Ik denk dat ze niet zonder elkaar etenquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze is hartstikke lief, en Runeeh begon
Oja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet zonder elkaar eten
Lijkt me logisch toch?quote:
Nou nou nou, als je elkaar lief hebt dan uit je dat door samenvoedingquote:
Niks bederft de liefde zo snel dan de ander zien etenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou nou nou, als je elkaar lief hebt dan uit je dat door samenvoeding
Heb ik jou lief? Ben bij jou voor je centen en dat weet je!quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou nou nou, als je elkaar lief hebt dan uit je dat door samenvoeding
veel minder goed dan haarquote:
dat dusquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is echt m'n grootste nachtmerriequote:Op donderdag 17 januari 2013 18:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Samen eten??quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is echt m'n grootste nachtmerrieMag je God op je blote knietjes danken dat je geen Siamese tweeling bent krijg je dit
Nee samen koken, samen eten, das leukquote:
Ik zou zo vaak alleen eten als mensen niet op mij zouden wachtenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee samen koken, samen eten, das leukMaar ik ga er niet op wachten hoor
En andersom ook niet gelukkig. Beide ontzettend onregelmatige tijden
Zoiets...quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou zo vaak alleen eten als mensen niet op mij zouden wachten
Ooh zoquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee samen koken, samen eten, das leukMaar ik ga er niet op wachten hoor
En andersom ook niet gelukkig. Beide ontzettend onregelmatige tijden
Wij eten rond vijf uur, vrij vroeg dus, en soms ben ik dan niet thuis. Half zes wachten ze altijd wel, zes uur vaak ook, maar daarna eten ze gewoonquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou zo vaak alleen eten als mensen niet op mij zouden wachten
Vinnik wel. Respect voor de Koninginquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij eten rond vijf uur, vrij vroeg dus, en soms ben ik dan niet thuis. Half zes wachten ze altijd wel, zes uur vaak ook, maar daarna eten ze gewoonEn soms ben ik een week iedere dag om half acht thuis en dan eet ik altijd in m'n uppie, wel lekker voor de tv en er zit altijd wel iemand bij
De rest is gewoon thuis, ik vind dat ik niet van hen kan verwachten dat ze hun hele dag aanpassen op wanneer mevrouw Lutte thuis isEn het is ook niet dat je het ritme naar een uur later kunt verplaatsen of zo, daar mijn rooster zo onregelmatig is.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Vinnik wel. Respect voor de Koningin
Ahjaa.. Das wel fijn inderdaadquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou ja mama houdt wel rekening met wat ze klaarmaaktIets dat opgewarmd ook nog lekker is, of iets dat gauw nog ff klaar te maken is (bv een portie aardappelen, groente en vlees apart gehouden, zo klaar maar toch vers).
Ik verwacht ook niet dat mensen op mij wachten, mijn moeder doet het tot een uur of acht, daarna zoek ik het zelf maar uit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij eten rond vijf uur, vrij vroeg dus, en soms ben ik dan niet thuis. Half zes wachten ze altijd wel, zes uur vaak ook, maar daarna eten ze gewoonEn soms ben ik een week iedere dag om half acht thuis en dan eet ik altijd in m'n uppie, wel lekker voor de tv en er zit altijd wel iemand bij
De rest is gewoon thuis, ik vind dat ik niet van hen kan verwachten dat ze hun hele dag aanpassen op wanneer mevrouw Lutte thuis isEn het is ook niet dat je het ritme naar een uur later kunt verplaatsen of zo, daar mijn rooster zo onregelmatig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat mensen op mij wachten, mijn moeder doet het tot een uur of acht, daarna zoek ik het zelf maar uit.Zorgen dus dat je het niet meer doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat mensen op mij wachten, mijn moeder doet het tot een uur of acht, daarna zoek ik het zelf maar uit.Word geen dinges.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe het ook niet meer, alhoewel ik een chaoot ben ben ik nu in het ergste geval een kwartiertje later ergens.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Zorgen dus dat je het niet meer doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doe het ook niet meer, alhoewel ik een chaoot ben ben ik nu in het ergste geval een kwartiertje later ergens.En dat weet ze, en als ze het dan wegwuift is het prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Dat zal wel, maar toch blijft het aan me knagenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
En dat weet ze, en als ze het dan wegwuift is het prima.
Zegt me nietsquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:39 schreef Kally het volgende:
Ik ken alleen, dinges, je weet het maar hoe heet het
Tv programmaquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:50 schreef Lutte het volgende:
Zo spannend, ik voel het in m'n kut. C Paulien
Je zei friettentquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Hebben jullie dat filmpje gezien van die overval in die friettent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |