Fout! We waren het er net over eens dat dit de echte Rinus isquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:36 schreef kukelesoantje het volgende:
Oow hier is hij! Rinus was alvast naar het nieuwe topic gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Zeg Pullup, moest er in de OP eigenlijk niet een foto van iemand in een stoel die vol spanning uitziet naar de Klassieker Ajax-Feyenoord van zondag?Ik vind hem hier ook wel sprekend genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Zeg Pullup, moest er in de OP eigenlijk niet een foto van iemand in een stoel die vol spanning uitziet naar de Klassieker Ajax-Feyenoord van zondag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
's Ochtens 14 en 's middags 14.quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:14 schreef BendeBielzen het volgende:
Weer voor Hurghada, Qesm Hurghada, Egypte 28 °C hihihi
En de rest van de week ook
Shit... jij hebt het doorquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:15 schreef Coos het volgende:
[..]
's Ochtens 14 en 's middags 14.![]()
Maar fijne vakantie als ik je niet meer zie.
Voor hoelang gaan jullie naar Egypte?quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:18 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Shit... jij hebt het door
Morgennacht zijn jullie van me af! Nog even volhouden dus
Een weekquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Voor hoelang gaan jullie naar Egypte?
Geniet er maar van, en ook van het mooie weerquote:
Dank je, dat zullen we zeker doenquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Geniet er maar van, en ook van het mooie weer![]()
Lekker ook niet te warm!!quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:14 schreef BendeBielzen het volgende:
Weer voor Hurghada, Qesm Hurghada, Egypte 28 °C hihihi
En de rest van de week ook
Heerlijk bakken bij de Rode Zee, heerlijk, dat wordt weinig slapen vannacht ben ik bang voorquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker ook niet te warm!!
Geniet ervan!!!
Dan haal je je slaap maar in in het vliegtuigquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:58 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Heerlijk bakken bij de Rode Zee, heerlijk, dat wordt weinig slapen vannacht ben ik bang voor
Er schijnen mensen het niet te snappen dat stemmenquote:Nadat u de site van uw keuze, uw eventuele argumentatie voor de betreffende site en uw e-mailadres hebt ingevuld op het stemformulier, klikt u vervolgens op ‘stem op deze website’.
Nagenoeg tegelijkertijd ontvangt u in uw mailbox, van het opgegeven e-mailadres, een bevestigingsverzoek van de Geschiedenis Online Prijs. U dient vervolgens de meegestuurde link aan te klikken.
Pas als u uw stem bevestigd heeft, wordt uw stem meegeteld voor de Geschiedenis Online Publieksprijs.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Fout! We waren het er net over eens dat dit de echte Rinus is
Het is anders heel simpel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:36 schreef yvonne het volgende:
En doe es lief?
http://www.geschiedenison(...)erstewereldoorlog.nl
Dat ben ik, stem er even op ajb?
[..]
Er schijnen mensen het niet te snappen dat stemmen
Nee in het vliegtuig wil ik foto's maken en een jointje heb ik ook nog wel hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan haal je je slaap maar in in het vliegtuig
Heb je niet iets om rustig van te worden voor je naar bed ga?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |