Geen idee, ik weet ook niet hoe de wereld er toen uitzietquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En hoe had je moeder dat gedaan als je in 1980 was geboren?
Is die er nu niet meer?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet ook niet hoe de wereld er toen uitzietIs misschien wel een naieve manier van ernaar kijken, misschien gebeurde er toen veel meer maar werd dat niet verslagen. Of was er sociale controle, kon je met je vriendjes naar school fietsen.
De plek waar ik toen woonde was dat er sowieso niet, en hier eigenlijk ook niet echt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is die er nu niet meer?
Ah well, ik begrijp de bezorgdheid van ouders wel, maar het is natuurlijk ook maar schijnveiligheid.
Dan weet ze wel dat als ik niet bel dat er iets is, en dan kan ze school bellen en dan weet ze dat ik niet aangekomen ben en dan kan ze de politie bellen dat haar kind weg isquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ja, als je door een vent van je fiets wordt gesleurd helpt die mobiel je natuurlijk ook niet echt.
Het zou wel handig kunnen zijn als je fiets gestolen wordt. Dan wel
Ja dat snap ik, al snap ik je moeder ook wel weer.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:38 schreef megamandy het volgende:
Hell, mijn ma is vijf jaar geleden toen ik wel in de zomer alleen thuis mocht blijven ivm werk (en mijn ouders in België op de camping) terug gekomen omdat ik naar vrienden was gegaan en mijn telefoon was leeg geraakt dus kon ze mij niet bereiken.
Toen ben ik echt boos op haar geweest
Ik werd door een vriend thuisgebrachtquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, al snap ik je moeder ook wel weer.
Wat mijn vader wel deed vroegah voordat ik een vriendje had, was mij ophalen als ik op stap was geweest. En als ik niet om 0:00 buiten stond kwam ie me hoogstpersoonlijk uit de kroeg trekken
Mhehe dat snap ik welquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
Godsamme mijn moeder heeft maar 1 keer de politie gebeld en dat was omdat ik om 2 uur 's nachts nog niet thuis was op woensdag op mijn veertiende
En natuurlijk nog geen mobiel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn vader zat namelijk in het buitenland. Anders was hij me wel komen halen
Dat ja, toen ik nog op de middelbare school zatquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, al snap ik je moeder ook wel weer.
Wat mijn vader wel deed vroegah voordat ik een vriendje had, was mij ophalen als ik op stap was geweest. En als ik niet om 0:00 buiten stond kwam ie me hoogstpersoonlijk uit de kroeg trekken
Was, hij is met de VUT tegenwoordigquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:46 schreef Loqi het volgende:
kwam je pa je dan ook in uniform halen?(hij was/is toch officier in t leger?)
helaas, dat maakt t plaatje net iets minderquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Was, hij is met de VUT tegenwoordig
Nee, meestal was ie dan al omgekleed om 2 uur 's nachts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |