quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is hem geraden ook
[..]
Opkikker bouillon.. stond er niet bij stil dat het in een dubbelwandig glas zat en het dus warm blijft
Ik zal voortaan overal wel de namen opschrijven... ieder een eigen pot jam/pindakaas en zulks..quote:
hahaquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik zal voortaan overal wel de namen opschrijven... ieder een eigen pot jam/pindakaas en zulks..
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:20 schreef Lutte het volgende:
Als ik het ooit van mn leven echt niet meer weet ga ik Opkikker drinkenOf ik pleur een lepel zout en wat E-nummers in een (evt dubbelwandig) glas en drink dat op. Keuzes.
Ach H maakte het gister nog bonter, hij was te lam om op te staan dus ik moest maar een koekje in z'n mond stoppenquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik zal voortaan overal wel de namen opschrijven... ieder een eigen pot jam/pindakaas en zulks..
de rooie zeker?quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:37 schreef roos85 het volgende:
Ik heb mezelf helemaal tegen de tafel gezet.. zodat een van de katten niet op schoot kan springen.. loopt ze allemaal te fiepen
Dankje schatje!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje. Neem een Roosviceetje
komt goed schatquote:
Door een communicatiefout van school wordt er een derde kans aangeboden, dus altijd fijn om deze achter de hand te hebben.quote:
Maak er geen tijd voor!quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:01 schreef Lutte het volgende:
KeelpijnDaar heb ik helegaar geen tijd voor....
Herkenbaar, kop dicht, geen tijd voorquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:01 schreef Lutte het volgende:
KeelpijnDaar heb ik helegaar geen tijd voor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |