Euh?quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:02 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Ik kwam dit oude topic via Google tegen, en besloot om deze een nieuw leven in te blazen, voor alle verliefde mensen!
Ja, ik was aan t googelen over verliefdheid, en toen kwam dit topic omhoog. Ik vond t wel lief.quote:
Je hebt niet door dat je op "open nieuw topic" hebt geklikt? Je hebt dus niet gereageerd in een (oud) bestaand topic...quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:06 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Ja, ik was aan t googelen over verliefdheid, en toen kwam dit topic omhoog. Ik vond t wel lief.
Kon ik niet vinden! Daarom opende ik gewoon een nieuw topic, maar dan herleid van een oud topic dat al gesloten is..quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt niet door dat je op "open nieuw topic" hebt geklikt? Je hebt dus niet gereageerd in een (oud) bestaand topic...
Zoek maar anders eens naar de eerste post van dit topic.
Ah zo. Link eens naar dat topic.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:13 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Kon ik niet vinden! Daarom opende ik gewoon een nieuw topic, maar dan herleid van een oud topic dat al gesloten is..
Gelinkt! Ik leer het langzaam. En: jeeeh!quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah zo. Link eens naar dat topic.
En ach, een beetje vrolijkheid is niet verkeerd. Positiviteit.. Ik ben ook verliefd.
.
Ik heb er een reeks van gemaakt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:18 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Gelinkt! Ik leer het langzaam. En: jeeeh!
Dankjequote:Op woensdag 16 januari 2013 16:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb er een reeks van gemaakt.. Topicreeks: Meld *HIER* je verliefdheid!.
(De vorige deel 12 had maar 1 reactie, dus dit topic maar meteen #12 gemaakt.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |