quote:Well the room is crowded, people everywhere
And I wonder, should I offer you a chair?
Well if you sit down with this old clown,
Take that frown and break it,
Before the evening's gone away,
I think that we could make it,
Hier in het Noorden nog geen sneeuwvlok gezienquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:12 schreef Samzz het volgende:
Zo maar eens de weersvoorspellingen bekijken. Ben de sneeuw nu wel zat, eigenlijk
.
Ja goed hier ookquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja hoor, niet te klagenEn met jou?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:44 schreef Samzz het volgende:
Ah, de man die alles eet wat los en vast staat.
Als wij ooit uit eten gaan zal ik mijn best doen geen dingen te bestellen waar jij al misselijk van word door ernaar te kijken, ok?quote:
Dan kan je feitelijk bestellen wat je wiltquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als wij ooit uit eten gaan zal ik mijn best doen geen dingen te bestellen waar jij al misselijk van word door ernaar te kijken, ok?
Oke danquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan je feitelijk bestellen wat je wilt.
Een groot stuk paardenbiefstuk van je eigen paard.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan je feitelijk bestellen wat je wilt.
Doe niet zo achterlijk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:06 schreef twi het volgende:
[..]
Een groot stuk paardenbiefstuk van je eigen paard.
Nee.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:06 schreef twi het volgende:
[..]
JIj hebt altijd korte dates niet?quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:06 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is geen uitdaging, dat is gewoon dom.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:33 schreef twi het volgende:
[..]
Sorry, ik zie altijd een uitdaging in uitzonderingen bedenken.
Sorry Joy.quote:
Waaromquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry Joy.
Ik moest aan je denken trouwens, toen ik My name is Earl keek.
De vrouw in die serie (gespeeld door Jaime Pressly), heet Joy.quote:
Owww, is dat allesquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De vrouw in die serie (gespeeld door Jaime Pressly), heet Joy.
[ afbeelding ]
Ja, zoiets verwacht ik altijd bij jouquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij dacht zeker vuige dingen he?
Terecht wel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, zoiets verwacht ik altijd bij jou
Ze ziet er op die foto wel veel beter uit dan in die seriequote:Op donderdag 17 januari 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De vrouw in die serie (gespeeld door Jaime Pressly), heet Joy.
[ afbeelding ]
Ze komt zo bij je aanwaaienquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze ziet er op die foto wel veel beter uit dan in die serie
quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Als er iets niet zo komt aanwaaien bij mij, dan zijn het vrouwen.![]()
Je squat ook nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Als er iets niet zo komt aanwaaien bij mij, dan zijn het vrouwen.![]()
Ik gebruik geen hulpmiddelenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:31 schreef benzin het volgende:
[..]
In dat geval moet ik TomTom eens bellen dat ze vergeten zijn mij op de kaart te zetten
oh ik weet wel waarom trouwens. vervelend voor je.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet daaromMafketel
![]()
En anders lekker he?!![]()
Valt wel mee hoor.. is om trots op te zijnquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:32 schreef dawg het volgende:
[..]
oh ik weet wel waarom trouwens. vervelend voor je.
kweekvis.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.. is om trots op te zijn![]()
Vis is lekker
Zeker lekker aan het rollen.. hoe is het daar?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe is hij daar dan? Nog lekker aan het rollen?
Moe? Dat ben ik ook al? Zullen we samen moe zijn?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker lekker aan het rollen.. hoe is het daar?
Alleen wel ziekjes en moe de afgelopen maand
Haha is goedquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moe? Dat ben ik ook al? Zullen we samen moe zijn?
Mja. Lichamelijk en geestelijk moe zijn dan heel andere dingen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:20 schreef AirwiN het volgende:
Alleen moe zijn. Niemand die aan je kop zeurt.
Klopt, al delen ze voor mij de overeenkomst dat ik dan het liefst niemand in de buurt heb, zodat het risico tot aan je kop zeiken wordt geminimaliseerd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:26 schreef Watertornado het volgende:
Mja. Lichamelijk en geestelijk moe zijn dan heel andere dingen.
Helaas wordt zulks een verzoek niet op prijs gesteld op mijn werk.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, al delen ze voor mij de overeenkomst dat ik dan het liefst niemand in de buurt heb, zodat het risico tot aan je kop zeiken wordt geminimaliseerd.
Je bevind je nog niet op voldoende hoogte in de organisatiehiërarchie om die rust met een opdracht af te dwingen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:29 schreef Watertornado het volgende:
Helaas wordt zulks een verzoek niet op prijs gesteld op mijn werk.
Deze aanname is juist.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bevind je nog niet op voldoende hoogte in de organisatiehiërarchie om die rust met een opdracht af te dwingen?
Spijtig voor je.quote:
Die link was opeens snel weg.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:32 schreef AirwiN het volgende:
Moe zijn en dan lekker in je eentje dit soort muziek luisteren.
Mad About You - Live at Koningin Elisabethzaal 2012, a song by Hooverphonic on Spotify.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:33 schreef Watertornado het volgende:
Die link was opeens snel weg.
Oh, ik zie het al.
Sowieso tof nummer uiteraard.
Sit Down and Listen to is dan ook een gaaf album.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooie uitvoering zo met die strijkers.
Toen Geike nog de zangeres was.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:36 schreef Watertornado het volgende:
Sit Down and Listen to is dan ook een gaaf album.
Omdat zaterdagavond en eigenlijk stad, maar ging niet door ofzoquote:Op zondag 20 januari 2013 00:40 schreef TheDiaryOfCalypso het volgende:
No, ik lig te kutten met een blog. Geen ervaring haha.
Waarom slaap jij niet?
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Omdat zaterdagavond en eigenlijk stad, maar ging niet door ofzo
Mooooooooiquote:Op zondag 20 januari 2013 01:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een leuke avond gehad hoor.
[..]
Hoi.
Terechte vraag.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joy, waar blijft die slaapkamerstriptease?
Oh, ik dacht dat je met mur bezig wasquote:Op zondag 20 januari 2013 01:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joy, waar blijft die webcamstriptease?
Tenzij mur ineens lange blonde krullen heeft gekregen, ben ik niet met mur bezig.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je met mur bezig wasdan stoor ik natuurlijk niet.
Hosselaartjequote:Op zondag 20 januari 2013 01:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tenzij mur ineens lange blonde krullen heeft gekregen, ben ik niet met mur bezig.
Lange blonde krullen whut?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tenzij mur ineens lange blonde krullen heeft gekregen, ben ik niet met mur bezig.
Het is dus zeker mur.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou dat een probleem zijn?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gelukkig is dat voor jou geen probleem
Ervaringsdeskundige he?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:22 schreef Murdera het volgende:
Kaneel en mijn penis, komt altijd goed.
murs pener is nooit een probleemquote:Op zondag 20 januari 2013 01:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou dat een probleem zijn?
[..]
Ervaringsdeskundige he?
Er ging iets omhoog hier.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:33 schreef Murdera het volgende:
Goed onderwerp wel.
Zal ik even wat pics posten om het gesprek op te leuken?
Gaarne.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:33 schreef Murdera het volgende:
Goed onderwerp wel.
Zal ik even wat pics posten om het gesprek op te leuken?
mmm welke heb jij dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja. Lichamelijk en geestelijk moe zijn dan heel andere dingen.
Als ik moe ben ga ik juist zeurenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:20 schreef AirwiN het volgende:
Alleen moe zijn. Niemand die aan je kop zeurt.
quote:Op zondag 20 januari 2013 09:58 schreef Barbusse het volgende:
GoedemorgenTerug van een lang weeken, en bijna weekend
Hey Huppel, hoe is het?quote:
Brak!!quote:
Huppels Fok!-soostmquote:Op zondag 20 januari 2013 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Brak!!
Ik heb al sinds donderdag FOK!kers over de vloer![]()
Teveel drank! En ik ga straks naar een reptielenbeurs
Je bent niet de enige. Juist daarom wil ik geen anderen om mij heen als ik moe ben. Niemand om je aan te ergeren.quote:
Hmz lucht wel op hoor om dat te doenquote:Op zondag 20 januari 2013 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Juist daarom wil ik geen anderen om mij heen als ik moe ben. Niemand om je aan te ergeren.
Zeker.. ik heb moe van de liefde moe als in mental state .. dan heb jij vast de fysieke vorm en de moe van het leven?quote:
Moe van het leven wil ik even houden, maar ik heb wel moe van collega's, of heb je die al?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz lucht wel op hoor om dat te doen
[..]
Zeker.. ik heb moe van de liefde moe als in mental state .. dan heb jij vast de fysieke vorm en de moe van het leven?Mag ik die dan van je hebben?
Die had ik al maar begint weg te gaan...quote:Op zondag 20 januari 2013 11:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moe van het leven wil ik even houden, maar ik heb wel moe van collega's, of heb je die al?
Nee daar ben ik te moe voor. Ik ga me maar eens aankleden, zo naakt krijg ik het wel koud.quote:
quote:
Doen we het toch een beetje samen.quote:
Dat hoor ik je iedere twee maanden weer opnieuw zeggen tot je de zoveelste foute man tegenkomt die je toch weer helemaal leuk vindt. Oftewel, daar hecht ik niet zoveel waarde aan.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:21 schreef Evie het volgende:
mehh geen hartjes ik doe niet meer aan liefde![]()
mwoah ach.. ik welquote:Op zondag 20 januari 2013 11:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hoor ik je iedere twee maanden weer opnieuw zeggen tot je de zoveelste foute man tegenkomt die je toch weer helemaal leuk vindt. Oftewel, daar hecht ik niet zoveel waarde aan.
Over een week of 2 à 3 piep je wel weer anders, als je je vaste patroon volgt.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:28 schreef Evie het volgende:
mwoah ach.. ik wel
Op het moment heeft niemand het geluk dat ik ze echt echt leuk vindt gelukkigMoet ik lekker zo houden
Het was BYOB en zoals op FB te zien is, mijn drankvoorraad is aardig bijgevuldquote:Op zondag 20 januari 2013 10:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Huppels Fok!-soostmZe drinken toch niet al je bier op he?
Wat heb je nu nog over dan? Is die fles zubrowka nog een beetje gedaald in niveau?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was BYOB en zoals op FB te zien is, mijn drankvoorraad is aardig bijgevuld
Dit was het voor de meet:quote:Op zondag 20 januari 2013 11:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heb je nu nog over dan? Is die fles zubrowka nog een beetje gedaald in niveau?
Gok van nietquote:Op zondag 20 januari 2013 11:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over een week of 2 à 3 piep je wel weer anders, als je je vaste patroon volgt.
Goed geregeld dusquote:Op zondag 20 januari 2013 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was BYOB en zoals op FB te zien is, mijn drankvoorraad is aardig bijgevuld
Er zit alleen niet meer genoeg inquote:
Ook al eerder gehoord van je.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Gok van niet![]()
zie mannen alleen nog maar als inferieur speelgoed.. dus denk dat het wel goed gaat komen![]()
Dus je komt hem niet opdrinken?quote:
De Chivas Regal of nog redelijk vol maar dat had ik ook gedaan als er een Glen15 stondquote:
Neem maar mee naar m'n housewarming partyquote:
Yesquote:Op zondag 20 januari 2013 11:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch wel iets gevonden op dat eiland nog steeds?
quote:Description
Top floor apartment with ample space and abundant of natural light, recently refurbished. Located in a very quite area yet a stone throw away from the commercial hub of Sliema and the sea.
Accommodation consists of entrance hall leading to the lving quarters to one side and the sleeping quarters to the other side.
Combined living and dining area with front balcony measuring 5m x 1m.. Separate kitchen with breakfast area.
Three double bedrooms. Master bathroom and guest toilet/shower. Store-room and wash room at roof level.
The roof can be utilised as a terrace for barbeques or entertainment. One also enjoys Town views from the roof.
Features
TOTAL PROPERTY AREA - 110 m.sq.
HALL - Entrance Hall . Measuring - 2M. x 1.5M.
LIVING AREA - Combined to the dining area and leads to the front balcony. Furnished with sofa, coffee table, TV unit, TV. . Measuring - 6M. x 3M.
DINING AREA - Combined to the living area. Furnished with dining table and 6 chairs and dresser all in mexican pine.
KITCHEN AREA - Separate kitchen furnished with classic kitchen and fully equipped with built-in electric oven; gas-hob and and microwave . Measuring - 3M. x 2.8M.
BEDROOM - Master bedroom with back balcony. Furnished with double bed 2 door wardrobe and 2 commodes. Parquet flooring . Measuring - 5M. x 5M.
BEDROOM - Spare bedroom furnished with bed; wardrobe and commodes. Parquet flooring . Measuring - 3M. x 6M.
BEDROOM - Spare double bedroom. Furnished with 2 single beds, wardrobe and commodes. . Measuring - 3M. x 4M.
BATHROOM - Separate bathroom . Measuring - 2M. x 1M.
SHOWER - Separate guest shower/toilet . Measuring - 2M. x 1M.
WASHROOM - At roof level with washing machine. . Measuring - 3M. x 3M.
BOX ROOM - Pantry off the kitchen . Measuring - 1M. x 1.8M.
FRONT BALCONY - Serving the combined stting and dining area . Measuring - 0.6M. x 2M.
BACK BALCONY - Private to the master bedroom . Measuring - .5M. x 1.5M.
ROOF TERRACE
GARAGE - Lock Up. DESCRIPTION -
AIR CONDITION SYSTEM - Living/Dining area and master bedroom are air conditioned . No of Units: 2
Had je nu een vriendin of niet? Het ziet er namelijk vrij royaal uit voor in je eentje.quote:
Ik heb al twee jaar eenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had je nu een vriendin of niet? Het ziet er namelijk vrij royaal uit voor in je eentje.
Heel gaaf!quote:Op zondag 20 januari 2013 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb al twee jaar eenDus voor twee personen. Maar ook voldoende ruimte om eindelijk mijn boeken, films en versterker zooi en speakers over te laten komen. En ruimte genoeg voor bezoek en zulks. BBQ partys op het dak
Dit eiland is een heerlijk chaotisch plekje, maar het uizicht heeft view op Manoel Island haven en Valetta.quote:
Chillquote:Op zondag 20 januari 2013 11:54 schreef Barbusse het volgende:
Dus dat wordt slapen onder de sterren komende zomer, als we deze flat kunnen krijgen
I'm in!!!quote:Op zondag 20 januari 2013 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb al twee jaar eenDus voor twee personen. Maar ook voldoende ruimte om eindelijk mijn boeken, films en versterker zooi en speakers over te laten komen. En ruimte genoeg voor bezoek en zulks. BBQ partys op het dak
Wederom welkom!quote:
Alles goed met u?quote:
Zoals het hoort dusquote:
Ja, vooral als het ryanair ticket goedkoop is en ik bij jou mag komen crashenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoals het hoort dusIk begrijp dat ik op je kan rekenen als ik het appartement krijg en een BBQ party organiseer?
Paar posts terug staat een beschrijving, dus ruimte zat om te crashen!quote:Op zondag 20 januari 2013 14:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, vooral als het ryanair ticket goedkoop is en ik bij jou mag komen crashen
en anders moet ik weer een goede deal vinden
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet wel iets dat je kan doen anders.
quote:
Shampoomassage.. leg uitquote:Op zondag 20 januari 2013 16:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien kun je mij een shampoomassage geven?
Je mag dan langskomen om mijn rughaar te scheren.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:15 schreef Joysa het volgende:
[..]![]()
beter je best doen.
[..]
Shampoomassage.. leg uit
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mag dan langskomen om mijn rughaar te scheren.
Wel, het is in wezen gewoon een hoofdmassage, maar dan met shampoo erbij waardoor het lekker gaat schuimen en dan zo met warme natte vingertoppen.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel, het is in wezen gewoon een hoofdmassage, maar dan met shampoo erbij waardoor het lekker gaat schuimen en dan zo met warme natte vingertoppen.
Is goed voor je haarquote:Op zondag 20 januari 2013 16:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan gooi ik allemaal biergistresten in je haar oké?
De enige mannen die knapper zijn dan ik, zijn Mur en Screw.quote:
En ik win alleen als je mijn pener meetelt.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De enige mannen die knapper zijn dan ik, zijn Mur en Screw.
Jouw pener is dan ook een van je specialiteiten.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
En ik win alleen als je mijn pener meetelt.
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De enige mannen die knapper zijn dan ik, zijn Mur en Screw.
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kreeg bijna een harde plassert![]()
Van elke fles een slokje nemen en kijken hoe ver je komtquote:Op zondag 20 januari 2013 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kreeg bijna een harde plassert![]()
Een orgastisch hartfalen zal mijn levers´ deel zijnquote:Op zondag 20 januari 2013 17:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van elke fles een slokje nemen en kijken hoe ver je komt
Ach ja je sterft wel op goeie manier danquote:Op zondag 20 januari 2013 17:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een orgastisch hartfalen zal mijn levers´ deel zijn
Dat dacht ik. Liever opbranden dan uitdoven, zoals de heer Deelder het zo treffend wist te verwoorden.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ja je sterft wel op goeie manier dan
Of Herman Brood: ik wil niet eindige als een halfje brood.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Liever opbranden dan uitdoven, zoals de heer Deelder het zo treffend wist te verwoorden.
quote:
Je bent vast niet de enige womanizer daar.quote:
Dratquote:Op zondag 20 januari 2013 17:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enige womanizer daar.
Dat zeg ik ook altijd over mijzelf... En ondertussen...quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 17:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd over mijzelf... En ondertussen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Man, je had mijn verloren gewaande tweelingbroer kunnen zijn. Al zou die, net als ik, gewoon openlijk ervoor uitkomen dat hij een smeerpijp is in de goede zin van het woord.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:46 schreef Barbusse het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nee, echt waar. Ik ben heeeeeel braaf
Zouden we in dat geval op 5 jarige leeftijd ook indentieke T-shirts hebben gedragen?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Man, je had mijn verloren gewaande tweelingbroer kunnen zijn. Al zou die, net als ik, gewoon openlijk ervoor uitkomen dat hij een smeerpijp is in de goede zin van het woord.
Vast wel. Zodat we zonder moeite de gescoorde vrouwen kunnen uitwisselen.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:57 schreef Barbusse het volgende:
Zouden we in dat geval op 5 jarige leeftijd ook indentieke T-shirts hebben gedragen?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 januari 2013 17:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast wel. Zodat we zonder moeite de gescoorde vrouwen kunnen uitwisselen.
Nee, keidruk aan het hosselen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daar heb jij geen tijd voor natuurlijk, haha.
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, keidruk aan het hosselen.
Ik heb het gelezen..... ik hoop zo dat je het voor elkaar krijgt.... ziet eruit als een geweldig huisquote:Op zondag 20 januari 2013 14:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Paar posts terug staat een beschrijving, dus ruimte zat om te crashen!
mazzelaaaaaaarquote:Op maandag 21 januari 2013 11:40 schreef Barbusse het volgende:
Goedemorgen. Je zult toch maar weekend hebben.... Zo maar eens buiten lunchenWel uit de wind
Maar wij hebben sneeuwquote:
Goed bezigquote:Op maandag 21 januari 2013 18:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhuh.... ik heb al een sneeuwgevecht gehouden en een baantje gegleden
ik fiets nooit met dit weerquote:Op maandag 21 januari 2013 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed bezigik heb door de sneeuw gefietst naar mijn werk. Viel best mee.
Ik heb weinig keuzequote:
nope ands nopequote:Op maandag 21 januari 2013 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb weinig keuze8,5 km is niet echt een optie, OV trouwens ook niet
relaxedquote:Op maandag 21 januari 2013 20:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ochtenddienstje. Net nog even geslapen en gegeten.
Dat is rotquote:Op maandag 21 januari 2013 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
MwaZul je zien dat ik straks weer niet kan slapen...
Geen idee...quote:Op maandag 21 januari 2013 20:30 schreef muhahaha het volgende:
Faxie, wanneer doen we round 2 in het zwembad?
Nopequote:
He wishquote:Op zondag 20 januari 2013 17:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enige womanizer daar.
Vis!! ?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Raad eens wie er weer eens niet bij was!
Vis was er ook niet bij neequote:Op maandag 21 januari 2013 21:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Vis!! ?om even de TT aan te houden?!
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Raad eens wie er weer eens niet bij was!
quote:
Ik pak gewoon mijn mijnenjagerquote:
quote:
Boemquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk.... ff de boel vegen...
* -Engel- steekt vingers in haar oren so keep it BOOOMING!!!
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
Boemzo die mijn is weg de boel is weer veilig
Hey -Engel-quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]Hi malta man
Ik wilde wat DEF- lui lokken.... maar ze zagen het niet
Denk niet dat dit gaat lukkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
ik wil gevaar, spanning en sensatie.... TB regel dat
quote:
Hihihiquote:En fuck DEF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
HihihiThen go for it, woman!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
No?quote:
quote:
Kom op het juiste moment!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou...... met jou erbij wel![]()
*winkwink nudgenudge*
Wijfquote:
Heul nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |