quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:27 schreef LookAtMe het volgende:
Ik dacht dat TS een date zocht, jammer.
Heel erg teleurgesteld jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:27 schreef LookAtMe het volgende:
Ik dacht dat TS een date zocht, jammer.
Hij doet dit waarschijnlijk omdat hij toch weet dat hij terug kan komen bij je want zo is het dus al eerder gegaan. Dus laten vallen als een baksteen en de eer aan jezelf houden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:15 schreef perfectsecret het volgende:
Omdat ik m'n account gegevens vergeten ben en ik ook geen nieuw wachtwoord ontvang maar een nieuw account aangemaakt. Vorig jaar heb ik het volgende topic geplaatst R&P / Mannelijke fokkers gevraagd!
Ik heb afstand genomen en een maandje later kwam hij met hangende pootjes terug en was verandert had spijt blablabla. Uiteindelijk helaas![]()
![]()
![]()
hem teruggenomen, een grote fout achteraf. Nu is het weer zover, ik was natuurlijk nog steeds jaloers vooral na die heftige periode en we hebben veel ruzies gehad en heb hem niet zijn gang kunnen laten gaan door gebrek aan vertrouwen. Daarnaast had ik nog van allerlei ander gekut in mijn omgeving dus was niet altijd de gezelligste. Meneer begon weer te liegen en ging naar andere meisjes enzo, afgelopen tijd hebben we hoge pieken gehad maar ook erg diepe dalen. Sinds de afgelopen 1.5 maand is het een kwestie van twijfel, uitpraten, er voor gaan en dan haakte hij weer af. Dan twijfelde ik weer en wilde hij, en dan twijfelde hij en wilde ik weer. Afgelopen zondag heeft hij het echt uitgemaakt, hij zei door te hebben dat hij weer als vorig jaar was en wilde aan zichzelf werken wat niet met mij kon. Hij hield nog veel van me en was nog steeds verliefd maar kon niet met mij zijn.. Dafuq..?
![]()
Hij had me een aantal dingen belooft en zou contact opnemen zodra hij normaal kan doen. Hij sloot niet uit nooit meer een relatie te willen hebben met mij want wie weet denkt hij er 'over een maand anders over.'Nou goed maandag even contact gehad en even gebeld, ik moest huilen en kreeg 'sterkte' te horen. 's Avonds nog even op whatsapp gepraat en weer hetzelfde verhaal hij voelt wel wat maar kan geen relatie hebben.. Ik had nog wat liefs gestuurd, geen antwoord natuurlijk. Gisteravond ging meneer al weer aandacht zoeken bij andere meisjes terwijl hij weet me hier diep mee te kwetsen, waarom doet hij dit? Dan laat ik niks horen zoals hij wil, geeft hij me nog even een trap na? We hebben sinds maandag avond geen contact gehad.
Het probleem/samenvatting: wat moet ik nu verwachten? Vorig jaar was dit ook zo en kwam hij met hangende pootjes terug nadat ik niks meer liet horen. Hier hoop ik natuurlijk weer op.. Iemand schud me wakker, waarom huil ik de hele dag om deze jongen? Als ik ZO veel beter verdien? Waarom blijf ik me vastklampen aan deze lamzak? En vooral wat moet ik nou wel niet denken van hem nu hij weer zo'n fase heeft..
zozo, twee hele dagenquote:We hebben sinds maandag avond geen contact gehad.
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:05 schreef 314 het volgende:
[..]
zozo, twee hele dagendat is niet 'wat tijd gunnen' natuurlijk
Ik ben bang hem echt kwijt te raken.. Ik wil hem, degene die hij was voordat hij weer zo ging doen. Net als vorig jaar maar toen kwam hij weer 'normaal' terug. Nu hoop ik zo dat dat weer gebeurt dat ik niet verder kan. Dat is het probleem, ik wil het zo graag goed tussen ons hebben maar het komt van 1 kant en dat moet ik toch niet willen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:12 schreef INViCTuS het volgende:
Je bent eigenlijk "bang" dat je in hetzelfde schuitje al afgelopen jaar zult belanden en hij weet dat enigszins. Laat je niet aan het lijntje houden en zet voor jezelf op een rij wat jij wil en move on...ga lekker op stap met vrienden en desnoods daten als je daar behoefte aan hebt.
In een relatie kan het onmogelijk maar van 1 kant komen inderdaad. Is hij wel betrouwbaar dan? Ik neem aan dat jullie oud en wijs genoeg zijn dat jullie weten wat er gebeurd en wat er speelt. Jij wilt hem terug zoals hij was maar die garantie heb je niet en om daar op te gaan hopen heb je alleen jezelf maar mee. Geef hem de tijd die hij denkt nodig te hebben voor zichzelf maar ga zelf wel verder met lekker je eigen dingen doen en blijf er niet te lang in hangen, zou ik zeggen...quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:15 schreef perfectsecret het volgende:
[..]
Ik ben bang hem echt kwijt te raken.. Ik wil hem, degene die hij was voordat hij weer zo ging doen. Net als vorig jaar maar toen kwam hij weer 'normaal' terug. Nu hoop ik zo dat dat weer gebeurt dat ik niet verder kan. Dat is het probleem, ik wil het zo graag goed tussen ons hebben maar het komt van 1 kant en dat moet ik toch niet willen?
quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:15 schreef perfectsecret het volgende:
[..]
Ik ben bang hem echt kwijt te raken..
Tja, TS is duidelijk verliefd en daarom zijn de rationele beslissingen erg moeilijk uit te voeren.quote:
Ik heb in bijna precies dezelfde situatie gezeten als jij, en het doet me pijn om je dit te vertellen: maar die jongen krijg je niet meer terug. Zelfs al gaat hij weer helemaal voor je, dan gaat het jou niet snel genoeg lukken om hem te vergeven, waardoor hij gaat zeggen 'zie je nou wel er verandert nooit iets en je blijft achterdochtig' en dan begint de cirkel opnieuw. Het enige wat je kan doen is echt verder gaan met je leven en hem echt los laten. Wie weet gaat hij dan eens volwassen worden, en kom je hem over een paar jaar tegen en werkt het dan wel. Of beter nog: kom je een fijne vent tegen met wie je het even fijn hebt, en niet de diepe dalen erbij.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:15 schreef perfectsecret het volgende:
[..]
Ik ben bang hem echt kwijt te raken.. Ik wil hem, degene die hij was voordat hij weer zo ging doen. Net als vorig jaar maar toen kwam hij weer 'normaal' terug. Nu hoop ik zo dat dat weer gebeurt dat ik niet verder kan. Dat is het probleem, ik wil het zo graag goed tussen ons hebben maar het komt van 1 kant en dat moet ik toch niet willen?
Inderdaad!quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:11 schreef Murdera het volgende:
Gewoon nog een keer terugnemen, dit keer zal hij echt anders zijn.
Nee?quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:53 schreef perfectsecret het volgende:
Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat ik iemand vind die me beter zou behandelen
Misschien een beetje een dooddoener, maar uiteindelijk moet je het gewoon de tijd geven...quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:25 schreef perfectsecret het volgende:
Omdat ik het niet snap kan ik het ook geen plekje geven. Hoe kan je het ene moment in m'n armen liggen en huilend zeggen dat je me niet kwijt wil? En de dag erop me bij het grofvuil zetten en totaal geen respect voor mij tonen na zo lange tijd.
Het is lastig om in te zien dat er een ander zal komen in mijn leven omdat ik niet beter weet dan samen met hem zijn. Fijne momenten, geborgenheid, liefde en intimiteit koppel ik aan hem en ik kan dat niet los zien.
Bedankt voor alle reacties tot nu toe iig, ik begin in te zien dat ik een wanhopige vaatdoek ben. Maar toch blijf ik me afvragen waarom in godesnaam wil ik zo'n klootzak terug en trek ik me alles zo aan?!
Antwoord was toch in de topicreeks over exen hierop? Dit is gewoon je gevoel die spreekt. Juist wat daar besproken werdquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:25 schreef perfectsecret het volgende:
Omdat ik het niet snap kan ik het ook geen plekje geven. Hoe kan je het ene moment in m'n armen liggen en huilend zeggen dat je me niet kwijt wil? En de dag erop me bij het grofvuil zetten en totaal geen respect voor mij tonen na zo lange tijd.
Het is lastig om in te zien dat er een ander zal komen in mijn leven omdat ik niet beter weet dan samen met hem zijn. Fijne momenten, geborgenheid, liefde en intimiteit koppel ik aan hem en ik kan dat niet los zien.
Bedankt voor alle reacties tot nu toe iig, ik begin in te zien dat ik een wanhopige vaatdoek ben. Maar toch blijf ik me afvragen waarom in godesnaam wil ik zo'n klootzak terug en trek ik me alles zo aan?!
Top! Goed dat je zo'n sterke stap zet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:34 schreef perfectsecret het volgende:
Social media, gelijk hem verwijderd omdat het te confronterend is.
Ach, het is zijn verlies. Hoe graag ik hem ook wel niet terug zou willen. Ik moet zelfrespect hebben en dat heb ik blijkbaar niet als hij met mij is.
Inderdaad goedzo! Het lijkt erop alsof je ook niet helemaal je zelf meer bent door deze situatie. Als er nou een tijdje weer voorbij is zal je dingen wel weer helderder in je hoofd hebben en blij zijn met dit besluit. Dan sta je ook weer sterker in je schoenen om hem af te wijzen mocht hij zich weer bedenken! Sterkte..quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:34 schreef perfectsecret het volgende:
Social media, gelijk hem verwijderd omdat het te confronterend is.
Ach, het is zijn verlies. Hoe graag ik hem ook wel niet terug zou willen. Ik moet zelfrespect hebben en dat heb ik blijkbaar niet als hij met mij is.
Zo te lezen ben je vooral bang voor de pijn en het verdriet wat je hebt omdat je alleen bent. Je hebt zelf al wel ingezien dat hij geen goede keuze voor je is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:25 schreef perfectsecret het volgende:
Hehquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:31 schreef perfectsecret het volgende:
Dates zijn welkom, zullen wel rebounds zijn.
Ehm omdat je verliefd bent misschien? Je moet jezelf niet ook nog straffen dat je diegene mist, maar je moet wel echt het besef dat je beter verdient, laten zegevieren boven je gevoel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:53 schreef perfectsecret het volgende:
Ik ben 20! Ik denk dat ik zo bang ben om hem kwijt te raken omdat ik ergens in me ook niet alleen wil zijn. Ik vond de fijne momenten zo onwijs fijn samen en omdat dit mijn eerste, lange serieuze relatie was is het een klap dat ik dat niet meer zal hebben. Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat ik iemand vind die me beter zou behandelen waar ik het ook zo fijn mee zal hebben. Ik ben stapelgek op hem, denk ik.. Hoe langer ik nadenk hoe meer ik twijfel, hoe kan ik gek zijn op iemand die zich zo naar mij gedraagt? Misschien ben ik gewoon gehecht aan hem als iemand waar ik altijd leuke dingen mee deed, mee kon lachen huilen en praten 3.5 jaar lang. En als dat zomaar plotseling wegvalt kan ik dat geen plekjes geven.
Waar is mijn zelfrespect, waarde etc. idd? En dat is het probleem ik kan het van mezelf gewoon niet begrijpen waarom ik hem mis en hem terug wil. Het is zo krom allemaal ik wil hem niet missen, ik wil hem niet willen zien, ik wil boos op hem zijn voor de manier waarop hij met me omgaat, ik wil dat ik er klaar mee ben in plaats van hij. Maar dat lukt me gewoon niet, ik "snap" hem gewoon dat hij vreemdging/loog/oneerlijk was, dat hoort toch niet?
Dit.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:16 schreef AgLarrr het volgende:
Hij doet wat jij maanden geleden al had moeten doen: er een definitief einde aan breien.
Wat je kan verwachten? Helemaal niets, en in het ergste geval nog een tijdje van de zelfde stront die je had tijdens je relatie. Waarom je zelf niet inziet dat je beter af bent zonder hem is me een raadsel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |