Mensen in het algemeen. Dat is echt mijn ergernis #1quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:54 schreef Faux. het volgende:
[..]
Onbeleefde mensen, die zou hoog in mn lijstje staan
Autist.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mensen in het algemeen. Dat is echt mijn ergernis #1
Totaal niet. De meeste mensen zijn gewoon klote. Ik ben superieur aan de meesten.quote:
moesten we nog doen hehquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie wanneer Star Wars kijken?
*daarentegenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Totaal niet. De meeste mensen zijn gewoon klote. Ik ben superieur aan de meesten.
De elite daarintegen
Ja die was ik altijdquote:
jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
moesten we nog doen hehin de vakantie wanneer je bij mij slaapt
nee hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jawaarschijnlijk vind ik het wel stom, maak je het dan uit?
is goed
Belachelijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh ik keek nooit star wars
Dat hoor jij niet erg te vinden.quote:
Nou ja, als je maar een cloak hebquote:
En dus hang je maar de brave boon uit?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar als ik '' doe hier denkt iedereen dat ik een viespeuk ben.
moet ik het weer posten?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Das zo onaardig om voor te lezen in de klasquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jep.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:02 schreef Fok-it het volgende:
Op woensdag 16 januari 2013 23:02 schreef Hypocriet het volge
quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
/care. Gewoon doen joh.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:02 schreef Faux. het volgende:
[..]
Das zo onaardig om voor te lezen in de klas
Rockquote:
Ik begrijp nu het eerste woord pasquote:
Sowiesoquote:
de bus was te vroeg waardoor ik te vroeg op stage was en in de kou moest wachtenquote:
Ga je toch hardlopen om het gebouw heenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de bus was te vroeg waardoor ik te vroeg op stage was en in de kou moest wachten
gaat moeilijk in een winkelstraatquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je toch hardlopen om het gebouw heenheb je gelijk je sport voor die dag gehad
vertraging met het goed uitspreken van woorden?quote:
LULLIGG.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kwam je later klaar dan gepland ja?
HAHAHAquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
vertraging met het goed uitspreken van woorden?
vrouwen in het verkeerquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
Mijn grootste ergenis is mogelijk het verkeer hier in London. En dan vooral vrouwen die niet doorrijden
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
Vrouwen kunnen trouwens niet rijden. Die kunnen beter gaan lopen!
Gewoon met iemand anders meerijden en dan de hele weg kritiek hebben op het rijgedrag van de ander.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
Vrouwen kunnen trouwens niet rijden. Die kunnen beter gaan lopen!
Enige recht is het aanrechtquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
En we mogen zeker ook geen baan hebben en zijn er alleen om kinderen te baren.
Je mag wel werken hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
En we mogen zeker ook geen baan hebben en zijn er alleen om kinderen te baren.
quote:
nu niet je frustratie gallen dat je een vrouw bent hequote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je mag wel werken hoor
Maar het is gezelliger als je thuis bent als manlief thuis komt natuurlijk
ik kan het ook niet helpenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nu niet je frustratie gallen dat je een vrouw bent he
toekanquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:11 schreef supersof het volgende:
Ik wist even geen dier met een t. Dus zei ik toekel. en iemand reageert er gewoon op
Lekker stofzuigen, koken, strijken, bed opmaken, cloak aandoenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]Alsof het leuk is als je dan moet wachten. Dan is diegene toch ook alleen?
ik kan toevallig heel goed inparkerenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
Ik heb het slechts 1x fout geraden toen ik iemand zag parkeren als een idioot (dat doen alle vrouwen). Ik weet eigenlijk altijd wel wanneer het een vrouw is die parkeert maar 1x dacht ik dat het een vrouw was en toen bleek het een ouwe gek uit India te zijn. Nou goed, vrouwen en oude gekken gaan maar met de bus!
kunnen mannen ook wel. Ik ga dat later dus echt niet doen he.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker stofzuigen, koken, strijken, bed opmaken, cloak aandoen
is dat een dier ja?quote:
ik ook niet hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
kunnen mannen ook wel. Ik ga dat later dus echt niet doen he.
Dat roepen alle vrouwen. Dat is nou juist het probleem. Ze kunnen het gewoon ECHT nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan toevallig heel goed inparkeren
Ik HAAAT stofzuigen.quote:
Wat ga je dan doen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
kunnen mannen ook wel. Ik ga dat later dus echt niet doen he.
jij hebt mij nog nooit zien inparkerenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat roepen alle vrouwen. Dat is nou juist het probleem. Ze kunnen het gewoon ECHT niet
Werkenquote:
Nee, dat wil je ook niet want ik zou op je zenuwen werkenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij hebt mij nog nooit zien inparkeren
ik ben stressproofquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat wil je ook niet want ik zou op je zenuwen werken
Geen idee. Ik weet niet eens welke opleiding. Ik denk vertalen ofzoquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ib4 dan mag je wel aan wat anders zuigen
Ze heeft wel gelijk hoor.quote:
Ahaquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet niet eens welke opleiding. Ik denk vertalen ofzo
HONTquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:11 schreef supersof het volgende:
Ik wist even geen dier met een t. Dus zei ik toekel. en iemand reageert er gewoon op
ja maar ik haat het echt. wij hebben echt een klote stofzuiger. Ik ga wel een nieuwe kopen ofzoquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik denk zeg het maar alvast dan hebben we dat maar gehad
stofzuigen is ook niet leukquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar ik haat het echt. wij hebben echt een klote stofzuiger. Ik ga wel een nieuwe kopen ofzo
Ahaquote:
GAAT TOCH OVER DE T>quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat begint met een H slimpie
GAAT TOCH OVER DE BEGINLETTER>quote:
Maar niemand wil je als je niet gaat werken?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
Ik kan niets. Ik ga later niet werken
Ik let wel op de kinderen
Aaawhquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
Ik kan niets. Ik ga later niet werken
Ik let wel op de kinderen
GEEFT NIKS TOGquote:
wel hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Maar niemand wil je als je niet gaat werken?
Nu ook al nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Maar niemand wil je als je niet gaat werken?
Ja maar er moet toch iemand op de kindjes passen? Niet een of andere oost europese stinkhoerquote:
toch nog even die emo.gif he smiegdquote:
Sozquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je laat me gemeen lijken
ja hey.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
toch nog even die emo.gif he smiegd
Nee, dat ben je ook niet ouwequote:
Ik van regen. Ik HAAT regenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:22 schreef supersof het volgende:
Ik word GEK van al die meisjesnamen die eindigen op een 'a'.
dat had ik met merknamen op een Oquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:22 schreef supersof het volgende:
Jouw naam niet?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:22 schreef supersof het volgende:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:23 schreef supersof het volgende:
kijk stu. moet je nog zo'n plaatje erbij doen
[ afbeelding ]
plaats vuist hier
Amaliaquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:22 schreef supersof het volgende:
dat is liefquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jouw naam niet?
Mijne eindigt als verkleinwoordje_! dat is pas erg.
Andreaquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Amalia
Alexia
die derde ben ik al vergetenFuck kinderen
Nah regen is niet zo heel erg. Als het maar niet onweert.quote:
is er ook een met merknamen? Die lijkt me best lastigquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat had ik met merknamen op een O
Jaa, maar in dat lepeltopic. Hoe heet jij danquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jouw naam niet?
Mijne eindigt als verkleinwoordje_! dat is pas erg.
Neejohquote:
Als ik dat hier zeg, weg privacyquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa, maar in dat lepeltopic. Hoe heet jij dan
Regenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah regen is niet zo heel erg. Als het maar niet onweert.
hahaha valt best mee als er niet iemand een O fetisj heeftquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah regen is niet zo heel erg. Als het maar niet onweert.
[..]
is er ook een met merknamen? Die lijkt me best lastig
[..]
Jaa, maar in dat lepeltopic. Hoe heet jij dan
oh haha. naja mensen weten die van mij ook eigenlijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Als ik dat hier zeg, weg privacy
eeeh okeequote:Op woensdag 16 januari 2013 23:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha valt best mee als er niet iemand een O fetisj heeft
Onweer als je in een tent ligtquote:
Je moet Capuchon_jongen even pmenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:25 schreef Stuart het volgende:
Ik heb een cloak fetish heb ik besloten
Die van jou is minder apart.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]
oh haha. naja mensen weten die van mij ook eigenlijk
Slaap lekker promquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:26 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga slapen poepies
Trusten
Sweet dreams ouwequote:Op woensdag 16 januari 2013 23:26 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga slapen poepies
Trusten
quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:26 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga slapen poepies
Trusten
Dat heb ik nog nooit gedaan maar lijkt me wel gezelligquote:
Hm ja okee. Ik ken maar een andere die je met een f schrijft en dat is een van mn beste vriendinnen haha.quote:
In je eentje niet : (quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan maar lijkt me wel gezellig
Dat is wel ja. Ik vind het een leuke naam wel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm ja okee. Ik ken maar een andere die je met een f schrijft en dat is een van mn beste vriendinnen haha.
hij trekt zich af op capuchons, beide een kleding-fetisj. Denk dat jullie wel matties kunnen worden.quote:
Dankjequote:Op woensdag 16 januari 2013 23:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat is wel ja. Ik vind het een leuke naam wel.
Nee eng.quote:
Thanks, maar deze kelk laat ik aan mijn mond voorbij gaanquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hij trekt zich af op capuchons, beide een kleding-fetisj. Denk dat jullie wel matties kunnen worden.
No thanksquote:
he dienquote:
olaquote:
Je word verslaafdquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:34 schreef supersof het volgende:
Zal ik gaan slapen of nog even blijven, want ik wil de dagcijfers ofzo zien, maar aan de andere kant moet ik morgen ook vroeg op :/
Slapenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:34 schreef supersof het volgende:
Zal ik gaan slapen of nog even blijven, want ik wil de dagcijfers ofzo zien, maar aan de andere kant moet ik morgen ook vroeg op :/
Ja hequote:
Moeilijk. Gezellig als je blijft maar begrijpelijk als je gaat slapenquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:34 schreef supersof het volgende:
Duurt nog een paar jaar en FOK! mag toegevoegd worden aan het lijstje officiele verslavingenquote:
Sweet dreams meisjequote:Op woensdag 16 januari 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
Okeee ik ga slapenjullie zien me vanzelf wel weer als het niet lukt.
Slaap lekker![]()
Oké, lurkse enzoquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
Okeee ik ga slapenjullie zien me vanzelf wel weer als het niet lukt.
Slaap lekker![]()
quote:
hahaha, nou ze mogen het er nu ook wel bij zetten hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duurt nog een paar jaar en FOK! mag toegevoegd worden aan het lijstje officiele verslavingen
Je kunt er zo mee stoppen hoor. Ik ben het levende bewijs dat je ook zo weg kunt blijven. Ik had van 2007 t/m 2009 (in 3 jaar tijd dus) slechts 754 postsquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:42 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha, nou ze mogen het er nu ook wel bij zetten hoor
Ja maar ik heb nu toch heel vaak niks te doen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt er zo mee stoppen hoor. Ik ben het levende bewijs dat je ook zo weg kunt blijven. Ik had van 2007 t/m 2009 (in 3 jaar tijd dus) slechts 754 posts
Ja maar het is leukquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt er zo mee stoppen hoor. Ik ben het levende bewijs dat je ook zo weg kunt blijven. Ik had van 2007 t/m 2009 (in 3 jaar tijd dus) slechts 754 posts
Ach, beetje posten kan geen kwaad hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nu toch heel vaak niks te doen.
Daar heb ik vooralsnog geen last van gehadquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar het is leukEn als je het een beetje goed gebruikt steek je er soms nog best wat van op
Dan moet je wel wat verder kijken dan alleen de SC`squote:Op woensdag 16 januari 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik vooralsnog geen last van gehad![]()
Ik was niet serieusquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je wel wat verder kijken dan alleen de SC`sZitten soms best goeie discussies tussen
Hoe vind je mij nu danquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je wel wat verder kijken dan alleen de SC`sZitten soms best goeie discussies tussen
Jij komt er welquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe vind je mij nu danik post nu ook ergens anders als jong sc
Ik ken jouw postgeschiedenis dan ook niet uit mijn hoofdquote:
Ik kwam vroeger nog wel in NWS en ik kom soms in AEX en DIG. Dat is het wel tegenwoordigquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij komt er wel
[..]
Ik ken jouw postgeschiedenis dan ook niet uit mijn hoofd
yaaayquote:
Daar kom ik dus nooitquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kwam vroeger nog wel in NWS en ik kom soms in AEX en DIG. Dat is het wel tegenwoordig
Ook nog wel WGR vroeger
Ik heb alleen ONZ verwijderdquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kom ik dus nooitNieuws, Politiek en Psychologie vind ik interessant
Ik heb zelfs 2 subfora verwijderd uit de index.
Naar bed naar bed zei duimelot.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe vind je mij nu danik post nu ook ergens anders als jong sc
jajajjaa ik ga alquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Naar bed naar bed zei duimelot.
Eerst nog wat eten zei likkepot.
Waar zal ik het halen zei Lange jaan.
Uit grootmoeders kastje zei Ringeling.
Dat zal ik verklappen zei 't Kleine Ding
Serieus?quote:
hoe kom jij aan zoveel volgers?quote:
Daar kom ik nooitquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Ik Brave new World, en The Truth is in here. Wat een fuckfora zijn dat zeg
Stiekem ben je een beroemde acteurquote:
Was dat maar waarquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Stiekem ben je een beroemde acteur
Stuart Little natuurlijk hihahoquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Stiekem ben je een beroemde acteur
Waar heb je dan ingespeeld? En zijn daar filmpjes van?quote:
hahahaah aaawh jaquote:
ik had vanmiddag 5000 gehaaldquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
nog 200 berichtjes en ik zit over de magische grens van 10.000 berichtjes heen
Omdat je dan weer alles opnieuw moet doen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
Wat een kutdag zeg, kan je zo van ontdoen zijn dat je helemaal geen zin hebt om te slapen
Oh qua dromen bedoel je?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat je dan weer alles opnieuw moet doen?
Woooop woooopquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
Ik bedoel de dag weer opnieuw doen, dat het sneller morgen word en weer moet werken of naar school moetquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh qua dromen bedoel je?Nee dat valt wel mee haha. Gewoon alles zit dan nog veel te erg in mijn hoofd om er niet nog uren over na te piekeren.
Paar toneel dingen en 1 short filmquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Waar heb je dan ingespeeld? En zijn daar filmpjes van?
[..]
hahahaah aaawh ja
Oh zo. Nee ik ben blij als het morgen is. Maar ik heb aan de andere kant een hekel aan slapenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik bedoel de dag weer opnieuw doen, dat het sneller morgen word en weer moet werken of naar school moet
't is net twitter, krijg ik je 10k post?quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
Ik ken je niet maar als jij er blij van wordt mag je hem hebbenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:02 schreef nodig het volgende:
[..]
't is net twitter, krijg ik je 10k post?
Kom ik met minder dan 1100 tweets in ruim 1.5 jaar tijdquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:02 schreef nodig het volgende:
[..]
't is net twitter, krijg ik je 10k post?
laat eens zienquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Paar toneel dingen en 1 short film
Top! Word er altijd blij van om dat soort dingen te krijgen, lijkt het net alsof ik echt vrienden hebquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken je niet maar als jij er blij van wordt mag je hem hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahahaquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]
laat eens zienhoe heet die film?
Hahah, Zelfspotquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Top! Word er altijd blij van om dat soort dingen te krijgen, lijkt het net alsof ik echt vrienden heb
Aangenaam trouwens!
jawel stu. pleaaase?quote:
Nee want ik ben dan wel heel makkelijk te vinden op Google met foto's en shitquote:
Iets met slapenquote:
aaah kom opquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee want ik ben dan wel heel makkelijk te vinden op Google met foto's en shit
straksquote:
Ben je dan acteur?quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee want ik ben dan wel heel makkelijk te vinden op Google met foto's en shit
Wat wel dan?quote:
pffff.quote:
Welke kaskrakers heb je ingezeten?quote:
hahahahah dienquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:12 schreef Dientje12 het volgende:
Doe maar zoveel mogelijk, een hele postbus
Geenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke kaskrakers heb je ingezeten?
Als achtergrond personage bij two pints of lager mischienquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke kaskrakers heb je ingezeten?
En de beste?quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
Keith Lemon the Film
Gelukkig was mijn rol daarin maar minimaal
Iedereen kan extra zijn hoor. Daar hoef je geen acteur voor te zijn. Sterker nog, een 'acteur' zal zich voor dat soort shit te goed voelenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als achtergrond personage bij two pints of lager mischien
and a packet of crispsquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als achtergrond personage bij two pints of lager mischien
Hugo maar ook daar maar een heel kleine (minder dan 2 minuten) rolquote:
ja je weet het nooitquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, je moet je altijd voorbereiden
Hugo? Serieusquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hugo maar ook daar maar een heel kleine (minder dan 2 minuten) rol
wowowow dan heb ik jou gezien. wie speel je?quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hugo maar ook daar maar een heel kleine (minder dan 2 minuten) rol
Ja, als je de hoofdrol speelt wel ja maar niet als je zo'n flutrolletje krijgt als ik had waar niemand je van zal kennenquote:
Geen ideequote:
Dat is dan ook voorbestemd aan de Hollywood-castquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, als je de hoofdrol speelt wel ja maar niet als je zo'n flutrolletje krijgt als ik had waar niemand je van zal kennen
hahaha prom baasquote:
Ja ik ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen ideemoet hem nog zien
[..]
Dat is dan ook voorbestemd aan de Hollywood-castDat je er al voor gevraagd wordt voor zo`n productie is al nice. Noem nog eens wat bekende films op?
Dat is niet zoquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen ideemoet hem nog zien
[..]
Dat is dan ook voorbestemd aan de Hollywood-castDat je er al voor gevraagd wordt voor zo`n productie is al nice. Noem nog eens wat bekende films op?
Zondag, dinsdag, woensdag en vrijdag vrijquote:
Wat speelde je nou in hugo!!! negeer mij niet ja!quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is niet zo
Asa Butterfield speelde Hugo en die woont hier in Islington. Ben Kingsley en Jude Law zijn Engelse acteurs
Dat doe je goedquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Zondag, dinsdag, woensdag en vrijdag vrij
Maar engelse acteurs wil niet zeggen dat dat geen hollywood isquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is niet zo
Asa Butterfield speelde Hugo en die woont hier in Islington. Ben Kingsley en Jude Law zijn Engelse acteurs
quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat speelde je nou in hugo!!! negeer mij niet ja!
zeg het!!!quote:
Ach, nou ja, het is ook allemaal maar minimaal. Er zijn een hoop kinderen van onze acteerschool die grote rollen in films hebben gespeeld (Narnia, Hugo, Nanny McPhee, Ender's Game, Boy in the Striped Pyjamas, Wolfman, Horrid Henry etc.) maar ik heb slechts een paar heel kleine rolletjes gehad. Ik stel feitelijk niets voorquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar engelse acteurs wil niet zeggen dat dat geen hollywood isHugh Grant, Alan Rickman, etc etc. allemaal hollywood hoor
quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, nou ja, het is ook allemaal maar minimaal. Er zijn een hoop kinderen van onze acteerschool die grote rollen in films hebben gespeeld (Narnia, Hugo, Nanny McPhee, Ender's Game, Boy in the Striped Pyjamas, Wolfman, Horrid Henry etc.) maar ik heb slechts een paar heel kleine rolletjes gehad. Ik stel feitelijk niets voor
quote:
Dat er mensen van jouw acteerschool zulke rollen hebben zegt in ieder geval al dat je op een zeer goeie acteerschool zitquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, nou ja, het is ook allemaal maar minimaal. Er zijn een hoop kinderen van onze acteerschool die grote rollen in films hebben gespeeld (Narnia, Hugo, Nanny McPhee, Ender's Game, Boy in the Striped Pyjamas, Wolfman, Horrid Henry etc.) maar ik heb slechts een paar heel kleine rolletjes gehad. Ik stel feitelijk niets voor
Sof, hij zegt het toch nietquote:
quote:
Ja, dat is waar maar vergeet niet dat er bijna 900 mensen naartoe gaan hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat er mensen van jouw acteerschool zulke rollen hebben zegt in ieder geval al dat je op een zeer goeie acteerschool zit
Zolang je je naam niet zegt en je rol vind ik dat je moet zeggen welke films welquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is waar maar vergeet niet dat er bijna 900 mensen naartoe gaan hoor
Oliver Twist, Attack the Block bla bla bla. Maar daar speel ik allemaal niet in mee
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2013:
Stuart
promisionxexposed
JRRY
Dientje12
Fok-it
Ro-ald
Ga.aguyim
Hypocriet
Rockiejj
Taexon
Niet eens op 1quote:
quote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2013:
supersof
promisionxexposed
Fok-it
Koen66
Anonymousz
Dr_Flash
Dientje12
JRRY
goldfinger1963
Ga.aguyim
Rockiejj
Hypocriet
Black-beauty-babe
douche-eendje
littledrummergirl
Bos81
Whiskers2009
Demon_from_heaven
RockNijntje
Ajacied422
Taexon
JustinK
koekii
Ro-ald
MPG
Pugg
LETMEIN
chufi
Monsieursander
Dagoduck
Toekito
DaMart
KapiteinGasthof
crv
Kimberliedje
2Happy4U
gianni61
LittleBrownie
Spaghettivreter
Angel-Joy
Faux.
Zweetteef
DaMook
CakeAway
Bustin_Beeber
ChesterPerry
msacras
Beach
Ladylike
brojo
Maar wel in de top 5quote:
Jij wel op 1quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2013:
supersof
Stuart
promisionxexposed
JRRY
Hypocriet
Demon_from_heaven
Ga.aguyim
Dientje12
Rockiejj
Angel-Joy
LittleBrownie
Ro-ald
Bustin_Beeber
Taexon
LETMEIN
Monsieursander
2Happy4U
Zweetteef
Bitterlemon
badschaap
Kimberliedje
Faux.
msacras
doeterniettoe123
ImTheBase
ChesterPerry
Nestalgie
Spaghettivreter
Vinniiee
Karina
blek
sinepedraap
plopkweker
tong80
bojan
inhetvliegtuigoverdezee
JesseOzil
datismijnmening
Syntix
kingtoppie
bobbernaut
-supergirl-
alors
TNA
o.us2.0
sneeuwtje
Lorrina
Smack10
timmmmm
GekkePoes
quote:
Oh yeaahquote:
Ja daar komt snel verandering in als je nog steeds mijn vragen ontwijktquote:
Ja, doe maar stoerquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Zondag, dinsdag, woensdag en vrijdag vrij
Ja ik kan er niks aan doen dat ze mij niet inplannenquote:
Oh well, ik probeer zoveel mogelijk wel te beantwoordenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar komt snel verandering in als je nog steeds mijn vragen ontwijkt
Dan moet je ervoor springenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik kan er niks aan doen dat ze mij niet inplannen
quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh well, ik probeer zoveel mogelijk wel te beantwoorden
Kom op zeg, ik ga toch niet mijn anonimiteit volledig weggooien hier op het forum? Dat is gewoon onredelijkquote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:33 schreef Dientje12 het volgende:
Buiten is het koud en kan binnen me joint niet roken
ok ok sorryquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik ga toch niet mijn anonimiteit volledig weggooien hier op het forum? Dat is gewoon onredelijk
niet roken dusquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Want dan komt die wietlucht binnen in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |