quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:27 schreef LookAtMe het volgende:
Ik dacht dat TS een date zocht, jammer.
Heel erg teleurgesteld jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:27 schreef LookAtMe het volgende:
Ik dacht dat TS een date zocht, jammer.
Hij doet dit waarschijnlijk omdat hij toch weet dat hij terug kan komen bij je want zo is het dus al eerder gegaan. Dus laten vallen als een baksteen en de eer aan jezelf houden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:15 schreef perfectsecret het volgende:
Omdat ik m'n account gegevens vergeten ben en ik ook geen nieuw wachtwoord ontvang maar een nieuw account aangemaakt. Vorig jaar heb ik het volgende topic geplaatst R&P / Mannelijke fokkers gevraagd!
Ik heb afstand genomen en een maandje later kwam hij met hangende pootjes terug en was verandert had spijt blablabla. Uiteindelijk helaas![]()
![]()
![]()
hem teruggenomen, een grote fout achteraf. Nu is het weer zover, ik was natuurlijk nog steeds jaloers vooral na die heftige periode en we hebben veel ruzies gehad en heb hem niet zijn gang kunnen laten gaan door gebrek aan vertrouwen. Daarnaast had ik nog van allerlei ander gekut in mijn omgeving dus was niet altijd de gezelligste. Meneer begon weer te liegen en ging naar andere meisjes enzo, afgelopen tijd hebben we hoge pieken gehad maar ook erg diepe dalen. Sinds de afgelopen 1.5 maand is het een kwestie van twijfel, uitpraten, er voor gaan en dan haakte hij weer af. Dan twijfelde ik weer en wilde hij, en dan twijfelde hij en wilde ik weer. Afgelopen zondag heeft hij het echt uitgemaakt, hij zei door te hebben dat hij weer als vorig jaar was en wilde aan zichzelf werken wat niet met mij kon. Hij hield nog veel van me en was nog steeds verliefd maar kon niet met mij zijn.. Dafuq..?
![]()
Hij had me een aantal dingen belooft en zou contact opnemen zodra hij normaal kan doen. Hij sloot niet uit nooit meer een relatie te willen hebben met mij want wie weet denkt hij er 'over een maand anders over.'Nou goed maandag even contact gehad en even gebeld, ik moest huilen en kreeg 'sterkte' te horen. 's Avonds nog even op whatsapp gepraat en weer hetzelfde verhaal hij voelt wel wat maar kan geen relatie hebben.. Ik had nog wat liefs gestuurd, geen antwoord natuurlijk. Gisteravond ging meneer al weer aandacht zoeken bij andere meisjes terwijl hij weet me hier diep mee te kwetsen, waarom doet hij dit? Dan laat ik niks horen zoals hij wil, geeft hij me nog even een trap na? We hebben sinds maandag avond geen contact gehad.
Het probleem/samenvatting: wat moet ik nu verwachten? Vorig jaar was dit ook zo en kwam hij met hangende pootjes terug nadat ik niks meer liet horen. Hier hoop ik natuurlijk weer op.. Iemand schud me wakker, waarom huil ik de hele dag om deze jongen? Als ik ZO veel beter verdien? Waarom blijf ik me vastklampen aan deze lamzak? En vooral wat moet ik nou wel niet denken van hem nu hij weer zo'n fase heeft..
zozo, twee hele dagenquote:We hebben sinds maandag avond geen contact gehad.
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:05 schreef 314 het volgende:
[..]
zozo, twee hele dagendat is niet 'wat tijd gunnen' natuurlijk
Ik ben bang hem echt kwijt te raken.. Ik wil hem, degene die hij was voordat hij weer zo ging doen. Net als vorig jaar maar toen kwam hij weer 'normaal' terug. Nu hoop ik zo dat dat weer gebeurt dat ik niet verder kan. Dat is het probleem, ik wil het zo graag goed tussen ons hebben maar het komt van 1 kant en dat moet ik toch niet willen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:12 schreef INViCTuS het volgende:
Je bent eigenlijk "bang" dat je in hetzelfde schuitje al afgelopen jaar zult belanden en hij weet dat enigszins. Laat je niet aan het lijntje houden en zet voor jezelf op een rij wat jij wil en move on...ga lekker op stap met vrienden en desnoods daten als je daar behoefte aan hebt.
In een relatie kan het onmogelijk maar van 1 kant komen inderdaad. Is hij wel betrouwbaar dan? Ik neem aan dat jullie oud en wijs genoeg zijn dat jullie weten wat er gebeurd en wat er speelt. Jij wilt hem terug zoals hij was maar die garantie heb je niet en om daar op te gaan hopen heb je alleen jezelf maar mee. Geef hem de tijd die hij denkt nodig te hebben voor zichzelf maar ga zelf wel verder met lekker je eigen dingen doen en blijf er niet te lang in hangen, zou ik zeggen...quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:15 schreef perfectsecret het volgende:
[..]
Ik ben bang hem echt kwijt te raken.. Ik wil hem, degene die hij was voordat hij weer zo ging doen. Net als vorig jaar maar toen kwam hij weer 'normaal' terug. Nu hoop ik zo dat dat weer gebeurt dat ik niet verder kan. Dat is het probleem, ik wil het zo graag goed tussen ons hebben maar het komt van 1 kant en dat moet ik toch niet willen?
quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:15 schreef perfectsecret het volgende:
[..]
Ik ben bang hem echt kwijt te raken..
Tja, TS is duidelijk verliefd en daarom zijn de rationele beslissingen erg moeilijk uit te voeren.quote:
Ik heb in bijna precies dezelfde situatie gezeten als jij, en het doet me pijn om je dit te vertellen: maar die jongen krijg je niet meer terug. Zelfs al gaat hij weer helemaal voor je, dan gaat het jou niet snel genoeg lukken om hem te vergeven, waardoor hij gaat zeggen 'zie je nou wel er verandert nooit iets en je blijft achterdochtig' en dan begint de cirkel opnieuw. Het enige wat je kan doen is echt verder gaan met je leven en hem echt los laten. Wie weet gaat hij dan eens volwassen worden, en kom je hem over een paar jaar tegen en werkt het dan wel. Of beter nog: kom je een fijne vent tegen met wie je het even fijn hebt, en niet de diepe dalen erbij.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:15 schreef perfectsecret het volgende:
[..]
Ik ben bang hem echt kwijt te raken.. Ik wil hem, degene die hij was voordat hij weer zo ging doen. Net als vorig jaar maar toen kwam hij weer 'normaal' terug. Nu hoop ik zo dat dat weer gebeurt dat ik niet verder kan. Dat is het probleem, ik wil het zo graag goed tussen ons hebben maar het komt van 1 kant en dat moet ik toch niet willen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |