Geen idee, ik weet ook niet hoe de wereld er toen uitzietquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En hoe had je moeder dat gedaan als je in 1980 was geboren?
Is die er nu niet meer?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet ook niet hoe de wereld er toen uitzietIs misschien wel een naieve manier van ernaar kijken, misschien gebeurde er toen veel meer maar werd dat niet verslagen. Of was er sociale controle, kon je met je vriendjes naar school fietsen.
De plek waar ik toen woonde was dat er sowieso niet, en hier eigenlijk ook niet echt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is die er nu niet meer?
Ah well, ik begrijp de bezorgdheid van ouders wel, maar het is natuurlijk ook maar schijnveiligheid.
Dan weet ze wel dat als ik niet bel dat er iets is, en dan kan ze school bellen en dan weet ze dat ik niet aangekomen ben en dan kan ze de politie bellen dat haar kind weg isquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ja, als je door een vent van je fiets wordt gesleurd helpt die mobiel je natuurlijk ook niet echt.
Het zou wel handig kunnen zijn als je fiets gestolen wordt. Dan wel
Ja dat snap ik, al snap ik je moeder ook wel weer.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:38 schreef megamandy het volgende:
Hell, mijn ma is vijf jaar geleden toen ik wel in de zomer alleen thuis mocht blijven ivm werk (en mijn ouders in België op de camping) terug gekomen omdat ik naar vrienden was gegaan en mijn telefoon was leeg geraakt dus kon ze mij niet bereiken.
Toen ben ik echt boos op haar geweest
Ik werd door een vriend thuisgebrachtquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, al snap ik je moeder ook wel weer.
Wat mijn vader wel deed vroegah voordat ik een vriendje had, was mij ophalen als ik op stap was geweest. En als ik niet om 0:00 buiten stond kwam ie me hoogstpersoonlijk uit de kroeg trekken
Mhehe dat snap ik welquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
Godsamme mijn moeder heeft maar 1 keer de politie gebeld en dat was omdat ik om 2 uur 's nachts nog niet thuis was op woensdag op mijn veertiende
En natuurlijk nog geen mobiel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn vader zat namelijk in het buitenland. Anders was hij me wel komen halen
Dat ja, toen ik nog op de middelbare school zatquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, al snap ik je moeder ook wel weer.
Wat mijn vader wel deed vroegah voordat ik een vriendje had, was mij ophalen als ik op stap was geweest. En als ik niet om 0:00 buiten stond kwam ie me hoogstpersoonlijk uit de kroeg trekken
Was, hij is met de VUT tegenwoordigquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:46 schreef Loqi het volgende:
kwam je pa je dan ook in uniform halen?(hij was/is toch officier in t leger?)
helaas, dat maakt t plaatje net iets minderquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Was, hij is met de VUT tegenwoordig
Nee, meestal was ie dan al omgekleed om 2 uur 's nachts
Moet je een keizersnede voor je spiraal?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, ik heb geen nieuw spiraal.
Voor we begonnen vroeg de dokter of er een kans was dat ik Chlamydia had. Tja. Mijn ex waar ik 5 jaar geleden mee was, bleek een ongelofelijke oetlul te zijn. Ik durf niet mijn hand ervoor in het vuur te steken dat hij nooit vreemdgegaan is. Dus dokter wilde eerst dat testen. Ok, ook goed.
Hij monster nemen. Toen bleek dus dat hij de touwtjes van m'n spiraal niet zag zitten. Zit waarschijnlijk erg diep en hij kan er niet bij. Dus heb nu een buisje met derrie dat ik naar het ziekenhuis moet brengen en moet een afspraak maken met de gynaecoloog.
Heb ik dat
Aan de ene kant wel handig toch? Spiraal kon toch niet geplaatst worden en dan weet je meteen of je schoon bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Voor we begonnen vroeg de dokter of er een kans was dat ik Chlamydia had. Tja. Mijn ex waar ik 5 jaar geleden mee was, bleek een ongelofelijke oetlul te zijn. Ik durf niet mijn hand ervoor in het vuur te steken dat hij nooit vreemdgegaan is. Dus dokter wilde eerst dat testen. Ok, ook goed.
Hij monster nemen. Toen bleek dus dat hij de touwtjes van m'n spiraal niet zag zitten. Zit waarschijnlijk erg diep en hij kan er niet bij. Dus heb nu een buisje met derrie dat ik naar het ziekenhuis moet brengen en moet een afspraak maken met de gynaecoloog.
Heb ik dat
Lekker danquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb ik dat
Ik mag hopen van nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet je een keizersnede voor je spiraal?
Ja vind het ook niet zo erg. M'n moeder die speciaal mee was om mee terug te lopen kon de humor er ook wel van inzienquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel handig toch? Spiraal kon toch niet geplaatst worden en dan weet je meteen of je schoon bent
Mijn ex moest zich van mij laten testen voor we zonder rubbers gingen. Ik had hele brave contacten gehad, dus bij mij geen kans. Hij was toen clean. Maar zoals ik al zei, het was een oetlul, dus ik weet niet of hij vreemd is gegaan toen hij met mij was. Dat kan ik natuurlijk niet met zekerheid zeggen. Beter geen risico nemenquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb me wel laten checken trouwens, voordat de rubbers er af gingen bij mij en bb
D'r zal vast wel een uitleg achter zitten?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:53 schreef Dwyn het volgende:
Hmmz, iemand in de Bodieboost community heeft een week niet gesport omdat haar moeder oogontsteking heeft?
Ik kocht mijn eerste in 1999 ofzo ermahgerd.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
En dafuq, iedereen hier met mobieltjes op de basisschool? Ik voel me oud
Het mobieltje dat ik had vind ik wel wat anders dan kinderen met iPhonesquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ook nie hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had mijn eerste toen ik 15 was geloof ik, dus ook rond '99. Omdat het stoer was om die op tafel te leggen in de kroegquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kocht mijn eerste in 1999 ofzo ermahgerd.
Omdat ik toen ging studeren
JA TOEN HAD JE NOG GEEN iPHONESquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het mobieltje dat ik had vind ik wel wat anders dan kinderen met iPhonesHet vriendinnetje van mijn zusje, ze is 14, heeft een iPhone. Gewoon gekregen van haar moeder. Wat.
Ja maar toen ik op de basisschool zat bestonden mobieltjes nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het mobieltje dat ik had vind ik wel wat anders dan kinderen met iPhonesHet vriendinnetje van mijn zusje, ze is 14, heeft een iPhone. Gewoon gekregen van haar moeder. Wat.
Als moeder vervolgens zoveel hulp nodig heeft gehad dat ze zelf geen tijd meer had om te sporten snap ik het. Anders niet echtquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:53 schreef Dwyn het volgende:
Hmmz, iemand in de Bodieboost community heeft een week niet gesport omdat haar moeder oogontsteking heeft?
Mjah, misschien moet ze voor haar doodzieke moeder zorgen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
D'r zal vast wel een uitleg achter zitten?
Toen was alles wat niet die basis-Motorola was in theorie een iphonequote:Op woensdag 16 januari 2013 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JA TOEN HAD JE NOG GEEN iPHONES!!!
Een motorola prepaid pakket had ik. Een grijze met een antenne en zes beltonenquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had mijn eerste toen ik 15 was geloof ik, dus ook rond '99. Omdat het stoer was om die op tafel te leggen in de kroeg
Die had ik ook echt niet gekregenquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JA TOEN HAD JE NOG GEEN iPHONES!!!
Ja oke.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar toen ik op de basisschool zat bestonden mobieltjes niet
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een motorola prepaid pakket had ik. Een grijze met een antenne en zes beltonen
Die dusquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toen was alles wat niet die basis-Motorola was in theorie een iphone![]()
Inderdaad, nokia was echt top notch manquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toen was alles wat niet die basis-Motorola was in theorie een iphone![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |