Ah! Sorry. Het was aan mij voorbij gegaan dat jij het ook hebtquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
ADHD-meds krijgen in de juiste dosering!
The Hobbit komt in het verhaal voor LotR, dus dan moet je de marathon erna houden lijkt me!quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:34 schreef V1z0R het volgende:
Ik neem m'n woorden terug over TDKR, 4e keer kijken helpt, al had ik bij 3 al wel dat ik er op terug moest komen.
Dit weekend denk ik maar eens wagen aan The Hobbit...
Vraag is alleen, doe ik er een LotR marathon vooraf?
Oja, happy happy joy joy voor de blijerts hier!
Ik heb eens de extended marathon gedaan <3quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:34 schreef V1z0R het volgende:
Ik neem m'n woorden terug over TDKR, 4e keer kijken helpt, al had ik bij 3 al wel dat ik er op terug moest komen.
Dit weekend denk ik maar eens wagen aan The Hobbit...
Vraag is alleen, doe ik er een LotR marathon vooraf?
Oja, happy happy joy joy voor de blijerts hier!
Wow. Why?quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:19 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb eens de extended marathon gedaan <3
Zelfkwelling lijkt mij.quote:
Ik ben een twijfelgeval. Net wel, net niet. Maar coaching en medicatie werken als een tiet, dus je hoort mij niet klagen dat ik geen labeltje heb maar wel de nodige hulpquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Ah! Sorry. Het was aan mij voorbij gegaan dat jij het ook hebt
Ik ook! Toen ik ziek op de bank lag.quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:19 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb eens de extended marathon gedaan <3
The Dark Knight Rises inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |