abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121645113
Omdat ik m'n account gegevens vergeten ben en ik ook geen nieuw wachtwoord ontvang maar een nieuw account aangemaakt. Vorig jaar heb ik het volgende topic geplaatst R&P / Mannelijke fokkers gevraagd!

Ik heb afstand genomen en een maandje later kwam hij met hangende pootjes terug en was verandert had spijt blablabla. Uiteindelijk helaas :'( :'( :'( :'( hem teruggenomen, een grote fout achteraf. Nu is het weer zover, ik was natuurlijk nog steeds jaloers vooral na die heftige periode en we hebben veel ruzies gehad en heb hem niet zijn gang kunnen laten gaan door gebrek aan vertrouwen. Daarnaast had ik nog van allerlei ander gekut in mijn omgeving dus was niet altijd de gezelligste. Meneer begon weer te liegen en ging naar andere meisjes enzo, afgelopen tijd hebben we hoge pieken gehad maar ook erg diepe dalen. Sinds de afgelopen 1.5 maand is het een kwestie van twijfel, uitpraten, er voor gaan en dan haakte hij weer af. Dan twijfelde ik weer en wilde hij, en dan twijfelde hij en wilde ik weer. Afgelopen zondag heeft hij het echt uitgemaakt, hij zei door te hebben dat hij weer als vorig jaar was en wilde aan zichzelf werken wat niet met mij kon. Hij hield nog veel van me en was nog steeds verliefd maar kon niet met mij zijn.. Dafuq..? :?

Hij had me een aantal dingen belooft en zou contact opnemen zodra hij normaal kan doen. Hij sloot niet uit nooit meer een relatie te willen hebben met mij want wie weet denkt hij er 'over een maand anders over.' }:| Nou goed maandag even contact gehad en even gebeld, ik moest huilen en kreeg 'sterkte' te horen. 's Avonds nog even op whatsapp gepraat en weer hetzelfde verhaal hij voelt wel wat maar kan geen relatie hebben.. Ik had nog wat liefs gestuurd, geen antwoord natuurlijk. Gisteravond ging meneer al weer aandacht zoeken bij andere meisjes terwijl hij weet me hier diep mee te kwetsen, waarom doet hij dit? Dan laat ik niks horen zoals hij wil, geeft hij me nog even een trap na? We hebben sinds maandag avond geen contact gehad.

Het probleem/samenvatting: wat moet ik nu verwachten? Vorig jaar was dit ook zo en kwam hij met hangende pootjes terug nadat ik niks meer liet horen. Hier hoop ik natuurlijk weer op.. Iemand schud me wakker, waarom huil ik de hele dag om deze jongen? Als ik ZO veel beter verdien? Waarom blijf ik me vastklampen aan deze lamzak? En vooral wat moet ik nou wel niet denken van hem nu hij weer zo'n fase heeft.. :?
pi_121645437
Doet me denken aan een jongen die ik ken. Zwijg hem dood :)
pi_121645587
Ik dacht dat TS een date zocht, jammer.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_121645651
quote:
9s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:27 schreef LookAtMe het volgende:
  woensdag 16 januari 2013 @ 18:29:45 #5
385895 VitDijk88
Heeft een luisterend oor
pi_121645652
quote:
9s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:27 schreef LookAtMe het volgende:
Heel erg teleurgesteld ja :')

Vergeet deze vent alsjeblieft. Deze relatie klinkt totaal niet als hoe een 'normale' relatie eruit hoort te zien. Als jullie beiden in fases twijfelen, dan hoor je eigenlijk genoeg te weten.
Elk nadeel heeft z'n voordeel!
  PR/Manusje van alles woensdag 16 januari 2013 @ 18:30:45 #6
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_121645685
Ts moet wat ballen groeien.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_121645709
Dates zijn welkom, zullen wel rebounds zijn. ;)
pi_121645815
Oh mine god girl!
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  woensdag 16 januari 2013 @ 18:36:32 #9
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_121645899
Je laat je gebruiken door hem, niet goed voor je eigenwaarde!
Grow up!!!
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_121646367
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:15 schreef perfectsecret het volgende:
Omdat ik m'n account gegevens vergeten ben en ik ook geen nieuw wachtwoord ontvang maar een nieuw account aangemaakt. Vorig jaar heb ik het volgende topic geplaatst R&P / Mannelijke fokkers gevraagd!

Ik heb afstand genomen en een maandje later kwam hij met hangende pootjes terug en was verandert had spijt blablabla. Uiteindelijk helaas :'( :'( :'( :'( hem teruggenomen, een grote fout achteraf. Nu is het weer zover, ik was natuurlijk nog steeds jaloers vooral na die heftige periode en we hebben veel ruzies gehad en heb hem niet zijn gang kunnen laten gaan door gebrek aan vertrouwen. Daarnaast had ik nog van allerlei ander gekut in mijn omgeving dus was niet altijd de gezelligste. Meneer begon weer te liegen en ging naar andere meisjes enzo, afgelopen tijd hebben we hoge pieken gehad maar ook erg diepe dalen. Sinds de afgelopen 1.5 maand is het een kwestie van twijfel, uitpraten, er voor gaan en dan haakte hij weer af. Dan twijfelde ik weer en wilde hij, en dan twijfelde hij en wilde ik weer. Afgelopen zondag heeft hij het echt uitgemaakt, hij zei door te hebben dat hij weer als vorig jaar was en wilde aan zichzelf werken wat niet met mij kon. Hij hield nog veel van me en was nog steeds verliefd maar kon niet met mij zijn.. Dafuq..? :?

Hij had me een aantal dingen belooft en zou contact opnemen zodra hij normaal kan doen. Hij sloot niet uit nooit meer een relatie te willen hebben met mij want wie weet denkt hij er 'over een maand anders over.' }:| Nou goed maandag even contact gehad en even gebeld, ik moest huilen en kreeg 'sterkte' te horen. 's Avonds nog even op whatsapp gepraat en weer hetzelfde verhaal hij voelt wel wat maar kan geen relatie hebben.. Ik had nog wat liefs gestuurd, geen antwoord natuurlijk. Gisteravond ging meneer al weer aandacht zoeken bij andere meisjes terwijl hij weet me hier diep mee te kwetsen, waarom doet hij dit? Dan laat ik niks horen zoals hij wil, geeft hij me nog even een trap na? We hebben sinds maandag avond geen contact gehad.

Het probleem/samenvatting: wat moet ik nu verwachten? Vorig jaar was dit ook zo en kwam hij met hangende pootjes terug nadat ik niks meer liet horen. Hier hoop ik natuurlijk weer op.. Iemand schud me wakker, waarom huil ik de hele dag om deze jongen? Als ik ZO veel beter verdien? Waarom blijf ik me vastklampen aan deze lamzak? En vooral wat moet ik nou wel niet denken van hem nu hij weer zo'n fase heeft.. :?
Hij doet dit waarschijnlijk omdat hij toch weet dat hij terug kan komen bij je want zo is het dus al eerder gegaan. Dus laten vallen als een baksteen en de eer aan jezelf houden.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_121646417
Jezus, move on. Wtf.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 16 januari 2013 @ 19:05:28 #12
112251 314
gimme pie!
pi_121647077
quote:
We hebben sinds maandag avond geen contact gehad.
zozo, twee hele dagen :') dat is niet 'wat tijd gunnen' natuurlijk
pi_121647131
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:05 schreef 314 het volgende:

[..]

zozo, twee hele dagen :') dat is niet 'wat tijd gunnen' natuurlijk
Je hebt gelijk |:(
  woensdag 16 januari 2013 @ 19:12:06 #14
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_121647348
Je bent eigenlijk "bang" dat je in hetzelfde schuitje al afgelopen jaar zult belanden en hij weet dat enigszins. Laat je niet aan het lijntje houden en zet voor jezelf op een rij wat jij wil en move on...ga lekker op stap met vrienden en desnoods daten als je daar behoefte aan hebt.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_121647515
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:12 schreef INViCTuS het volgende:
Je bent eigenlijk "bang" dat je in hetzelfde schuitje al afgelopen jaar zult belanden en hij weet dat enigszins. Laat je niet aan het lijntje houden en zet voor jezelf op een rij wat jij wil en move on...ga lekker op stap met vrienden en desnoods daten als je daar behoefte aan hebt.
Ik ben bang hem echt kwijt te raken.. Ik wil hem, degene die hij was voordat hij weer zo ging doen. Net als vorig jaar maar toen kwam hij weer 'normaal' terug. Nu hoop ik zo dat dat weer gebeurt dat ik niet verder kan. Dat is het probleem, ik wil het zo graag goed tussen ons hebben maar het komt van 1 kant en dat moet ik toch niet willen?
  woensdag 16 januari 2013 @ 19:30:14 #16
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_121648224
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:15 schreef perfectsecret het volgende:

[..]

Ik ben bang hem echt kwijt te raken.. Ik wil hem, degene die hij was voordat hij weer zo ging doen. Net als vorig jaar maar toen kwam hij weer 'normaal' terug. Nu hoop ik zo dat dat weer gebeurt dat ik niet verder kan. Dat is het probleem, ik wil het zo graag goed tussen ons hebben maar het komt van 1 kant en dat moet ik toch niet willen?
In een relatie kan het onmogelijk maar van 1 kant komen inderdaad. Is hij wel betrouwbaar dan? Ik neem aan dat jullie oud en wijs genoeg zijn dat jullie weten wat er gebeurd en wat er speelt. Jij wilt hem terug zoals hij was maar die garantie heb je niet en om daar op te gaan hopen heb je alleen jezelf maar mee. Geef hem de tijd die hij denkt nodig te hebben voor zichzelf maar ga zelf wel verder met lekker je eigen dingen doen en blijf er niet te lang in hangen, zou ik zeggen...
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_121648904
TT aangepast.

En verder, ik kan er bijna niet anders maken dan " :') ". Je hebt hersenen toch? Denk even na (gebruik je (gezonde) verstand), trek je conclusies en voer die conclusies uit.
pi_121648926
quote:

[..]

Ik ben bang hem echt kwijt te raken..
:').
pi_121649641
Klinkt alsof hij je aan het lijntje houdt en het voor 'lust' doet.

Hoop dat ik mij vergis maar daar lijkt het op.
pi_121649762
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

:').
Tja, TS is duidelijk verliefd en daarom zijn de rationele beslissingen erg moeilijk uit te voeren.
pi_121660533
quote:

[..]

Ik heb in bijna precies dezelfde situatie gezeten als jij, en het doet me pijn om je dit te vertellen: maar die jongen krijg je niet meer terug. Zelfs al gaat hij weer helemaal voor je, dan gaat het jou niet snel genoeg lukken om hem te vergeven, waardoor hij gaat zeggen 'zie je nou wel er verandert nooit iets en je blijft achterdochtig' en dan begint de cirkel opnieuw. Het enige wat je kan doen is echt verder gaan met je leven en hem echt los laten. Wie weet gaat hij dan eens volwassen worden, en kom je hem over een paar jaar tegen en werkt het dan wel. Of beter nog: kom je een fijne vent tegen met wie je het even fijn hebt, en niet de diepe dalen erbij.

Veel sterkte.
  donderdag 17 januari 2013 @ 11:42:55 #22
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_121673535
Dat je dit nog moet vragen hier. Lees je eigen verhaal eens terug.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_121674393
Bedankt voor alle antwoorden. M'n verstand zegt laat hem gaan, hij kan het uitzoeken ik verdien beter. Maar ik ben ergens nog zo stapelgek op hem en snap niet waarom? Hoe kan ik liefde voelen voor zoiets? Eerste serieuze relatie van 3.5 jaar, veel geleerd en meegemaakt.

We hebben gister nog even wat contact gehad, weer hetzelfde verhaal maar daarna wel leuk gezellig gesprek. Hij gaf aan het een fijn gesprek te hebben gevonden, ik ook. Ben met een goed gevoel gaan slapen, vannochtend zag ik hem helaas met dat meisje waarmee die niks meer zou doen. Wat hij me beloofde zondag, gister ook weer "geen behoefte aan meisjes, heb even rust nodig blablabla". Heb hem uit woede, achteraf wanhopig, gevraagd een verklaring te geven voor wat ik heb gezien. Geen antwoord.. Hem daarna nog even gezien hij ontweek mijn blik maar hebben elkaar beetje aangekeken.. Zo emotieloos en kil en dat na 3.5 jaar. Zo'n fijne tijd gehad afgelopen weken en toekomstplannen gemaakt.. Hoe kan iemand in een halve dag zo omslaan? Eerst ervoor willen werken en dan BAM ineens een paar uur later is het klaar en gedraagt hij zich zo onrespectvol.. Ik snap het niet, iemand een verklaring?
pi_121676073
Laat hem gaan joh, hoe pijnlijk het ook is, je hebt er niks aan. Het is, zoals je zelf zegt, een lamzak, niet iemand waar je (imo) nog een leuke relatie mee gaat krijgen. En kwijt ben je hem geloof ik toch al. Of, beter bekeken, hij jou.

Verder houd ik me aanbevolen voor een rebound.
pi_121676183
Je zou je eigen verhaal eens moeten lezen vanuit de 'objectieve positie'. Je komt op mij over alsof je bang bent om hem kwijt te raken en (je weet dat dit onvermijdelijk is) daarom aan alles vastklampt, alles als een 'teken' ziet. Maar hierdoor bereik je juist sneller de break up omdat de jongen zich verstikt voelt.

Daarnaast komt hij op mij over alsof hij het allemaal wel best vindt. Denk dat hij zich zo gedraagt omdat ie a) klaar met je is of b) uit overlevingsmodus tegen alles aan gaat schoppen. Maakt eigenlijk niet zo uit welke van de twee het is want het gaat uiteindelijk toch mis.

Wat maakt je zo bang om hem te verliezen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')