abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 1 september 2002 @ 12:59:44 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5607180
Ok, er zijn dus weer gratis codes. Te gebruiken vanaf morgen. Deze zijn alleen bedoeld voor diegenen die ook echt verslagen maken hier. Het kan zijn dat het aantal etc nog gaat veranderen, dat ligt gedeeltelijk ook aan ons zelf.

Ik ga ervan uit dat je zelf een beetje in de gaten houdt hoeveel er tegelijk bezig zijn en ook dat je je code(s) aan iemand anders geeft als je er niet aan toekomt. Ok?

quote:
Beste Cynix*,

Ook dit jaar zullen de betaalstreams weer beginnen, en wel op maandagochtend 2 september a.s. om 9:30. Evenals vorig jaar heeft Endemol besloten gratis pincodes te verstrekken aan diegenen die de avonturen in het BB huis trouw en op de voet volgen. Ook jij komt hiervoor in aanmerking.

Je ontvangt van mij om te beginnen 90 pincodes. Iedere pincode is 2 uur geldig, dus dat komt neer op meer dan een volle week gratis streams volgen. Volgende week maandag zal een inventarisatie worden opgemaakt van de gebruikte pincodes. Op grond hiervan zullen extra pincodes worden uitgedeeld voor de verdere periode.

We vertrouwen erop dat er -net als vorig jaar-, zorgvuldig met de pincodes wordt omgegaan.
Alvast veel plezier toegewenst bij het volgen van de streams, en over een week spreek ik jullie weer!

met vriendelijke groet,
Xxxxxxxxxxx*
*Enige aanpassingen i.v.m. privacy
Geef hieronder s.v.p. even op of je interesse hebt, naar welk emailadres deze gestuurd kunnen worden en eventueel hoeveel tijd/zin je (per dag) hebt.

Edit: Ik wil nog even toevoegen dat ik de codes heb kunnen krijgen, mede dankzij de vriendelijke medewerking van itsme, van de Reality - Big Brother site.

* Cynix ® hoopt ook dit jaar weer vriendschappelijk samen te kunnen werken met alle collega fora en nieuwssites over BB.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 01-09-2002 17:03]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_5607188
Netjes van ze!!! Maar natuurlijk is het ook wel een deel eigenbelang
  † In Memoriam † zondag 1 september 2002 @ 13:02:01 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5607194
Diegenen die hun emailadres hier liever niet plaatsen, mogen ook een ICQ/mailtje sturen. Het is helaas dan wel zo dat niemand je een code kan doneren. Ik kan dat (vooral overdag) namelijk niet allemaal zelf gaan coördineren.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_5607201
Ik ben zeker geďnteresseerd in de gratis codes.

Ben vrij tot en met 15 december (de finale) en kijk 24/7 de streams. Heb Endemol zelf alweer gemaild of ze een abonnementsvorm kunnen aanbieden waarbij ik per maand een vast bedrag betaal; maar daar reageren ze (nog) niet op.

sanshine@sanshine.nl

zondag 1 september 2002 @ 13:04:17 #5
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_5607219
Leuk!
(Ik wil niet) maar wel fijn dat het weer zo mooi geregeld is.
Ben te zaai voor een signature
pi_5607232
Wel gaaf van ze dat ze dat weer doen(die gratis pincodes)
Maar goed ik hoef dat niet ,ik sponser af en toe wel iemand.
(Sanne bv... )
  † In Memoriam † zondag 1 september 2002 @ 13:05:46 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5607235
Ik ga vanavond de codes versturen per mail aan degenen die zich aangemeld hebben. Helaas zal ik keuzes moeten maken om het zo eerlijk mogelijk te doen.
pi_5607261
quote:
Op zondag 01 september 2002 13:05 schreef berney het volgende:
Wel gaaf van ze dat ze dat weer doen(die gratis pincodes)
Maar goed ik hoef dat niet ,ik sponser af en toe wel iemand.
(Sanne bv... )
Zonder mijn sponsors zou ik me geen raad weten!

zondag 1 september 2002 @ 13:11:46 #9
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_5607293
quote:
Op zondag 01 september 2002 13:02 schreef Cynix ® het volgende:
Diegenen die hun emailadres hier liever niet plaatsen, mogen ook een ICQ/mailtje sturen. Het is helaas dan wel zo dat niemand je een code kan doneren. Ik kan dat (vooral overdag) namelijk niet allemaal zelf gaan coördineren.
Als ik codes wil doneren (als er erg veel belangstelling is) kan ik ze toch gewoon aan je mailen/icq'en dat jij ze in de grote batch gooit?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  † In Memoriam † zondag 1 september 2002 @ 13:19:46 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5607365
quote:
Op zondag 01 september 2002 13:11 schreef static het volgende:

[..]

Als ik codes wil doneren (als er erg veel belangstelling is) kan ik ze toch gewoon aan je mailen/icq'en dat jij ze in de grote batch gooit?

Nou, ik ben er ook niet altijd, natuurlijk. Handiger is het die dan rechtstreeks te mailen/ICQ-en naar diegenen die melden dat ze wel even willen 'streamen'. Of je meldt dat je een code over hebt c.q. wilt sponsoren en wacht dan even wie 'm wil hebben.

Vorig jaar hadden we daar 'Vraag/aanbod streamcodes' (o.i.d.) topics voor. Zoiets zou ik het liefste weer doen. Ok?

zondag 1 september 2002 @ 13:19:59 #11
15726 wouswous
Smile, tomorow will be worse
pi_5607369
maar als ik dus nu hier mn email adres neegooi. ben ik dan meteen verplicht om dan iedere keer te gaan kijken?
en kan ik dat uurtje (of de tijd dat ik de mogelijkheid heb...) ook verdelen? (ff een half uurtje kijken, en dan nog een andere keer?) of moet ik dan "verplicht"een uur gaan kijken?
ik droomde vanacht dat ik een spekje van 1 KG at,
vanochtend toen ik wakker werd, was mijn kussen opeens weg.
  zondag 1 september 2002 @ 13:21:31 #12
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_5607380
quote:
Op zondag 01 september 2002 13:19 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Vorig jaar hadden we daar 'Vraag/aanbod streamcodes' (o.i.d.) topics voor. Zoiets zou ik het liefste weer doen. Ok?

Ik vind het allemaal prima hoor, je weet dat ik nog nat achter de oren ben.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_5607395
Ik zou ook graag mee willen doen, maar ik zit midden in een verhuizing en heb jammergenoeg geen tijd. Ik bekijk natuurlijk wel de streamverslagen hier, wat een goed idee!
Strijd tegen de Mc Donaldisering van de media
  zondag 1 september 2002 @ 13:24:16 #14
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5607408
Laat ik me bij deze dan ook maar aanmelden . Hopelijk gaat er de komende dagen dan wel iets meer gebeuren in het huis.

scanman@home.nl

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_5607436
ik ben ook weer beschikbaar voor 1 gratis code per dag.

Ik hoop inderdaad wat scanman01 zegt dat er weer wat gaat gebeuren in het huis

mailadres is f.groes@quicknet.nl

zondag 1 september 2002 @ 13:30:14 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_5607459
Stop mij maar in de nachtploeg.

apkomen@chello.nl

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † zondag 1 september 2002 @ 13:34:34 #17
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5607494
quote:
Op zondag 01 september 2002 13:19 schreef wouswous het volgende:
maar als ik dus nu hier mn email adres neegooi. ben ik dan meteen verplicht om dan iedere keer te gaan kijken?
Nee, ik wil in dit topic eerst inventariseren wie er belangstellling heeft. In een apart donatietopic kun je straks wel aangeven dat je alleen zélf meldt wanneer je tijd hebt en wel een code wilt. Ongevraagd sturen is niet handig, want dan blijven de codes misschien ongebruikt liggen.

Zover ik weet is een code maar één keer bruikbaar, en de tijdsduur van twee uur begint dus zodra je hem intypt.

Plaats s.v.p. géén codes op het forum zelf, in het verleden bleek meestal dat die dan snel verdwenen waren, maar we nooit wisten wie ze gebruikte. Het is wel zo sympathiek een (desnoods kort) verslagje te maken als iemand een code voor je betaalt.

pi_5607555
Ik zou wel regelmatig verslag willen doen van de streams zoals voorgaande jaren.

bastiaan@daarheen.nl

| You should have no expectation of privacy! |
pi_5607566
als ik tijd heb wil ik ook wel eens een verslagje typen.
lijkt me leuk, maar ik moet er wel bij vermelden dat ik dat nog nooit heb gedaan.het zal niet zo goed zijn als we zijn gewend.
pi_5607570
Ik wil geloof ik ook wel een paar codes.....maar begin maar met weinig, ik weet niet of ik het waar kan maken nl....

Als je óver hebt dus (3 is dan echt wel genoeg....)

Kun je met die codes ook BBspy gebruiken gewoon????

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  † In Memoriam † zondag 1 september 2002 @ 13:45:22 #21
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5607585
quote:
Op zondag 01 september 2002 13:43 schreef fashionably_late het volgende:
Kun je met die codes ook BBspy gebruiken gewoon????
Hmmm, ik deed het meestal via de BB-site, maar het kán wel dacht ik. Misschien weten de die-hards raad?
  zondag 1 september 2002 @ 13:52:05 #22
6941 APK
Factual, I think.
pi_5607636
quote:
Op zondag 01 september 2002 13:45 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Hmmm, ik deed het meestal via de BB-site, maar het kán wel dacht ik. Misschien weten de die-hards raad?

Yep, je kunt gewoon BBSpy gebruiken.

Edit: Je moet wel eerst de code invoeren op de BB-site.

[Dit bericht is gewijzigd door APK op 01-09-2002 13:53]

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_5607639
meldt zich
Pluk de dag voordat iemand anders het doet ;-)
pi_5608027
'k moet effe afwachten of ik er dit jaar wel tijd voor heb, misschien meld ik me over een weekje alsnog aan voor vaste codes.
'k kom dan APK vergezellen in de avond/nacht streamploeg, zou wel weer heel zijn.
  zondag 1 september 2002 @ 14:54:43 #25
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_5608190
Heeft ook wel intresse, maar momenteel is mijn HD kapot, dus het duurt nog een weekje voordat ik kan kijken.
speciaal21@hotmail.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')