als ik genoeg garen heb morgen beginnen
NU DOEN DANquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog steeds mijn kwasten niet gewassen.
Welke?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb voorlopig geen honger! Bazenpizza
Serieus lekkerste ooit
Klinkt goedquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mozzarella met bolognesesaus. Simpel maar echtgoeden pizzazaak bij sjaan
Ik ook niet, maar deze was echt baas. Supermarkt pizza's vind ik sowieso mehquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:55 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ik eet eigenlijk nooit (meer) pizza.
Ik vond vroegâh die dr. oetker met die dikke korst lekker.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar deze was echt baas. Supermarkt pizza's vind ik sowieso meh
Ik vond vroegah voordat ik fatsoenlijk eten at al het kant en klare lekker maar nu echt supermehquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik vond vroegâh die dr. oetker met die dikke korst lekker.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vond vroegah voordat ik fatsoenlijk eten at al het kant en klare lekker maar nu echt supermeh
Ja serieus hoor, nu ik 'goede' dingen en verse dingen eet n zelf maak wil ik die zooi echt niet in mijn lichaamquote:
erm nerm nerm pizzaquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb voorlopig geen honger! Bazenpizza
Serieus lekkerste ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |